مددی: فرجی گلوی بازیکنان استقلال را گرفت/ داور داربی باعث ضرر ما شد

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید، تیم داوری داربی ۹۵ پایتخت باعث متضرر شدن آبی‌پوشان در این بازی شد.

مددی: فرجی گلوی بازیکنان استقلال را گرفت/ داور داربی باعث ضرر ما شد

احمد مددی درباره شرایط داربی ۹۵ پایتخت گفت: من قبل از این‌که درباره داوری صحبت کنم، درباره چند نکته می‌خواهم صحبت کنم. من در ابتدای کار، شاهد یک تبعیضی بودم که برای من جای سوال دارد. در جلسه‌ی قبل بازی، به ما ۲۰ بلیت VIP اختصاص داده شده بود اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم، ۱۰۰ نفر تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و مهمانان من هم نتوانستند در جایگاه ویژه حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: فضای جایگاه ویژه متاثر از تماشاگران پرسپولیس بود و این ما را ناراحت کرده بود. روی صحبت من با کمیته انضباطی است. الان چرا درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان هیچ واکنشی داده نشده است تا شاهد این اتفاقات در داربی باشیم. واقعا رفتار بدی در شادی بعد از گل عیسی آل‌کثیر وجود داشت. شما رفتاری که آل‌کثیر بعد از شادی گل مقابل استقلال داشت با لیگ قهرمانان آسیا مقایسه کنید. همچنین فرشاد فرجی گلوی بازیکنان ما را گرفته است و باعث حاشیه شده است. اگر این کمیته تشکیل می‌شد، برخی‌ها در داربی حضور پیدا نمی‌کردند و این به نفع استقلال می‌شد.

مددی درباره عملکرد داوری داربی پایتخت خاطرنشان کرد: با احترامی که به جامعه داوری قائل هستم اما بگذارید از قضاوت آقای اکبریان قانع نشوم. چرا برای داربی، داوری که ۲ سال پیش قهرمانی را از استقلال گرفت، انتخاب کرده‌اند. ما با پیروزی در این بازی، می‌توانستیم در کورس قهرمانی باشیم اما آقای اکبریان این فرصت را از ما گرفت. اگر این پنالتی از ما گرفته می‌شد، ممکن بود اتفاقات دیگری رقم بخورد. سرمربی و بازیکنان از همه وجود خود مایه گذاشتند اما تیم داوری باعث شد استقلال متضرر شود.

مدیرعامل استقلال همچنین درباره توئیت حاشیه‌ساز وزیر ارتباطات، گفت: ما از این رفتار واقعا متاسف هستیم. من توصیه می‌کنم هر عزیزی در هر جایگاهی که هست، {شأن}آن جایگاه را حفظ کند. وزیر می‌تواند طرفدار هر تیمی باشد اما نمی‌تواند به لوگوی استقلال توهین کند. این لوگو، برای ۳۵ میلیون طرفدار است. وزیر نباید کاری کند که باعث ناراحتی میلیون‌ها هوادار شود. برای ستاره‌ها خیلی زحمت کشیده شده است.

مددی افزود: من در بازی رفت داربی بلیت خودم را به همکارم دادم تا او به ورزشگاه برود اما در بازی رفت هم تعداد تماشاگر استقلالی‌ها ۵ نفر بود و تعداد تیم حریف، ۲۵۰ نفر بود. در جلسه‌ای که این موارد تشریح می‌شود، آیا عدالت برقرار می‌شود؟ آن چیزی که من در جایگاه ویژه دیدم، این بود که ما ۵ نفر استقلالی بودیم و حدود ۵۰ نفر پرسپولیس بودند. آن فردی که در استادیوم بود و در کنار مدیرعامل‌های استقلال و پرسپولیس بود، چطور به خودش اجازه داد، در آن جایگاه توهین کند؟ من در اواسط نیمه دوم، این‌قدر تیکه‌پرانی شنیده بودم که می‌خواستم از جمع خارج شوم.

او درباره اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاری بازی آبی‌پوشان مقابل صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: ما به تاریخ و ساعت این بازی اعتراض داشتیم. اگر طبق روال نگاه کنید، این بازی باید بعد از بازی با پدیده برگزار شود و تا این لحظه پاسخی از سوی سازمان لیگ دریافت نکرده‌ایم و امیدوارم در این خصوص عدالت برقرار شود.

مددی درباره دستیار جدید فرهاد مجیدی نیز گفت: اقدامات در حال انجام است و پس از انجام فرایندهای اداری، کارهایش انجام خواهد شد. مشاوری که برای سرمربی می‌آوریم، قرار نیست روی نیمکت بنشیند و اسمش در سازمان لیگ ثبت نمی‌شود. ایشان تمرینات را زیر نظر سرمربی پیگیری می‌کند و به عنوان مشاور آقای مجیدی فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت پزشک جدید تیم استقلال نیز خاطرنشان کرد: ایشان پزشک تیم ملی امید بودند و مدارک پزشکی و تخصصی لازم را دارند و از نگاه ما ایشان هیچ مشکلی ندارند. من تصور می‌کنم مشکل حل شده باشد.

او در واکنش به صدایی که گفته می‌شد از سوی کادر فنی استقلال است و بازیکن استقلال را تشویق به زدن بازیکن پرسپولیس می‌کند، گفت: من تصور نمی‌کنم این صدا برای کادر فنی استقلال باشد اما ما یک کلمه زشت از کادر فنی پرسپولیس شنیدیم و می‌خواستیم شکایت کنیم اما از شکایت خود صرف‌نظر کردیم.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رمضانی
    0

    فوتبال ایران یعنی پرسپولیس . اگه داور برد پرسپولیس را رقم بزنه میتونه دربی دیگر کشورها را سوت بزنه اما اگه پرسپولیس ببازه داور لیاقت لیگ محلات را هم نداره اکبریان داوری فوقالعاده ،کاملللا بیطرف و محبوب دلهاست از تک تک پرسپولیسیها بپرسید آقای مددی شکست را توجیه نکن و گردن دااور خیلی خیلی با شرفمان نینداز

  • پرسپولیس برای همیشه
    0

    اقای مددی میتونین علت خشک شدن دریاچه ارومیه را بندازید گردن پرسپولیس. تیمتون از لحاظ فنی در زمین چیزی جز پا قلم کردن و خطا و حرفرزدن به داور بلد نیستند. به جای این حرفها یه خرده سطح فنی تیمتون ببرین بالا . با اون افسایدگیری... حرفتون تو مستطیل سبز بزنید. نه در محرم کردن این و اون . ا"گر فلان میشد بهمان میشد ما برنده بودیم." و تاسف برای میثاقی ها و مجری نماها که بیطرف نیستند. این بی جنبه گی نه تنها در اداره استقال بلکه در برخی مجری نماها هم دیده میشه . و به جای گرفتن جای کسی سعی کنینم جای خودمان را پیدا کنیم. . . و درود باید گفت به فردوسی پور تنها مجری دوست داشتنی فوتبال .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها