شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسر/ او ما را کتک می زد/ دخترها را به داخل اتاق می برد و مادرش را مجبور می کرد...

پدر بابک خرمدین در خصوص قتل پسرش احساس رضایت می کند و پس از اعتراف به انگیزه اش برای قتل فرزندش شکرگزاری کرد.

شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسر/ او ما را کتک می زد/ دخترها را به داخل اتاق می برد و مادرش را مجبور می کرد...

صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران کلانتری 135 آزادی در تماس کارگران شهرداری از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل های زباله فاز 3 شهرک اکباتان مطلع شدند.

پیدا شدن جسد مثله یک مرد در سطل زباله

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل رفته و مشاهده کردند؛ سرشانه، 2 کف دست، 2 بازو و 2 مچ پای یک انسان داخل یک چمدان گذاشته شده و در سطل زباله رها شده بود.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران و تیم تشخیص هویت برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که تکه های جسد کشف شده برای یک مرد است و چند ساعتی از مرگ و این جنایت فجیع می گذرد.

تیم جنایی در ادامه با دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات میدانی را برای بررسی دوربین های مداربسته آغاز کردند و جسد تکه تکه شده برای تحقیق به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: حکم پدر و مادر "بابک خرمدین" در پرونده قتل پسرشان

بیشتر بخوانید: خواهرها و برادر "بابک خرمدین " کجا هستند؟

کارآگاهان در گام نخست به سراغ یکی از نگهبان های ساختمان که در نزدیکی محل پیدا شدن جسد مثله شده بود رفتند که مرد نگهبان در تحقیقات عنوان کرد که این کیسه و چمدان از بیرون ساختمان های فاز 3 به این سطل زباله منتقل شده است، چون با توجه به اینکه ساختمان ها مجهز به شوتینگ است کارگران در محل شوتینگ بسته های زباله را مورد بازرسی قرار می دهند که وسیله ای سرقت نشده باشد به همین خاطر اگر داخل ساختمان این جنایت رخ داده بود جسد در محل شوتینگ باید از سوی کارگران پیدا می شد.

جسد مثله شده بابک خرمدین است

با گذشت 6 ساعت از پیدا شدن جسد تکه تکه شده کارشناسان پزشکی قانونی با انگشت نگاری از دستان جسد مثله شده موفق به شناسایی هویت او شدند.

جسد مثله شده متعلق به بابک خرمدین کارگردان سینما بود و همین کافی بود تا تیم جنایی با دستور بازپرس ویژه قتل به سراغ خانواده این کارگردان سرشناس در فاز یک شهرک اکباتان بروند.

تیم جنایی با حضور در خانه پدر و مادر بابک خرمدین تحقیقات را آغاز کردند که در همان ابتدا پدر و مادر این کارگردان به قتل فجیع پسرشان اعتراف کردند و با دستور بازپرس شفیعی پدر و مادر بابک خرمدین بازداشت شدند.

شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسر

صبح امروز اکبر همراه همسرش در حالیکه دستبند و پابند به دست و پاهایش زده شده بود همراه ماموران بدرقه پلیس آگاهی تهران پای در شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران گذاشتند و یکی پس از دیگری پیش روی بازپرس جنایی اعتراف کردند.

اکبر 81 ساله، مرد لاغر اندام و قد بلند با چهره ای آرام و خونسرد وارد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران شد و در همان ابتدای اعترافاتش برای قتلی که انجام داده بود از خدا شکرگزاری کرد.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش گفت: پسرم از بچگی ما را اذیت می کرد و با هر بدبختی که بود او را بزرگ کردم، همیشه از مدرسه اخراج می شد و یک روز آرام نداشتیم اما با کار و تلاش توانستم او را راهی دانشگاه کنم و پسرم فوق لیسانس گرفت و یکی از فیلم هایش نیز در جشنواره جایزه گرفت و پسرم در دانشگاه تدریس می کرد.

وی افزود: بابک در دانشگاه کرج استاد فیلم سازی و کارگردانی بود اما از زمانیکه کرونا آمد کلاس های دانشگاه به صورت آنلاین بود و بابک هفته ای 3 روز به بهانه اینکه به شاگردانش درس خصوصی بدهد آنها را به خانه می آورد و جالب این بود که بابک فقط دانشجویان دختر را به خانه می آورد و نمی دانستیم که همه آنها دانشجوهایش بودند یا نه!

پدر بابک خرمدین ادامه داد: پسرم با دخترها به داخل اتاق می رفت و از مادرش می خواست برای خودش و میهمانش غذا درست کند و مادرش از آنها پذیرایی می کرد و این در حالی بود که می دانستیم پسرم با دختران در خانه رابطه جنسی برقرار می کند.

مرد 81 ساله گفت: از رفتارهای پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می زد و می خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود. حتی از پسرم خواستم برای خودش خانه ای تهیه کند و حاضر شدم خودروام را بفروشم و حتی سهم ارث او را بدهم که برای خودش خانه بگیرد و با ما زندگی نکند اما بابک می گفت جنازه من از این خانه بیرون می رود و هیچ وقت نپذیرفت از خانه خارج شود.

خط و نشان آخر پدر بابک خرمدین برای قتل

وی افزود: جمعه 24 اردیبهشت با بابک برای ورزش در محیط شهرک اکباتان بودیم و همانجا باز هم به بابک گفتم که خانه را می فروشم سهم تو را می دهم و خودروی دوو سیلو را هم می فروشم تا بتوانیم خانه ای برای خودت اجاره کنی و از ما جدا شوی که بابک دوباره تاکید کرد من هیچ جایی نمی روم که بابک را تهدید کردم یا از خانه برو یا کسی را دارم که 10 میلیون تومان به او پول بپردازم و تو را از بین ببرد که بابک لبخندی زد و گفت: چرت و پرت نگو من بابکم و کسی نمی تونه کاری بکنه.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش در خصوص انگیزه قتل گفت: وقتی به خانه آمدم به همسرم گفتم که بابک نمی پذیرد از خانه برود و همانجا تصمیم به قتل را گرفتیم تا از دست او راحت شویم .

وی گفت: همسرم داخل غذای بابک قرص خواب زیادی ریخت و در حالیکه پسرم با خوردن آن نیمه بیهوش شده بود او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و سپس به کمک همسرم جسد را به حمام برده و چون نمی توانستم جسد را از خانه خارج کنم با چاقو و ساطور جسد بابک خرمدین را تکه تکه کرده و پس از بسته بندی کردن تکه های جسد، آنها را داخل 3 سطل زباله انداختیم.

پدر بابک خرمدین در پایان وقتی خواست از اتاق بازپرس خارج شود بار دیگر دستانش را رو به آسمان برد و خدا را شکر کرد که فرزندش را به قتل رسانده و می گفت با قتل پسرم دیگر به آرامش رسیدم و دیگر هیچ ناراحتی در زندگی ام ندارم.

بنابر این گزارش، پدر و مادر بابک خرمدین به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 160
  • فرهنگی
    0

    قطعا به آرامش نرسیده داره خودشا فریب میده تازه اول کاره.بدترین راه را درپیش گرفته اگر در تربیتش دقت میکرد کار به تکه کردن پسر نمی‌رسید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جامعه وبی بندوباری وروابط باز دخترو پسر تربیتش کرده ن پدرو مادر انگار خودت بچه نداری واز وضع وخیم ولنگاری چامعه بیخبریا

    • سمند
      0

      این پدر بیمار روحی روانیه . چیزی که ندیده با حدس و گمان بیمار گونه ذهنش داره به فرزندش نسبت میده . اسلام میگه حتی اگه دیدی کسی گناه می کنه افشا نکن . مخفی کن . این پدر بر اساس حدس و گمان بیهوده قضاوت نموده " رای صادر و خودش اجرا کرده . مگه قانون نداریم ؟ اگه راست میگه همون موقع که با دختر تو اطاق بوده زنگ میزد کلانتری . برای تبرئه خودش داستان بافی می کنه .

    • فرهنگی به ناشناس
      0

      چرا دو تا پسر دارم منتهی خوشبختانه با پسرام رفیقم البته اینم بگم اینجا محیط کوچیکه و روابط دختر وپسر وجود نداره یا اگر وجود داره بسیار کمه خیلی به رفتار و رفقای دو پسرم نظارت دارم انشاالله خدا کمک کنه . قبول دارم در شهرهای بزرگ و کلانشهرها تربیت سخت شده ولی به نظر شما روش این پدر ومادر برا تنبیه پسر بی تربیت درست بوده؟؟

    • به ناشناس
      0

      اینهمه بچه های خوب و سر به راه و موفق بخصوص توی جنوب شهر تو کره مریخ بزرگ شدند؟؟؟ مال این جامعه نیستند؟؟؟ نخیر اقا بی عرضگی و خوشگذرانی خودتونو گردن جامعه نندازید مگه زمان پیامبران این بی بندو باریها نبود؟ چطور یه عده افتخار انسانیت میشن یه عده ملعون در تاریخ؟؟؟

  • گمگشته
    0

    من ب پدر مادر حق میدم چون بیمار روان ک پسرشون بودن زندگی رو برای این دونفر زهر کرده بوده.

    نظرات شما -
    • یاکریم بابا
      0

      واقعا اگر زهر کرده باشه باهاش میرفت ورزش تو پارک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمدرضا
      0

      آخه پیرمرد۸۱ساله ک پاش لب گورچهارصباح دیگه صبرمیکردمیرفت توگور دیگه چیکار به پسرشداشت

  • Red
    0

    وقتی نیست از خودش دفاع کنه و هیچ مستندی هم برای این حرفها نیست چرا باید با ابروی متوفی بازی کرد ؟

    نظرات شما -
    • بیتا
      0

      بعضیا صلاح میدونن بچه هاشونو اینجوری ادب کنن به ما چه ،ما ایرانی ها مدام تو زندگی دیگران دخالت میکنیبم

    • ناشناس
      0

      پسر عصای پیری پدرو مادره چراباید بکشه وتکه تکه اش کنه پس معلومه جون بسرشون کرده بود

    • سایه
      0

      داره داستان بافی می کنه . جنایت کرده حالا داره خودش رو پاک و منزه نشون می ده و بچه اش رو گمراه و فاسد . انسان چقدر باید پست فطرت باشه که با نامردی از پشت به بچه اش خنجر بزنه . اگه خلاف کرده تحویل قانون بده .

  • ناشناس
    0

    ببین پدر بیچاره اش رو به کجا رسونده واقعا دلم واسه پدر مادرش سوخت

    نظرات شما -
    • m
      0

      زنگ بزن اتش نشانی ناشناس

  • مهدی عرفانی
    0

    به ه حال به پا و مادرش تبریک میگم که توانستند گندی که زدن تو تربیت بچه شون رو با کشتنش پاک کنن

  • رویا از تهران
    0

    خدایا یعنی تا این حد تو یک مرد تحصیل کرده بودی چطور تونستی با فرزندت این کار را بکنی آخه چطور خدایا یعنی چه زمانه ای شده چطور یک مادر با این همه عشق به فرزند میتونه قلبش وجگر گوشه اش را به قتل برسونه خدایا خیلی برایم عجیب وغیر قابل تحمله خدایا فقط تو آگاهی مگه میشه

    نظرات شما -
    • حقیقت
      0

      فقط یه ذهن بیمار می تونه چنین کاری بکنه . بدبین ها و آنهایی که دم از ناموس پرستی می زنند هم از این جنایات طرفداری می کنند . اما فساد و فقر را در نزدیکی خود نمی بینند . تن فروشی دختران را نمی بینند .

  • ب
    0

    پناه بر خدا ...

  • ناشناس
    0

    یعنی خاک تو سر شما پدر و مادر اولا بچه هر چی باشه تربیت شده و ساخته دست شماهاست ثانیا بدبخت چکار کرده مگه؟ درس خونده استاد دانشگاه شده حالا دو تا دانشجوهم اورده خونه که اثبات نشده چی هست که حتی اگرم بشه مجازاتش این نبود مگه چه کار کرده بود بیشرف که باهاش میری تو پارک ورزش بعد میکشی و اجزای بدنش را با ساتور تکه تکه میکنی وحشی

    نظرات شما -
    • حقانیت
      0

      این پدر بویی از انسانیت نبرده . الآن داره فرافکنی می کنه . به فرض اینکه راست بگه آیا مجازات رابطه نامشروع تکه تکه کردن است ؟؟؟؟ آنهم به نامردی دارو بهش بخورانند !!!!!!!!؟؟؟ امثال این بیمار روانی بد بین کج فهم موجب نابودی زندگی بچه ها می شوند .

  • مهران
    0

    اگه واقعا اینچنین بود حقش بود

    نظرات شما -
    • تن
      0

      انشالا خدا قسمت کنه

  • جابر
    0

    خدا به داد جوانان بیخبر ما برسه ،به اصطلاح جامعه هنرمندان ما به چه پستی دچار شده که هرروز خبر از زشتی های آنان به گوش میرسه، هالیوودی ها از اینها بهترنند متاسفانه اینها می خواهند به کجا برسند ،دنیا را ملامت میکنند اما خودشان بیراهه میروند.

    نظرات شما -
    • ب
      0

      آقا نمیشه قضاوت کرد... باید منتظر ماند پرونده تکمیل شود

  • م
    0

    پناه بر خدا !!!!

  • حمید
    0

    درود به شرف این مرد و این زن.نشان دادید هنوز ناموس پرستی وجود داره و اون آدم آشغال اگه پسرتون باشه هم ازش نمیگذرید.آفرین به مردان و زنان پاک دامن این کشور.اون عده ای هم که جلو ماهواره بزرگ شدن نیاز نیست بیان الان برام تز بدن

    نظرات شما -
    • رابین هود
      0

      آفرین به این پدر و مادر شجاع که یک فرد خبیث را از روی زمین پاک کردند

    • شهروند
      0

      تو قاضی شدی ؟ رسول خدا دیده رو نادیده می انگاشت . تا وقتی امثال تو بیمار روانی در این جامعه وجود داره همین جنایات انجام میشه . مگه کشور قانون نداره ؟؟؟؟ اگه قرار باشه هر کسی خودش قضاوت کنه و رای بده و رای خودش رو اجرا کنه هرج و مرج و بی قانونی میشه . دیگران را قضاوت نکنیم .

    • میلاد
      0

      امثال تو که پای منبر بزرگ شدید و بدون تفکر فقط سر تکون دادید و تو سر زدید باعث بانی بدبختی و فلاکت این مملکت و اسلام هستید تو تربیت شده ی پا منبری که قدرت تفکر ازت گرفته شده فقط عادت کردی مثل عروسک پا منبر سر تکون بدی و همه چی رو یا سفید ببینی یا سیاه ... خدا به افکار خودت گرفتارت کنه

    • شش
      0

      و همچنین لعنت بر وجدان تو

    • مری
      0

      این عقب مونده جاهلو ببین فرق تو داعش چیه اونها هم با همین شعارهادست به سربریدن میزدند

    • محمد
      0

      مریضی؟ چیز میزی زدی؟

    • یه نفر
      0

      حمید داعشی مواظب رفتار و پندار خودت باش که نتیجه اش رو توی بچه هات نبینی!!!!!!!!! فکر داعشی نتیجه اش چیه؟!!!!

    • محمدرضا
      0

      عوق ب حرفتو دیدگاهت

    • m
      0

      رابین هود جان کجایی از گرسنگی مردیم برو خزانه روحانی را بزن و بین فقرا تقسیم کن افرین رابین هود ججججججججججججججججووووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننن

  • کیان
    0

    احسنت حالا میره در خانه جدیدش زیر خاک البته اینا همش برمیگرده به ضعف قانون و گرنه هیچ پدر و مادری به این کار راضی نمیشن ببین چه بلایی سر این دو آورده بوده راه خوبی یاد دیگران هم دادی که بچه بدرد نخور را بکشن تمام ایول

  • علی
    0

    هیچ کدام این حرفها دلیل نمی شود خیلی خوانواده ها هم هستند چنین مشکلاتی دارند می توانست خودش برود جایی را اجاره نماید یا با پلیس یا مشاور وغیره تماس می گرفت .اگر پشیمان نیست علتش از روحیات شخصی اش است . باید کاملا از خواهرانش هم تحقیق شود حتی می توانست شکایت نماید .دهها راه دیگر هم می توانسته انجام دهد. برخی خانواده ها فرزندانشان ارازل واوباش هستند وصبر می نمایند این بنده خدا فوق لیسانس واستاد وکارگردان هم بوده .حال کشتی چرا روی میت جنایت نمودی بدنش را مثله وتکه نمودی. فعلا باید از افراد دیگر وشاگردانش هم وخویشانشان هم تحقیق شود .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      من که به هیچ وجه باور نمیکنم که این پیرمرد ۸۱ ساله پسرش رو به این شکل به قتل رسونده باشه یه کاسه ایی زیر نیم کاسه اس درست مثل قتل مرموز و شک برانگیز ازاده ی نامداری

    • کاربر ناشناس
      0

      من که به هیچ وجه باور نمیکنم که این پیرمرد ۸۱ ساله پسرش رو به این شکل به قتل رسونده باشه یه کاسه تثایی زیر نیم کاسه اس درست مثل قتل مرموز ازادع نامداری

  • ل
    0

    مثل پسر نوح علیه سلام من باور می کنم حرفهای این پدر ومادر چون جامعه کشور پر از این جور آدمهاست این سخن امیر المومنین هر کس به هوس خویش بتازد مرگ او را میدرد یا درقرآن خدا سعرالحسا ب است خدا زودتر به حساب آدم میرس

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      مگه نوح پسرشو تکه تکه کرد؟؟؟ معلوم هست چی میگی؟ نوح تا آخرین لحظه حتی تلاش کرد تا فرزند کافرش رو از مرگ نجات بده و هیچ آسیبی بهش نرسوند

  • علی۵
    0

    در این مملکت صدها مرکز فرهنگی کلی پول میگیرند تا خوب مردم و جوانان را تربیت کنند. در این مملکت اگر یک معلم،معاون مدرسه و حتی مدیر با یک دانش آموز منحرف برخورد کنند صدها نفر دست به قلم میشوند وصدا و سیما جلو میایدتا موج عظیمی بلند شود برای یاد دادن تربیت درست و حالا هیچ کس مسئولیتی قبول نمیکند پس پول های این مراکز فرهنگی کجا خرج میشود؟

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      بهترین نکته رو شما گفتی آفرین

    • زرگانی
      0

      حرفتون حوبه ولی انگار سواد نداری! تربیت درست میتونه اعمال بشه و در آخر هم فایده نداشته باشه! چون تربیت فقط میتونه مسیر رو برا آدم راحت کنه ووو... ولی در آخر این خود ادم هست که انتخاب میکنه..... مثل اینه که بگیم فلانی شاگرد انیشتن بوده و هر روز در کلاس ایشون شرکت میکرده...حالا یارو رفته امتحان داده و بلانسبت بلانسبت "تر" زده به امتحان.....کسی میاد یقه انیشتن یا هزاران معلم دیگه رو بگیره بگه حتما مشکل از تو بوده و آموزشها تربیت تو اشتباه بوده!! خدا هم میگه من بهت عقل دادم.نعمت دادم..عده ای شاکر هستن و عده ای هم کفور(یعنی کافر )... خدابهتر میدونه...شاید منم دارم اشتباه میگم... اما مطمئنم که هنوز هیچی از موضوع نمیدونم...ومثل همیشه چند روز دیگه صبر میکنم ببینم کاراگاه پرونده چی میگه...وقبل اون هیچ کسی رو قضاوت نمیکنم!...شاید حق با والدینش بوده و جانشون رو به لب آورده!شاید والدین دارن دروغ میگن!...فقط میدونم یه قتلی صورت گرفته که اشتباست...امیدوارم روزهای بعد جزییات این مسیله روشن بشه!

    • علی ۵ به زرگانی
      0

      این همه پول خرج مراکز فرهنگی میشه آن هم برای هیچ.به قول قدیمی ها آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی.علت بی اثر بودن کارایی این مراکز فرهنگی: بی عملی،تو خالی بودن کارها، عدم مدیریت درست و...است. وقتی قرار هیچ فایده ایی نداشته باشند پس چرا باید انقدر پول بیت المال خرج آنها بشود؟از دکتر حسابی مثال میزنم که با تاسیس دانشگاه تهران یک بیلان کاری درخشان از خودش نشان دادو امروزه ما حتی پیشرفت هسته ایی خودمان را مدیون ایشان هستیم. حالا شما به دلخواه خود لطفا یک بیلان درخشان کاری از مراکز فرهنگی ما مثلا صدا و سیما با آن بودجه عظیمش ارائه بده.

  • S:s
    0

    مقصر اصلی پدر و مادر بودن که نتونستن بچه شون رو درست تربیت کنن به نظرم هر کاری هم کرده بود مستوجب مرگ نبود،اگر لااقل به دست یه آدم غریبه هم این اتفاق میفتاد کمتر جای تعجب داشت تا پدرو مادرش!!!،آخه چطور دلتون اومد واقعا قساوت قلب هم حدی داره

  • یاکریم بابا
    0

    کشتن یه چیزه و داخل حمام جنازه فرزند را با کارد و ساتور تکه تکه کردن یه چیز دیگه مگه امکان داره مادر یا پدر بتونن شاهد مسلح شدن فرزندشون باشن چه برسه بخوان خودشون اینکار را انجام بدن قضیه این نیست که تعریف می کنن اگر راست میگن یه گوسفند را بدن بهشون که با ضربات کارد بکشن و بعد مسلحش کنن

    نظرات شما -
    • یاکریم مامان
      0

      یاکریم بابا مثله درسته

  • ناشناس
    0

    من که باور نمیکنم در هر صورت خدا به همه ما فهم عطا فرماید

  • 123
    0

    لعنت بر کسانیکه ندیده را دیده می کنه و بر اساس ذهنیات بیمار گونه و بدبینی موجب بی آبرویی و مرگ دیگران میشوند .

  • دبیر فیزیک
    0

    خدایا کجایی؟؟!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خنگ.میگه خدا کجایی!

    • m
      0

      دبیر فیزیک شاید تو هم مشگل مشابه بابک را داری یا از خانه فرار کن یا پدرت سلاخی یت میکنه دیگه از دست خدا کاری بر نمیاد به فکر خودات باش

  • براوو
    0

    ولله این زمانه اینقدر همین پیرمرد پیرزنها مست و دل خوش و امیدوار به زندگی هستن که جوانهای بیچاره امید ندارن تا فردا زنده بمونن چه برسه ب زندگی کردن،اصلا یه صحبت این وسط هست،این آقا بابک قاچاقچی،معتاد،مفسد،هرچی که بود اولاد این پدر ومادر بودو هزار راه وجود داشت که این آقا اصلاح بشه ویا درنهایت تحویل قانون بشه،ولی کشتن و قطعه قطعه کردن فرزند توسط پدرومادر اصلا پذیرفته نیست و قسی القلبترین آدمها نمیتونن همچین کاری انجام بدن،واقعا پناه برخدا از شر شیاطین رانده شده...

  • میلاد
    0

    الان خیلی مردید ، خیلی خانومید ؟ خیلی با شرفید ؟ خیلی خدائید که یارو دفن هم نشده اینجوری رفتید بالا منبر یکیتون واسه اون پیرمرد دست میزنه و یکیتون میگید حقش بوده ؟ از خدا نمیترسید ؟ نمیترسید سرتون بیاد ؟ کاش اندازه همین جو زدگی و بی انصافیتون شعور داشتید

  • محمد
    0

    فرزند خوب یا بد نتیجه اعمال پدر مادر در این دنیاست بدانید اگه نان حرام به فرزندنت بخورانید توی پر غو م بزرگش کنید آخرش یه روز دامنتو میگیره

    نظرات شما -
    • اذری
      0

      درنتیجه پس نوح هم به فرزندش نون حرام داده فکرمی‌کنم دلیل شما و امثال شما منطقی نیست

  • آرش علوی
    0

    پناه می بریم برخداوند عزیز

  • آشنا
    0

    مهمترین نکته در زندگی ما که متاسفانه اکثرا فراموش کرده ایم رزقی است که به زن و فرزندان خود میدهیم و به عواقب آن توجهی نداریم و این موضوع کاری به دین و مذهب شخص هم ندارد این پدر و مادر باید توجه کنند که این فرزندی که ادعا میکنند این خطاها را داشته نتیجه تربیت و رزقی است که خود آنها طی سالها به این فرزند خورانده اند و نتیجه اش هم این شده !

    نظرات شما -
    • همیشه
      0

      همه چیز دست ما نیست. ما فقط باید وظایفمان انجام بدهیم

  • محمد
    0

    لعنت بر همچون آشغالی که اسم پدر یدک بکشه .آدم پست دروغگو اگه راست میگفتی به قانون مراجعه میکردی نه قانون جنگل اجرا میکردی.روی داعش سفید کردی.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قانون ایران برای بدبخت بیچاره هاست،پدر تنها میتوانست از خانه بیرونش کند آیا جرم او پایان میپذیرفت دخترها گردن نمی گرفتند و اگر مطلقه یا باکره نبودند می گفتند صیغه چند ساعته خوانده اند واز مریم سلام الله علیه هم پاکتر هستند،قانون چه میکرد خوب فکر کن یک قانون ایران است وصد راه فرار چون اگر این همه جرم وجنایتی که در جامعه است حکمی داشت شاید یک سوم جامعه سابقه زندان داشتند به خاطر همین است که در حال جرم زدایی هستند تا نان به زندانی ندهند ،مرحومه رومینا را به یادربیاور قانون اگر ازحق قانونی پدر دفاع میکرد هیچ فاجعه ای رخ نمیداد ونه پدر قاتل بود ونه رومینا کشته میشد وخاوری بد ذات جرأت فریب رانداشت

    • یه نفر
      0

      یه بنده خدایی همین مشکلو داشت پنهانی خونش رو فروخت و از دست پسرش فرار کرد و سالها پسرش رو ندید با اینحال حاضر به مرگش نشد حتی وقتی به خاطر فساد زندان افتاد رفت دیدنش تا لااقل نصیحتش کنه و بهش وعده بده که راهش درست شه کمکش میکنه ولی اینقدر تو زندان موند که پدرش مرد و .... پدر بودن با قاتل بودن تضاد داره اصلا جور درنمیاد مگر اینکه ....!!!!

    • ناشناس
      0

      خوبه کمی هم به فکر پدر دختران دانشجو کرمو بود این پدر ها چه کنند تربیت پذیر نیست طرف پنجاه سالش ناخود آگاه به یاد نوح وکنعان افتادم

    • m
      0

      اقای یه نفراین پدره به پسرش یک دستی زده الفرار فی برقرار

  • ناشناس
    0

    خدای من خیلی وحشتناکه،آخه چرا سلاخی کردید

    نظرات شما -
    • حمزه
      0

      انگاري سنگين بوده

  • ناشناس
    0

    درمورد زوایای پنهان این جنایت هنوز راه زیادی مونده! به هرجهت چنین جنایت فجیعی درحق فرزند حتی اگر ناخلف باشه که مانمیدونیم.جنایتی نابخشودنی وکثیف هست.چه برسراین جامعه آمده؟؟؟

  • سعید
    0

    اگر واقعا اینطوری بوده،چنانچه این پسر صدهابارهم کشته میشدبازهم حقش بود!باتوصیف اینها پسرشان یک بی شرف واقعی بوده است!

  • رای بی رای
    0

    همین یک افتخار را کم داشتیم که الان دیگه خدا را شکر با فاصله رکوردار جنایت در دنیا هستیم.

  • mamad
    0

    چه حرکت خفنی زده بابائه.

  • عليقلي
    0

    در عجبم كه يكسري اينجا كامنت تأييد ميزارن.من باور نميكنم كه پدري فرزندشو اونم با اين سن وسالل صرفا بخاطر يك همچين موضوعي مثله كرده باشه.حتي كشتن به كنار،چطوري تونستي با ساتور تكه تكه اش كني؟ايشون يا دچار زوال عقله يا موضوع پيچيده تر از اين حرفهاست و دليل اصلي چي.ز ديگه اي هست

    نظرات شما -
    • نهاوندی
      0

      سلام. به نظر من هم باور پذیر نیست... باید صبر کرد تحقیقات کامل بشه.

    • ب علیقلی
      0

      بله...متاسفانه اینجا و سایتهای دیگه پر شده از کاراگاه،قاضی و مشاور،...جالب اینجاست که همه هم قایلند به اینکه خودشون راست میگند! واقعا من نمیدونم ایران چرا اینطوریه! برید کامنتهای هر خبری رو نگاه کنید!اصلا من نمیدونم چرا این کامنتها باید باز باشه توی هر موضوعی! یه عده پدر ومادر رو مجرم میدونن!یه عده پسر رو!یه عده هردوتا رو و یه عده جامعه رو مجرم میدونن! علما اختلاف کردن!

  • ناشناس
    0

    وحشتناک است وتفاوت مردان قدیم واین دوره را نشان میدهد از همه مهم تر این زنان هستند که کارشان به کجا کشیده،البته بعدٱ،در هشتک من هم مدعی میشوندکه به من تجاوز شده و......... نظر شخصی اینکه اگر ادعا درست باشد بابک در حضور مادر بی غیرتی میکرده که پدر ش تاب نیاورده

    نظرات شما -
    • ناشناس..
      0

      احسنت ،دقیقأ درست است

    • یه نفر
      0

      حرف مفت نزن....پدری که عرضه نداره فرزندش رو درست تربیت کنه خودش مشکل داره هیچ آدم درستی نمتونه اینقدر قصی القلب باشه که یه نفرو براحتی تکه تکه کنه!!! این فقط از یه آدم ناحسابی برمیاد...بچه هایی رو میشناسم که پدر و مادرو به خاک سیاه نشوندن ولی حاضر به بیماریش هم نیستند چه برسه تکه تکه شدن!!!

  • ناشناس
    0

    پدره میگه من کار کردم فرستادمش دانشگاه اگه خودش درس نمی خواند چطوری استاد دانشگاه میشد .اگه آنقدر بد بود چرا باهاش رفتی ورزش؟اگه مطمئن بودی خلاف می‌کنه همون موقع به۱۱۰زنگ می‌زدی.ازش شکایت می کردی.ولی من به عنوان مادر دوست دارم روزی صدبار بمیرم ولی مشکلی برای بچه ام پیش نیاد.حقش نبود.

  • ناشناس
    0

    فرهنگ خشونت نبودند شادی آزادی بیکار ی فقر در همه فصلها روزها گریه و زاری پیر و جوان افسردگی در ایران بیداد میکنه

    نظرات شما -
    • مانی
      0

      چ ربطی داشت افراد مرفه قتل انجام نمیدن سالی چند هزار نفر فقط توی آمریکا به قتل میرسن هر سال چند هزار نفر توی ژاپن و کره خودکشی میکنن همش فاز بدبختی دارید شماها

  • پدرام
    0

    به هر حال این جنایته. میتونستن تماس بگیرن با پلیس مملکت قانون داره. یا میتونستن خودشون یه خونه بخرن و برن

    نظرات شما -
    • علی
      0

      چیزی که تو این مملکت نیست قانونه

    • کاربر ناشناس
      0

      خیر نبنی توپدرشمر زلجوشن بودی توراصد بار ادام کنن

    • زرگانی
      0

      بالاخره دیگه کار از کار گذشته...حالا میگی ما چکار کنیم....

    • m
      0

      اقای زرگانی یه فاتحه بخوان بترس از خشم پدر شاید اینبار نوبت تو باشد

    • بهمن امامیان
      0

      قانون اونم ایران؟خخخخخخخ

  • ل
    0

    این ها عبرت برای مردم باید یکی قر بانی بشه تابقیه عبرت بگیرن تا ازدست غیب خدا بترسن این با عذاب الهی از این دنیا رفته آخرت چگونه است واویلا پدر مادرش واسطه کشتنش بودن خدا این جوان کشته یعنی گناهش زیاد بوده دست پدر ومادرش کشته بشه خداوند قوم لوت بارآن سنگ میفرسته همه را می کشه توکتاب گناهان کبیره خوندم کسی زناویا لوط کنه وبدونه توبه ازاین دنیا بره خدا به قهر زمین می بره باقوم لوط قرار می ده

  • جمال
    0

    این پیرخرفت بااین چرندیاتش داره،مامورین رو دست به سر میکنه،تا حقیقت رو کتمان کنه،معلوم نیست چه اتفاقی افتاده که همچین جنایتی داعشی انجام داده،درهرصورت این زوج باید تپسط مشاوران روان شناسی مورد ارزیابی قراربگیرند،احتمالا فاقدسلامت روح وروان هستند.

    نظرات شما -
    • زخمی
      0

      تپسط یعنی چی؟!

    • ب ب کامبیز
      0

      تپسط یک واژه قرقیزستانیه که خرسهای آلاسکا در مواقع خطر و یا در مواقع جفت گیری بیان میکنن.

    • لیلا
      0

      توسط

    • داداشت
      0

      تپسط؟؟؟؟ مغزم هنگ كرده

    • حسن
      0

      برادر جمال عزیز. لطفا زود قضاوت نکن شاید حق با پدر و مادرش بوده است. چگونه ممکن است پدر و مادری با دست خود جگر گوشه خود را قطعه قطعه کنند و اظهار پشیمانی نکنند و بگویند آسوده شدیم . پس برادرم نمی توان در این زمینه قضاوت زود هنگام نمود باتشکر

    • مجيد
      0

      نه بابا همتون اشتباه گفتيد. ؛تپسط؛ صداهاي آخري بوده كه از اون خدا بيامرز بيرون ميومده. چاقو رو كه زده گفته ؛تپ؛ بعد چاقو رو كه كشيده گفته ؛سسسسسسط؛ بادش خالي شده!!!

  • عدالتخواه
    0

    فاتحه این جامعه خوانده شد

    نظرات شما -
    • سینا
      0

      تازه اینا پای منبر و مسجد بودن که اینطور شدن...نوجوونای امروز دارن بکش بکش و بکِن بکِن میبینن...اینا دیگه چی میشن!

  • مهدی
    0

    موی بدن آدم سیخ میشه

  • ساسان
    0

    اگه این قتل توی آمریکا رخ داده بود کلا سبکه خبر زیرنویس و پخش مستقیم نشون میداد دادگاهش را...پسر از این بدتر تو ایران خیلی زیاد .یه خاشقچی هم بود همینجووری سرش امد،،،،تلوزیون ایران یه سال براش عزاداری کرد اگه یادتون نرفته باشه،،،اما اینو یه قتل عادی جلوه دادن

    نظرات شما -
    • خ
      0

      اگه بخوان همه اتفاقات را بگن که کسی دیگه یه خواب راحت نمی ره چه ایران چه هر جای دنیا.یه کم فکر کنید بعد حرف بزن

    • احمد
      0

      بنده یک آشنا دارم در دادگستری این بنده خدا پرونده هایی تعریف میکرد که آدم یه روز مریض میشد یه بار گفت آمار جنایت و قتل و فساد در ایران وحشتناکه فقط صداشو در نمیارن

    • حامی
      0

      خوب برادر اگر تلوزیون زیر نویس کنه،خجالت میکشه علت قتل را بگوید و توضیح دهد(زنا و کتک زدن پدر مادر) و خاشقچی یک خبر نگار بود و اتفاقا ضد ایران هم بود،ولی بخاطر اینکه بر خلاف ولیعهد عربستان حرف زده بود او را در اسید ذوب کردند و کاملا موضوع سیاسی بود و باز تاب جهانی داشت.

    • محمد نظری
      0

      بسه بابا همه خبرگذاری ها سانسور دارن و هدف، همش عادت دارید خودزنی کنید خاشقچی یه موضوع سیاسی بود، این یه موضوع خانوادگی ایران هر چی باشه واس مردم خودش اخبار میگه، اونوری هستن که هزارتا شبکه فارسی زبان زدن واس ترکوندن مخ ایرانیا

    • حسن
      0

      انرژی هسته ای بدبختی تجرد بیکاری قتل فحشا بیماری روانی حق مسلم ماست

  • رامبد
    0

    فیلم که نشون میده جنازه داره منتقل میشه به بیرون(آسانسور) نشان دهنده از برنامه ریزی بودن قتله و نوع درجه یک قتل و حکم قصاص رو داره در ثانی این خبر ضربه زیادی به روان جامع زده باید جبران شه دین محمدی این سنگ دلی رو نمی پسنده و به شدت مخالف باید قصاص اجرا بشه یک انسان سالم حتی بعد از کشتن دشمن خونی خودش پشیمان میشه چه برسه به تکه تکه کردن فرد و افتخار به قتل .

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      0

      وقتی اوندختر بچه راپدرش توخواب باداس سربریدو آب ازآب تکون نخورداین ک جای خوددارد

    • m
      0

      اقا رامبد پدر گفته حاضرم خانه ماشین را بفروشم حق الارث بابک را بدم بره برای خودش خانه بگیره 47سال این بچه پدر مادر را اعذیت کرده بهیچ عنوان حاضر به جدایی نبوده فرزند نا خلف حقش مرگه خانه پدرش را خانه فساد کرده بود

  • بابک
    0

    چششششششششششششم صدا و سیما روشن که اینا فیلم سازانش هستند و کارگردانی درس میدن..............

  • 67
    0

    جوامعی که از خدا پرستی وترس از خدا وقیامت درونشان بمیرد به ورطه هلاکت کشیده می شوند این نس صریح قرآنه . خدا هست واعمال ما را مبیند وای بر کسانی که بویی از خداپرستی نبردند

  • ی ط
    0

    قصاص نداره چون پدر کشته.مغز اکثر انسانها در پیری مشکل پیدا میکنه .جز کسانی که به خدا نزدیک باشند و عبادت نیمه شب داشته باشند که مغزتحت هیچ شرایطی حتی در ۱۲۰ سالگی فاسدنمی شود .این کار پدر در حالت طبیعی غیر ممکن است. آدم اگه به یه حیوان۴۰سال غذا بده نمی تونه باهاش این کار رو بکنه، چه رسد به فرزند خود.

  • بهرام
    0

    این قضیه از اساس خیلی مبهم و بو داره که پدر و مادر بگه من فرزندم را کشتم و....به هیچ وجه قابل قبول نیست علتش باید مشخص باشه که این جوان چه بلایی سرش اومده توسط کی و چه کسی و برای چی؟پدر و مادر جانشان را برای بچشون میدن یه جای کار میلنگه!

  • کاربر ناشناس
    0

    این پدر و مادر پسر هر سه نفر مشکل روانی داشتند، اگر روح و روان و تربیت خانواده درست باشه پسر یا هر اعضاء خانواده به خودشان اجازه نمیدهند که در منزل خودشان فساد و گناه کنند، من برای هنرمندان سینما و تلویزیون احترام بسیاری قایلم ولی اکثر شون فقط جلوی تلویزیون قشنگ حرف میزنند، ولی خانواده درست و حسابی ندارند، برای مثال طلاق گرفتن براشون از تاکسی گرفتن راحت تره ، در کل منظورم این که به اصول خانه و خانواده زیاد پایبند نیستند یک جورایی فرهنگ غربی دارند

  • فهيمه
    0

    خوب خاك بر سرت ،ميرفتي جدا زندگي ميكردي هر غلطي هم ميخواستي همونجا ميكردي

  • هموطن
    0

    اخه مگه میشه مگه داریم چرا مردم آنقدر ساده اند که هر چی می‌خوانند باور می‌کنند اخه ی پدر بیاد این همه سال خرج بچه اش کنه درس بخونه و به جایی برسه بعد ی مرتبه بچه اش جیگر گوشه اش بد بشه بعد خودش با دستهای خوش تکه تکه اش کنه و انگ بد نامی بهش بچسبونه اخه کدام عقل سالمی اینو باور میکنه

  • سید
    0

    لطفا اینقدر مقایسه نکنید بانوح وپسرش، پسرنوح زنانمیکرد پدرومادر رو اذیت نمیکرد فقط به کشتی پدرش اطمینان نداشت

  • هموطن
    0

    درعجبم این انسان دوپا شداشرف مخلوقات

  • رضا
    0

    داستانی که بابائه میگه جور در نمیاد. از مشکلات اینجوری که صدتا راه حل داره تا قتل برنامه ریزی شده و تکه کردن جسد پسرت هزار قدم فاصلست.

  • 369
    0

    به خدا که دیگر آخروزمان شده است دیری نخواهد پایید که زمین به غرش درآید و زلزله ای سهمگین اتفاق افتد و یاران سوشیانت رجعت کنند و ظهور اتفاق افتد

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ایا اینها پدر و مادر اصلی بابک خرمدین بودند؟ اصلا مگه میشه ؟ چطوری ممکنه پدر و مادر واقعی آدم دست به چنین کاری بزنند ؟ داریم به کجا می رویم؟ چرا اینهمه انحطاط اخلاقی و خانوادگی در جامعه زیاد شده ؟ خدایا خودت به دادمون برس . هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.همین

  • سید هاشم
    0

    مزخرف ترین حرفی است که شنیدم. این مردک، حکم خدا را زیر پا گذاشته، بدترین و سهمگین ترین گناه را مرتکب شده، بعد شکر خدا را بجا می آورد. خیلی دردآور است!!!

  • پدر
    0

    چرا باید قتل یک دیوانه توسط دو دیوانه پوشش خبری بشه؟ بذارید یکم نفس بکشیم. ما خودمون بدبختی زیاد داربم .من ۲۸ سالمه و موهام داره سفید میشه. دولت و معیشت و زندگی مسخره بس نیست؟روانیمون کردین. هیچ حیوانی با بچه اش اینکارو می کنه؟ پسره اگه مشکل داشته به پلیس شکایت می کردن میکردنش زندانن خودشون میرفتن یه جای دیگه زندگی می کردن.مردم باور نکنید. ایرانی حماقت می کنه اما ابله نیست.

  • m
    0

    عینن ایها یه پسری دارم چند سالی است ارزوی مرگش را دارم خیلی اذیتم میکنه حالا حال پدر بابک را درک میکنم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ای باباااا آرزوی مرگش را دارم چیه؟ بهش محبت کن مشکل ها باهم صحبت کنید و حل کنید

    • معلم
      0

      بهش محبت کن، از محبت خارها گل میشود، بغلش کن، ببوسش وقتی بهش میگی بد یعنی بد باش، تلقین کن، یکبار بهش بگو چقدر خوبی و چقدر دلسوزی خوب که من تو را دارم محبت که خرج نداره، هیچ خرجی نداره، بزرگ و کوچک هم نداره، گناه دارند واقعا چی جور دلتون میاد، شما آینه تمام نمای فرزندتون هستید

  • مهراد
    0

    این حرف ها رو به سختی میشه باور کرد. حالا او را کشتید چرا دیگه تکه تکه اش کردید و از منزل خارج کردید که کسی نفهمد. شما اگه کارِتون درست بود چرا می ترسیدید کسی بفهمد

  • رسول
    0

    سلام خداوند تمام اسیران خاک را بیامورزد . هرگز ما نمی تونیم قضاوت کنیم پدر مادری عزیز خودشونو از بین ببرند شاید تلخ ترین حادثه دنیاست و امیدوارم هرگز کسی چ مادر چه پدر دچار اولاد ناخلف نیافتد بقول عزیزان اسلام ( پیامبران و امامان ) که سلام خدا بر آنان باد داشتن فرزند خلف را گنجی تمام نشدنی می دانند چقدر بزرگان زیبا سخنگ فتند. ولی می بینیم پدر و مادری که عشق و امید و افتخارشان فرزند پسرشان هست حاضرند از بین ببرند و ببینیم چقدر زجر و شکنجه دیدن چقدر بی ابرویی کشیدن و هزارن مصیبت که فرزند خود را قطع قطعه می کنند تصویر این اقدام ه8رگز قابل فهم نیست ولی شاید تحریم اره همین تحریم و گرانی باعث شد اره همین اقتصاد ویران همین منم منم کردن مسئولین ک خبر لز دردهای مردم صبور و نجیب و قددان ایران نمی دانند لعنت خاوند بر آن دسته از کسانی که باعث شدن ما تحریم شویم و برجام را با اقدامات کور کورانه و بی تدبیری خراب کردن خداوند ظالیم و تبهکاران را که به ملت نجیب و فهییم ایران ستم می کند نابود کند خداوند برایشان همین مصیبت خانواده خرمدین را بیاورد بله ببینیم چکار کردیم استاد دانشگاه نمی تواند خانه ای داشته باشد یا ببینیم چرا خرم دین نمی تواند ازدواج کند دائم منم منم کردیم این شد وای خدای مهربان خدای قادر و توانا ریش ظالمین را بسوزان شرر انان را از سر رهبری و مردم دنیا خلاص ک .خداوندا به حرمت پدران و مادران سرزمینمان ایران سرطان بجان کاسبان تحریم بینداز داغ فرزند ببینند خداوند کاری کن بگذر این روزگار تلخ تر از زهر بار دیگر روزگار چون شکر آید چکار کردید پدری حاضر است فرزندش را از بین ببرد چ

  • m
    0

    داعش بترس از خشم ایرانی جماعت اول سلاخی بعد به 100 قسمت مساوی مثله میشی

  • نا شناس
    0

    هشداره به جوانهایکه پدر و مادرشونو اذیت و باعث ناراحتی شون میشن....عاقبت کتک زدن پدر ومادر انشاالا الگو نشه....من دیگه بچه خوبی میشم بخدا....

  • FARID
    0

    بی راهم نمیگه

  • رضا
    0

    ببین چه بر جان این پدر و مادر بوده. پدر و مااااادر.......

  • خدا
    0

    افرین بر تو مرد

  • عبد
    0

    از این وقایع زیر پوست شهر اتفاق میفته نمیدونم چرا تو این بازه زمانی این یکی رسانه ای شده. باید دنبال جریان رسانه ایش بود...

  • محمد
    0

    وقتی بچت می خوابه و بهش نگاه میکنی کل حرفهای بد و اذیت کردنش یادت میره واقعا چقد سنگدل بودن اینا که هنگام خواب و آرامش فرزندشان این جنایت حولناک رو انجام دادند

  • عباس
    0

    بعضی از فرزندان زمانی که بزرگ میشوند کاری میکنن که پدر و مادر روزی هزار بار از خدا مرگ بخوان و قانون قضایی جوری که متاسفانه این پدر و مادر بخوان شکایت کنن از دست فرزندشان چندین سال طول میکشه به امید روزی که قانون درست باشه

  • زر
    0

    اگر این همه مشکل داشتن خوشان بی خبر از پسر شان میرفتن جایی خانه اجاره می کردن

  • غم
    0

    چی به سر مردم امده که تا این حد سنگدل شدیم این همه دم از ...‌‌‌.

  • دل
    0

    این ادم چه بسا قبلا این کار راشاید کرده کسی که بچه اش را این طوری راحت کشته قبلا هم این کار را کرده قاتل بی رحم خدا می دانه چه کار دیگه هم تو جوانی کردی

  • س
    0

    خدایاازوحشت ۲ شبه خوابم نمیبره آخه کشتی چرا مثله کردی چخبره تواین کشور !!! یکی بمن بگه این خبر دروغه!!

  • ناشناس
    0

    این یک دروغ محض است هیچ پدری پسرش را نمی کشد. حتما کسان دیگری این قتل را انجام دادند به زور وتهدید پدر بیچاره گردن گرفته

  • خدا
    0

    افرین بر تو ای مرد

  • ستاره
    0

    سلبریتی ها و بازیگرا چرا ساکتین،،، عجیب نیس؟ اخه برا خودکشی ازاده نامداری خیللللی پر حرفی می کردین و اراجیف می بافتین

  • کامران
    0

    مگه میشه .پدر. فرزند خودشو بکشه اونم به شکل فجیع؟؟؟؟؟ آخه چطور دلت اومد؟؟؟ در خواب چاقو در شکم پسرت فرو کنی ؟؟؟؟

  • ایران
    0

    من دوست ندارم حتی خار در پای پسرم بره.. حتی اگه اینچنین مرا اذیت کنه . بچه خیلی عزیزه . چطور دلت اومد پسرت را درخواب بکشی ؟؟ خیلی سنگدلی

  • ناشناس
    0

    با چه عقلی میشه قبول کرد که یه پیرمرد و یه پیرزن 80 ساله توانایی بدنی برای انجام این سلاخی را داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • لیلا
    0

    این جون خودش خیلی مقصر بوده پدرومادرش کتک میزده دوخترها مردم به خونه می آورد ازپدرومادر خونه اش جدا نکرده آخر شم خواستن ازدسش خلاص بشن به فکر کشتن اش شدن واقعا این جون ازدواج می کرد آن دوختر مردم روزگارش سیاه میشد با این که پدرومادرش اینو قبل نداشتن برای کشتن اش شکر گزاری کردن بیچاره پدر مادر بچه بزرگ کردن نگو شیطان بزرگ کردن

  • با خدا
    0

    شما اسم خدا را نباید ببری شما اگر خدا مشناختی فرزندت را نمی کشتی و بعد مثل حیوان درنده تکه تکه کنی . حیوان هم با بچه اش این کار را نمیکنه . هیچ مشکلی نیست که راه حل نداشته باشه بی جهت بهانه جور نکن فقط بگو تا بحال چند نفر را کشتی و مفقود کردی

  • علی
    0

    با سلام با هیچ دلیلی این کار توسط انسان نرمال با سلامت عقلی قابل انجام نمیباشد

  • علی
    0

    عین همین ماجرا سال ۷۵ هم در شهر ما اتفاق افتاد پدر بعد از مدتی آزاد شد ولی کلا اون خانواده سرنوشت خوبی نداشت و این رفتار پدرباعث طلاق دخترش و معتاد شدن پسر دوم و افسردگی زنش و .....الان اتفاقی ک نباید می افتاده افتاده بعد از این شرایط این خونواده خیلی بد میشه همیشه از خدا بخایم کمکمون کنه و ما رو لحظه ای ب حال خودمون رها نکنه

  • مسعود
    0

    این بچه که فلان وفلان میکردتربیت شده خودشما بود.به نیروی انتظامی خبرمیدادی نه اینکه بکشی وتکه تکه کنی

  • ناشناس
    0

    آیا فقط توان بدنی و جسمی دو مرد و زن 80 ساله برای اینگونه سلاخی غیر ممکن نیست . توان فکری و روانی به کنار. خیلی جالبه که در تمام اظهار نظر های مردم اصل بر این قرار گرفته که این مرد و زن 80 ساله توان بدنی لازم برای اینچنین کاری را دارند و تازه اصل را هم بر این گذاشته اند که یک زن و مرد که از قضا پدر و مادر هم هستند کار به این ترسناکی را در کمال آرامش و با دقت انجام داده اند . واقعا خوبه یه سری به اندیشه خودمون بزنیم .نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حدیث
    0

    توروبایدگروه دائش استخدام کنن والا

  • منصوری
    0

    پدر ومادر حالت طبیعی ندارند و مجنون شده اند. پسر می بایستی حتما آنها را به روان شناس نشان می داد و درمانشان می کرد اما غفلت کرده وگاهی یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی به بار می آورد و خسارات جبران ناپذیری را موجب میشود.

  • نگار
    0

    من یه مادرم که پدری هم متاسفانه برعهده خودم بوده به صراحت میگم کسی که رفت کشور دیگه عقایدش تغییر خواهد کرد ماهواره و فیلم های هدفمندش باعث انحراف و سستی باورهای مردم شده زنان شوهر داری که روابط نامشروع دارن بسیار باب شده که خود نشان از مسمویت فرهنگی دارد ومردانی که تا سن 40و حتی بالاتر تن به ازدواج نمیدهند چون متاسفانه هم جنسان من خیلی راحت تن به همخوابی با نامحرم میدهند و جامعه ای که جایگاه پدر و مادر مانند قبل نیست احترام و حرمتی برایشان نمانده مگر نه اینکه الگوی عملکردی ما قران سفارش به احترام وتکریم وازار نرساندن به والدین داشته چرا این چنین شد ارزش های ما تک به تک در حال نابودیست بادیدن فیلمهای ماهواره ای که دران زن هیچ بویی از تعهد همسر داری نبرده و البته مردانشان هم همینطور هستند دوستان خواهرانه میگویم اگر باور دارید که اولادتان را دوست دارید پای ماهواره را به چهارچوب امن تان باز نکنید و در مورد این اقا که باپدر من 4سال تفاوت سنی دارد و سرشناس هم بوده تا این سن حتی قبول زحمت نکرده سربار خانواده نباشه و حداقل یه اتاق برای خودش اجاره کند و دست در سفره پدر و مادر پیرخود نکند نشان از زورگویی وراحت طلبی دارد

    نظرات شما -
    • گیتا
      0

      پدر و مادر به قتل دختر و دامادشونم اعتراف کردن الکی چرا مظلوم نمایی می کنید اینا وحشی ان سنگشون و به سینه نزنید

  • لیدا
    0

    مگه میشه مادر شاهد سلاخی پسرش باشه واقعا ک از حیوان پست تره این مادر خدا لعنتش کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا چرا به این روز افتادیم خانه و خانواده جای امنی برای همه آدمهاست چرا باید اینطور اتفاقات پیش بیاد خدایا پناه برتو خدایا به همه آرامش بده

  • ناشناس
    0

    خاک بر سر پیر خرفت ات کنم که با کشتن و مثله کردن جگر گوشه ات می خواهی به آرامش خیالی برسی! با قتل فرزند باقیمانده عمر ناچیزت را باید در گوشه زندان در کنار اراذل و اوباش جنایتکار با عذاب وجدان سپری کنی! هر کاری راه قانونی خودش را دارد. چرا از راه قانونی برای خلاص شدن از مشکلات خانوادگی استفاده نمی کنید. پس قانون ، پلیس ، بازپرس و قاضی را برای چه ایجاد کرده اند؟ آدمهای بی عقل و نادان دست به ارتکاب قتل های برنامه ریزی شده می زنند!

    نظرات شما -
    • نگار
      0

      روزگار بهترین معلم هاست و دوست عزیز منع نکن سرت میاد

  • محمد
    0

    ۸۱ سالشه از پسرش خسته شده قرار چقدر عمر کنی مگه

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      چرا نمیگیید کارد به استخوانش رسیده من مادرم والبته مادر هم دارم قضاوت نکنیم اما خدا میداند چه به روزشان اورده که این پدرومادر انهم دراین سن و سال زندان را به زندگی درزیر سقف خودشان درکنار او ترجیح دادن

  • علی اکبر
    0

    درباره این فاجعه . میگم پناه بر خدا . همین و درباره نظرات کاربران بصراحت بگم باتوجه به این نوع پیامها باید گفت بیشتریها دچار افسردگی شدید و عقده ها وحشتناک و غریضه ح ی وان ی کاملا مشهوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها