مقاومت فلسطین ناو ارتش رژیم صهیونیستی را در ساحل غزه هدف قرار داد

گروه مقاومت «عزالدین قسام» در بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک ناو ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ساحل غزه خبر داد.

مقاومت فلسطین ناو ارتش رژیم صهیونیستی را در ساحل غزه هدف قرار داد

گروه مقاومت «کتائب عز الدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، امروز (دوشنبه) از شلیک چند فروند موشک به سمت یک ناو ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ساحل غزه خبر داد.

به نوشته وبسایت فلسطین الیوم، در بیانیه عزالدین قسام همچنین آمده است که از شب گذشته و در پاسخ به حملات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی، حملات موشکی و راکتی گسترده‌ای علیه شهرک‌ها و شهرهای صهیونیست‌نشین آغاز کرده و شهرک عسقلان و پایگاه نظامی کیسوفیم را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده است که یکی از کشتی‌های جنگی این رژیم در دریای مدیترانه هدف قرار گرفته اما آسیبی ندیده است.

همزمان گروه‌های مقاومت فلسطین امروز اعلام کردند که بار دیگر با ده‌ها راکت و موشک اشدود، عسقلان و بئرالسبع را هدف قرار داده‌اند. برخی منابع نیز از اصابت یک راکت به ساختمانی در اشدود و مجروح شدن حداقل هشت صهیونیست خبر دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی برای هشتمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛‌ اقدامات متجاوزانه‌ای که طبق آمار وزارت بهداشت غزه شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به ۲۲۰ شهید و ۶۰۳۵ مجروح رسیده است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها