کلاهبرداری ۴۵ میلیاردی با همدستی کارمند دفترخانه

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۵ نفره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۴۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهمان با همدستی کارمند دفترخانه ای در تهران مرتکب کلاهبرداری شده اند.

کلاهبرداری ۴۵ میلیاردی با همدستی کارمند دفترخانه

سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی بیان داشت: اواخر اردیبهشت ماه امسال پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به همراه ۲ متهم به این پایگاه ارجاع شد که چکیده پرونده نشان از این داشت که متهمان با در دست داشتن برگ وکالت نامه ای قصد برداشت مبلغ ۴۵ میلیارد ریال از یک حساب بانکی را داشتند.
وی عنوان داشت: با توجه به هوشمندی رئیس بانک، موضوع به صورت تلفنی از شاکی استعلام که مشخص می شود که شاکی چنین وکالت نامه ای را تنظیم نکرده است.
رئیس پایگاه یکم پلیسی آگاهی با بیان اینکه افراد مراجعه کننده به بانک توسط ماموران کلانتری ۱۲۲ "دربند" دستگیر و به دستور قضائی روانه زندان می شوند، گفت: با اصیل بودن برگ وکالت نامه تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگری شد و در بررسی های پلیسی توسط کارآگاهان مشخص شد که متهمان با همدستی یکی از کارمندان دفترخانه ای و ۲ همدست دیگرشان اقدام به تنظیم وکالت نامه محضری کرده اند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این رابطه شاهدان تنظیم وکالت نامه که با حضور در دفترخانه هویت متهمان را تایید کرده بودند و کارمند دفترخانه، دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
وی یادآور شد: کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کارآگاهان قرار دارد.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    کاش پوله من ۴۵ میلیارد پول به قران قیدش رو میزدم وجونه خانوادم رو نجات میدادم ومیرفتم سراغه زندگیم .یکی از حصابام ۵۰۰ هزار میلیارده ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها