کاهش ۳۳ درصدی بستری‌ها و فوتی‌ها در استان اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: نمودار کرونا در استان با شیب تند در حال نزولی شدن است به طوری که تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها نسبت به گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۳۳ درصدی بستری‌ها و فوتی‌ها در استان اصفهان

حجت‌الله غلامی اظهار کرد: محدودیت‌های پنجگانه طرح جامع هوشمند تا آخر هفته جاری ادامه دارد و با توجه به اینکه کل استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارد محدودیت‌های مربوط به شهرهای نارنجی اعمال می‌شود که بر این اساس مشاغل گروه یک و ۲ می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: هم‌اکنون ۳ شهرستان خور و بیابانک، برخوار و بوئین میاندشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارند که احتمالاً تا پایان هفته تعداد بیشتری از شهرهای استان زرد می‌شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: نمودار کرونا در استان با شیب تند در حال نزولی شدن است به طوری که تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها نسبت به گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است.

غلامی درباره وضعیت واکسیناسیون در استان، تصریح کرد: با توجه به وضعیت سندِ ملی واکسیناسیون، افراد ۸۰ سال و بالاتر واکسن دریافت کرده‌اند و هم‌اکنون واکسیناسیون رده سنی ۷۵ سال در حال انجام است و کسانی که در غسالخانه‌ها مشغول به کار هستند نیز می‌توانند واکسن دریافت کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها