سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری آبادان:

زمینه فعالیت ۹ واحد صنعتی راکد در آبادان فراهم شد

 سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری آبادان گفت: زمینه افزایش تولید و فعالیت ۹ واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل در این شهرستان فراهم شد.

زمینه فعالیت ۹ واحد صنعتی راکد در آبادان فراهم شد

بتول سعیدی‌زاده، در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان آبادان عمده مشکل این واحدهای نیمه تعطیل و راکد را سرمایه در گردش و نقدینگی، مواد اولیه و مشکلات مالیاتی اعلام کرد و افزود: دستگاه های اجرایی مکلف اند در زمان بندی تعیین شده در خصوص حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی مذکور توجه بیشتری داشته باشند تا موانع آنها برطرف شوند.

وی رسالت اعضای ستاد رفع موانع تولید را زمینه سازی و فراهم نمودن شرایط برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد و رونق تولید دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرای آبادان باید در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان تلاش کنند.

سعیدی‌زاده گفت: در راستای تحقق شعار سال مشکلات شرکت های تولیدی در سطح شهرستان آبادان بررسی و موانعی که در شهرستان قابل برطرف شدن است رفع و برخی از موانع نیز به منظور بررسی و رسیدگی در کارگروه استانی به مرکز استان ارسال خواهند شد.

وی افزود: امیدواریم با کمک دستگاه های اجرایی و حمایت از اشتغال ،مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان آبادان را برطرف کرده و زمینه فعالیت و افزایش تولید این واحدهای تولیدی را فراهم کنیم .

سعیدی زاده همچنین از تمایل تعدادی از واحدهای تولیدی این شهرستان برای توسعه فعالیت و افزایش ظرفیت تولید خبر داد و گفت: با کمک به این واحدهای تولیدی می توان فرصت های شغلی جدیدی در شهرستان آبادان فراهم کرد.

در این نشست مسائل و مشکلات ۹ واحد تولیدی صنعتی و صنفی آبادان در خصوص اعطای تسهیلات و بازپرداخت بدهی بانکی ، بدهی به تامین اجتماعی ، مالیات ، بدهی به اداره برق با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی بررسی شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها