آب شهر بوستان وروستاهای اطراف به صورت موقت قطع می شود

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه از ساعت ۲ بامداد تا ۱۴ عصر آب شهر بوستان و هفت روستای اطراف این شهر قطع می شود.

آب شهر بوستان وروستاهای اطراف به صورت موقت قطع می شود

علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امور آب و فاضلاب شهرستان باشت قصد انجام عملیـات تعمیرات شکستگی و بهسازی خط انتقال آبرسانی به شهر بوستان را دارد اظهار داشت: فردا آب آشامیدنی تمامی مناطق و محلات شهر بوستان و روستاهای شوش علیا، شوش سفلی، بوستان کوچک، چم بلبل علیا، چم بلبل سفلی، تنگ آب و دهکند قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوای گرم حاکم بر منطقه مورد نظر اکیپ های اتفاقات و نیروهای فنی شرکت آب وفاضلاب شهرستان باشت با پشتیبانی ستادی استان تلاش خواهند کرد در کمترین زمان ممکن عملیات تعمیرات مورد نظر انجام شود.

غزیبی ابراز داشت: ساکنان شهر بوستان و روستاهای مذکور تدابیر و اقدامات لازم را قبل از قطعی آب نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاری های لازم را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان باشت داشته باشند.
وی تصریح کرد، تا ساعاتی پس از اتمام تعمیرات و وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال آبرسانی، افت فشار آب در شبکه های توزیع دور از انتظار نیست به همین دلیل نیاز است مشترکان از هرگونه دستکاری شیرآلات و تاسیسات آبرسانی پرهیز کنند تا فشار آب در کمترین زمان به روال معمول و عادی برگردد.
غریبی افزود؛ شرایط کم بارشی و خشکسالی ناشی از آن ایجاب می کند شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی سازگاری با کم آبی و صرفه جویی در مصرف آب را رعایت کنند.

وی همچنین از رسانه های ارتباط جمعی خواست تا نسبت به ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بویژه در فصل تابستان پیش روی با شرکت آب و فاضلاب مشارکت کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها