تجمع طلاب و روحانیون یزد در حمایت از مردم فلسطین و افغانستان

طلاب و روحانیون یزدی با حضور در مدرسه علمیه مصلی یزد جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در فلسطین و افغانستان محکوم کردند.

تجمع طلاب و روحانیون یزد در حمایت از مردم فلسطین و افغانستان

تجمع طلاب و روحانیون یزد در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان و محکومیت جنایات عوامل استکبار در این مناطق برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، آیت‌الله مدرسی یزدی نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان، حجت الاسلام شمس رئیس حوزه‌های علمیه یزد و جمعی از طلاب و روحانیون استان در مدرسه علمیه مصلی برگزار شد.

طلاب و روحانیون یزدی حاضر در این مراسم با سردادن شعارهایی در محکومیت اقدامات جنایتکاران و ظالمانه صهیونیست‌ها و تروریست‌های تکفیری، حمایت قاطع خود از مردم مظلوم افغانستان و فلسطینیان تا زمان نابودی کامل رژیم جنایتکار اسرائیل را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با مشت‌های گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر تروریست، مرگ بر آل‌سعود خائن سردادند.

همچنین افراد حاضر در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن مضامینی از جمله «فلسطین پاره تن اسلام است»، «مقاومت راه آزادسازی فلسطین است»، «شعار ملت ما مرگ بر آمریکا»، «القدس لنا»، «فلسطین مسئله اول جهان اسلام است» جنایت‌های رژیم کودککش و جنایتکار صهیونیستی را محکوم کردند.

تصاویر سردار سرافراز اسلام و انقلاب سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی هم امروز در دستان شرکت کنندگان در این مراسم خودنمایی می‌کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رحمان
    0

    اقا چندتااتوبوس بيارندبرادران طلاب ببرن فلسطينانجا مرگ بر امريكا واسراعيل بگن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها