لیگ برتر انگلیس

لیورپول با گل معجزه آسای دروازه‌بانش به یکقدمی سهمیه لیگ قهرمانان رسید

تیم فوتبال لیورپول با کسب یک پیروزی خارج از خانه برابر تیم ماقبل آخر جدول خودش را به ۴ رده بالای جدول نزدیک کرد تا همچنان شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

لیورپول با گل معجزه آسای دروازه‌بانش به یکقدمی سهمیه لیگ قهرمانان رسید

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول میزبان خود، تیم وست‌برومویچ را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

در این بازی ابتدا این وستهام بود که در دقیقه 15 توسط هال رابسون کانو به گل رسید. تیم نوزدهم جدول که سقوطش به دسته اول فوتبال انگلیس پیش از این قطعی شده، تنها 18 دقیقه توانست از برتری‌اش محافظت کند چرا که محمد صلاح گل تساوی را برای لیورپول به ثمر رساند. اما لیورپول که برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بود، به تساوی بسنده نکرد و در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، توسط دروازه‌بان پیش تاخته‌اش آلیسون بکر که ضربه کرنر الکساند آرنولد را با سر وارد دروازه حریف کرد، گل دوم را زد.

با این نتیجه لیورپولی‌ها ضمن کسب هجدهمین پیروزی‌شان در این فصل لیگ برتر 63 امتیازی شدند و با تثبیت جایگاه خود در رده پنجم جدول به فاصله یک امتیازی چلسی رده چهارمی رسیدند تا امیدشان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در دو هفته پایانی لیگ بیشتر شود.

تیم وست‌برومویچ هم با 26 امتیازی که داشت در همان رده نوزدهم باقی ماند.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال اورتون و شفیلدیونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفته‌اند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها