اولین واکنش اتریش به لغو سفر ظریف به وین

سخنگوی وزیر خارجه اتریش نسبت به لغو سفر محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران به وین ابراز تاسف کرد.

اولین واکنش اتریش به لغو سفر ظریف به وین

رویترز نوشت: وزارت خارجه اتریش شنبه اعلام کرد که ظریف دیدار با الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش در وین را به نشانه نارضایتی از اهتزاز پرچم اسرائیل توسط دولت سباستین کورتس صدراعظم این کشور لغو کرده است.

یک سخنگوی شالنبرگ که نامش منتشر نشده است، در مصاحبه با روزنامه دی پرسه این خبر را تایید کرد و گفت: ما در این باره متاسفیم و آن را مورد توجه قرار می دهیم.

وی با تکرار حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: اما وقتی برای ما مثل روز روشن است که حماس بیش از ۲ هزار راکت را به سوی اهداف غیرنظامی در اسرائیل شلیک می کند نمی توانیم ساکت بمانیم.

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه را ۱۸۴شهید اعلام کردند که در میان آنها ۴۷ کودک و ۲۹ زن به چشم می خورد.

با این حال صدراعظم اتریش به جای همدردی با مردم غزه، با رژیم اشغالگر قدس ابراز همدردی کرد و در توئیتی نوشت که به نشانه همبستگی با اسرائیل پرچم این رژیم را بر فراز دفتر خود به اهتزاز درآورده است.

منبع: ایرنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • علی اسد
    0

    قابل توجه سران بی وجود کشورهای عربی

  • Afshin
    0

    روسیه خودش جنایتکار و آدم کش هست

  • ناشناس
    0

    وقتی مردم بی گناه خانه هایشان سرشان خراب می کند و مردم را به خاک و خون می کشد چرا لال شدید مگر اینان انسان نیستند مگر خانه و کاشان و زندگی امن حق انها نیست شما دروغگو هستید اینها باعث اغاز دو جنگ جهانی شدند در اروپا ترس این دارید اگر بر گردند دو باره چنین و چنان کنند اگر راست می گوید منصف هستید جنایت اسراییل را محکوم کنید

  • پارسی
    0

    #جواد ماله کش # علاج کن ، رای بی رای

  • امیر
    0

    خیلی راحت گفته میخوای بیا میخوای نیا

  • کاربر ناشناس
    0

    باید سلا وموشک بدست حماس برسه که از شدت کار کم نشود تا اسراعیل حساب کارش رو بکشه ما باید به هر گرو که با اسراعیل میجنگه کمک وسلا بدیم وانتقام ترور وخرابکاری از این رژیم بگیریم اسراعیل باید نابود بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها