رادیو انتخابات آغاز به کار کرد

همزمان با نزدیک شدن به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رادیو انتخابات آغاز به کار کرد.

رادیو انتخابات آغاز به کار کرد

رادیو انتخابات به صورت ۲۴ ساعته و با هدف تبیین و اطلاع رسانی از مهمترین رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه های مختلفی را تا پایان برگزاری این رویداد به روی آنتن می برد.

مخاطبان می توانند در سه بخش خبری و از ساعات ۹ ، ۱۵ و ۲۰ آخرین اخبار را دریافت کنند. همچنین در کنار بخش های مختلف خبری، دیگر برنامه های این رادیو نیز با ارائه تحلیل، گفتگو، گزارش و میزگرد هموطنان را همراه می سازد.

بر این اساس برنامه های منتخب این شبکه به شرح ذیل اعلام می شود:
متولد ایران (مجله صبحگاهی) از ساعت ۷:۰۰ تا ۸:۳۰، این برنامه با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف «ارائه تحلیل های درست و منطقی از فضای انتخابات کشور و هدایت مخاطبان به سمت و سوی انتخاب درست» استفاده از ظرفیت های مختلف برنامه سازی مانند: بسته های کوتاه با ساختارهای نوین، گزارش های مردمی، مستندهای کوتاه، مسابقه و ... به منظور رنگ آمیزی مناسب تر برنامه تدارک دیده شده است.

زنده باد مردم (مجله نیمروزی) از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۳۰؛ این برنامه با رویکرد «اطلاع رسانی و تبیینی ـ تحلیلی» و با هدف «افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری» طراحی شده است. در برنامه «زنده باد مردم» که از بخش های مختلفی همچون: گزارش های مردمی، تلفن های مردمی، گفتگو و مباحث کارشناسی، مسابقه تلفنی، مستند، ارتباط با ستادهای مربوطه و ... تشکیل شده، به طور کلی «اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات» را بررسی می کند.

برگ برنده (مجله عصرگاهی) از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰؛ این برنامه با رویکرد «اطلاع رسانی و تفریحی ـ سرگرمی» و با هدف «جذب حداکثری رای اولی ها برای حضور در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و انتخاب هوشمندانه» طراحی شده است.

افق های نو (مجله شامگاهی) از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۳۰؛ این برنامه با رویکرد «اطلاع رسانی و تبیینی ـ تحلیلی» و با هدف «دغدغه های دولت آینده در موضوعات مختلف و اهمیت انتخاب درست مردم» طراحی شده است. در این برنامه از چهره های تاثیرگزار بر اقشار مختلف مردم (افرادی با پشتوانه مردمی بالا) دعوت می شود.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    چراروغن گران شدمقصرکیست جوابگوی قیامت باشیدوآه مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها