سپاهان با توپ پُر به صدر برگشت

سپاهان با پیروزی مقابل مس رفسنجان با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر برگشت.

سپاهان با توپ پُر به صدر برگشت

دیدار دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در قالب هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه پنج بر یک به سود سپاهانی‌ها به پایان رسید.

در اوایل نیمه اول رضا کرمانشاهی دچار مصدومیتی جزئی شد که در کنار خط توسط پزشکان سپاهان مداوا شد. در دقیقه ۹ سانتر هافبک مسی‌ها و ضربه سر محمدرضا سلیمانی وارد دروازه پیام نیازمند شد تا شاگردان ربیعی با گلی زود هنگام از حریف خود پیش بیفتند. در دقیقه ۲۵ سانتر سروش رفیعی از روی نقطه کرنر و ضربه سر ولسیانی درون دروازه جای گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود. سه دقیقه بعد محمدرضا حسینی روی اشتباه مدافعان مس با ضربه‌ای در محوطه جریمه گل دوم سپاهانی‌ها را به ثمر رساند. با ادامه حملات سپاهانی‌ها در دقیقه ۳۳ امید نورافکن روی نفوذ دانیال اسماعیلی فر و پاسکاری مهاجمان این تیم به توپ رسید و با شوتی به سمت دروازه داود نوشی صوفیانی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و اخلاف را با حریف‌شان بیشتر کرد. در دقیقه ۳۹ سانتر زمینی دانیال اسماعیلی فر و ضربه سجاد شهباززاده سپاهانی‌ها را به گل چهارم رساند.

دو تیم در نیمه دوم بارها روی دروازه یکدیگر موقعیت سازی کردند که در دقیقه ۸۴ یاسین سلمانی هافبک تعویضی سپاهانی‌ها با توپ گیری از قائم اسلامی خواه بازیکن مس، با نوشی صوفیانی تک به تک شد و پس از دریبل او موفق شد گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با برتری پر گل شاگردان محرم نویدکیا به پایان برسد.

سپاهانی‌ها با این پیروزی ۴۸ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفتند. مسی‌ها با این شکست ۲۸ امتیازی باقی ماندند و به رده نهم جدول سقوط کردند.

منبع: خبرآنلاین

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    سپاهان قهرمان

  • ی ط
    0

    این تیم فعلی سپاهان مدیون زحمات قلعه نوعی هست‌ .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها