تیراندازی در عروسی، کودک ۶ ساله را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: سنت تیراندازی در یک مراسم عروسی موجب کشته شدن یک کودک ۶ ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای شد.

تیراندازی در عروسی، کودک ۶ ساله را به کام مرگ کشاند

سرهنگ عباس دولتشاهی به رسانه ها اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کودک ۶ ساله بعلت مجروحیت بر اثر اصابت ساچمه فوت نموده است مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد در حین اجرای مراسم شادمانه عروسی شخصی با استفاده از سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی و بر اثر این سهل انگاری یک کودک ۶ ساله مجروح شده و در نهایت فوت کرده است.

وی ادامه داد: همچنین مشخص شد افراد بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهان کاری موضوع را داشتند اما موضوع از طریق کلانتری ۱۸ مورد پیگرد قرار گرفت.

سرهنگ دولتشاهی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد خاطی بهمراه تعداد ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی بکار رفته دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شد .

وی ادامه داد: استفاده از سلاح گرم در مراسم بارها منجر به مجروحیت و یا فوت عده ای از همشهریان شده که لازم است این رسوم غلط برچیده شوند.

فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو در مراسم شادمانه و عزا اقدام به تیراندازی می کنند خاطر نشان کرد: برابر قانون تیراندازی تحت هر عنوان جرم تلقی می شود و در صورت استفاده از سلاح ضمن تشکیل پرونده قضایی و مجازات عامل و عاملان آن از سوی دستگاه قضایی، پلیس برای صاحبان مراسم پرونده قضایی تشکیل خواهد داد.

به گفته سرهنگ دولتشاهی چنانچه سلاح بکار رفته هم دارای مجوز باشد، مجوز آن از طریق مجاری قانونی باطل خواهد شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رضا ی
    0

    خوب وقتی رسانه ها هرساعت رزمایش وازمایش موشک نشون میدن مردم چیزی بیشتر از این نباید توقع داشت بله اینها رزمایش مردم ی روز تو لرستان ی روز تو خوزستان ....

  • م ش
    0

    آهای آنهایی که با شلیک تفنگ خود نمایی میکنید و از صدای گوش خراشش زنان و مردان و بچه ها جا میخورند و بعضی ها جیغ میکشند ، و شما یه جوری احساس غرور و خوشی میکنید، خواهشن به خاطر خود و اطرافیانتان این کار خطرناک را که تا حالا خیلی از جشنها به عزاء تبدیل شده‌ و یک عمر پشیمانی برای عاملش آورده را به زباله دان تاریخ بسپارید ، متشکرم به امید آنروز ،

  • ح آ
    0

    به امریکا باید حق بدیم بابت حق توحش از ایرانیا در زمان شاه اگه ایران مثل آمریکا اسلحه آزاد باشه حمام خون راه میفته

  • تلخه چون حقه
    0

    این سنت خریت و حماقته. باید از خودشون برا این جریانات خجالت بکشن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها