آمار ۲۶ اردیبهشت

۳۰۳ فوتی جدید کرونا در کشور

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۳۰۳ بیمار کرونا در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

۳۰۳ فوتی جدید کرونا در کشور

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۸۹۹ هزار و ۲۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۳۷۰ هزار و ۷۳۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۲۶۹ هزار و ۷۵۳ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۸۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۵۱ هزار و ۱۶۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۶ هزار و ۹۳۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۲۲۶ هزار و ۱۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

پنج هزار و ۳۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۱۸ میلیون و ۱۸ هزار و ۸۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سامان
    0

    انشاءالله تا۲۸خردادکاملا پاک میشه

  • عاشق وطن
    0

    آقایان و مسوولین بی مسوولیت ، امروز اعلام کردید آمار قربانیان نسبت به روز قبل ، (303 نفر ) یعنی 103 نفر وآمار مبتلایان 3567 نفر بیشتر از دیروز میباشد ، همه شماها وخانواده هاتون که درقرنطینه هستید وازبهترین امکانات وتجهیزات بهداشتی وپزشکی و داروئی و غذائی برخوردارید واصلا هم جان مردم برای شما هیچ ارزشی ندارد ، چرا اعلام کردید برگزاری نماز عید فطر اشکالی ندارد ؟ همانطوریکه قبل از عید نوروزهم اعلام کردید مسافرتها آزاد است ؟درحالیکه به خوبی می دانستید این یعنی ، گسترش ویروس وافزایش آمار مرگ ومیر ؟ مثلا اگر نماز عید فطر امسال به جماعت وآنهم به آن وضعیت فشرده که همگان در تلویزیون مشاهده کردیم برگزار نمی شد خط قرآن پاک می شد ؟ یا مسلمانی کمرنگ می شد ؟ پس تبلیغ رعایت دستورالعملهای بهداشتی همه کشک است ، اگرچه شما مسولین مستقیما مقصرید ولی ما مردم هم مقصریم ، وباید منتطرهرگونه عواقبش هم باشیم هرچه که بر سرما بیاید حق ماست (ازماست که برماست )

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سلام دوست عزیز دیگه کافر شدی مگه نمیبینی تا حالا هیچ مسلمونی کرونا نگرفته وبعد هم خیالت راحت برای انتخابات تموم میشه

  • غضنفر
    0

    به گفته دکتر علی مردانی تا یک ماه اینده وارد پیک پنجم خواهیم شد چون پروتکل ها اصلا رعایت نشد بخصوص نماز در نمازخانه ها و مساجد و نماز عید فطر و بخصوص مسافرت ها که بنا بود از ورودی شهرها اجرا شود اجرا نشد متاسفانه مردم هم پروتکل ها رو رعایت نمی کنند

  • همین
    0

    ۲۸خرداد=زنده شدن مردگان ۲۹خرداد=اوج گرفتن کرونا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها