ماجرای جالب موبایل گم شده و تیزهوشی پلیس/ ویدئو

دوربین‌های نظارت ترافیکی، موبایل گمشده یک مرد بابلی را در کمتر از چند دقیقه به صاحبش برگرداندند.

ماجرای جالب موبایل گم شده و تیزهوشی پلیس/ ویدئو

مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران اعلام کرد: ماموران پلیس راهور بابل هنگام نظارت بر تردد خودرو‌ها در میدان هادی نوروزی بابل متوجه افتادن موبایل مردی می‌شوند که از خودروی مسافربری در حال پیاده شدن است.

این مرد هنگام پرداخت کرایه متوجه افتادن گوشی همراه خود بر روی زمین نمی‌شود و محل را ترک می‌کند و به سمت دیگر میدان می‌رود تا مسیر خود را ادامه دهد، اما مامور پلیس راهوری که با دوربین ترافیکی متوجه این اتفاق شده بود بلافاصله به جستجوی خودرو‌های پارک شده در اطراف این میدان می‌گردد.

این مامور با زوم کردن دوربین روی پلاک خودرویی که در نزدیکی میدان هادی نوروزی بابل متوقف شده است شماره تلفن مالک خودرو را گرفته و بلافاصله با راننده خودرو تماس می‌گیرد و مشخصات فردی که تلفن همراهش را گم کرده بود به او می‌دهد و از راننده می‌خواهد به آن فرد اطلاع بدهد تا گوشی خود را از آن سوی میدان بردارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

حجم ویدیو: 9.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:22 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حميد
    0

    باید از این پلیس باهوش تجلیل کردودستش را بوسید

  • مرتضی عباسی
    0

    خدا پدرمادر ماموروظیفه شناس را براش نگه داره به این میگن کنترل دوربینها فقط جریمه نیست اگردرتهران هم کنترل بشه هیچ دزدی خودرومردم رو نمیدزده بعدببره تا پرند مهمون منو اززندگی ساقط کنه حالا که دزد رو گرفتن بعد محاکمه دوباره بگن از مرخصی استفاده کرده فرارکرده سرتونو درد نیارم زنده بادپلیس وظیفه شناس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها