مشارکت حداکثری اولویت نخست نیروهای انقلابی در سمنان است

در شورای راهبردی نیروهای انقلابی در استان سمنان تأکید شد: اولویت نخست نیروهای انقلاب سمنان مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است.

مشارکت حداکثری اولویت نخست نیروهای انقلابی در سمنان است

نشست هم‌اندیشی نیروهای انقلابی استان سمنان با محوریت انتخابات با حضور جمعی از مؤثران و فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره استان سمنان با محوریت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت این استان برگزار شد.

آخرین تحولات و شیوه‌های جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری از جمله مباحثی بود که حاضران در این نشست در مورد آن به ارائه نظرات خود پرداختند.

تحقق راهبرد رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت گسترده، انتخاب مطلوب، تقویت وحدت و همگرایی بین نیروهای انقلاب و ایجاد انسجام و هماهنگی بین شوراهای ائتلاف و وحدت در حوزه اجرا برای روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست است.

در این نشست فعالان احزاب، گروه‌های سیاسی و شخصیت‌های اثرگذار جریان انقلاب در استان سمنان به نمایندگی از این قشر بر مشارکت حداکثری در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری در کنار انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کردند و آن را اولویت نخست و مهم نیروهای انقلابی عنوان کردند.

زمینه‌سازی برای جلب مشارکت حداکثری در آوردگاه حساس و مهم سیاسی کشور از جمله مهم‌ترین مباحثی بود که در این نشست بر آن توجه و تأکید شد.

در این نشست آخرین و جدیدترین تحولات سیاسی ایران و جهان از سوی رؤسای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت استان سمنان و همچنین نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تشریح شد و بر تشکیل دولت اسلامی منطبق بر آموزه‌های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را امری دانستند که همه باید در مسیر تحقق آن تلاش کنند، تأکید شد.

اعضای شورای راهبردی نیروهای انقلابی در استان سمنان خواستار حمایت همه گروه‌های سیاسی از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، به‌عنوان کاندیدای اصلی مورد حمایت جریان انقلاب شدند و به صراحت گفتند: دولت انقلابی به معنای دولت با کفایت، با مدیریت، با ایمان، لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی و نسل جوان انقلابی است که با یاری خداوند متعال و همراهی مردم بابصیرت کشورمان در انتخابات خردادماه و با حمایت تمام‌قد از آیت‌الله رئیسی روی کار خواهد آمد.

همچنین سخنرانان در این نشست، بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در باب تحول‌آفرینی انقلابی را در واقع ارائه یک راهبرد اساسی به‌منظور عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلقی کردند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها