پیام سید محمد خاتمی درپی درگذشت اکبر ترکان


26 اردیبهشت 1400 - 12:33
60a0c8beafce6_60a0c8beafce8
رییس دولت اصلاحات در پیامی، درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفت

در متن پیام سیدمحمد خاتمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت تأسف‌انگیز انسان شریف، خدمتگزارِ صدیقِ انقلابی کشور و مدیر توانا و متعهد جناب آقای مهندس اکبر ترکان را به همه دوستداران و همراهان آن عزیز و به خاندان شریف ترکان، همسر و فرزندان ارجمند او و به همه بستگان عزادار تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حقِ متعال برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می کنم.

روانش شاد و یادش گرامی
سیدمحمد خاتمی‌
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰‌

رییس دولت اصلاحات در پیامی، درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفت

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60a0c8beafce6_60a0c8beafce8
26 اردیبهشت 1400 - 12:33

در متن پیام سیدمحمد خاتمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت تأسف‌انگیز انسان شریف، خدمتگزارِ صدیقِ انقلابی کشور و مدیر توانا و متعهد جناب آقای مهندس اکبر ترکان را به همه دوستداران و همراهان آن عزیز و به خاندان شریف ترکان، همسر و فرزندان ارجمند او و به همه بستگان عزادار تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حقِ متعال برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می کنم.

روانش شاد و یادش گرامی
سیدمحمد خاتمی‌
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰‌

منبع: خبرآنلاین

38

نظرات 32
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 0 0 پاسخ 1400/2/27 -10:03

تکرار می کنم گند زدید به اقتصاد. تکرار می کنم وقاحت اصلاح طلبی هم حدی داره. تکرار می کنم اصلاح طلبان برای پست و مقام و خانه های 1000 متری در شمال تهران و زندگی لاکچری فرزندان در خارج، دست به هر بازی کثیفی می زنند.

دهه شصتی 0 0 پاسخ 1400/2/27 -09:58

قدیمی‌ترین خاطره‌ای که از این مرحوم یادم میاد، جایی بود که یکی از آشنایان شاغل در وزارت دفاع داشت برای بقیه تعریف می‌کرد که پشت همه درهای دستشویی اداره‌شون نوشتن مرگ بر ترکان.گویا توی وزارت دفاع عملکرد خوبی نداشته

ملاثانی 13 0 پاسخ 1400/2/27 -07:01

فقط موندم سپیده خانم دخترشون از سیاتل امریکا چه جوری میخاد واسه مراسمش بیاد

ناشناس 26 0 پاسخ 1400/2/26 -22:44

روح شهید بهشتی شاد چه کسانی ب کککک

نام ر 29 1 پاسخ 1400/2/26 -22:39

هیچ موقع یاد مردم نمی رد هواپیمایی اختصای سفارش از فرانسه برای خودش داده بود

منگول پولدار 31 13 پاسخ 1400/2/26 -21:45

رای ما فقط آیت الله رییسی عزیز

م 6 0 پاسخ 1400/2/26 -21:24

در کتاب ها نوشته شده که دست های فلان شخص را بریدند، ولی در این زمانه سر افراد را می برند و دست انرا نشان می دهند،آن وقت چطور حرف از آزادی حقوق بشر و آزادی بیان زده می شود.

ناشناس 17 9 پاسخ 1400/2/26 -21:11

ازپیام تسلیت شروع می کنه تا به پیام انتخاباتی که خرداداست برسه، هیچ کس از .....خیری ندیده..‌‌

بلاد کفر 86 3 پاسخ 1400/2/26 -20:54

تو فقط بگو چه خبر از بچه هات در بلاد کفررررررررررررررررررر

حاجی 14 95 پاسخ 1400/2/26 -20:26

درود بر سید خاتمی ...

مردم 1400/2/26 -20:31

خخخخخخخخ. اینو نگید چی بگید. خائن به وطن

ب 21 6 پاسخ 1400/2/26 -19:45

چقدر دستهایش شبیه دستهایی حسن روحانی است ....عجب

بیدار 1400/2/26 -20:33

خخخخخخخخ. وای خدا مردم از خنده. عزیزم ، میدونی چرا دستاشون مثل همه؛ چون دست همشون تو یه کاسه ست. اصلاح طلبا و اعتدالیون ماش مخ

ککک 17 85 پاسخ 1400/2/26 -17:58

واقعا برای این مملکت متاسفم که از نمایش تصویر شخصی که در قلبهاجا داره ابا میکنند هر چه ازاین غلطها بکنید نمی توانیدذره ای ازحب این سید عزیز از قلبمان کم کنید .مرگ برتحجر

........ 7 2 پاسخ 1400/2/26 -17:01

نمایش تصویر ایشان اشکالی نداره این شگرد این کانال است جهت مظلوم نمایی

ک وک ش 1400/2/27 -08:50

یک با هم شده این نیروها مسلح در مرزهای کشور با قاچاقچیان یا با زد انقلاب شهید می شوند تسلیت بگوید خ خ بب...

ناشناس 18 129 پاسخ 1400/2/26 -16:53

سلام بر سید اصلاحات مرد پاکدست و تکرار نشدنی .. غصه نخور سید جان ما فراموش نمی کنیم هشت سالی که حتی دشمنانت نیز با همه بی انصافی فراموش نمیکنند که بهترین دوران پس از انقلاب بود ... تنها جرم تو محبوبیت بود ...

خخخخحخ 1400/2/26 -18:57

عجب جوکی گفتی ناشناس. خخخخخخخخ.

ابراهیم 1400/2/26 -21:54

جناب خییخخ که با عناوین مختلف در کامنتها خخخخخیییخخخخ شدی احتمالا سنت یا عقلت قد نمیده که نظر این دوستمون رو درک بکنی

از خخخخخ به ابراهیم 1400/2/26 -22:27

ابراهیم جان، تو هم دوست داری بخند عزیزم. کسی جلوتو نگرفته که. خخخخخخخخ. خنده بر هر درد بی درمان دواست. اتفاقا جناح اصلاح طلب و اعتدالگرا این روزا واسه درمان درد سوزششون به خنده نیاز مبرم دارن. خخخخخخخ

صراط سلیم 13 24 پاسخ 1400/2/26 -16:37

واقعا متاسفم در کشوری زندگی میکنم که از نمایش چهره فردی که زمانی از همسنگرانشان بوده درهراسند.پس چگونه است برای هشت سال تعیین صلاحیت شده بود.

... 1400/2/26 -18:58

همش سفسطه ست صراط سلیم جان. چطور متوجه نمیشیم!!!!

احمد 1400/2/27 -10:40

در پاسخ به کسی که گفته ابولهب وابوسفیان هم سید بود خوب پیامبر و حضرت علی هم سید بود

....... 95 18 پاسخ 1400/2/26 -16:01

سید انگلیسی

... 1400/2/26 -22:39

ابولهب و ابوسفیان هم سید بودن. نه!!!!!

حسین محمدی 44 11 پاسخ 1400/2/26 -15:21

جناب خاتمی کاش قبل مرگش با ترکان یه بز باش می خوردی

وکیل فدا دکتر 51 12 پاسخ 1400/2/26 -14:16

اخی ، بمیرم یکی از کارگزاران حلقه بگوش چپاول سید رخت بست و سید بی یار شد

ای خدا 1400/2/26 -19:01

دقیقا. خخخخخخ. امیدوارم یکی به یکیشون ؛ از این اصلاح طلبهای بی مخ و مغز معیوب و فتنه انگزز ترک دنیا کنن. بیچارمون کردن. آمین.

262 24 170 پاسخ 1400/2/26 -13:34

سید شما چقدر مظلومید که فقط یادداشتهایتان را نمایش می دهند می دانند که تصویر شما در قلبمان حک شده است.

263 1400/2/26 -15:20

این سید مظلوم پولش از پارو بالا می رود و به ریش من وشما می خندد مظلوووووم

ایران 1400/2/26 -19:02

دلت واسه مظلومیت خودت و ملت بسوزه. اینا تا تونستن ملت رو چاپیدن.

یاور اَملاکزاده 1400/2/27 -08:04

من که طرفدار اخوند جماعت نیستم حالا هر کی که باشه فرقی برام نداره ولی دیس لایک این پیام عمدتا کار سایبری هاست!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks