سرمربی، دشمن آقای گلی ستاره ایرانی/ جدایی در انتظار مهدی طارمی از پورتو؟

با وجود عملکرد خیره کننده مهدی طارمی در پورتو اما سرمربی این تیم او را به گزینه اول تعویض هایش بدل کرده و او حتی زمانی که گل می زند، پاس گل می دهد هم خیلی زود تعویض می شود.

سرمربی، دشمن آقای گلی ستاره ایرانی/ جدایی در انتظار مهدی طارمی از پورتو؟

مهدی طارمی در تقابل با تیم سابق خود یعنی ریوآوه بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست یک پاس گل هم بدهد و بازهم مهره تاثیرگذاری در تیمش باشد.

طارمی در اولین فصل حضورش در پورتو، هم می تواند آقای پاس گل شود و هم آقای گل اما هر بازی شانس او برای تصاحب این دو عنوان ارزشمند کاهش پیدا می کند. این موضوع ارتباطی به عملکرد بد طارمی ندارد و تنها یک عامل پشت آن وجود دارد سرجیو کونسیسائو؛ سرمربی پورتو!

مهدی طارمی بدون شک بهترین مهاجم پورتو در فصل جاری است و این را آمار و ارقام ثابت می کنند. همین چند روز پیش بود که طارمی بهترین بازیکن تازه وارد یک تیم در اروپا معرفی شد و این بازیکن آسیایی توانست در تیم بزرگی به مانند پورتو کاملا جا بیفتد. او هم گل می زند، هم گل می سازد، هم پنالتی می گیرد و هم می تواند یک تنه تیمش را برنده یک میدان بزرگ کند.

با وجود تمجیدهای پرتعداد کونسیسائو از مهدی طارمی اما رفتار این سرمربی برخی اوقات با بازیکن ایرانی کاملا عجیب به نظر می رسد و هیچ توجیه منطقی بابت اقدام هایش درباره طارمی وجود ندارد.

در بازی مهم برگشت چلسی و پورتو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در حالی که تیم پرتغالی به گل نیاز داشت این سرمربی بهترین مهاجمش را روی نیمکت گذاشت و دقیقه 63 به میدان فرستاد و جوابش هم آن قیچی فراموش نشدنی طارمی بود!

این اتفاق در بازی های اخیر پورتو که طارمی شانس آقای گلی و بهترین پاسوری لیگ را دارد به اوج خود رسیده است. در حالی که در بیشتر تیم ها زمانی که یک بازیکن شانس رسیدن به آقای گلی را داشته باشد حتی الامکان تمام ارکان تیم به رسیدن او به چنین هدفی کمک می کنند اما در پورتو، سرمربی تیم اصلا با طارمی همراهی نمی کند.

او در بازی هایی که شانس گلزنی مهدی بالا می رود و او بازی خوبی هم انجام می دهد و حتی به مانند دیدار مقابل ریوآوه پاس گل هم داده اما خیلی زود طارمی را تعویض می کند.

پورتو در هیچ رقابت دیگری حاضر نیست که قرار باشد به طارمی استراحت داده شود و اصلا مشخص نیست که چرا کونسیسائو با این عملکرد، انگیزه و روحیه طارمی را تخریب می‌کند؟! بازیکنان دیگری هم در ترکیب پورتو قرار دارند که بازی ضعیفی انجام می دهند اما طارمی به نفر اول تعویض های سرمربی تبدیل شده است. حتی در فضای مجازی هم این اعتراضات از سوی هواداران تیم صورت گرفته و شاید همین موضوع خیلی زود باعث جدایی طارمی از پورتو شود چرا که این بازیکن هم پیشنهاد دارد و هم می تواند در تیمی به میدان برود که مربی اعتقاد بیشتری به او داشته باشد. عدم باور سرمربی به یک بازیکن بدترین اتفاق برای او خواهد بود که می تواند تمام مسائل فنی را تحت الشعاع قرار بدهد و شاید اگر این رفتارهای کونسیسائو ادامه داشته باشد شاهد جدایی طارمی از پورتو در پایان فصل باشیم.

منبع: جماران

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها