یک کارشناس دارو هشدار داد

احتمال ورود یک‌ میلیون دوز واکسن کرونا به بازار سیاه!

یک کارشناس دارو گفت: حدود ۳/۲ میلیون واکسن کرونا در سامانه تیتک شناسه‌گذاری و ثبت شده و از این مقدار ۱/۹ میلیون آن در مراکز بهداشتی استعلام شده. با بررسی این ارقام احتمال ورود یک میلیون دوز واکسن به بازار سیاه وجود دارد.

احتمال ورود یک‌ میلیون دوز واکسن کرونا به بازار سیاه!

پدرام اصلانی‌فرد در رابطه با احتمال ورود واکسن کرونا به بازار سیاه در گفتگو با خبر فوری گفت: حدود یک میلیون دوز واکسنی که در سامانه تیتک ثبت شده، از طریق مراکز بهداشتی استعلام نشده است. در نتیجه چند احتمال به وجود می‌آید؛ یا این تعداد واکسن وارد بازار سیاه شده است، یا ممکن است بعضی مراکز، اطلاعات واکسن را وارد سامانه نکرده‌ باشند، همچنین این احتمال وجود دارد که بعضی مراکز بهداشتی واکسن‌ها را تزریق کرده اما آنها هم وارد سامانه نکرده باشند و احتمال دیگر این است که بعضی مراکز واکسن را تزریق می‌کنند اما بعد از مدت طولانی اطلاعات را وارد سامانه می‌کنند.

وی ادامه داد: این عوامل باعث می‌شود که تشخیص موارد بازار سیاه نسبت به مواردی که در انبار ذخیره شده یا استعلام نشده برای سازمان غذا و دارو سخت باشد.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

منبع: خبر فوری

46

حجم ویدیو: 3.87M | مدت زمان ویدیو: 00:03:37 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سلطانی
    0

    آیا سربازان گمنام، آقا امام زمان (عج)،مرخصی رفته اند، ا آیا سربازان آقا امام زمان(عج) مرخصی رفته اند، و یا اخراجشان کرده اند.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      بهتر نیست واقع بین باشید و بدون دلیل اظهارات افرادی که هیچ دسترسی به اطلاعات ویا سوادی ندارند را ملاک قضاوت قرار ندهید این سایتهای خبری خودشان نفاق دارند و برای پر کردن اخبارشان 10 خبر درست و 90 اراجیف میسازند تا خواننده را مجدوب کنند

  • علی
    0

    چرا جو ایجاد میکنی چه نفعی داری چرا شما مردم بدون سند حرف میزنید و ذهن مردم را خراب میکنید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دزدی روز روشن ی بار بگین بردیم خلاص

  • هخا
    0

    با دورود به ملت مظلوم ایران این که چیزی نیست اومده توبازار سیاه چند روز دیگه شاید خبربرسه که لبنان و سوریه و عراق تمام مردمش واکسن زدن آخه توی اون کشورها هم بازار سیاه هست میگم بریم توی اون کشورها نوبت بگیریم زودتر واکسن میزنیم اون هم انوع ایرانی

  • پرويز
    0

    مملكت نه قانون داره نه صاحب هركى به هركيه. فقط راى ميخواهند كه ما هم فورى ميرويم راى ميدهيم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها