اعلام متخلفان درگیری در بازی سپاهان - پرسپولیس و پرسپولیس - استقلال

کمیته انضباطی پس از رسیدگی به تخلفات انضباطی مربوط به دو بازی بین تیم های سپاهان با پرسپولیس و استقلال مقابل پرسپولیس ابلاغیه‌های مدنظر جهت ادای توضیحات و دفاعیات به متخلفان صادر کرد.

اعلام متخلفان درگیری در بازی سپاهان - پرسپولیس و پرسپولیس - استقلال

کمیته انضباطی پس از رسیدگی به تخلفات انضباطی مربوطه به دو بازی ما بین تیمهای سپاهان - پرسپولیس و استقلال -پرسپولیس اعلام کرد که دیدارهای فوق با حوادث تلخ و زننده ای همراه بود، بر همین اساس:

۱- پس از دریافت گزارش ناظران بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که در تاریخ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ به این کمیته ارسال شد، ضمن دعوت از شخص مدیران عامل هر دو باشگاه جهت حضور در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ کمیته انضباطی و ادای توضیح، به تعدادی از بازیکنان و عوامل هر دو تیم نیز ابلاغیه های جهت ارسال دفاعیه خود ظرف حداکثر ۴۸ ساعت به این کمیته صورت پذیرفته و نسبت به احسان کوراهیه، سید جلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی از تیم پرسپولیس و محمد رضا حسینی، یاسر جمالی، عزت الله پورقاز از تیم سپاهان تا چند روز آتی اتخاذ تصمیم به‌عمل خواهد آمد.

۲-در خصوص تخلفات بازی ما بین تیمهای استقلال و پرسپولیس نیز ضمن دعوت از چهار نفر از عوامل و بازیکنان دو تیم به نام های مهدی ترابی، فرشاد فرجی، محمد نادری و بهزاد غلامپور جهت حضور در جلسه کمیته انضباطی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز در خصوص مداخله بازیکنان آنها در نزاع جمعی و سایر تخلفات انتسابی ابلاغ شده است که ظرف ۴۸ ساعت دفاعیه خود را ارسال کنند.

۳- در خصوص گزارش به رسانه ها نیز بر اساس بند ۱۳ ماده ۲۱ مقررات انضباطی رئیس و کلیه اعضای کمیته انضباطی به‌عنوان یکی از ارکان قضایی فدراسیون با توجه به وصف محرمانگی ممنوع از هر گونه مصاحبه با رسانه ها تا قبل از صدور رأی می باشند که بر همین اساس از هر گونه مصاحبه در خصوص پرونده های متشکله تاکنون خودداری به‌عمل آمده است.

بر اساس این گزارش، کمیته انضباطی بر رسیدگی دقیق به تخلفات در سریع‌ترین زمان اهتمام ویژه داشته و با توجه به رویکرد مدیریت جدید فدراسیون فوتبال مبنی بر برخورد سریع و قاطعانه با هر گونه تخلف در حوزه فوتبال این کمیته نیز بدون مماشات و اغماض در این راستا از ظرفیت‌های قانونی موجود حداکثر استفاده را خواهد کرد.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ایرانی
    0

    چرا کمیته انظباتی قبل از دربی بازیکنان پرسپولیس را محروم نکرد ؟تیم دور دانه دولت وفداراسیون ازما بهترونند؟ کجای دنیا وقتی یک مجرم براساس شواهد مشخص گردد به آن فرجه میدهند؟از زمان این دولت پر تبعیض که حتی دست از سر ورزش هم برنمیدارد کل قوانین تبعیض آمیز شده .چه در داوریها چه در جرائم انظباطی .شما فقط زورتان به این میرسد که پرسپولیس را در داخل با حمایتهای اختلاصی هدایتی وپشتوانه تبعیض آمیز فداراسیون کمیته انظباطی و بیشعوری وزیر ارتبا طات قهرمان لیگ کنید؟ .ولی بدانید هیچوقت با حق کشی قهرمان آسیا نخواهد شد چون قهرمانی وجهه مردانگی میخواهد که شما ندارید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وقتی دیکته انضباطی و اختلاس رو بلد نیستی، حرفی باقی نمی‌مونه

    • تاج کبیر
      0

      جواب شما دوست عزیز فقط دو کلمه است تیم حکومتی

    • زنده باد علی دایی
      0

      ادبیات متوهم.... پنجمیش رادهم جشن مبگبریم به اضافه فتح اسیا. . حالا سرمربی استقلال متانت و ادب را رعایت نکرد و ظرفیت باخت را نداست. طرفدار چی

  • علی
    0

    کمیته انظباطی چرا خودش را به نفهمی زده وقتی توی دوتا بازی پرسپولیسها درگیری درست می کند خوب معلوم است که تیم پرسپولیس مشکل اخلاقی دارند وباید برخورد شدید باهاش کرد

  • سید
    0

    ننگ بر این همه تبعیض برای تیم محبوب وزیر ورزش و وزیر ارتباطات (مکتب لنگیسم)

  • 1400
    0

    اگر انصاف دارید که ندارید باید هفته قبل جلسه برگذار میکردید. تا نفراتی که هفته قبل جنجال کردن این هفته جنجال نمی کردن.

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      تا بابا مسعودشون هست اوضاع همینه .

  • علی
    0

    حکم محرومیت رشید مظاهری هنوز تو کشو مونده؟ احضار محمد محبی از سپاهان چطور؟ سیاوحش یزدانی چطور؟ درگیری و بزن بزن فرودگاه بین کیسه چطور کجا بودن اون موقع؟!! وقتی درون زمین نمیتونید رقابت کنید مجبورید از این کارا بکنید. خادم کیسه کشا داره بدرستی کار رو درمیاره براشون. ولی شک نکنید اگه رادوشویچ هم بره تو دفاع بازی کنه بازم به کوری چشم کیسه کشا تیم محبوب ملت بر تیم محبوب حکومت غلبه خواهد کرد. راستی چه خبر از ابریشم شمال در زمان استانداری سلطانیفر و مدیریت خلیلزاده!! ارز دولتی مجیدی چطور نکنه خرج درمان دخترش در امارات کرده!!

  • ناشناس
    0

    ببينيم. متاسفانه همين بعد از دو هفته ابلاغيه دفاع صادر كردند يعني ضعف و معاشات است تنبيه زماني اثر بخش است بعد از ارتكاب خطا تنبيه شود نه بعد از يك ماه حالا هم توصيه و سفارش تهديد براي خود نشان دادن ما هستبم دو جلسه محروميت مبلغ به عنوان جريمه. اگر اروپا بود الان حکم صادر شده تمام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها