پیشنهاد چینی برای سرمربی سابق استقلال/ استراماچونی جانشین یک ایرانی می‌شود!

باشگاه کانگژو چین قصد دارد استراماچونی را به خدمت بگیرد و پیشنهاد عقد قرارداد را به این سرمربی ارائه کرده است.

پیشنهاد چینی برای سرمربی سابق استقلال/ استراماچونی جانشین یک ایرانی می‌شود!

آندره استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که پیش از این گفته می‌شد از یک تیم قطری پیشنهاد دارد، در حال حاضر با یک پیشنهاد جدید مواجه شده است. باشگاه کانگژو چین قصد دارد استراماچونی را به خدمت بگیرد و پیشنهاد عقد قرارداد را به این سرمربی ارائه کرده است.

این پیشنهاد به استراماچونی، پای افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان را هم به ماجرا باز می‌کند چرا که هدایت کانگژو بر عهده قطبی است و مدیران باشگاه در آستانه برکناری این مربی ایرانی هستند.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اوه بت اعظم بعضی ها دوباره پیداش شد . معلوم نیست چرا هنوز تیم نداره ؟ یا تیمها میترسن نیم فصل تموم نشده ول کنه بره و ادعای خسارت و دریافت کل قرارداد کنه و یا در کل میترسن تیم بدن دستش و بزنه بره و بشه بت بزرگ و هر کی بیارن بجاش نتونه تیمو مثل قبل درست کنه

  • علی
    0

    خدای اخراج و صدرنشینی یک هفته به لطف آلودگی هوا و بازی کمتر. بدترین نتیجه گیری اینتر در سالها اخیر با ایشون و اخراج از چند تیم بدون نتیجه گرفتن!! ولی خوب برای یه عده رئیسه کاش میموند تا آخرش اونوقت خیلی چیزا مشخص میشد. البته خودش سوراخو پیدا کرده بود و دید پولشو میگیره بدون دستاوردی و تو خوه میشینه لم میده . چی از این بهتر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها