معاون صمت استان سمنان:

۱۳ هزار بازرسی از نانوایی‌ های استان سمنان رقم خورد

معاون صمت استان سمنان از انجام ۱۳ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ های استان خبر داد و گفت: ۶۹۲ پرونده تخلف در این بازدیدها، افتتاح شده است.

۱۳ هزار بازرسی از نانوایی‌ های استان سمنان رقم خورد

مهدی یحیایی در نشست مدیریت حقوق مصرف کننده صنعت معدن استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این سازمان در سمنان، با بیان اینکه ۶۹۲ مورد پرونده تخلف از نانوایی‌های استان سمنان افتتاح شده است، تاکید کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از خبازی‌های استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این بازرسی‌ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در استان سمنان صورت گرفت، ابراز کرد: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان واحد آرد و نان این سازمان و با همکاری دستگاه‌های ذیربط از قبیل تعزیرات، اتاق اصناف و علوم پزشکی استان انجام می‌گیرد با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری‌مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: طی بازرسی‌های انجام شده، ۶۹۲ فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و… به ارزش ریالی بالغ بر دو میلیارد ریال تشکیل و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

یحیایی با بیان اینکه مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند، تاکید کرد: شکایات مردمی یکی از راه‌های دریافت اطلاعات از نحوه کار اصناف است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها