بیانیه اعلام حضور رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ / آمده‌ام دولتی مردمی برای ایران قوی تشکیل دهم


25 اردیبهشت 1400 - 10:02
609f5cdf9e2d1_2021-05-15_10-02
سرانجام پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، متن «بیانیه حضور» سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

متن بیانیه به این شرح است:

اینجانب فرزند ملت بزرگ ایران و سرباز کوچک انقلاب اسلامی، با استعانت از خداوند قادر متعال و توسل به امام عصر(عج) و ارواح طیبه شهیدان برای ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور، و مبارزه بی‌امان با فقر و فساد، تحقیر و تبعیض، با احترام به همه نامزدها و گروه های سیاسی، به صورت مستقل به صحنه آمده ام و تنها در برابر ذات اقدس الهی و پیشگاه ملت ایران، خود را متعهد و مسؤول میدانم.

با شناختی که از چالش ها، ظرفیتها، استعدادها و سرمایه های این کشور کسب کرده ام، آمده ام تا با کمک همه مردم ایران، و در طلیعه گام دوم،"دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم:

دولتی که ارکان و مسئولیت های اصلی آن بر دوش جوانان شجاع، تحول خواه، متخصص، پاک و ضد فساد خواهد بود که هر کجا به آنها اعتماد شد، قدرت و افتخار برای ایران آفریده اند.

دولتی که توجه به محرومان و مستضعفان و طبقات پایین جامعه از مهمترین اولویتهایش خواهد بود و اجازه نخواهد داد که عزت و شرافت و کرامت آنها خدشه دار شود.

دولتی که با اجماع ملی و دیپلماسی هوشمند و مبتکر، حتی یک لحظه را برای رفع تحریم‌های ظالمانه از دست نخواهد داد. با دیپلماسی برآمده از قدرت و توانایی‌های داخلی، تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا، مخصوصاً با همسایگان را، با سرعت پیگیری می کند.

دولتی که پاسدار آزادی بیان و قلم، و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی و متعلق به همه مردم ایران است. باید راهها و بسترها برای نقش آفرینی مردم در تحقق عدالت باز شود و ملت ایران، زنان و مردان، با قومیت های مختلف، با زبان های متنوع و با سلایق و باورهای فرهنگی و سیاسی متفاوت، باید به یک نسبت به دولت احساس تعلق کنند و «ایرانی بودن» برای تضمین همه حقوق شهروندی آنها کفایت کند.

دولتی که دیوارهای برافراشته در مقابل شفافیت عملکرد و قراردادهای پر حاشیه را فرو خواهد ریخت و خود را در اتاق شیشه ای در منظر ارزیابی و قضاوت مردم قرار خواهد داد.

دولتی که تأمین اشتغال پایدار را تکلیف قطعی خود می داند و اجازه بیکاری و اخراج ظالمانه کارگران را نخواهد داد.

دولتی که خود را موظف به رشد و بالندگی فکری، علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه می داند و به پشتوانه فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی خود، و با نقش آفرینی اصحاب فرهنگ و اندیشه، امکان بالندگی و تبلور بیشتر فضائل اخلاقی آحاد مردم ایران را فراهم خواهد کرد.

مردم عزیز ایران،

در آستانه قرن جدید نیازمند «تحول» همه‌جانبه و نظام‌مند برای نیل به «ایران قوی» هستیم. تغییرات جزیی و پنهان کردن مسائل اصلی مردم در تعارفات سیاسی و زدوبندهای جناحی، دردی را دوا نمی‌کند. مردم از انتخابات به دنبال این نیستند که فرد یا گروهی از صندلی قدرت بلند شود و قبیله دیگری با نشستن به جای آنها، امکانات کشور را بین خود تقسیم کنند. نتیجه انتخابات باید «تحول» واقعی یعنی بازگرداندن امید و نشاط به زندگی مردم باشد.

در پایان از همه گروه‌ها، محرومان و دردکشیدگان،دانشگاهیان، حوزویان، نخبگان، جوانان عزیز و آحاد جامعه که مطالبه حضور اینجانب را داشتند و همه آنانی که خواستار تغییر وضع موجود هستند، برای همسنگری و کمک به خلق مشارکت حداکثری تاکید می نمایم و یقین دارم که به فضل خداوند آینده‌ای بسیار روشن و چشم‌اندازی بسیار زیبا و دلنشین در انتظار ملت صبور و شکور و شایسته ایران اسلامی است.

خدایا تو شاهدی که هیچگاه دنبال مقام و قدرت طلبی نبوده ام و در این مرحله نیز برخلاف میل و مصلحت شخصی و تنها به منظور انجام وظیفه در جهت اجابت توده مردم وجوامع نخبگان و رعایت مصالح اجتماعی و رفع رنج مردم و ایجاد امید پا به عرصه گذارده ام و در این مسیر از تو و اولیاءت استمداد می طلبم تا خدمتگذاری شایسته برای این مردم قدرشناس و رنج کشیده باشم. انشاء الله. بعونه و کرمه.

سید ابراهیم رئیسی

25 اردیبهشت 1400

سرانجام پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، متن «بیانیه حضور» سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

609f5cdf9e2d1_2021-05-15_10-02
25 اردیبهشت 1400 - 10:02

متن بیانیه به این شرح است:

اینجانب فرزند ملت بزرگ ایران و سرباز کوچک انقلاب اسلامی، با استعانت از خداوند قادر متعال و توسل به امام عصر(عج) و ارواح طیبه شهیدان برای ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور، و مبارزه بی‌امان با فقر و فساد، تحقیر و تبعیض، با احترام به همه نامزدها و گروه های سیاسی، به صورت مستقل به صحنه آمده ام و تنها در برابر ذات اقدس الهی و پیشگاه ملت ایران، خود را متعهد و مسؤول میدانم.

با شناختی که از چالش ها، ظرفیتها، استعدادها و سرمایه های این کشور کسب کرده ام، آمده ام تا با کمک همه مردم ایران، و در طلیعه گام دوم،"دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم:

دولتی که ارکان و مسئولیت های اصلی آن بر دوش جوانان شجاع، تحول خواه، متخصص، پاک و ضد فساد خواهد بود که هر کجا به آنها اعتماد شد، قدرت و افتخار برای ایران آفریده اند.

دولتی که توجه به محرومان و مستضعفان و طبقات پایین جامعه از مهمترین اولویتهایش خواهد بود و اجازه نخواهد داد که عزت و شرافت و کرامت آنها خدشه دار شود.

دولتی که با اجماع ملی و دیپلماسی هوشمند و مبتکر، حتی یک لحظه را برای رفع تحریم‌های ظالمانه از دست نخواهد داد. با دیپلماسی برآمده از قدرت و توانایی‌های داخلی، تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا، مخصوصاً با همسایگان را، با سرعت پیگیری می کند.

دولتی که پاسدار آزادی بیان و قلم، و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی و متعلق به همه مردم ایران است. باید راهها و بسترها برای نقش آفرینی مردم در تحقق عدالت باز شود و ملت ایران، زنان و مردان، با قومیت های مختلف، با زبان های متنوع و با سلایق و باورهای فرهنگی و سیاسی متفاوت، باید به یک نسبت به دولت احساس تعلق کنند و «ایرانی بودن» برای تضمین همه حقوق شهروندی آنها کفایت کند.

دولتی که دیوارهای برافراشته در مقابل شفافیت عملکرد و قراردادهای پر حاشیه را فرو خواهد ریخت و خود را در اتاق شیشه ای در منظر ارزیابی و قضاوت مردم قرار خواهد داد.

دولتی که تأمین اشتغال پایدار را تکلیف قطعی خود می داند و اجازه بیکاری و اخراج ظالمانه کارگران را نخواهد داد.

دولتی که خود را موظف به رشد و بالندگی فکری، علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه می داند و به پشتوانه فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی خود، و با نقش آفرینی اصحاب فرهنگ و اندیشه، امکان بالندگی و تبلور بیشتر فضائل اخلاقی آحاد مردم ایران را فراهم خواهد کرد.

مردم عزیز ایران،

در آستانه قرن جدید نیازمند «تحول» همه‌جانبه و نظام‌مند برای نیل به «ایران قوی» هستیم. تغییرات جزیی و پنهان کردن مسائل اصلی مردم در تعارفات سیاسی و زدوبندهای جناحی، دردی را دوا نمی‌کند. مردم از انتخابات به دنبال این نیستند که فرد یا گروهی از صندلی قدرت بلند شود و قبیله دیگری با نشستن به جای آنها، امکانات کشور را بین خود تقسیم کنند. نتیجه انتخابات باید «تحول» واقعی یعنی بازگرداندن امید و نشاط به زندگی مردم باشد.

در پایان از همه گروه‌ها، محرومان و دردکشیدگان،دانشگاهیان، حوزویان، نخبگان، جوانان عزیز و آحاد جامعه که مطالبه حضور اینجانب را داشتند و همه آنانی که خواستار تغییر وضع موجود هستند، برای همسنگری و کمک به خلق مشارکت حداکثری تاکید می نمایم و یقین دارم که به فضل خداوند آینده‌ای بسیار روشن و چشم‌اندازی بسیار زیبا و دلنشین در انتظار ملت صبور و شکور و شایسته ایران اسلامی است.

خدایا تو شاهدی که هیچگاه دنبال مقام و قدرت طلبی نبوده ام و در این مرحله نیز برخلاف میل و مصلحت شخصی و تنها به منظور انجام وظیفه در جهت اجابت توده مردم وجوامع نخبگان و رعایت مصالح اجتماعی و رفع رنج مردم و ایجاد امید پا به عرصه گذارده ام و در این مسیر از تو و اولیاءت استمداد می طلبم تا خدمتگذاری شایسته برای این مردم قدرشناس و رنج کشیده باشم. انشاء الله. بعونه و کرمه.

سید ابراهیم رئیسی

25 اردیبهشت 1400

66

نظرات 110
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
طاهر 2 0 پاسخ 1400/2/26 -08:37

قبا از انتخابات شعارهای مردم پسند. باید اینطور شود. باید آنطور شود. انتقاد از وضع موجود. وعده های زیبا. حرف زدن از ارزوهای مردم. رییس جمهورکه شدن. همه اینها یادشون میره. بعد هم با آمریکا و چندتا کشور دیگه تنش درست میکنند تقصیر بدبختی های مردم را میندازن گردن انها. تو کشورم هم که همه چی گل و بلبل میشه. مردم هم باید صبر کنند و مقاومت کنند. این قصه همچنان ادامه داره. مردم هم که فراموشکار

یکی از مردم 2 0 پاسخ 1400/2/26 -02:25

قبل از انتخابات شعرهای زیبا و شعارهای رویایی...بعد از انتخابات بهانه و دولت قبلی و تحریم و....!!!! این داستان ادامه خواهد داشت...کی ما مردم درس خواهیم گرفت و چندبار باید از یه سوراخ گزید بشیم تا سر عقل بیایم؟؟؟

کاظم 1400/2/26 -08:26

ما ایرانی ها تنها ملتی هستیم که تاریخ دوست نداریم بخوانیم و حافظه تاریخی نداریم. برای همین از یک سوراخ نه یکبار نه دوبار بلکه صدها بار گزیده میشیم اما سر عقل نمی اییم.

الن 2 1 پاسخ 1400/2/25 -23:30

تعریف خائن: که به دروغ و دروغگو و چماق به دست رای دهد!!!کسی که در انتخابات شرکت کند.

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1400/2/25 -22:43

شما حرفهای حقیقت رو نمیزاری فقط حرفهای که به سود آقای ریسی هست میچاپی شد چهل سه سال دروغ

محمد 4 2 پاسخ 1400/2/25 -19:15

خبر فوری بابا نترس رئیسی و دارو دستش نمیفن دنبالت چرا کامنت منو منتشر نکردی خوب حمایت کردم از رئیسی الان هم دوباره میگم صل علی محمد معاون خلخالی امد...

حیف اسم محمد که روی تو. اسمتو باید بذارن نترس ازخدا که راحت تهمت میزنید راحت دروغ میگید 1400/2/25 -21:18

نمیترسین از خدا اینقدر دروغ وتهمت میزنید شماهاهم مثل اختلاسگران یکعده خدانشناس هستید اونها دزدن شماها شخصیت تخریب کنید لعنت بهردوقشرتون

محمد 1400/2/25 -21:42

دروغ و تهمت خوب برو تو اینترنت سرچ کن ببین چکاره بوده اوایل انقلاب ایا با خلخالی ارتباطی داشته یانه بعد بگو دروغه من سرچ کردم دیدم معاونش بوده اگر شما میگید دروغه باشه مسئولیت ایشون در دادگاههای انقلاب رو با ذکر ادرس سایت معتبر بنویسید همه بدونن ما دروغ گفتیم کاری نداره 2 دقیقه وقت میبره...

ناشناس 1400/2/25 -22:20

اولا هیچکس جای خدانیست که حکم بده مگر تواطلاع کافی داری که خلخالی اشتباه کرده گناهکار بوده. اون خداس که باید حکم بده ن من ن تو درثانی حالا چ ربطی ب رئیسی داره چرررررررا ماعادت داریم جای خدا حکم بدیم محکوم کنیم ومجازات کنیم دوما مگر همه چی توسایتها میزنن درسته و واقعی باشه فقط فضای مجازی پرشده از دروغ وتهمت وافترا وگناه وبی آبرو کردن افراد همین تمام

به حیف اسم محمد که روی تو. .... 1400/2/26 -02:19

خیلی هم راست گفته هر چیو تو نمیدونی غلطه؟؟؟!!!برو تحقیق کن بعد بیا یقه پاره کن

یکی ازملت 4 2 پاسخ 1400/2/25 -17:58

رئیسی اگر خوب بود تک تک مدیران ووزیران و آقازاده های فاسد را به میز محاکمه می کشوند من نمی دانم بدون تعصب بگید که این بشر چه کار اساسی در قوه قضائیه کرد که حالا بیاد به قوه مجریه ای مردم صد درصد رئیسی انتخاب شده است به احمدی نژاد هم برچسب فتنه گر میزنند. خبر فوری نشربده

ناشناس 6 3 پاسخ 1400/2/25 -17:25

باتوجه به اینکه دراین نظام هیچ قوایی ازخودش هیچ اراده ای نداره!!! ریاست جمهوریت مبارک رئیسی....

سحر 2 1 پاسخ 1400/2/25 -17:24

شماایرانی ها اینقدر خوش سلیقه اید این دفعه هم عین دوتاقبلی گل میکارید

ناشناس 1400/2/26 -10:30

شما یه گل پیدا کن ما بهش رای بدیم

نا‌شناس 2 5 پاسخ 1400/2/25 -17:24

الان برای اینکه ایشون رای بیاره شورای نگهبان هر کسی رو که احتمال بده رای میاره رد صلاحیت میکنه

من 3 2 پاسخ 1400/2/25 -17:24

مطمئنم که هر کدوم از نظر های منفی با ۱ موبایل انجام شده.... در ظمن دوستان مخالف،روحانی و گلابی برجام برایتان بس است.....

نا‌شناس 2 3 پاسخ 1400/2/25 -17:22

ایشون 30سال تو قوه قضاییه بوده، ای کاش همونجا می موند،و از تجربیاتش اونجا استفاده میکرد.رییس جمهوری جای آزمون و خطا نیست.

قاسم 1400/2/25 -18:41

ازسال 1358درقوه قضاییه هستن تقریبامیشه 42سال که زمانی که تولیت حرم امام رضاراباید ازش کم کرد.

علم الهدی 2 1 پاسخ 1400/2/25 -16:59

غافلگیرمون کردی حاجی.بوس سرت

الن 5 1 پاسخ 1400/2/25 -16:53

رئیسی کارنامه شما مشخص است ، نمی دونم می خوای چی رو اثبات کنی !؟؟؟ تحریم انتخابات تنها راه باقی مانده جهت قرار گیری در مسیر توسعه.

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/2/25 -16:18

برباد فنا رفته همه دود و غبارم بگذار نفس تازه کند ناله زارم آقای رئیسی دیگرچیزی ازما باقی نمانده جوانیمان رفت روزگارمان به سر رفت وووو........ محال است .....‌‌‌‌....خیلی خیلی دیر شد..‌‌‌‌

ایران زمین 2 1 پاسخ 1400/2/25 -16:18

با دروغ شروع کردی ریسی. کدام مستقل؟ شما که نماینده شورای وحدت اصولگرایان هستی. اینجوری نیاز به کلید اخوی نداری فقط با ریموت کنترل همه چی حله!!

بیسواد 2 2 پاسخ 1400/2/25 -16:17

والله قسم اگر اسم ایشان ازصندوق بیرون آمدقیمت طلا -زمین-خودروو کلیه خوراکیها سربفلک خواهد کشید مردم آگاه باشید این بیانیه یک همچو مفهومی داره این جملات من را یاد داشت کنید بعدا روبمن کنید وبگویید از کجا با خبر بودید

Man 2 0 پاسخ 1400/2/25 -16:15

من نمیدونم این افرادی که نامزد ریاست جمهوری شده اند اصلا به سرنوشت رییس جمهورای قبلی توجه کردند!حماقت که دیگه شاخ و دم نداره .حتی خر هم اگر خر قبلی مسیرش به پرتگاه خورده و پرت شده ، دیگه اون مسیر رو نمیره !

غیر قابل نشر 1400/2/26 -10:32

هدف برداشتن لقمه گنده تره

سید 2 1 پاسخ 1400/2/25 -16:12

سید جان گر چه شما مورد احترام هستید اما نکاتی مثل رفع تحریم ویا شهروندی ویا رفع دردهای جامعه با مطالبی که فرمودید نخواهد توانست راه گریزی برای خاتمه دادن به رنج ومصیبت مردم باشد افرادی که قبلا به همین زبان پا بعرصه انتخابات گذاشتنداز شیوایی کلام درنوشتار برخورداردبوده اند لیکن ازآنجا که نوشتار ومیدان عمل متفاوت است وما هم میدانیم الاعمال وبالنیات یعنی چه اما بخدا قسم شما هم کاری از پیش نمیبرید . درصورتیکه شما درجایگاه کرسی قدرت مجریه قرار گیرید وازین قوه به آن قوه نقل مکان کنید گرفتاری مردم پایان نمی یابد . من هیچگاه فراموش نخواهم کرد که آقایان درگذشته از برنامه های خود صحبت میکردند ودرتیراژ بسیار بالا به توزیع برنامه های خود می پرداختند وآراء مردم را بنام خود کردند درحالیکه برنامه نیازمند اینست که از عقبه محکمی برخوردار باشد ودیدیم که درپایان کارشان صریحا اعلام کردند که نگذاشتند ما کار کنیم من که دیگر هیچ اعتمادی ندارم وتجربه ۴۲ ساله گواه است که جز رنج ونداری ومصیبت هیچ خیری ازشماها ندیدیم .

دانیال 2 2 پاسخ 1400/2/25 -16:11

آقای رئیسی شما هم مثل احمدی‌نژاد و رفسنجانی خانه نشین میشوید و برای همیشه از سیاست کنار گذاشته خواهی شد

علی 2 2 پاسخ 1400/2/25 -16:09

توهم بیا با 5درصد رای کاسه لیسان رییس جمهور شو !!!!

جابر 2 1 پاسخ 1400/2/25 -16:08

تو اگه کارکن بودی توهمون دستگاه قضا میموندی . فقط حرف حرف و و ووو.....الان دو سال بیشتر رییس مهمترین قوه کشور بودی .چقدر دست دزدان بیت المال را قطع کردی ...

ناشناس 1400/2/26 -01:03

عرضه داری پاشو بررررررررو دستاشونو قطع کن بیرون گود نشستی میگی لنگش کن نه

میرسلیم 9 10 پاسخ 1400/2/25 -15:31

زررررررررررشک

کاربر ناشناس 1400/2/25 -16:17

زرشک مرغوب شماین با سابقه انتخابتون

اکبر نصری 14 9 پاسخ 1400/2/25 -15:27

هشت سال تو هم تموم میشه رییسی

حمید 14 10 پاسخ 1400/2/25 -15:26

حرفهای تکراری و کلی گویی

امیر 8 9 پاسخ 1400/2/25 -15:14

وای بر قحط الرجالی در جامعه ؟!!! نه اینکه قحط الرجال باشد نه، بلکه شرایط کار برای افراد سالم و مردمی فراهم نیست لذا این افراد خود را هزینه سیاسی بازی اقلیت نمی کنن جامعه عدل علی (ع) این نبوده و نیست - بترسیم از دین زدگی جوانان با عملکرد های افراطی و خودخوانه زیر لوای اسلام آقای رئیسی ،رئیس محترم قوه قضائیه ،رئیس محترم سازمان عدلیه،مرجع تظلم خواهی و... در چند نوبت اعلام به عدم حضور در عرصه انتخابات موضوع حضور خود را نفی کردید؟؟؟ و... چه طور در خفی (ولی آشکارا) تبلیغات خود را در صدا و سیما آغاز نمودید؟؟؟؟ و هزاران سوال دیگر و دورویی که مردم از شما دیدند؟ با چه وقاحتی باز هم عبای پیامبر و عمامه بر سر گذاشته اید؟؟؟ چه در سر دارید برای این مردم !!! کمی حیا کافی است . البته به شما حرجی نیست چراکه وقتی شورای نگهبان راساً و دقیقاً قبل از برگزاری انتخابات با شرایط به وجود آمده در جامعه قانون گذاری می کند ، صدا و سیما حضور رئیس جمهور منتخب مردم را (بدون توجه به عملکرد ایشان در طول 8 سال) در صدا و سیما کمرنگ می کند و علیه ایشان اقداماتی به نظر ناخواسته (عاقلان دانند) اتفاق می افتد که نشان دهد آنها بد و سایرین خوب هستند و..... و از قضا تمامی این ارگان ها اعم از (صدا و سیما - شورا نگهبان - قوه قضائیه) زیر نظر یک مقام هستند چه توقعی دارید تا مردم به شما بی اعتماد و سرخورده نشوند؟؟؟ کسی که دم از عدل و عدالت می زند این باشد وای به حال اینکه بر مسند ریاست جمهوری بنشیند!!! به هرحال مردم باید هوشیار باشند. به ویژه نسل جدید خبر فوری نترس نشر کن

از نسل سوخته 1360 تا نسل متقلب 1400 1 3 پاسخ 1400/2/25 -15:09

از نسل سوخته 1360 تا نسل متقلب 1400 با این بساط مدرگرایی عمدی برای بازار مدرکفروشی، کدام آزمون؟ کدام آموزش؟ کدام پرورش؟! چندین ماه است بخری دارند هشدار میدهند مراکز اموزشی بخصوص مهارت آموزی تحت نظارت وزرات ارشاد، دارند مدرکفروشی میکنند، چند سال پیش بقدری وضعیت مدرکفروشی و دادن نمره کیلویی و بدون صلاحیت علمی-مهارتی به محصلان باعث لغو امتیاز آزمون در مراکز مهاتری شد و بصورت جامع (هر چند عملا باز با تبانی مسئولان و کارگزاران ارشاد و ناظران و مدیران آموزشگاهها، همان آزمونها فرمالیته بود! چون عملا منابع سوالات مشخص و آزمون عملی الکی!)حالا بدتر شده، به بهانه کرونا مجازی و اما دروغین و تستها با از روی فایل PDF سرچ سریع و فله ای، اکثریت حداقل مهارت ندارند! نمونه اش در سایت آزمون هنر، چند بار امکان پرکردن فیلدهای خالی ثبت نام حتی تا 21 اردبیهشت! اصلا انگاری سال تحصیلی وجود ندارد! این وسط هر مرکز صدها میلیون پول حرام مدرکفروشی نصیبش شده و دهها نفر بدون صلاحیت علمی مدرک میگرند! شاید رئیسی بیاید و این بساط ضد منافع ملی و اینده علمی ایران یعنی مدرکفروشی جمع کند؟! azmoonehonar.ir

مهران 7 0 پاسخ 1400/2/25 -14:54

حرفهای تکراری. جوانان. اشتغال. ازادی بیان. روابط با کشورها. مسکن. رسیدگی به محرومان. فرزند ملت........ خدا وکیلی اگر به حرف باشد از این حرفها تا حالا نشنیدید

mohammad 3 3 پاسخ 1400/2/25 -14:50

بعضی از 15 میلیون رای آقای رییسی حسابی ترسیدن و شروع به حمله به ایشون کردن ، کاری به تحولاتی که در قوه قضاییه انجام داده ندارم ولی شما میخواین باز هم به اسحاق جهانگیری و لاریجانی و امثال اینا رای بدید؟

ناشناس 1400/2/25 -21:22

دولت سوم روحانی=لاریجانی وجهانگیریه

ناشتاس 2 1 پاسخ 1400/2/25 -14:34

رییسی فرمایشی آمده وصددرصد احساس تکلیف کرده ولی هر کسی کارش به دادگاه ببوفته متوجه مدیریت ضعیف وپر هیاهوی این آقا میشه وهر کسی از زنان سو استفاده کند منفور است در آخرینن مصاحبه اش برای مردان جامعه خط نشان میکشید تا رٱی زنان را داشته باشد پس غیر قابل اطمینان است

وحید 2 8 پاسخ 1400/2/25 -14:29

بی صبرانه منتظر سرکار آمدن دولت مردمی و قوی آقای رییسی هستیم

رضا 5 1 پاسخ 1400/2/25 -14:25

رییسی نامزد نظام است دروغ می گوید

کاربر ناشناس 4 3 پاسخ 1400/2/25 -14:23

رئیسی بهتره در قوه قضاییه بمونه. احمدی نژاد مخصوص ریئس جمهوری

ناشناس 2 1 پاسخ 1400/2/25 -14:06

زیاد جوگیر نشو آقا سید!!! باتوجه به عدم رای قطعی ۵۰ درصد جامعه رای مال خودته. خدا به جامعه ما بعدآمدنت رحم کنه.

ایرانی 2 1 پاسخ 1400/2/25 -13:54

احمدی نژاد قطعا رد صلاحیت میشه رئیسی رئیس جمهور وبعد رهبر آینده جمهوری اسلامی.رفتار های عجیب صداسیما برای حمایت او وعزیزشدن او توسط بزگان نظام نمایانگر این پیش بینی است البته اگر اتفاق خاصی نیافتد

یا حق 1 2 پاسخ 1400/2/25 -13:53

رای ما فقط تاجزاده و لاغیر. تاجزاده تمامی ارزوهای ملت ایران از زمان انقلاب مشروطه تا کنون را فریاد زده وهیچ نامزد دیگری حتی جرات بیان انها را هم ندارد.

ali 0 0 پاسخ 1400/2/25 -13:44

محسن رضائی و رئیسی تو همه انتخابات رئیس جمهوری بودند !! اما رکرد محسن رضائی انقدر زیاده که کسی به گرد پاش نمیرسه!

بی نام 1 0 پاسخ 1400/2/25 -13:42

تتلو کجایی ریئسی آمد تعداد آرا شمارش شده تا ظهر امروز بالای پنج میلیون شده شمارش آرا همچنان در جریان است!!؟؟

كمالي 1 1 پاسخ 1400/2/25 -13:41

چرا از حضور ايشان در انتخابات ترسيديد؟؟؟

رضا. 0 0 پاسخ 1400/2/25 -13:39

روسای جمهور اختیارات لازم برای تحول همه جانبه در کشور را ندارند ولی توانایی بالا بردن تورم و مشکلات معیشتی را دارند ولی در مورد رییسی چون اگر ایشان رییس جمهور شوند حمایت نهاد های انتصابی و سپاه و به طور کلی حاکمیت را دارد اگر تیم قوی و متخصق و کارآزموده انتخاب کند میتواند منشا تحول مثبت باشد در صورتی که دولت وحدت ملی داشته باشد و ملاک انتخاب وزرا و مدیران کل فقط و ففط تخصص باشد نه هم حزبی و دوست و فامیل و توصیه بالادستی و...باشد.دولت بعدی به دلیل اقبال کم مردم به انتخابات صد در صد اصولگرا است.

حسین محمدی 1 2 پاسخ 1400/2/25 -13:31

رای ما فقط اقای ریسی

زیلان 2 0 پاسخ 1400/2/25 -13:28

الان نیامدی . سالهاست که هستی .

ناسناس 1 0 پاسخ 1400/2/25 -13:22

خودت را به چاهی انداختی که ته ندارد

ناشناس 1 2 پاسخ 1400/2/25 -13:22

به کوری چشم بعضی ها قبول میشه.خبر فوری با تایید نکردن نظرات موافقان جناب رئیسی به جایی نمی رسی!

احمد 0 0 پاسخ 1400/2/25 -13:17

بینِ تکرارِ مکرارت؛ کم‌تر حسی پیدا می‌شه که حال‌ِ خوب به‌همراه داشته باشه.به امید انروزی که تمام این احساسات خوب به واقعیت تبدیل شود

سرکان 1 0 پاسخ 1400/2/25 -13:14

ازافزایش نرخ دیه و بیمه شخص ثالث معلومه خیلی هوای بیچاره ها رو داری .

ایرانیان ستندیده ازتبعیض وآقازاده پروری 27 52 پاسخ 1400/2/25 -13:06

رای مابه مردمبارزبا رانت خواران ومدافع کارگران ومحرومان آقای رئیسی خواهدبود

. 1400/2/25 -14:28

والله نگفته بادکا رگران هستم فعلا یازاریا ازش حمایت کردند

وحید 1400/2/25 -14:46

برو خودتی آمو بعد ۴۲ سال تازه بازی قدیمی نخ نما شده را شروع کردی

شهرام.ر 31 27 پاسخ 1400/2/25 -12:59

آزادی بیان و قلم رو خوب اومدی . از نخبگان هم کمک میخوای ! . فقط برای انجام وظیفه !! اخرش رو هم که عربی اومدی «بعونه و کرمه » !!!. یه نگاه به زندان بنداز و خجالت بکش . دعا کن (یا با زدوبند های مخصوص خودتون تلاش کن !) که احمدی ردصلاحیت بشه وگرنه باز هم خواب رییس‌جمهور شدن را.... همه شما مثل هم هستین مردم دندون بالا و پایین شما را شمرده اند .فریب تا کی ؟

محسن 1400/2/25 -14:49

شهرام جون بذار خوش باشن ما که رای نمیدیم

باافتخار ایرانی 36 24 پاسخ 1400/2/25 -12:54

دوستان رئیسی برخلاف میل ومصلحت شخصی فقط برای انجام وظیفه امده. خدایا اینا ملتو چی فرض کردند

ق 1400/2/25 -13:40

با افتخار ايراني ؟؟؟؟؟؟

کاربر ناشناس 22 47 پاسخ 1400/2/25 -12:54

مرحم زخم هشت‌ساله مردم ریسی خوش آمدی مقدمت گرامی میداریم حافظ ملت حسینی وشهیدپرورمدافعان وطن

ناشناس 1400/2/25 -13:20

اول یاد بگیر مرهمو چجور می‌نويسن بعد شعر بگو

ایرونی 29 14 پاسخ 1400/2/25 -12:44

بعمل کار برآید به ...........جناب آقای رییسی امید وارم برفرض محال اگر انتصخاب شدیدبه وظائف اجرایی خود عمل کنید نه اینکه زمان ریاست قضایی درهمه کارها دخالت میکردید جزء کار قضایی خصوصا در سفرهای تبلیغاتی استانی .......

آشنا 26 8 پاسخ 1400/2/25 -12:44

خوب به سلامتی با برخوردهای قاطع و قوی در قوه قضائیه تمام مشگلات رانت و اختلاسگران حل شد و همه به مجازات خود رسیدند حالا دیگر نوبت ریاست جمهوری است

دلال سکه ودلار 16 14 پاسخ 1400/2/25 -12:44

طلا کشید بالا مشخصه حاج آقا با طلا رابطه داره کارش درسته باهمین فرمون فرو جلو ببینیم طلا را میسونی گرمی ۲ تومن

تارزان 15 16 پاسخ 1400/2/25 -12:41

چی شده .انگار هنوز نیومده .ترس برتون داشته .کامنتها را نمیزارید .خدا به داد برسه ...

مصطفی 12 22 پاسخ 1400/2/25 -12:38

به نا م خدا .بیانات سید بوی بهشتی می دهد .امیدوارم خدا سید راتوفیق دهد. اما ای کاش در جایگاه عدالت . فرصت بیشتری پیدا می کرد تامفسدان اقتصادی واخلاقی را. کامل ریشه کن. می کرد. اما به هرحال مشکل اصلی جامعه ما . دزدی . سرقت . وبی عدالیتی . وفساد وتبیعض . ورانت و. رشوه .قوم گرایی و . استفاده از قدرت حزبی وجناحی افراد در مسئولیت ها است که کمر توده مردم مستضعف را خم کرده است .خدایا ملت ایران را همچنان که تاکنون سربلند کرده سربلند وزنده نگه دارد. وهر آنچه خدا صلاح می داند انتخاب شود.

م 32 14 پاسخ 1400/2/25 -12:35

وعده‌های سر خرمن شروع شد .

علی 18 8 پاسخ 1400/2/25 -12:31

آقای رئیسی شورای وحدت اصولگرایان می گوید شما از آن طرف آمدید ، بعد می گویید مستقل آمده ام؟ پولویستی بودن هم حدی داره

ناشناس 15 8 پاسخ 1400/2/25 -12:30

تو هوای علم و دار دسته داشته باش مردم مهم نیست.

حسن 20 10 پاسخ 1400/2/25 -12:29

مثل بابا لنگ دراز میمونه همیشه سایه ای دارد بزرگ ولی خودش معلوم نیست

رضا 15 8 پاسخ 1400/2/25 -12:28

دولت مردمی را قشنگ گفتی؟؟؟ الان رییس دستگاه قضا کیه؟؟

افشین 11 9 پاسخ 1400/2/25 -12:19

آفرین احتمالا تو با خودت دسته کلید اوردی

ستم ديده 12 17 پاسخ 1400/2/25 -12:18

شيره ريسي

مرتضی 13 24 پاسخ 1400/2/25 -12:15

رای ما فقط آیةالله رئیسی مرد اقدام و عمل دولت جوان و انقلابی پاد زهر هشت سال بی تدبیری و بی عملی و فساد و مشکلات کشور

محمود 1 10 پاسخ 1400/2/25 -12:10

اَلِکی گُنه....؛-)

ناشناس 56 24 پاسخ 1400/2/25 -12:04

دستتون درد نکند خدمات قبلی تون تو گلو مون گیر کرده .

ساسان 1400/2/25 -12:19

خواهش میکنیم...حالا باشید...داریم براتون...

حمید 1400/2/25 -12:26

رییس جمهورهای قبلی که با جناح تند رو و حاکمیت زاویه داشتند وضعیت مملکت را اینگونه کردند شما که بله قربان گوی محض حزب حاکم هستید چه شود ؟؟

عباسی 1400/2/25 -12:34

تتلو ازش دعوت کرده بیاد

ایرانی 14 9 پاسخ 1400/2/25 -11:56

ای تشنگان قدرت بیاید و بیاید تا مارا به ویرانی رسانید...

ناشناس 1400/2/25 -21:26

ازاین شرو ورا برا حسنجون نسرودی لعنتیا

17 13 پاسخ 1400/2/25 -11:51

زرشک قوه قضاییه کمتر از ریس جمهور نیست. ایشان چه گلی در قوه قضاییه زده که در ریاست‌جمهوری میخواهد بزند. اینها تشنه قدرت هستند ولا غیر

کاربر ناشناس 1400/2/25 -16:12

غلط کردی

Davar 13 9 پاسخ 1400/2/25 -11:47

رئیس جمهور منصوب گردید و انتخابات تمام شد . تا ۴ سال دیگر و تتاتر انتخاباتی جدید .

mohammad 1400/2/25 -14:53

اگه منم 15 میلیون رای داشتم بایدم همین چرندیات رو میشینیدم

ع 1400/2/26 -08:45

بیش از چهل میلیون رای دهنده داریم اونوقت 15 میلیون رای ایشون چیه؟

علی 8 9 پاسخ 1400/2/25 -11:47

ناز کردی ولی آخرم اومدی،چقدری درس خودی؟؟؟!

غرضی 11 10 پاسخ 1400/2/25 -11:47

حکومت مردمی را دیدیم.چکار برایمان کرد جز فقر وذلت ...حالا رسیدیم به دولت مردمی

محمدامین 9 9 پاسخ 1400/2/25 -11:46

باسلام و آرزوی توفیقات به سید بزرگوار و ایرانی آباد و سربلند با رئیس دولتی عادل و شجاع. رئیسی عزیز بساط ظلم و تبعیض و خیانت را از بالا جارو کن . خیلی از مردم در انتظار توست.

كمال 5 8 پاسخ 1400/2/25 -11:46

منتظر بيانيه حسام الدين اشنا و زيباكلام و تاجزاده و شيطان باشيد.....

S:s 11 10 پاسخ 1400/2/25 -11:44

احساس مسولیت کرده،اصلا هم حب قدرت نداره خخخ

محسن 11 8 پاسخ 1400/2/25 -11:43

رئیسی و یا تتلو فرقی نمی کند مردم ایران فقط در انتخابات ازاد و بدون دخالت شورای انتصابی نگهبان شرکت می کنند .

رضا 4 5 پاسخ 1400/2/25 -11:43

از ۱۰۰ سال گذشته کسی در راس قوه مجریه سر سالم بگور نبرده فکر کنم ایشان هم تخریب کامل بشن

مریم 7 11 پاسخ 1400/2/25 -11:43

بدون رای گیری وبارای گیری رییس جمهوره صددرصد

علی 1400/2/25 -14:47

آره تازه منظورتو فهمیدم از تو صندوق درش میارن

مجید هدایتی 5 9 پاسخ 1400/2/25 -11:39

پس بالاخره فریب کوفیان اصول گرا رو خوردی

مجدی 8 7 پاسخ 1400/2/25 -11:36

سید بزرگوار اگر هر گز به دنبال مقام وقدرت نبودی نباید هر گز در کنار عنصر معلوم الحال وفاسدی چون تتلو عکس تبلیغاتی وانتخاباتی می گرفتی! حافظه ملت ان صحنه در کنار تتلو نشستن را فراموش نکرده اند بنابراین سخت است که قسم به دنبال مقام نبودن را قبول کرد چرا که ان عمل فقط و فقط بخاطر کسب قدرت بود والا شما کجا وتتلو کجا ؟

بی حافظه 1400/2/25 -15:01

اقای ریسی مگه قبلا نامزد شده بو ده. ؟

مورچه 15 12 پاسخ 1400/2/25 -11:33

دولت مردمی هههههه

عبدالله 14 21 پاسخ 1400/2/25 -11:33

سید عزیز ما خوش آمدی.امید مظلومان خوش آمدی.

ب ب کامبیز 0 1 پاسخ 1400/2/25 -11:32

ایول الله

علی نادری 0 1 پاسخ 1400/2/25 -11:31

منتظرتان بودیم ابوذر زمان

علی 0 0 پاسخ 1400/2/25 -11:30

شما همون قوه قضائیه سر. و سامون بده ، قوه مجریه پیشکش

حسن 0 0 پاسخ 1400/2/25 -11:28

اینه

0 0 پاسخ 1400/2/25 -11:23

جناب رییسی مردم واقعی به تو رای نخواهند داد خودتم خوب میدونی اونایی که بهت رای میدن یه عده بسیجی و سپاهی و وابسته هاشون و سکه فروش و طلافروش و دلار فروش و دلال مسکن و... هستن

م م 0 0 پاسخ 1400/2/25 -11:22

حاج آقای عزیز برادر بزرگوار جای تو قوهقضاییه بود مردم دوره گذشته نظرشان را در مورد شما اعلام کردند علیرغم تلاش یک قشر و نهاد خاص از جیب بیت المال برای رای آوری شما جوابتو از مردم گرفتی در انتخابات دوباره ،خودت راکوچک می کنی .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks