پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری

علی لاریجانی: مسئله امروز ایران با اقدامات نمایشی پوپولیستی قابل حل نیست/ حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه/ کنایه به کلید روحانی: کلید جادویی‌ای وجود ندارد!/ ویدئو

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید تصور کرد با چند اقدام نمایشی پوپولیستی مسائل امروز ایران قابل حل است و یا کلید جادویی وجود دارد و یا با سوپرمن بازی می‌توان به راه حل رسید.

علی لاریجانی: مسئله امروز ایران با اقدامات نمایشی پوپولیستی قابل حل نیست/ حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه/ کنایه به کلید روحانی: کلید جادویی‌ای وجود ندارد!/ ویدئو

علی لاریجانی صبح امروز در حاشیه حضور در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره مساله امروز ایران اظهار داشت: قبل از پاسخ به این سوال، باید عرض کنم بدلیل پیچیدگی موضوع و چند بعدی بودن آن، ساده لوحی است که فکر شود با چند اقدام نمایشیِ پوپولیستی، مساله قابل حل است و یا کلید جادویی برای آن وجود دارد و یا با "سوپرمن" بازی و یا داغ و درفش می توان به راه حلی دست یافت. سعدی شیرازی می گوید سه چیز پایدار نماند؛ مال بی تجارت، علم بی بحث و مُلک بی سیاست.

بیشتر بخوانید : اولین توییت علی لاریجانی: نه کلید نه چکش

وی با بیان اینکه امام خمینی، یک حکیم بود و رهبران صدر انقلاب اسلامی با عقلانیت، پایه های انقلاب اسلامی را ساماندهی کردند. پس چرا امروز وضع ما چنین است؟ افزود: چون عده ای اداره کشور را از مسیر حکمت و عقل خارج کردند و با سوار شدن به موج احساسات و پناه بردن به مسیرهای انحرافی و یا فراموشی آرمانهای امام، هزینه های گزافی برای زندگی مردم ایجاد کردند، و با صدای بلند، همبستگی ملت را مخدوش نمودند.

رئیس سابق مجلس تصریح کرد: به تعبیر شهید مطهری، فرصت طلبان آنقدر تند و افراطی شعار می دهند تا انقلابیون را کنار بزنند. به نظر من، تعبیر "علم بی بحث" سعدی، در عدم گفتگوی داخلی و تبدیل شدن اختلافات به دشمنی ها ظهور یافته. عده ای فقط دنبال تجزیه مردم هستند. این نهایت بی هنری است. هنر آنست که گامها در طریق وحدت بیشتر، و تحمل و مدارا در جهت ایجاد اراده قوی تر ملی برای حل مسایل کشور باشد. لذا یک مسئله مهم، ایجاد وفاق و وحدت و همبستگی ملی در کشور است که در نبود آن، توسعه فراهم نمی شود، ثبات و آرامش برای زندگی مردم ایجاد نمی گردد.

ببینید: لحظه ثبت‌نام علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

لاریجانی خاطرنشان کرد: حل مسایل پیچیده بین المللی و منطقه ای است که طولانی شدن آن، به زندگی مردم لطمه می زند. هدف اصلی سیاست خارجی کشور باید تسهیل روابط خارجی در جهت توسعه اقتصادی کشور باشد. تجربه کشورهایی که در 20 سال اخیر جهش اقتصادی داشته اند نشان می دهد که سیاست خارجی و اقتصاد آنها، یک هدف را دنبال کرده اند و سیاست خارجی در خدمت توسعه کشور بوده است، لذا خیلی روشن عرض می کنم که جهش تولید و پرش اقتصادی داخل، نیازمند با ثبات سازی و تعادل بین المللی است، نه هر روز با اقدامی، مساله ای جدید ایجاد شود که هزینه آنرا مردم در زندگی خود بدهند.

وی افزود: برای گذر از صفت "مُلک بی سیاست"، باید کشور در دست افراطیون و سازش کاران قرار نگیرد. ملت به افراد رای می دهند که همین مشکلات نظیر مسایل پیچیده بین المللی را حل کنند نه آنکه درباره آن روضه خوانی سیاسی راه بیاندازند و نه اینکه با طرح مسایل فرعی و افزایش مشکلات ملت، نردبانی برای هوس های سیاسی ـ پوپولیستی خود تدارک نمایند. ضمنا، صحنه بین المللی با شعارهای تندِ غریزی آرام نمی گیرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنر مدیریت صحنه بین المللی و انقلابی عمل کردن در این مقطع آنست که وجوه بلوکه شده ملت ایران را از دست کشورهای دیگر در بیاوریم، نه اینکه در داخل عده ای شعار بدهند و ما نفت را با زحمت زیاد بفروشیم، ولی پول آن در حسابهای خارجی بلوکه شود. خب چه نفعی برای زندگی مردم دارد؟ حکمرانی مطلوب، در گرو شعار کمتر و عقلانیت اثربخش تر است. با بی ارادگی در حل مشکلات کشور و توهمات نابجا، نمی توان آرامش مورد نیاز توسعه اقتصادی کشور را در صحنه بین المللی تدارک نمود. حل مسایل پیچیده بین المللی نیازمند افراد کاربلد است که بدون دستپاچگی و بدون تعلل، زمام امور دیپلماتیک را از دست بد اندیشان خارج کنند.

وی تصریح کرد: مساله سوم، توسعه اقتصادی کشور است. عدالت در توسعه اقتصادی، رکن است اما نه شعار عدالت! بلکه داشتن نظریه عدالت و تحقق آن. عدالت در زبان صاحب نظران اسلامی، ایجاد زمینه رشد استعدادهای آحاد مردم است و این امر، جز با رقابت متوازن همه افراد جامعه رخ نمی دهد. همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر نامگذاری فرمودند، به نظر من کشور ما نیاز دارد که حداقل دو دهه، اولویت اصلی خود را پیشرفت اقتصادی و منافع ملی قرار دهد و بقیه شئون کشور در خدمت آن قرار گیرند. نه اینکه ده هدف موازی تعریف کنیم که هر کدام کشور را به سمتی بکشانند.

رئیس سابق مجلس اظهار داشت: من سخنی از شهید مطهری برایتان نقل کنم. ایشان که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایدئولوگ نظام محسوب می شوند می گویند: ممکن است حکومتی، اهداف بسیار عالی را در نظر بگیرد اما اگر از اقتصادی سالم - یعنی اقتصاد ثروت زا - برخودار نباشد به هیچیک از آن اهداف متعالی نمی‌رسد. استقلال اقتصادی کشور، یکی از اهداف قانون اساسی است که با تکیه بر بنیه تولید داخلی و همراهی بین المللی در جهت توسعه صادرات، محقق می گردد. در این راه باید روحیه سیاست زدگی را در عرصه های مختلف توسعه اقتصادی بزداییم.

وی گفت: توسعه اقتصادی با محوریت عدالت، هم تئوری خاص دارد و هم ملزوماتی که یکی از آنها عدم دخالت دولت و سیاست زدگی در این قلمروهاست. امروز حتی در حوزه ورزش، سیاست مداران لباس مدیریت آنرا بر تن دارند تا چه رسد به بنگاه داری هایی که مانع رقابت مردم در اقتصاد می شود. این دخالتهای بنگاه های حکومتی، همان شرایطی را بوجود می آورد که سعدی شیرازی آنرا "مال بی تجارت" نامیده است. اگر پیشرفت اقتصاد، محور است یعنی تحقیقات دانشگاهی، فرهنگ، سیاست داخلی، سیاست خارجی و همه و همه باید در جهت تحقق آن باشند.

نماینده سابق مردم قم در مجلس تصریح کرد: تجارت، نظامات پایدار می خواهد. حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود. سیاست روشن و ثبات در قواعد می خواهد و فعل و انفعالات طبیعی خود را می طلبد و با اقدامات نمایشی، مسایل پیچیده کشاورزان، بازنشستگان، کارگران، بیکاران و ... حل نمی شود. هر کسی وعده بهشت در این شرایط پیچیده کشور می دهد خلاف می گوید. باید اول آتش جهنم اختلاف و لجبازی و افراطی گری و کارنابلدی را خاموش کرد. حل مشکلات کشور با هوسهای پوپولیستی و نردبان سازی از محرومیت ملت حل نمی شود، بلکه کشور برای تحققِ پیشرفتِ اقتصادیِ شتابان و مردمی، به همبستگی ملی در داخل، تعامل هوشمندانه با غرب، همکاری سازنده و پویا با شرق، و هماهنگی برادرانه با همسایگان نیاز دارد. و این امر احتیاج به علم و دانش و تجربه دارد.

وی افزود: باید سرنوشت ملت و آرامش زندگی مردم را به افراد کاربلد و جوانان با انگیزه سپرد. اینان، همت بلند و انگیزه های قوی دارند. امام علی (علیه السلام) فرمودند "تدبیرِ نیکو، سرمایه اندک را بالندگی می بخشد و مدیریت نادرست، سرمایه هنگفت را بر باد می دهد". وقتی جهان زیر آهنگ و فرهنگ ما قرار می گیرد که اقتصادی پویا و زندگی ای قابل پیش بینی برای مردم فراهم شود.

رئیس سابق مجلس خاطرنشان کرد: من به کسانی که فکر می کنند با شعار، مسایل اقتصادی مردم حل می شود عرض می کنم بجای متخصص بازی در دور زدن تحریمها، قدری از وقت خود را صرف فراهم نمودن شرایط آرام برای زندگی مردم بکنند که بتوانند برای زندگی خود و فرزندانشان برنامه ریزی کنند. باید برای حل مسایل سخت کشور، با شجاعت و از خود گذشتگی و ریسک در آبرو، به میدان گام نهاد.

وی گفت: صهیونیست ها و تروریست ها، بد اندیشان امروز هستند. به روح شهدای فلسطین و افغان درود می‌فرستیم و یاد دوست مجاهد، سیّدِ شهدای مدافع حرم، حاج قاسم عزیز را گرامی می‌داریم.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 55
  • مریم
    0

    تاریخ این چند ساله اثبات کرد که خاندان معظم لاریجانی اهل خدمت به این مردم و مملکت نیستند . شما به فکر خودتونید .

    نظرات شما -
    • به مریم
      0

      تاریخ اثبات کرده ولی فراموش کردید مردم ایران غالبا علاقه ای به تاریخ ندارن و تاریخ نمیخونن

  • کاربر ناشناس
    0

    برو بابا ان زمان که ریاست مجلس را داشتی کار درستی انجام ندادی جز پر کردن جیب کشاد اقازادکان وووو

  • ب
    0

    یعنی بدبخت میکنن خودشونو و ملت را هر کس که به این رای بده ،یاد تصویب بیست دقیقه ای برجام بیفتید و ظهور طبری زیر گوش برادرش

    نظرات شما -
    • عباس
      0

      برجام انتخاب کل نظام بود

    • ....
      0

      رییسی رییس طبری بود

    • mohammad
      0

      همون رییسی طبری رو دستگیر کرد

    • ناشناس
      0

      رئیس طبری آملی لاریجانی بود اتفاقا توی دوره رئیسی محاکمه شد من رای نمیدم ولی دروغ هم نمیشه گفت

    • حمید
      0

      خیر جناب ! در زمان رئیسی ایشان از سمت هایش برکنار و بازداشت شد . طبری در زمان ریاست آقای آملی لاریجانی بر قوه قضائیه خیلی مهم شد !

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه راست میگی چرا با روحانی همدستی میکردی اتفاقا تمام چیزهایی که گفتی در وجود خودت هست تو مجلس که بودی چیکار کردی که انتظار داری رئیس جمهور بشی بارتون رو بستین بشینین تو خونه هاتون بیشتر از این به فکر اذیت کردن مردم نباشین اگه به حرافی باشه کسی به اندازه حسن کلید حراف نبود مردم به یک رئیس جمهور مردمی و دلسوز مردم مستضعف احتیاج دارن نه کسی که فقط حرف بزنه و همه چیزو به گردن امریکا بندازه و روز به روز خودش چاقتر و جیبش پر تر بشه مسئولیت سنگینیه جواب سختی در انتظارتونه بشینین تو خونه هاتون و به فکر جواب دادن اون دنیاتون باشین کسی از لاریجانیا خوشش نمیاد مگر دور و بریاتون و اونهایی که با رئیس جمهور شدن تو فکر میکنن به نون و نوایی برسن

  • محمد
    0

    برو بابا انگار تازه وارد ایران شدی ۴۰ سال خودت و خانوادت همه کاره بودید می کردید آقای محترم مشکل جای دیگری است .ریس جمهور که جمهوریتی درآن دیده نمیشود اختیاری ندارد .

  • دروغ
    0

    فقط دروغ ، ،،،،،،،،،،اقتصاد دست نیروهای نظامی،و ‌امنیتی است .واز دست آنها هم خارج نمی‌شود

  • پدرام
    0

    لاریجانی خودش نظامی بوده و درجه سرتیپی داره. برادرش هم دادگاهی بوده بعد چجور روش میشه تیکه بندازه؟ سعید محمد خوب جوابتو داد خانواده ی اشرافی

  • ناشناس
    0

    آقا شما دیگه حرف پادگان رو لطفا نزن چون خودت هویت خودت رو مدیون سپاه هستی و عکسهاش هم در اینترنت موجود است. ثانیا: برادر عزیز جنای آقای لاریجانی شما در مجلس کدام دستاورد مهم را برای ملت خلق کردید؟ شما شریک تمام فعالیت های مخرب دولت روحانی در عرصه اقتصاد هستید. شما باعث شدید طرح افرایش ناگهانی قیمت بنزین و فجایع بعد از آن ایجاد شود و این جز با همکاری شما محقق نمی شد. شما باعث تصویب برجام بدون داشتن ضمانت اجرا شدید. همچنین در دوران تصدی برادر شما در قوه قضائیه اکبر طبری معاون اجرایی برادر شما بوده است و برادر شما متاسفانه سالها از فساد گسترده معاون اجرایی خود ظاهرا بی اطلاع بوده است. راستی آقا فاضل کجا هستند این روزها؟

  • کریم
    0

    همون صدا سیما رو که به هم ریختی بسه! نمیدونم بین تو و روحانی چه پیوندی هست که هردوتا عین قند و چایی با هم هستید و از هم پشتیبانی میکنید! . مردم از روحانی رنج کشیدند. لحظه لحظه رو تحمل کردن به عشق روز خداحافظیش! والله نمیدونم کی به تو رای میده!.. شاید بازم طرفدارای دوآتیشه روحانی بیان و به تو رای بدن تا راه روحانی پر رهرو باقی بمونه...خخخخخخ

  • علی
    0

    خوب برنامه شما چی است؟. تو هم فقط شعار دادی.40 سال در راس بودی فوت و فن خود را برای کی می خواستی. اگر صداقت داشته بودی سالها پیش بایستی کاری می کردی. برنامه چراغ که یادت نرفته که ابروی انسانهای بی گناه را می برد و ان سیمای میلی خودت

  • ناشناس
    0

    اينا رو تو اين چهل سالي كه تو قدرت بودي ياد گرفتي؟ آفرين، پس چرا تا الان عمل نمي كردي؟ نگه داشته بودي رئيس جمهور بشي؟ برو بابا تو اگه اين كاره بودي تا الان وقت داشتي

  • محمد همتی م
    0

    دوازده سال خودت رئیس مجلس بودی چه کردی که حالا دوباره می خواهی بیایی .

  • ناشناس
    0

    43ساله اقدامات شما توپولیست ها را دیدیم بسمونه.

  • امین
    0

    نصف بدبختی های این مملکت در دوران ریاست شما بر مجلس بود که اگر درست نظارت میکردید و درست کار میکردید این وضع مملکت نبود .... برو دنبال همون درس دادنت ....

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      مگه تدریس هم بلدند وای به حال دانشجویانی که چنین استادانی دارد !!!

  • ناشناس
    0

    برو بابا چرت میگی حالت خوش نیست مگه خودت چیکار کردی این همه مسئولیت داشتی ....

  • ناشناس
    0

    دوباره جیبشون خالی شده . مردم مرقب باشند

  • شهرام.ر
    0

    خسته شدیم از دیدن قیافه های ...و وعده‌های تکراری شماها.چهار سال بدون رییس‌جمهور ، بدون مترسک ، بدون دلقک آرزوی ماست.

  • ایرونی
    0

    دوستان این جمله معروف را هم درنظر داشته باشیدوان اینکه ...انظرو ماقال لا......یعنی نگاه کنید چه میگوید نه اینکه کی میگوید...واقعاحرف حساب وتاحدودی منطقی حرف زد اینکه نه خودش ونه هیچ کس دیگه نمیتونه دراین نظام بدلایل گوناگون که همه میدانندعمل عقلانی انجام دهد بحث دیگریست انشاالله تفکر وتعقل وخواست ملت جایگزین تفکر پادگانی ودادگاهی شود.....

  • دانیال
    0

    12 سال تو راس قدرت بودی چیکار کردی پوپولیست

  • دانیال
    0

    12 سال تو رای قدرت بودی چیکار کردی پوپولیست

  • دولت انقلابی
    0

    رای همه ملت ایران لاریجانی و رییسی ...پاینده باد دولت انقلابی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دولت انقلاببت با لاریجانیه خدا ب داد اون انقلاب برسه

  • فرهنگی
    0

    علی خان لاریجانی! مسائل امروز ایران بازندگی دختران وپسران مسئولینی در امریکا وانگلیس وکانادا ونیززندگی اشرافی ورانت خواری خانوادگی امثال شما حل خواهدشد!؟

  • مهاجر
    0

    تصویب ۲۰دقیقه ای برجام،برچسب همیشگی شماست آقای لاریجانی....

  • حسین محمدی
    0

    روحانی هم با همین حرفها مردم را خام کرد لاریجانی مساوی روحانی

  • سعید پور مسعود دبیر فیزیک
    0

    جناب علی لاریجانی قیافت خیلی آشناست قبلا جایی ندیدمت؟؟

  • بازنشسته
    0

    وای، بازهم لاریجانی! مافکرکردیم ازصحنه سیاست رفته چون عملکرد۱۲ساله ریاست مجلسش افتضاح بود

  • امیر
    0

    اقای لاریجانی خیلی خوب حرف میزنی کاشکی یک دور رییس مجلس میشدی از خدمات با ارزشتون لذت میبردیم

  • بیسواد ساده
    0

    اقای لاریجانی از بین همه مردم ایران من بی سواد ترین شون هستم. لطفا اول پوپولیست را معنی کن تا لا اقل من یکی حالیم بشه چی میگی بعد بهت رای بدم. البته منظورم این نیست که به زبون لاتها حرف بزنی

  • ب
    0

    شما وبرادانت ۲۰ سال است که در راس امور ایران هستید و نتیجه تفکر شما و دو حزب اصولگرا واصلاح طلب این است که کشوری که جزه ۱۰ کشور برتر جهان ازنظر منا بع خدادی وثروت مند جهان است در صف تخم مرغ ورو غن هستند واگر می خواستید برای این ملت کاری انجادهید انجام داده بودید پس شمارا به انچه می پرستید دست از سر این ملت بردارید

  • ....
    0

    مردم عزیز این کاندیدا ها جدا از خوب یا بد شون هیچکدامشان برنامه ندارند. اینکه میگن اشتغال می آورند. رفاه می اورند. مبارزه با فساد میکنند. ارزانی می اورند. مملکت را آباد میکنند. اینها همه اش کلی گویی است که همه مردم کوچه بازار هم میتونند این حرفها را بزنند. اینها هیچکدامش برنامه نیست همه اش کلی گویی و شعاره. برنامه یعنی ریز به ریز و جز به جز بیان بصورت مدون و نوشته شده بگویند در زمینه اقتصادچه میکنند و برنامه یکساله دو ساله و چهارساله شان چیست. در زمینه فرهنگ جز بجز چه برنامه ای دارند در زمینه صنعت و تکنو لوژی در زمینه علم و فن اوری در زمینه کشاورزی در زمینه اموزش و پرورش و........ جز بجز و ریز به ریز باید برنامه داشته باشند بطوریکه این برنامه مدون حداقل 200 صفحه باشد و انها را چاپ کنند و بصورت کتابچه در اختیار مردم قرار بدند این میشه برنامه. که البته هیچ وقت کاندیدا ها اینطوری برنامه نداشتند. فقط به یکسری شعارهای مردم پسند اکتفا کردند.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اشتباه میکنید همشون برنامه دارن ، برنامشون پر کردن جیب خودشونه

  • رضا
    0

    اگر ذره ای درایت داشته باشیم، بهترین گزینه همین جناب لاریجانیست. تعجب از افرادی که برای کوبیدن ایشان، گناه یکی از معاونین برادر ایشون رو علم می کنند. در حالیکه آملی لاریجانی 8 یا 9 سال رییس قوه قضاییه بودند ولی جناب رییسی سالهاست در معاون اولی و دیگر معاونتهای قوه قضاییه شاغل هستند.

    نظرات شما -
    • به رضا
      0

      بزرگوار آملی لاریجانی قاضی بوده بعدش اومده ده سال رئیس قوه ی قضاییه شده الان هم رئیس مجمع تشخیص مصلحته تازه نماینده دوره سوم مجلس خبرگان و از فقهای شورای نگهبان هم بوده

  • تبری
    0

    آن مردک که وعده ۱۰۰ روزه داد خراب کرد ، تو که در ۲۰ دقیقه دستاوردهای دانشمندان شهید را بر باد دادی، الآن آمدی دنبال چی ؟

  • تز وآنتی تز
    0

    من مطالب این اقا را مطالعه کردم دقیقاجاپای روحانی گذاشته است . با زبانی زیرکانه ویا فریبکارانه فرقی نمیکند . ایشان سالهای متمادی درحوزه های مختلف کار کردند درقانون گذاری کاری ازپیش نبردند. همان افکارپوپولیستی مد نظرایشان ازذهن کسانی بیرون آمد که بصورت صریح وغیرقابل انکارعده ایی صاحبنظر ازاو جانبداری نمودند .شاهد بودیم که درقضایای سالهای قبل ایجاد دوقطبی چه هزینه های بسیار سنگینی را بردوش مردم انداخت .هزینه هایی که هم اکنون ازآن نام میبرید خود شماها هستید که بعنوان رجل سیاسی که آنهم قانون گذاران ومفسیرین وبدعت گزاران قانون ازقبل این زمینه ها را برایتان فراهم کرده اند تارجل محسوبتان کنند.مردم ایران با اکثریت آراء اعم از خردسال وکهنسال شماها را مناسب برای کشور داری نمیدانند بخدا قسم یک باور عمومی است لیکن همان احساسات وهیجاناتی که دم ازآن میزنید ممکن است با پول پاشی های کاملا حساب شده امکان خلق یک جریانی را فراهم کنید که آقایان درپرتو آن شروع به مانور سیاسی کنند من یک قدرتی معجزه آسا داشتم هرچهره ایی که تا کنون بوده بازنشسته میکرده ام واین اجازه را میدادم که از دل دانشگاهها ونخبگان وفرهیختگان کشور شایسته گیهای خود را برای یک ویا دو دوره نشان دهند . کشوری که بیش از چهل سال درزیر قدمهای شما سپری کرد خیلی بمردم سخت گذشت . نیمه خالی ویا پرلیوانی که بعضی از افراد چاشنی صحبتهای خود میکنند هرگز توجه ندارند که بقیمت جان ومال وسرمایه های ملتی شکل گرفت که زاییدگی آن سیاستها فقط به جیب کسانی رفته است آنهایی که زرنگ هستند لعابی ازشرعی وباطنی جهنمی به سرمایه ها میدادند که اگردرمعرض فتاوای مجتهدین قرار گرفتند آن سرمایه ها آسیب نبیند . سعی نکنند آقایان موضوعات محرز شده درجامعه را ناصواب تلقی کنند زیرا مشهودات وتحقیقات میدانی وکسب حقایق از مطلعین ومکتسبین مختلف این مطالب را گواه ومورد تایید قرار میدهند . کشورما نیازمند هوای نسیم صبحگاهی است که مردم تشنه حیات آنها را شاداب وبه امید سعادت نسلهای بعد از خود دنیای بهتری برای خودشان بسازند اما آیا با وجودلاریجانی- جهانگیری پوششی-رئیسی مرد قانون-رضایی-وسایرین کاری از پیش میبرند من که بهیچ وجه امتحان پس داده هایی مثل اینها را تایید نمیکنم . هنوز درد ورنجی که درسایه وجود شماها زندگی ما را به ماتم کده تبدیل کرده اید فراموش نخواهم کرد . اما به یقین عرض میکنم شماها خر خودتان را می برید وگوشتان به خواسته های مردم نیست .بنابراین میرسیم به دو نکته مهم که ازگذشته درذهن شماها رسوب کرده است : ۱-مقبولیت۲- مشروعیت اعتقادتان براین است تازمانی که مشروعیت زنده وبی نقص است مقبولیت درادامه حیات مشروعیت اهمیت ندارد ودلیل بسیار محکم آن کاهش بسیار بسیار شدید آراء مردمی است که حاضر نخواهید بود به آن اذعان کنید . خدایا سرانجام کار تو خشنود باشی وما رستگار من برحسب وظیفه این مطالب را نوشته ام وانگیزه ایی جز رضای او ندارم . خدایا تو گواه باش که خواسته های مردم به توسط باصطلاح افرادرجل وعدم شنوایی صدای مردم از این افراد نتوانستند رنج مردم را رفع کنند .خودت سبب بساز و نسیم صبحگاهی را به مردم ارزانی بدار.آمین

  • چاخان
    0

    شما چون میدانید کلید وچکش درذهن مردم خاطره بدی شده خلافش را علم کرده اید نه کلید ونه چکش آره با کلمات بازی کنید و بفریب مردم مشغول شوید درشرایط سخت تصمیم شجاعانه میخواهد خدایا پناه میبریم بتو از شرشیطان که با هر زبانی وباهرلباسی دست از سر بندگان خوبت بر نمیداره

  • امیر
    0

    لاریجانی یعنی دولت سوم روحانی.

  • نیما
    0

    حرفهای تکراری و همیشگی در تمام دورانها

  • دانیال
    0

    چرا نظرم رو سانسور میکنی؟ مگه چی نوشتم که قابل انتشار نیست؟

  • امید
    0

    برو کشک ت را بساب. کم خدمت بی منت کردی !! شما که سپاهی ، اصولگرا واصلاح طلب هستی! چندتا رو داری! حتما با طبری هم آشنا هستی!

  • بهزاد
    0

    ویرانی کشورمابه خاطرحضورامثال تو درمجلس بوده تو باکدام عملکرد وملییت میخواهی ریاست جمهورایران بشوی

  • حسین
    0

    افراد یکی یکی می ایند یکی از نرده ها بالا می رود یکی می گوید یارانه ها را چند میلیون تومان می کنم یکی دیگر به کنایه می گوید تفکر پوپولیستی و از پادگان امده اند برای دور کردن رقیب خود اما تا بحال بجز چند نفر هیچ کسی یک برنامه مدون که روی کاغذ اورده باشد و بگوید برای اقتصاد و پیشبرد کارها این برنامه را دارم برای رفع بیکاری این برنامه ها را پیاده خواهم کرد با تحریمهای بین المللی که اقتصاد را فلج کرده چگونه رفتار خواهم کرد امروز اگر یک برنامه جامع در ارتباط با سیاست خارجی نداشته باشیم کشور بسمت رکود اقتصادی و نتیجتا نابسامانیهای اجتماعی را بهمراه خواهدداشت کشور ترکیه نمونه بارز این نوع از نگرش است هم اکنون بقول اقا این شرایط موجود جامعه ما است اگر می توانید بیایید جلو نه اینکه هر که از جای خود بلند شده امده ثبت نام کند اگر تویی که وزیر وکیل ملت رئیس بوده ای کارهای شاخص را در یک برگه بنویس و ارایه بده گویا ما در نوشتن کارهایمان مشکل داریم

  • دکتر سید
    0

    احسنت بر جناب دکتر سید علی لاریجانی رئیس مجلس

  • میثم
    0

    در بیست دقیقه مینویسم/زر نزن

  • ب لاریجانی
    0

    توتشنه قدرتی ن تشنه خدمت. ریاست مجلسو چند سال داشتی چ کارمفیدی انجام دادی؟؟؟؟؟؟!!!!!

  • ناشناس
    0

    رییس پوپولیستا خودتی یادمون نرفته که برجام نا فرجام در مجلس تو بدون برسی ونظر نمایندها با توصیه شما در کمتر از یک ساعت تصویب شد چند سال مذاکره شخصیت واقعی شما نه بزرگ به شما وامثال شما

  • رضا
    0

    اگر ذره ای درایت داشته باشیم، بهترین گزینه همین جناب لاریجانیست. تعجب از افرادی که برای کوبیدن ایشان، گناه یکی از معاونین برادر ایشون رو علم می کنند. در حالیکه آملی لاریجانی 8 یا 9 سال رییس قوه قضاییه بودند ولی جناب رییسی سالهاست در معاون اولی و دیگر معاونتهای قوه قضاییه شاغل هستند و اتاقشون کنار اتاق آقای طبری نبوده باشه، قطعا اتاق کنار اتاق کناری آقای طبری بوده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها