علی اکبر صالحی حضورش در انتخابات را تأیید کرد

رییس سازمان انرژی اتمی با اعلام اینکه تماس ها و پیام هایی از قشرهای مختلف برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دریافت کرده، گفت: هنوز در حال فکر کردن و مشورت هستم تا ببینم مصلحت چیست.

علی اکبر صالحی حضورش در انتخابات را تأیید کرد

علی اکبر صالحی در پاسخ به سوالی در خصوص تصمیم قطعی اش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز در حال فکر کردن و مشورت هستم تا ببینم مصلحت چیست، چرا که به طور مرتب تلفن ها و پیام هایی از قشرهای مختلف به من می رسد.

وی افزود: این امر تصمیم بسیار سختی است چرا که از یک سو تصور اینکه شاید بتوانیم کاری کنیم بار سختی روی دوش من می گذارد، اما از طرف دیگر برآورده کردن تقاضاهای عمومی در شرایط کنونی کار دشواری است، لذا در حال فکر کردن هستم و ضمنا توصیه حضرت رسول(ص) را مبنی بر اینکه «اگر در کاری توان نداری آن را نپذیر» در نظر دارم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اولویت های کنونی کشور گفت: مسائل متنوعی وجود دارد و اگر آمدم آنها را بیان می کنم.

منبع: جماران

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مح
    0

    اقای صالحی عزیز بنشین سر جایت لقمه بزرگ تر از دهنت بر ندار

  • محمد
    0

    این از اون دروغ های پینوکیویی هست شماره تماس کدوم مسوول در اختیار مردم هست که همه ادعای اون را دارند مگر همفکرانشان که در تماسند

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای صالحی در مسئولیت انرژی اتمی کم خرابکاری کردی که میخوای بازم بیایی؟ خجالت هم چیز خوبیه.ولی لااقل از این پست استعفا بدهی برای کاندید شدن ،به نفع کشور است.

  • کورش
    0

    صالحی جان اونی که تلفن میزنه مچش بگیر آقا زاده ها هستن از اونجا زنگ میزنن مرد حسابی تو امثال تو توسیاست فقط پیراهن بی یقه پوشیدن بلیدید.تو ولش .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها