سایت فردا خبر داد:

تکذیب جلسه میان حامیان قالیباف و لاریجانی

یک سایت نزدیک به رئیس مجلس خبر جلسه میان تیم حامیان قالیباف و لاریجانی را تکذیب کرد.

تکذیب جلسه میان حامیان قالیباف و لاریجانی

سایت فردا نوشت:

یک کانال مجهول الهویه که در چند ماه گذشته اخبار نادرستی درباره قالیباف منتشر کرده و علاوه بر تخریب وی، تلاش کرده تا در میان جریان اصول گرا شکاف بیندازد در یک خبر کذب مدعی شد که نیروهای اصلی قالیباف جلساتی با تیم آقای لاریجانی برگزار کرده و به دنبال حمایت از ایشان در انتخابات پیش رو می باشند. این کانال برگزاری جلسات هماهنگ در کلاب هاوس را به عنوان شاهد و پشتیبان خبر خود منتشر کرده است و با تیتری تفرقه افکن از توافق میان قالیباف و لاریجانی علیه ابراهیم رییسی سخن گفته است.
گرچه نادرست بودن اخبار این کانال پیش از این هم مشخص شده اما از جهت ناکام گذاشتن برخی تلاش ها برای تفرقه در جریان لازم است این خبر به شدت تکذیب شود.

بنا بر اطلاعات سایت ما، هیچ جلسه ای میان تیم قالیباف با لاریجانی برای انتخابات پیش رو برگزار نشده و آنچه به عنوان هماهنگی کلاب هاوسی بیان شده حاکی از عدم شناخت نویسنده از فضای این پلتفرم است. ضمن اینکه افراد منتسب به دکتر قالیباف بارها در کلاب هاوس از رییسی حمایت کرده اند.
بهتر بود این کانال خبری به جای اینکه اخبار نادرست را مبنای تحلیل خود بگذارد جملات صریح قالیباف و بسیاری از نزدیکان ایشان را در حمایت از رییسی را مبنا قرار دهد. قالیباف بارها تاکید کردند که در صورت نامزدی آقای رییسی وارد انتخابات نخواهند شد و از ایشان حمایت خواهند کرد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    آیاازسرمایه بیت‌المال هم چیزی باقیمانده که خودکشی میکنیدارث پدربزرگتان

  • کاربر ناشناس
    0

    کویا این قوم حتی به یک صندلی اکتفا نمی کنند و هر ان در حال پریدن بر صندلی دیکر هستند حتی قبل از انکه توانایی ان را داشته باشند

  • کورش
    0

    هر چه فکر کردم چیزی به فکرم نرسید.چون از بچه بازی انتخابات خندم میگیره . مگر قالیباف ؟ لاریجانی ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها