تأکید شهردار اهواز بر تسریع در حل مشکل نقاط بحرانی آبگرفتگی در شهر

ابراهیم نوشادی صبح روز چهارشنبه در جلسه کمیته دفع آبهای سطحی اهواز، حل مشکل نقاط بحرانی آبگرفتگی در شهر را ضروری دانست.

تأکید شهردار اهواز بر تسریع در حل مشکل نقاط بحرانی آبگرفتگی در شهر

شهردار اهواز صبح روز چهارشنبه در جلسه کمیته دفع آبهای سطحی اهواز با اشاره به جلسه خود با استاندار خوزستان برای پیگیری مشکلات آبهای سطحی، اظهار داشت: طبق هماهنگی هایی که با استاندار محترم استان انجام شد، قرار است روز یکشنبه بازدیدی از نقاط بحرانی آب گیر در سطح شهر باحضور مدیران آبفا و مدیران استان انجام شود.

ابراهیم نوشادی افزود: پس از این بازدید در نشستی، وظایف هر دستگاه برای حل مشکل این نقاط بحرانی بررسی خواهد شد تا در فصل تابستان اقدامات لازم صورت گیرد.

شهردار اهواز گفت: از 57 نقطه بحرانی آبگرفتگی ها در سطح شهر اهواز، 23 نقطه در تعهد شهرداری بوده است که 21 مورد آن انجام شده و 2 مورد باقی مانده نیز تا یکماه آینده انجام می شود.

نوشادی افزود: مابقی 34 نقطه بحرانی آبگرفتگی در اهواز در تعهد شرکت آبفا است که از استاندار محترم درخواست داریم نسبت به تاکید بر تسریع در انجام آنها به شرکت آبفا دستورات لازم را صادر نمایند.

شهردار کلانشهر اهواز در ادامه با اشاره به سرقت اموال عمومی موجود در سطح شهر عنوان کرد: متاسفانه سرقت اموال عمومی موجود در سطح شهر افزایش داشته است و این امر در روند خدمات رسانی به مردم به ویژه در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری آسیب رسانده است.

وی افزود: طی نامه ای به استاندار به عنوان رئیس شورای تامین و دستگاه های امنیتی و انتظامی این مورد را اطلاع رسانی خواهیم کرد و از آنها درخواست همکاری با شهرداری در این زمینه را خواهیم داشت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها