پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری

تاج زاده: مخالف راه حاکمیت هستم/ برای آشوب و به خیابان کشیدن مردم ثبت نام نکرده‌ام/ من با سیاست خارجی پرهزینه و آمریکاستیزی و روسیه‌دوستی مخالفم

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با بستن دهان منتقدان مخالفم. معتقد به حجابم ولی با حجاب اجباری مخالفم.

تاج زاده: مخالف راه حاکمیت هستم/ برای آشوب و به خیابان کشیدن مردم ثبت نام نکرده‌ام/ من با سیاست خارجی پرهزینه و آمریکاستیزی و روسیه‌دوستی مخالفم

سیدمصطفی تاجزاده پس از ثبت نام برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در نشستی خبری شرکت کرد و بیانیه ای را خواند که متن آن از بدین شرح است:

من سیدمصطفی تاجزاده یک شهروند، یک اصلاح‌‎‌طلب، معاون بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد دولت مهندس موسوی و معاون سیاسی وزرات کشور دولت آقای خاتمی، یک زندانی سیاسی هفت ساله و یک ایرانی امروز رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شدم.

من گام در عرصه انتخابات نهادم تا با صدای رسا اعلام کنم که مانند اکثریت شما مخالف راهی هستم که حاکمیت در حال پیمودن است. من با قرائت انسدادی از قانون اساسی و تقلیل دادن آن به اصل ولایت فقیه مخالفم. با سیاست داخلی امنیتی و بستن دهان مخالفان و منتقدان و گرفتن حق فعالیت تشکیلاتی از هر ایرانی با هر گرایش و عقیده‌ای که ملتزم به قانون است و خشونت را نفی می‌کند، مخالفم. با نظارت استصوابی و سلب حق نامزدی از هر ایرانی واجد شرایط قانون اساسی مخالفم. من با نگاه طالبانی و داعشی به دین مخالفم. معتقد به ححابم ولی با حجاب اجباری مخالفم. من با قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان مخالفم. با سلب حقوق هر شهروندی با هر عقیده و مذهبی و قومیت و زبانی مخالفم. من با سیاست خارجی پرهزینه و امریکاستیزی و روسیه‌دوستی مخالفم. من با دخالت نظامیان در سیاست و اقتصاد و انتخابات مخالفم. با شکل‌گیری بنگاه‌های خصولتی و سپردن اموال ملت به باندهای بی‌نام و نشان مخالفم. با تبعیض در استخدام و گزینش‌های عقیدتی و سیاسی مخالفم. با حراج اموال ملی و کالایی‌کردن آموزش و بهداشت و از میان رفتن فرصت‌های رشد و پیشرفت تک تک ایرانیان مخالفم. من با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم. با فیلترینگ شبکه‌های مجازی مخالفم.

من رشد اقتصادی را در دسترس می‌بینم و مهار گرانی و تورم را که کمر قشرهای وسیعی از مردم را خم کرده است ممکن می‌دانم. ما می‌توانیم و باید به گرانی و رکود و بیکاری که گروه‌های بسیاری را به زیر خط فقر رانده، پدران و مادران زیادی را شرمسار فرزندان کرده، کرامت میلیون‌ها شهروند را نشانه گرفته و جایگاه ایران را در جهان تضعیف کرده است، پایان دهیم.

من با نگاه و ادبیات دشمن‌محور مخالفم و آمده‌ام که باب دوستی بگشایم. مرگ‌خواهی برای این و آن بس است. پیام من دوست‌داشتن زندگی و تلاش برای افزایش شادی و امید است. من برای گفتگو و تعامل و همکاری آمده‌ام.

می‌دانم که گروهی مطالبات فوق را رویاپردازانه تلقی می‌کنند. اما من هم تیم و برنامه برای اداره کشور دارم و هم رویاهای زیادی دارم! رویای رفع تبعیض و تحقق عدالت، رویای رفع فقر و فساد و بیماری و بیکاری، رویای رفع گرانی و تحریم، رویای دوستی و همکاری و همدلی، رویای ایرانی آباد و مستقل و توسعه‌یافته، رویای انتخابات آزاد، رویای حکومت قانون و رویای عدالت و آزادی.

آری! من نامزد شده‌ام تا افزون بر معرفی همکاران و ارائه برنامه، رویای آزادی و عدالت را زنده نگه دارم. به باور من رویاها تحقق می‌یابند زمانی که ملت‌ها اراده می‌کنند، و هیچ قدرتی برتر از قدرت بی‌قدرتان نیست، زمانی که اراده می‌کنند.

پیام من به حاکمیت این است: ما با شما با زبان قانون و متکی بر حقوق قانونی خود سخن می‌گوییم اما سخن خود را دلسوزانه، صریح و بی‌لکنت می‌گوییم. ما برای نیل به حاکمیت قانون و اجرای عدالت و بهره‌مندی از حقوقی که قانون اساسی برای شهروندان به‌رسمیت شناخته است، با شیوه‌های مسالمت‌آمیز عمل می‌کنیم. درعین حال تسلیم قانون‌شکن‌ها نمی‌شویم، قانون‌شکنی‌ها را برنمی‌تابیم و به افشای ستم‌ها و سرکوب‌ها آن‌قدر ادامه می‌دهیم تا در نهایت شما هم راهی نیابید جز اینکه به قانون تمکین کنید، حقوق ملت را به‌رسمیت بشناسید و بگذارید آینده‌ای شایسته برای ایران و ایرانیان رقم بخورد.

ما از پیمودن راه آزادی و عدالت با همه هزینه‌هایش نه خسته می‌شویم و نه ناامید. نه از شما می‌ترسیم و نه در دامن خشونت می‌غلطیم. شما را به تحقق ایران برای همه ایرانیان فرامی‌خوانیم که راهبردی برد برد برای همگان است و جز زیاده‌خواهان کسی در آن زیان نمی‌بیند.

مردم! انتخابات میراث انقلاب مشروطه است و رای‌دادن حق من و شماست؛ همچنان که رای‌ندادن حق من و شماست. مشارکت زمانی موجه است که انتخابات معنادار باشد و تنها در صورتی انتظار شرکت گسترده مردم منطقی است که انتخابات رقابتی باشد و هر ایرانی بتواند نامزدی که مطالبات و دیدگاه‌های او را نمایندگی کند بیابد و بتواند به وی و سوگندش برای حفاظت از قانون اساسی، استقلال و یکپارچگی و اعتلای جایگاه ایران و تامین حقوق ملت اعتماد کند. در انتخابات فرمایشی رای‌دادن توجیه ندارد.

از خداوند مهربان می‌خواهیم که ایران را از استبداد، خشونت، دروغ، ریا و تمامیت‌خواهی حفظ کند.

به امید روزی که ایران برای همه ایرانیان شود.

گفتنی است تاجزاده، در انتها به سوال هیچ یک از خبرنگاران پاسخ نداد و محل کنفرانس خبری را ترک کرد!

66

حجم ویدیو: 4.12M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 126
  • میلاد
    0

    دیگه شورش در اوردندبا این مسئله حجاب،بابا حجاب بخوره تو سرتون چکار کردین با زندگی مردم ،همین اقا خودش باعث وبانی همه فتنه ها و گرانی هست

  • کاربر ناشناس
    0

    تاجزاده یعنی اغتشاش گر

  • کاربر ناشناس
    0

    همین باید برگردی اب خنک بخوری

  • کاربر ناشناس
    0

    من نمی دانم کدام احمق تو را از زندان آزاد کرده

    نظرات شما -
    • یه کسی
      0

      یکی مثل همون احمقایی که احمدی نژاد رو رئیس جمهور کردن و الان ازش حمایت می کنن!

    • آشناس
      0

      دو تاش باید برن زندان هم احمدی نژاد هم تاجزاده دو تندرو که یا از این ور بوم میفتن یا از اون ور بوم!

    • یکی از مردم
      0

      همون احمقی که بقایی رو ولش کرده همونی که خطاهای قالیباف و احمدی نژاد رو نمیبینه!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    آخر تو چکاره هستی که بیانیه می دهی دنبال آشوب هستی

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم حال وحوصله امثال شما را ندارند

    نظرات شما -
    • ..
      0

      لابد فقط حوصله احمدی نژاد را دارند

    • .
      0

      مگه قراره کسی که مخالف تاجزاده است موافق احمدی نژاد باشه؟نخیر عزیز جان نه تاجزاده نه احمدی نژاد!

  • کاربر ناشناس
    0

    برگرد به زندان بهتر است

  • کاربر ناشناس
    0

    حکم تاجزاده اعدام بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هنوز هم هست!!

  • درد مردم
    0

    بلاخره ی نفر فهمید مشکل مملکت کجا انشالا به حق شهدا پیروز میدان گردد زنده باد تاج زاده حامی ایران

    نظرات شما -
    • کاووس
      0

      درد مردم از همین تاجزاده ها ای است که در اوان انقلاب با ظاهر انقلابی به عرصه آمدند و بعد شدند متدین، بعد شدند آزادی خواه و حالا هم اوپوزیسیون با ژست مردم سالاری و . . !. برای فریب مردم، باید حرف های قشنگ و دلنشین بزنی. اما زنهار، نکند از عوامل بروز مشکلات حرفی بزنی. نکند تیم اصلاح طلب را رسوا کنی. همین اصلاح طلبی، همه این مشکلات را آفرید. آن هم به عمد!!

  • علیقلی
    0

    سخنرانی بسیار روشنفکرانه مترقیی بود ولی از دو حال خارج نیست،یا به احتمال۹۹٪ رد صلاحیت میشی چون ارکان همون نهادی که باید صلاحیتت را تایید کنه زید سوال بردی و اگر هم با احتمال۱٪تایید صلاحیت بشی ،نتیجه میگیریم که شما هم یه عروسک خیمه شب بازیه دیگه برای کشوندن مردم به پای صندوق رأی هستی. اساسا جنتی چه جوری میتونه این حرفهارو هضم کنه؟؟؟

    نظرات شما -
    • رسول
      0

      غرب خودش به غلط کردن افتاده ما از داخل باید قوی بشیم و با همسایگان ارتباط داشته باشیم

  • رضا
    0

    این کاربر ناشناس تابلو یه نفره پشت سر هم کامنت گذاشته.عقده ای.حرفش درسته تاجزاده چرا اعدام؟

  • حاج حیدر
    0

    بوی فتنه افساد طلبان ملکه و عمو سام می آید ، ننگ بر دست و ذهنی که این عناصر ریا کار را بر جامعه مسلط کند ، باز این افساد طلبان لفاظ آمده اند تا با بازی با کلمتات ذهن مردم را شستشو دهند و از دغدغه های اصلی که همان دزدی و افساد حضراتی که دست طمعشان از این خاک کوتاه نمی شود را دور کنند ، لعنت بر افساد طلبان و بر بزرگانشان. به هوش باشید با کلمات همچون فاسدینی چون روحانی و موسوی فریبتان ندهند. نمیدانم شما که به انقلاب این ملت به نظام سیاسی این مرز خون داده ایمان ندارید چرا له له کنان برای ریاست بر این سیستم می دوید . لعنت خون شهدا بر شما.

  • کیوان
    0

    تو و اون اصلاح طلب ها و لاریجانی ها خیلی وقیح هستید بدبختا امریکا به خاطر قدرت موشکی هست که باز هم به روی شماها میخنده تا همون بلایی که سر فردو اورد رو سر شهرهای موشکی بیاره که البته خدارو شکر دست شما ابوموسی اشعری ها نیست بدبختا کل دنیا داره ذلیل شدن امریکا و صهیونیست هارو تماشا میکنه این انگل ها هنوز هم توهم قدرت امریکا و صهیونیست هارو دارند برای رسیدن به قدرت و ماندن در قدرت از قاجاری ها هم بدتر هستند

  • مریم
    0

    تمام متن تاجزاده دروغ بود و ریا و تظاهر .

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      مریم خانوم ریاکار اون کسانی بودن که اول از اصلاحات دفاع کردن و تا گرفتنشون به خاتمی بد گفتن تا آزاد بشن. ایشون اگر ریاکار بود هفت سال انفرادی رو به جان نمیخرید و پای حرفش نمیموند . باعث تاسفه کسانی که هیچ شناختی از او ندارند درباره ریاکاری او صحبت میکنند . به نظر من این طرز صحبت کردن بعضی ها که کامنت میگزارن نشان میده که ما چقدر از نظر بینش سیاسی و اخلاق اجتماعی عقب رفتیم.

    • بمحسن
      0

      داری ازش قدیس میسازی جرمش چه بود ؟؟؟برانداز ضدنظام و متحد با فتنه گران درثانی توباهش هم بند بودی که ههههههههفت سال توانفرادی بوده دروغ تا بکجا لعنتی

  • ضحاک
    0

    قصد گرمی بازار انتخابات راداری مردم سال۸۸ شعار دادن پس رای من کجاست ؟ نتیجه حبس اخراج اعدام ترک وطن

  • ناشناس
    0

    زنده باد تاج زاده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      از شعور مخاطبین خبر فوری بیشتر انتظار داشتم

    • ناهید
      0

      کاش خدا این شخص را به راه راست هدایت میکرد

  • ساسان
    0

    درود بر شرفت مرد...تاج زاده عزیز و پر دل و جرات

    نظرات شما -
    • ساسان 2
      0

      ساسان ..... از اردوگاهتون در الباتی چه خبرا ؟؟؟؟؟ خوراک و پوشاکتون اوونجا تامین هست؟؟؟

  • خخخخ
    0

    مخالف باش و از مخالفت خود بمیر، چون ما هم با امثال تو مخالفیم . همین که وسط سیرکی که راه انداختین سخنرانی کردی نشونه آزادیهای بی اندازه شما کاسه لیسان صهیونیزم و ترامپ و .. است. ولی باز دم از خفقان میزنید. چرا اینقدر بهت رو دادن، نمی‌فهمم

  • من
    0

    چقدر آزادی در کشور هست که تو محکوم امنیتی اینطور به راحتی سخنرانی کردی! مگه نه؟

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      نه. آزادی زمانی هست که ایشون اجازه داشته باشه در رقابت انتخابات شرکت کنه و مردم درباره او تصمیم بگیرند که او را میخواهند یا نمیخواهند. بهتره که پذیرفته بشود که محکومیت او ناجوانمردانه و غیرقانونی بوده و تایید صلاحیت بشود و با دیگران رقابت کند.

    • سودابه
      0

      در پرونده این شخص که خودش بانی برگزاری انتخابات هم بوده است ..تخلف اشکار وجود داشته است....مرد هزار هزار چهره ....خدایا ملت ایران را از تحریکات مخفی این شخص در روزهای اینده در امان دار......

    • صنم
      0

      چقدر حرفهای ایشون بوی تعفن میده

    • دلنیا
      0

      ترجیح میدم بجای خواندن بیانیه این شخص منحرف برم وصیت نامه سردار سلیمانی رو بخونم ...

  • محمود
    0

    بلاخر یه مرد پیدا شد که از حقوق تمام وکمال ایرانیان وسربلندی ایران دفاع کند.ولرزه بر پیکر ظلم واستبداد طالبانی وداعشی افتاده .زندباد تاج زاده زنده باد ایران وهر ایرانی وطن پرست.به امید پیروزی

  • منصور
    0

    شماها کیک وساندیس خ.وران شماراچه به مردمسالاری درجهل وعوامفریبیخودباشید ، تاج زاده مردی ازادی طلب

  • محمود
    0

    سران مملکت جمهوری اسلامی سخنان ۹۰درصد مردم را از زبان فرزند ایران تاج زاده شنیدید.با ۱۰درصد هیچ راهی جزء تسلیم در برابر ۹۰درصد ندارید.به حق وحقوق این ۹۰درصد احترام بزارید.درود خدا بر تاج زاده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      توکلا موافقی تاجی. شخص مهم نیست تاج مهمه خخخخخخخخخخخ

    • رسول
      0

      زیادی دنبال غرب نرو عراق و افغانستان و لیبی رو نگاه کن

  • mohammad
    0

    والا آقای تاجزاده همین آقای روحانی گفتش که با مرگ بر گفتن مخالفم و از همین حرف های قشنگ که با همدیگه دوست باشیم و کشورها دست دوستی به سوی همدیگر بگشایند بعدش چنان تحریممان کردن که دیگر جایی برای تحریم نمانده و آقای روحانی هم از نفی مرگ بر این و آن گفتن رسیدن به لعنت گفتن بر آمریکا !!!، ما مردم ایران چه گناهی کردیم که شماها باید مسئولین این نظام باشید ، هربار که از در دوستی با آمریکا وارد شدیم با خنجر زدن جوابمان را دادن و این حال و روز امروزمان است . دنیای امروز دنیای قدرت است اگر قدرت نداشته باشی بهت زور میگن.

  • سیاست
    0

    زمانی که این آقا معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور بود هر روز در کشور آشوب و اغتشاش بود. حادثه کوی دانشگاه با طراحی همین آقا بود، حوادث سال ۸۸ و کشته سازیها را همین آقا با هم طیفانش جلو میبردن، حالا اومده ننه من غریبم درمیاره. یه نفر نیست به این دولت روحانی که ملت را به فلاکت رساند و با لبخند به آمریکا و اروپا ۸ سال کشور را معطل کرد دست دوستان گرمابه و گلستان همین تاجزاده است. کسی که روی کارت عروسیش عکس امام را میذاره و در دهه ۶۰ جوانان را به جرم پوشیدن شلوار جین و آستین کوتاه به ادارات راه نمیداد و مخالفان خودشون را ضد ولایت فقیه معرفی میکردند الان اینطوری شده واقعا باید به عمق فریب و حقه بازیشون فکر کرد. اینا آدمای خطرناکی هستند که تعادل روحی و روانی ندارن.

  • محمد
    0

    تو حتی حاضر نشدی به احترام اصحاب رسانه پشت تریبون بری بعد دم از آزادی میزنی از شما دیکتاتور تر خودتونید خدا از سر تقصیراتتون نگذره

  • ایران اسلامی
    0

    ما لحظه شماری می کنیم برای ورود سید محرومین ، آیت الله رئیسی عزیز

  • سید
    0

    تو ارزش جواب دادن نداری .٫ووووووو

  • داریوش
    0

    اقای تاجزاده چرا دران بیست و پنج سالی که راس امور بودی رویاهایت محقق نشد،ولی خوب یادم هست که در ان ۲۵ سال حزب الهی دو اتشه و افراطی بودی و حالا بخاطر نان بیشتر ضد انقلاب افراطی و تندرو شدی.یعنی در هر صورت به قانون احترام نگذاشتی.موازی های سما هم مثل اکبرگنجی(پونس)و مخملباف هم الان در بغل اسراییل هستند

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      در آن 25 سال که در راس امور بود؟؟ شما رو به خدا ما رو به خنده یا گریه نندازید.

  • عارف
    0

    آخییییی چقدر تو مردم سالاری!! رای 24 میلیون و 500 هزار مردن در سال 88 رو قبول کردین!! چقدر شما به فکر مردم هستین!! این 8 سال چیکار کردین !! فقط تورم آن هم پاده کننده ! بیکاری و تعطیلی تولیدی ها!! گرانی ها!! دلار رو سال 92 دولتی 1200 و آزاد 3200 تحویل گرفتی الان چی شده!! راستی نقدینگی رو به کجا بردین شما!! از زیر 500 هزار میلیارد به بالای 3000 میلیارد بردین!! راستی بدهی به تامین اجتماعیی که 92 صفر شده بود الان بالای 250 میلیارد شده !! چقدر شما وقیح هستین

  • هما همایی
    0

    چقدر ساده هستن اینا همش ترفندهای سیاسی هستش که شور و شوق انتخاباتی درست کنن و مردم را به پای صندوقهای رای بکشونن....

  • ع
    0

    درود بر فرزند شجاع ایران زمین.من قصد رای دادن نداشتم ولی اگر تاج زاده باشد،خودم و خانواده ام رای خواهیم داد و تمام تلاش خودم را هم خواهم کرد برای پیروزی حق بر باطل

  • سرباز سردار
    0

    "من گام در عرصه انتخابات نهادم تا با صدای رسا اعلام کنم که مانند اکثریت شما مخالف راهی هستم که حاکمیت در حال پیمودن است." منظورتون از اکثریت کیه؟

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اکثریت یعنی راننده تاکسی و مسافرانش. یعنی مغازه دار و افرادی که اونجا میبینی. یعنی مردمی که توی اتوبوس و مترو میبینی یعنی مردمی که توی نانوایی میبینی و آنها که در بازار میبینی. تا حالا باهاشون حرف زدی؟ نظرشون رو درباره روند حرکتی حاکمیتی پرسیدی؟ میترسی بپرسی یا به گزارش های صدا و سیما اکتفا میکنی؟

    • ب محسن
      0

      همینها که بقول تو ضد نظامن ودور بر فراوانند همشون با شناسنامه میرن دم صندوق رای دیدیم که میگم مانند اقوامون

    • محسن
      0

      دقیقا به همین دلیل است که این جمله اشتباه است که میگویند ( هر کس در انتخابات رای بدهد به نظام رای داده است)

    • به محسن
      0

      پس به کی رای داده؟کاندید ها برای همین نظام نیستن؟ هرکسی رای داده به کاندید های همین نظام رای داده پس هر کس که رای داده به نظام رای داده دیگه حالا تو قبول نکن و حرف رو بپیچون ولی اصل تغییر نمیکنه! مثلا همین جناب تاجزاده داره کاندید میشه توی همین نظام پس یعنی نظام رو قبول داره که توش کاندید میشه!

    • چمخانه
      0

      ايشوون يك لحظه خودش رو در اسرائيل تصور كرده كه اونجا اكثريت با منافقين است.....تقصيرشو زياد نگيريد...

  • محسن
    0

    تبریک به تاجزاده. امیدوارم به تاجزاده اجازه بدهند به عنوان کاندیدا وارد عرصه بشود و قضاوت درباره گفتمان او را به مردم بسپارند . این پیشرفت است و نه ارتجاع.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      حالا بشنوید از مادر عروس این محسن دیگه داره خودکشی میکنه واسه تاج خروس اه اه اه

    • محسن
      0

      علی آقا اولا اگر من در یک عروسی باشم ،داماد هستم. ولی شما رو نمیدونم چه نسبتی با عروس دارید؟؟ ولی خوبه. من چیزی که دارم میبینم ادبیات مخالفان اصلاحات آنقدر سخیف و توهین آمیز هست که اگر حمایت من ،حمایت از ادب در مقابل بی ادبی باشه برام کافیه. متاسفانه اکثر حامیان اصول گراها و حامیان جبهه پایداری و حامیان اپوزسیون و براندازها توهین آمیز بی ادبانه و مایه شرمساری هست.

    • ۴۴
      0

      با تبریک به آقا داماد باید به عرضتون برسونم اولین وظیفه شورای نگهبان اینه که کسانی که صلاحیت دارن رو تایید کنه نه هر کسی که کاندید شد رو تایید کنه!

    • ريشه در خاك
      0

      محسن نگو بلا بگو..تنبل تنبلا بگو...موي بلند زبووون دراز واه واه

  • ناشناس
    0

    این اقای تاج زاده نمی شناسم ولی اگر منطق دارید جواب کارنامه ای که اعلام کرده نه با فوش توهین بدهید شعار تو خالی ریا حقه دروغ چه فایده دارد. با منطق خلاف گفته های اورا ثابت نماید.الکی خودنمای نکنید محمود اقا نمونه است اگر از این سفره پهن شده سهم زیادی نبرید فوری به صف ضد انقلاب تشریف می برید شکی در ان وجود ندارد.

  • ق
    0

    بگو از اول انقلاب چقدر بردی و خوردی که حالا از سر شکم سیری اینچنین خطبه می خوانی ...

  • ناشناس
    0

    اگر مردم مردم می کنید کلا هر کسی که نامزد شده بماند تا مردم نظر خود را بدهند مردم که اشتباه نمی کنند که شما حقه بازها قیوم انها باشید در غیر این صورت برای سهم زیاد خودتان به همه توهین تهدید روا می دارید.

  • کارشناس ارشد حقوق
    0

    هنوز ویدیو های لو رفته از شما و هم کاران شما در باب اعتراف به درستی انتخابات 88 در دسترس است. فقط بحث 88 نیست. از اول انقلاب دروغ گفته اید. اعتماد به فردی مانند شما، نهایت حماقت است.

  • تابش
    0

    بعضا اصولگراها با لباس اصلاح طلبی میایند .با وعده های توخالی ..مثل روحانی .....حرف اکثریت مردم رای بی رای

  • دانیال
    0

    تاجزاده فقط ۸% رأی دارد.

  • ایرانی
    0

    ماه هم مخالف مزدوران کداخداهستیم که یکیش خودت هستی تاج زاده خودقروش!

  • جمالی فرخ ابادی
    0

    به جای این همه حرف در یک جمله می‌گفت :من نماینده آمریکا در ایران هستم و آمده ام که نظام را نابود کنم

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      امریکا چه میخواهد؟؟ فشار بر مردم ایران؟؟ شما ببینید مواضع بین المللی چه کسانی باعث تحریم و فشار بر مردم ایران شده ؟ حالا ببینید چه کسانی امریکایی هستند؟

    • سفیر عشق
      0

      منافق را باید به حال خودش گذاشت تا در جهل خودش بمیرد...همین

    • حسنا
      0

      به امید خدا مافقین روسیاه روزگار خواهند شد ...همه دعا کنن

    • چمران
      0

      تاریخ مصرف امثال این شخص مدتها است که تمام شده....

    • شهین
      0

      برای سلامتی اقا امام زمان همگی صلوات.......

    • کرجی
      0

      خدایا ..شر این ایادی شیطانی را از زندگی مردم دور بدار .....واقعا خانواده این شخص از دستش چی میکشن؟؟

    • یه ایرانی
      0

      خوب تو هم یا نمیانده لبنانی یا چین و روسیه

  • شهرام.ر
    0

    من نمی‌دونم آیا واقعا به این حرف‌هایی که زدید اعتقاد دارین یا اینکه دوست دارین که ردصلاحیت بشین ؟

  • م
    0

    آقای تاج زاده شما با این سخنان نشان دادی از الفبای سیاست هیچ چیزی بلد نیستی یا خودت را به .... زدی. متاسفم برای کسی که شما را در وزارت کشور سمت داد. حال سؤال بنده از شما این است مگر ایران به دنبال خشونت است؟ مگر این ایران است که با آمریکا دشمنی می کند؟ یا اینکه این آمریکاست که با ایران دشمنی می کند؟ چون گاو شیرده او نیست؟ آیا از حق یک مظلوم دفاع شود این یعنی خشونت خواهی؟ اینکه در هر جنگی آمریکا حضور فعال دارد دنبال خشونت و جنایت نیست؟ شما تاریخ نخوانده ای یا خودتان را به کج فهمی زده ای؟ آیا ما در جنگ جهانی بی طرف نبودیم همین دول به ظاهر قانون مند کشور ما را اشغال نکردند؟ و حتی ما در جلسات پس از اتمام جنگ راه ندادند؟ ما به دنبال کدام جنگ و خشونت بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بودیم؟ چرا می خواهی بر موج سوار شوی و عده ای را خام حرفهای به ظاهر شیک خود کنی؟ شما در مملکتی زندگی می کنی که همین کشورهای به اصطلاح قانونمند هزاران جوان ما را به خاک و خون کشیده اند و هنوز خانواده های آنها عزادار چنین فرزندانی هستند شما از قانون حرف می زنید؟ آیا آنها با گفت و گو و قانون به شما امتیاز می دهند؟ آیا کشوری که به آنها نفت فروخته شده از ترس آمریکا پول این ملت را نمی دهند شما از قانون حرف می زنی؟؟؟؟؟؟!!!!! معنای حرف شما آیا این نیست که به آمریکا شیر بدهیم و عین .... زندگی خوبی داشته باشیم؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ترنم
      0

      به امید خدا ایشان هم مثل حسام خان روسیاه روزگار خواهد شد....خون و روح سردار سلیمانی حامی ملت شریف ایران هست....

    • محسن
      0

      اولا وقتی به خواست مردم بی توجهی بشه آره جامعه تبدیل به آتش زیر خاکستر میشه و به هر بهانه ای در خیابان ظهور میکنه. یک نمونش آبان بود. پس بله خشونت هست. در درون بسیاری از افراد خشم فروخورده از انسداد حاکمیتی و عدم تاثیر گذاری فردی در سرنوشت ملی و اقتصادی میهنی هست. دوما شما تمام صحبت های ایشون رو رها کردید و به بحث امریکا نقد دارید؟ ایشون یه کلمه گفتند مرگ بر.. کافی است. حرف نادرستی است؟؟ وقتی دندان پیامبر را شکستند از ایشان خواستند نفرین کند. ایشان فرمودند من برای نفرین کردن نیامده ام. من به شما پیشنهاد میکنم تمام صحبت های ایشون رو که حدود 12 دقیقه بود ببینید یا متن اون رو در همین صفحه به طور کامل بخونید.

    • فرزند شهید
      0

      به امید خدا در پس این تلاطم های روزگار ..عطر خوش خوشبختی خواهد امد......منافق را به حال خودش واگذارید تا در جهل و حسد بمیرد.....

    • کاربر ناشناس
      0

      ولکن بنده خدا اینا همه حرف میزنن زیر ریشون نوشته USA همه یکی هستن اون یکیها که شما دفاع میکنید چرا از مسلمانان چین که دولت برادر چین سری سری میکشه یا شستشو مغزی میده دفاع نمیکنن

  • حسن
    0

    این آقا هم مثل روحانی میخواد مردم از چاله در بیاره بکنه تو چاه

  • رستم
    0

    بوی حرف های نلسون ماندلا می آید

    نظرات شما -
    • سهراب
      0

      نلسون ماندلا؟تاجزاده؟حالت خوبه؟

    • جيگر
      0

      بوي تعفن مياد

  • ناشناس
    0

    مخ های فریز شده، کلاس اولی،

  • برزگر
    0

    تاجزاده و حسام الدین اشنا ..عباس عبدی .....ودیگر هیچ ......

    نظرات شما -
    • تف
      0

      سه منافق

  • ح
    0

    درود بر فرزند شجاع ملت.اگر انتخابات مهندسی نباشد باید بگذارند این اولاد پیامبر شرکت کنند تا ببینیم چقدر رای دارد والا هیچ ایرانی با غیرتی در این انتصابات شرکت نخواهد کرد.

  • محسن
    0

    صحبت های ایشون پیشرفت است و نه ارتجاع. این رویکرد باعث زمینه سازی برای حضور تمام اقشار جامعه در تصمیم گیری های سیاسی میشود . این شعار انقلاب بوده و نه مرگ بر.. گفتن ها. بازگشت به خواست مردمی که انقلاب کرده اند ارتجاع نیست. بازگشت از زاویه انحراف است.

  • محمد راد
    0

    مخ ومخ ومخ،مخالفم. کجای عالم کسی که با تمامی اصول اون کشورمخالفه، اجازه می دن،حتی نامزدبشه؛مثل اینکه بره خواستگاری،بگه پدرومادردختر،من باهمه چیزشماودخترتون مخالفم ونفرت دارم،امابایدولابد،دخترتون به عقدم درآرید!!!والاشمامخالف آزادی انتخاب وبیان وعشق وزندگی اید!!؟؟.خب خانواده دختر،کمترین کاری که بایدولابد،انجام دهند،اینکه ،مدعی ازدواج و نامزدی!؟رو،یابگند،توماروباکارگردان وتهیه کننده فیلم کمدی ودلقک بازی،اشتباه گرفتی،ویا نکنه ،دوربین مخفیه!؟ویاپدرومادرودختر،هم،تهی وخالی وعاری ازعقلند ودرغیراینصورت،اونو به تیمارستان بسپرند.

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      خسته نباشید جوانان پای کار. ایشون 12 دقیقه صحبت کردند که شما فقط 2 دقیقه رو دیدید. اما اصول این کشور چیست؟؟ اصول انقلاب چه بود؟؟ اصلا میدونید ؟؟ اگر میدونستید میدیدید که اکثر صحبت های ایشون همان خواسته هایی هست که مردم برایشان انقلاب کردند

  • ........
    0

    غرب چشم وگوش شما راکورکرده غربزده ای , انها شما را وسیله ای برای رسیدن اهداف خود کرده اند وبا پذیرفتن بچه هایتان به شما فشار میآورند درواقع برای اشوب آمده ای وگرنه خودت میدانی که صلاحیت نداری حتی اصلاح طلبان تو را تا این سطح قبول ندارند درحد پیاده نظام هستی نه فرمانده خدا عاقبت همه ختم بخیر کند

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      چین در ابتدا با آشتی بین المللی چین شد و بعد امروز میبینیم که وقتی امریکا تحریمش میکنه آخ نمیگه و داره جای امریکا رو میگیره.

  • مجید
    0

    تاج زاده توکی هستی چکاره ی ملتی که ازامریکاستیزی بیزاری درصورتی که ملت مرگ برامریکامیخواهدازحجاب بدت می اید توغیرت نداری برو امریکا کاندید شو ملت دین واسلام وحجاب میخواهند ماملت به توهرگز رای نخواهیم داد فتنه گرمنافق غربپرست

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      آقا مجید اولا نگو ( ما ملت) . شما هم از قول خودتون صحبت کنید. دوما خانوم ایشون محجبه و چادری هست و ایشون با حجاب اجباری مخالفت داشتند و نه حجاب . من نمیدونم خانواده شما چطور توی خیابات میگردن ولی واژه بی غیرت حداقل به ایشون نمیچسبه. شما میگی ملت مرگ بر امریکا میخواد؟؟؟ خب من هم به شما میگم آقا مجید شما کی هستی که از قول ملت حرف میزنی؟ خب تایید صلاحیتش کنند بزارید بیاد اگه رای نیاورد معلوم میشه ملت تقابل با امریکا را میخواهد که جز تحریم و تورم و (وحدت شعاری نمادین ) فوائد بیشمار دیگری هم داشته است

    • نرگس
      0

      میگم شما از مردم نظر گرفتی که داری به جای ۸۰میلیون نظر میدی؟

    • یه نفر
      0

      اون که میخواد بشه رئیس جمهور(اگر رای بیاره) چیکاره است!!! ولی تو که فقط یه نفری مگی ما ملت!!!!!!!!!!! خود بزرگ بینی و دیکتاتوری تو ذات تو و چندتای دیگه است که سالهاست مردم و ایرانو به قهقرا بردید

    • سید علی میرافضلی
      0

      به مجید تو فقط از طرف خودت حرف بزن، اتفاقا درحال حاضر مردم به این تنیجه رسیدن با مرگ برای این وآن کشور فقط به پسرفت کشور و به پیشرفت و قدرت کشورها کمک میشه و مارو منزوی تر میکنه بنده خدا این شعار مرگ بر آمریکا رو انگلیس حروم.... ساخته

  • دمیر
    0

    ازبس دروغ شنیدیم ما دیگه رای نمیدیم%

  • مش جمعه
    0

    تاج زاده موافق نظرات شما هستم.هرچه بدبختی شامل ایران و ایرانی شده از طرف غرب گدا و شرق گدا ها بوده و هست.سیاست خارجی ایران نیازمند تجدید نظر هست.

    نظرات شما -
    • مش شنبه
      0

      بزرگوار این که خودش غرب گداست چی میگی؟مگه فرزندان همین جناب در حال حاضر در کانادا به سر نمیبرن؟! اولین شرط برای رئیس جمهور باید این باشه که خودشو خانوادش در ایران زندگی کنن!

    • مش جمعه به مش شنبه
      0

      آقای محترم.موافق نظرشما هستم.متظورم این هست که باید به نیروهای ایران و ایرانی وطن پرست اجازه رسیدن به قدرت سیاسی بدهند.فرزندان مسئولین ما در غرب بسر میبرند و دست کمک به شرق دراز میکنند.خیانتی که شوروی سابق یا روسیه به ایران کردند و کشورهای شمالی ایران را بزور از ایران جدا کردند بس نیست.غرب و شرق بفکر خودشان هستند.در آینده خواهید دید نگارش جدیدی در سیاست خارجی بوجود خواهد آمد.چرا که سیاست کنونی بغیر از دشمنی و انزوا جهانی چیزی به ارمغان نیاورد.ایرانی موفق آرزوی ما هست

  • جلال عامری
    0

    منم با تاج و تاج دوست و تاج نژاد و تاج پرست و تاج خواه تاجگردون تاج چرخون و تاج میدون تاج سرگردون و تاج زاده و باج زاده ووو۰۰۰مخالفم بشدت مخالفم ۰۰۰ مخم و مخم مخالفم۰۰۰۰ تاجزاده ای فیل شاه ننگ بران تاج تو خون جوانان ما می چگد از عاج تو۰۰۰

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چقدرررررر خندیدم عالی نوشتی صدباریکلا

  • محمد راد
    0

    الان زنگ حسابه،نه زنگ انشاء. ایشون وهم پالگیشون؛پا رو،پیش گرفته اند تاپس نیفتند!چون این قماش بواقع ریل وریلگذار،وازپیشقراولان این قطار_۸سال،بودند،و الان بدهکارندو باید پاسخگوباشند،نه طلبکارو پرسشگر؛و نه درگردوغبارانتخابات،ردگم کنی کنندوآی دزد،آی دزد،سردهند.

  • حقگو
    0

    بازی و نمایش و شعار شروع شد برای تبدیل خس و خاشاک به مردم همیشه در صحنه من از طرف مردم حرف نمیزنم فقط نظر شخصی خودم را میگم رای نمیدهم هر کس با نظر من موافقه تایید و هرکسی مخالفه عدم تایید بده من به بیشترین آرا احترام میزارم و با همونها همراه میشم شاید اینجور یاد بگیریم دموکراسی یعنی چه

    نظرات شما -
    • تف
      0

      حقگو ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • حقگو
      0

      پاسخ به جناب تف : کسانی که برای معرفی خودشون از الفاظ ناپسند استفاده میکنن نباید انتظاری بیشتر از این داشت که معنی حق و حقیقت را بفهمن

  • محمد
    0

    نیومده دعوا راه انداخته،وای بحال اینکه برفرض محال رییس جمهور بشه،مردم بایدفقط شاهدجنگ وجدل وسیاسی کاریش باشند،معیشت ووومردم تعطیله، مثل مجلس ششم.

  • بابایی
    0

    بروباباحالت خوش نیست

  • وحید
    0

    دورودبرشرفت آقای تاج زاده درودبه شجاعت درودبه انسانیتت

  • حقیقت جو
    0

    آقای تاج زاده!!! آنچه خود دارید زبیگانه تمنا نکنید!!! --- آقای تاج زاده!!! به کل تاریخ سیاه استعماری قانون ستیزی و عهد شکنی ضد بشری و چپاول گری آمریکا و غرب تا کنون با تأمل دقت کنیم و عبرت بیاموزیم . برای افتخار آفرینی در کشور خویش با توکل به خداوند توانا به بهره گیری بهینه ی ضابطه مند سازمان یافته از همت والا و دانش پویای جوانان و ثروتهای طبیعی کلان خدا داده ی کشور خویش در سایه استقلال و حفظ حقوق حاکمیت ملی و اصول ارزشی الهی – انسانی ملت خویش برای رسیدن به خود کفایی بیاندیشم. بیگانگان آزمند چپاولگر برای استقلال و حقوق حاکمیت کشور و ثروتهای کلان ملی ماهرگز دل نمی سوانند.

  • حقیقت جو
    0

    آقای تاج زاده!!! به کل تاریخ سیاه استعماری و قانون ستیزی و عهد شکنی ضد بشری و چپاول گری آمریکا و غرب تا کنون با تأمل دقت کنیم و عبرت بیاموزیم . برای افتخار آفرینی در کشور خویش با توکل به خداوند توانا به بهره گیری بهینه ی ضابطه مند سازمان یافته از همت والا و دانش پویای جوانان و ثروتهای طبیعی کلان خدا داده ی کشور خویش در سایه استقلال و حفظ حقوق حاکمیت ملی و اصول ارزشی الهی – انسانی ملت خویش برای رسیدن به خود کفایی بیاندیشم. بیگانگان آزمند چپاولگر برای استقلال و حقوق حاکمیت کشور و ثروتهای کلان ملی ماهرگز دل نمی سوزانند.

  • سید مهدی موسوی
    0

    همش شعار بی خود

  • احمد
    0

    دمکراسی یعنی اینکه هرکس با عقاید خود در چهارچوب نظام و قانون اساسی شرکت کند و اکثریت به هرکس رأی دادند کل سیستم و نظام از آن حمایت کنند نه اینکه هرکس خود و سلیقه خود را حق مطلق بداند و دیگران را ضد انقلاب و مرتد و باطل بدانند

  • علی
    0

    باز میخوان از راه بی حجابی زنان رای برای خود جمع کنن

  • ناشناس
    0

    فرصت سوزی ها با شعارهای رنگین. اینا فقط ایام انتخابات گفته میشه وبعدفراموش میشه.....

  • الن
    0

    نه به انتخابات برای هر کاندیدایی

  • حقیقت جو
    0

    آقای تاج زاده!!! آنچه خود دارید زبیگانه تمنا نکنید!!! --- آقای تاج زاده!!! به کل تاریخ سیاه استعماری و قانون ستیزی و عهد شکنی ضد بشری و چپاول گری آمریکا و غرب تا کنون با تأمل دقت کنیم و عبرت بیاموزیم . برای افتخار آفرینی در کشور خویش با توکل به خداوند توانا به بهره گیری بهینه ی ضابطه مند سازمان یافته از همت والا و دانش پویای جوانان و ثروتهای طبیعی کلان خدا داده ی کشور خویش در سایه استقلال و حفظ حقوق حاکمیت ملی و اصول ارزشی الهی – انسانی ملت خویش برای رسیدن به خود کفایی بیاندیشم. بیگانگان آزمند چپاولگر برای استقلال و حقوق حاکمیت کشور و ثروتهای کلان ملی ماهرگز دل نمی سوزانند.

    نظرات شما -
    • الن
      0

      یه خورده توجه هم به تاریخ روسیه بد نیست.

  • ناشناس
    0

    از حرف های قشنگ گوشمون پره.

  • مورچه
    0

    من ساده نیستم رییس جمهور۱۴۰۰سه سال پیش انتصاب شده کاندیداها فقط سیاهبازی میکنند رای بی رای شماهم حرفهات صحیح است امامنظورفقط کشاندن مردم پای صندوق رای میباش ۲۸خرداد درخانه بمان اگر مردمی هستی انتخابات ازسوی مردم تحریم بایدگردد چپ وراست دزد ودروغگو هستید گم شید گم شید

  • مهرال
    0

    باشدهرچه تاجزاده گفت قبول ایاخودش به قانون اساسی تمکین نمیکندالان که مردم رایی دادنداوشدرئیس جمهورمگرقسم نمیخوردکه به قانون اساسی عمل میکنم دوما درسال 88چقدربه مردم خسارت رویه عده ای کشته شدندوبه یه عده ای خسارت واردشدودرخفاخودشون میگفتندتخلف نشده بودخوب حالامیادبه همون مردم خسارت دیدهءجانی ومالی میخوادرئیس بشودخدتان قضاوت کنیدنه اینکه باتفاسیرعالیه خودش رامبراکنه ان حرف هارابه کدام مردم میگوئی همون مردمی که بهشون خسارت زده اید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها