وزیر خارجه آمریکا درخواست توقف مذاکرات وین را رد کرد

وزیر خارجه آمریکا بر تداوم مذاکرات وین درخصوص احیای توافق هسته‌ای با ایران تاکید کرد.

وزیر خارجه آمریکا درخواست توقف مذاکرات وین را رد کرد

به گزارش تایمز او اسرائیل، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه گفت: من نمی‌توانم چیز خاصی در خصوص دخالت ایران [در شرایط غزه] بگویم.

بلینکن در صحبت‌های خود تصریح کرد که آن‌ها باید هرچه در توان دارند برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای انجام دهند.

بلینکن با اشاره به اینکه ایرانی که سلاح هسته‌ای دراختیار داشته باشد، می‌تواند "بی‌محابانه‌تر" به دیگر اقدامات بپردازد، در واکنش به درخواست جمهوری‌خواهان برای پایان دادن به مذاکرات وین بیان کرد: مذاکرات در وین در جریان است تا ببینیم که می‌توانیم پایبندی دوجانبه به برجام بازگردیم یا نه و این مذاکرات ادامه خواهند یافت.

به گزارش نشریه نیوزویک، گروهی ۴۳ نفری از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا به رهبری مارکو روبیو از جو بایدن رئیس جمهور این کشور خواسته اند به دلیل آنچه حمایت مالی ایران از حماس در بحبوحه درگیری های ادامه دار با رژیم صهیونیستی خوانده شده است، مذاکرات با آن را متوقف کند.

سناتورهای آمریکایی درخواستشان را روز چهارشنبه در نامه ای به بایدن مطرح کردند. این سناتورها در نامه شان به طرفداری از رژیم صهیونیستی در درگیری های اخیر غزه با ادعای این که آنچه «تروریست های فلسطینی در غزه» خوانده شده از سوی ایران حمایت مالی می شوند و موشک هایی را به سمت قدس اشغالی شلیک کرده اند، مطرح کردند که با توجه به این، مذاکرات دولت بایدن با ایران در وین بر سر احیای توافق هسته ای مشکل ساز است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • بازنشسته
    0

    خدا پدر بايدن رو بيامرزه که مشکلي درست نشده

  • داودی
    0

    دخالت چیه خود شما بهتر از همه میدانید این تعزیه و ادم کشی را نتانیاهو به راه انداخته تا مانع از تشکیل دولت جدید شود تا خودش در قدرت بماند دستگاه قضایی اسراییل بجهت جرایم فراوان از جمله اختلاس اخذ رشوه و سواستفاده از موقعیت شغلی حکم بازداشت او و همرش را صادر کرده بمحض ترک نخست وزیری فوری بازداشت میشوند

    نظرات شما -
    • شوقی
      0

      شوخی میکنی یا جدی گفتی کی شروع کرد نتانیاهو یا حماس با دستور ایران

  • به سپاه قدس
    0

    ظاهرا فایده نداشت دوباره موشک‌های بی صاحب را ارسال کنیدتا بحسابشون برسیم اجلاس را ول کنن برن

  • دن کیشوت
    0

    خدا لعنت کند آنهایی را که با دادن موشک به این و آن، مقدمات کشتار جمعی را فراهم می کنند، ان الله السمیع البصیر

    نظرات شما -
    • علی
      0

      سلام جناب استاد که آیه قران را بلدی قتل عام صبرا و شتیلا را شنیده ای کفرقاسم چی:؟ تجهزات داعش را کی داد؟ الان یاد کشتار جمعی افتادی!!!!

  • منتقد
    0

    "بی‌محابانه‌تر" ؟؟؟ این ترجمه من درآوردی دیگر نوبرانه بود. گلی به جمال خبرگزاری ایسنا

  • م۰۰ک
    0

    ایران.!هشیارباش.نتان یاهوجنگ راه انداخته که درقدرت کثیفش بماند.چون اختلاس کرده.هشدار من اینه:این جنگ رابه کشورمون که هزاران مشکل دارد.وگرانی بیدادمیکندنچسبانیم.ای عقلا ی کشور.هشدار.هششششداااااارررر

  • رحیم
    0

    امریکا مجبور است به مذکره چون اگه مذاکره نکند جنگ تمام عیار بین ما واسراییل شکل میگیرد

  • فعال گدا
    0

    تو روخدااینقدرمذاکره،مذاکره نکنید بخدا اقتصادمون و رفتارمردم شرطی شده الان هیچ اتفاقی نیفتاده وهیچ دلاری آزادنشده توروخداقیمتها روباسه ماه پیش مقایسه کنید،دیگه مردم ومملکت در۴سال دیگه طاقت یک ترامپ احمق روندارن،مرگ یکبارشیون یکبار

  • حاجی زاده
    0

    سلام ...بهترین فرصت برای انتقام شهدای هسته‌ای است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها