اردوغان: در تلاشیم تا جهان را برای دادن درس لازم به اسرائیل متقاعد کنیم

رئیس جمهور ترکیه در سخنانی نسبت به رخدادهای اخیر فلسطین و اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

اردوغان: در تلاشیم تا جهان را برای دادن درس لازم به اسرائیل متقاعد کنیم

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان در گفت‌وگوی تلفنی با محمد بخاری، همتای نیجریه‌ای خود اظهار کرد که کشورش در تلاش است تا جامعه بین‌الملل را متقاعد سازد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها، درس لازم را به این رژیم "بی‌وجدان" و "بی‌قانون" که بویی از عدالت نبرده است، بدهد.

وی افزود: ما اطمینان داریم که ملت نیجریه همبستگی خود را با فلسطینی‌ها در مسئله عادلانه‌شان نشان خواهد داد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • اقبال
    0

    این اردوغان ابله فکرکرده ملت جهان مثل خودش شاسکول تشریف دارند،شما نمی خواد مردم جهان رو تحریک به دادن درس فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی بکنی، اول خودت برو سفارت ترکیه تواسراییل رو ببند و بعدش سفارت اسراییل تو انکارا رو تخته کن،وتجارت ده ها میلیارد دلاری با اسراییل رو تحریم کن و کالاهای اسراییلی رو که تمام بازارترکیه رو قبضه کردند جمع کن وهمه مستشارهای نظامی وتوریستهای جاسوس اونها رو از خاک ترکیه بریز بیرون، تامردم دنیا لااقل یک درصد از اراجیف ومزخرفاتت رو باور کنن.

    نظرات شما -
    • سمیل
      0

      ابن مرجانه ای واسه خودش الان که چی میخوای بگی تو اردوغان دورووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  • ایران زمین
    0

    بسمه تعالی. حیف نون ، اگه اینقدر عرضه داری چرا سفارت رژیم اشغالگر تو کشورت رو نمیبندی و هر روز مثل سگ دروغ میگی. یه روز دروغکی به آمریکا پاس میکنی روز بعد میری کفشش رو میلیسی . یه روز به اروپا یه روز به روسیه یه روز به یونان و ... . منظورت فقط وارد کردن ایران عزیز به اختلافاتت با دیگران هستش. تو فقط به فکر نیو عثمانیسم و امپراطوری منحط شده خودتی و بس . بلایی که سر هموطنانت میاری رو اگه درک داشتی از این کشور غاصب بدتره . زنده باد ایران و مرک بر فاشیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها