منابع نزدیک به حزب‌الله مطرح کردند

تکذیب دست داشتن حزب‌الله در شلیک موشک از لبنان به اسرائیل


24 اردیبهشت 1400 - 08:30
609def2fae381_609def2fae384
دو منبع نزدیک به حزب الله لبنان این مساله را تکذیب کردند که حزب الله ارتباطی با شلیک سه موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی داشته باشد.

خبرگزاری فرانسه از این دو منبع نقل کرد که حزب الله ارتباطی با این حمله موشکی ندارد.

 منابع عنوان داشتند، موشک‌هایی که از جنوب لبنان شلیک شد، از سکوهای شلیک موشک وابسته به حزب الله نبود.

روزنامه الجدید لبنان گزارش داد، بر خلاف تمام اطلاعات مطرح شده مبنی بر اینکه ارتش لبنان عاملان شلیک موشک‌ها از جنوب لبنان را بازداشت کرده است، اما آنها را بازداشت نکرده ولی ارتش وضعیت را به دقت پیگیری می‌کند.

این روزنامه اعلام کرد که ارتش لبنان افرادی را که گمان می‌رفت عاملان شلیک موشک باشند، از منطقه القلیله تعقیب کرد.

رسانه‌ها شامگاه پنجشنبه از شلیک سه موشک از جنوب لبنان به اسرائیل خبر دادند.

الجزیره گزارش داد که سه موشک از جنوب لبنان به سمت شمال اسرائیل شلیک شد.

بعد از این حملات موشکی از لبنان نیز اسکای نیوز گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز جنوب لبنان به پرواز درآمدند.

ارتش اسرائیل اعلام کرد: موضوع شلیک موشک از لبنان به شمال اسرائیل در دست بررسی است.

در همین حال، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشت: شلیک سه موشک از داخل لبنان به سمت دریا در نزدیکی سواحل الجلیل رصد شد. موشک‌ها در دریای مدیترانه سقوط کرد و تلفاتی نداشت.

ارتش اسرائیل تاکید کرد که این موشک‌ها به هیچ تلفات یا خسارتی نیانجامیده است.

بک منبع امنیتی نیز گفت که مکان موشک‌های شلیک شده به اسرائیل، اطراف اردوگاه الرشیدیه در صور لبنان بوده است.

دو منبع نزدیک به حزب الله لبنان این مساله را تکذیب کردند که حزب الله ارتباطی با شلیک سه موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی داشته باشد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

609def2fae381_609def2fae384
24 اردیبهشت 1400 - 08:30

خبرگزاری فرانسه از این دو منبع نقل کرد که حزب الله ارتباطی با این حمله موشکی ندارد.

 منابع عنوان داشتند، موشک‌هایی که از جنوب لبنان شلیک شد، از سکوهای شلیک موشک وابسته به حزب الله نبود.

روزنامه الجدید لبنان گزارش داد، بر خلاف تمام اطلاعات مطرح شده مبنی بر اینکه ارتش لبنان عاملان شلیک موشک‌ها از جنوب لبنان را بازداشت کرده است، اما آنها را بازداشت نکرده ولی ارتش وضعیت را به دقت پیگیری می‌کند.

این روزنامه اعلام کرد که ارتش لبنان افرادی را که گمان می‌رفت عاملان شلیک موشک باشند، از منطقه القلیله تعقیب کرد.

رسانه‌ها شامگاه پنجشنبه از شلیک سه موشک از جنوب لبنان به اسرائیل خبر دادند.

الجزیره گزارش داد که سه موشک از جنوب لبنان به سمت شمال اسرائیل شلیک شد.

بعد از این حملات موشکی از لبنان نیز اسکای نیوز گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز جنوب لبنان به پرواز درآمدند.

ارتش اسرائیل اعلام کرد: موضوع شلیک موشک از لبنان به شمال اسرائیل در دست بررسی است.

در همین حال، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشت: شلیک سه موشک از داخل لبنان به سمت دریا در نزدیکی سواحل الجلیل رصد شد. موشک‌ها در دریای مدیترانه سقوط کرد و تلفاتی نداشت.

ارتش اسرائیل تاکید کرد که این موشک‌ها به هیچ تلفات یا خسارتی نیانجامیده است.

بک منبع امنیتی نیز گفت که مکان موشک‌های شلیک شده به اسرائیل، اطراف اردوگاه الرشیدیه در صور لبنان بوده است.

منبع: ایسنا

66

نظرات 25
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
نیما 2 0 پاسخ 1400/2/25 -00:33

خوب شما که میگویید اسراییل بایدن نابود شود چرا

رضا 0 6 پاسخ 1400/2/24 -22:20

اولا قدرت موشکی حزب الله به مراتب بالاتر از این کارهای جزئی و دم دستیه. ثانیا همینکه فلسطینی های ساکن در اردوگاهها هم دسترسی به موشک پیدا کرده اند یعنی ایندفعه کار اسرائیل خیلی سخت و اسفبار شده.

سید سجاد 1400/2/25 -08:24

حرف مفت اینروزها خریدار نداره،پاشو برو غزه کمکشون

باربد 8 0 پاسخ 1400/2/24 -16:19

مگه نابودی اسراییل کشکه ،، خوشم میاد ملت باحالی داریم ؟!!

حزب الله دلار دوست 9 0 پاسخ 1400/2/24 -14:04

ما نبودیم بخدا ما نبودیم

ناشناس 5 1 پاسخ 1400/2/24 -13:23

پدر ترس بسوزه.دور از دعوا دو دستی شمشیر بزن.

بهروز جعفری 3 0 پاسخ 1400/2/24 -12:42

جنگ نباشه کارخونه سلاح سازی تعطیل میشه از لحاظ فروش سلاح رتبه اول ببینید چه کشورهای هستند

حسن نصرالله 7 0 پاسخ 1400/2/24 -11:36

ما نبودیم به خدا ما نبودیم اپراتور اشتباه کرد و قطعا برخورد می‌کنیم باهاش

ح آ 8 0 پاسخ 1400/2/24 -10:50

اگه عرضه ندارین بزنین جون مردم فلسطین رو به خطر نندازین هم برجام رو مالیدین داشت قیمتا میومد پایین اما سود جویان داخل و خارج به هر قیمتی نمیذارن آب خوش از گلوی مردم ایران پایین بره به نظر من از۴ طرف باید اسراییل رو بزنن یا کلا ولش کنن

ناشناس 2 2 پاسخ 1400/2/24 -10:49

تمام این تعزیه ها کار نتانیاهو است تامانع از تشکیل دولت جدید شود و خودش باز در قدرت بماند ایشان و همسرش به محض ترک پست نخست وزیری بجهت جرایم فراوان بازداشت میشوند

عمو حسن نترس 13 2 پاسخ 1400/2/24 -10:41

آخ آخ آخ چرا پس؟؟ عمو حسن چرا ترسیدی؟ .تو که داخل زیر زمین هستی و کسی کارت نداره!!! قرار بود انتقام سردار دلها را بگیری؟؟ !!!!!

1400/2/24 -15:31

بحث ترس نیست. عقل هم چیز خوبی است. مگر نمیدانند نصف لبنان که شهر بیروت است با یک انفجار بزرگ منهدم شده لبنان دیگر توان درگیری را ندارد و این را حسن نصراله خوب میداند و کار عاقلانه را درپیش گرفته.

به بی هویت بی عقل 1400/2/24 -22:57

جناب شما از نصرالله پرسیدی؟؟!!

محسن 6 1 پاسخ 1400/2/24 -10:32

یاد نقش ابرام شوتر در فیلم شوخی افتادم!!!!!!

دانیال 12 1 پاسخ 1400/2/24 -10:29

سالهاست میگید اسرائیل نابود میشود ولی چی شد؟ میلیارد ها دلار خرج تانک و موشک و اسلحه کردید ولی هنوز اسرائیل سالمه و شما فقط بلدید از پشت تریبون حرف مفت بزنید. لطفاً دست از دروغگویی بردارید. نظرم رو سانسور نکن لطفاً.

سید علی 13 0 پاسخ 1400/2/24 -09:58

اگر اسراییل را دشمن نمیدانید غلط میکنید ادعای الکی میکنید ولی اگر دشمن هستید الان وقتشه

حسینی 16 3 پاسخ 1400/2/24 -09:40

سید حسن ترسید و زود عقب نشینی کرد تا اسرائیل دهنش سرویس نکرد ، ده ها میلیارد دلار ایران پول گرفت و نتیجه اش اینه

مظلوم واقعی 13 1 پاسخ 1400/2/24 -09:30

بندازید گردن ایران مردم ایران عمریست که ستم میکشن و هیچ حرفی نمیزنن

به حزب الله 10 2 پاسخ 1400/2/24 -09:29

مثل مرد بگو من زدم

علی 1 13 پاسخ 1400/2/24 -09:09

با قدرت بگو من زدم . خود اسراییل معتل یه تلنگر که از بین بره . اگر حزب الله از این ور وحماس از اون طرف موشک باران کنند مردم اسراییل همه پا به فرار میزارنند

1400/2/24 -15:37

علی آقا نشستی زیر کولر و نظر میدی اسرائیل تنها نیست که با یک تلنگر نابود شود. در ضمن از لبنانی که نصف آن در یک انفجار بزرگ منهدم شده چه انتظاری دارید؟ یک کمی عاقلانه بیندیشید.

سعید پور مسعود دبیر فیزیک 17 3 پاسخ 1400/2/24 -08:57

ترسو های بدبخت اینجوری میخایین اسرائیلا نابود کنید؟؟!!

یا کریم بابا 1400/2/25 -08:39

اینا فقط میخوان با دلارهایی که ایران براشون میفرسته شبهای بیشتری را با دوستان اسراییلی خود در حیفا و تل آویو صبح کنن

اردی 15 1 پاسخ 1400/2/24 -08:37

پس این همه پول و سلاح و موشک یا مفت میگیرید از ایران برای چی شما هم مثل ایران ترسو شده اید و همیشه انتقام سخت در راه است

عباس 1400/2/24 -09:36

ترس از اعتراض مردم لبنان اگر لبنان وارد جنگ بشه مردم لبنان خ‌اهنگ گفت:چرا ما را وارد جنگ کردید فکر کردی اوجا هم ایرانه که به دروغ بگن اگر نزنیم میزنن و میان به ناموسها تجاوز میکنن؟!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks