گزارش لحظه به لحظه خبرفوری از چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات 1400

۳۰۴ نفر ظرف چهار روز در انتخابات ثبت نام کردند/از مصطفی تاج‌زاده اصلاح‌طلب، تا یک سردار و یکی از معاونان احمدی‌نژاد، ثبت‌نام کردند / گمانه زنی اسامی جدید برای حضور در کارزار انتخابات

تا امروز چهره هایی از هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا برای حضور در رقابت های انتخابتی به ستاد انتخابات آمدند، اما به نظر می رسد تاکنون کاندیداهای اصلی هنوز ثبت نام نکرده و ظرف امروز و فردا نام نویسی آنها قطعی خواهد شد.

۳۰۴ نفر ظرف چهار روز در انتخابات ثبت نام کردند/از مصطفی تاج‌زاده اصلاح‌طلب، تا یک سردار و یکی از معاونان احمدی‌نژاد، ثبت‌نام کردند / گمانه زنی اسامی جدید برای حضور در کارزار انتخابات

به گزارش خبر فوری ، عدم حضور ابراهیم رئیسی یکی از کاندیداهای اصلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات پر حاشیه شده است، هر چند که پیش از این گفته شده بود او در روز عید ثبت نام می کند اما چنین نشد، با این حال حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه در توییتی مدعی شده است که رییس قوه قضاییه در نظر دارد به کرمان سفر کند و با حضور در مزار شهید سردار سلیمانی اعلام کاندیداتوری کرده و از آنجا برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور برود.

اطرافیان علی لاریجانی نیز در شبکه های اجتماعی از احتمال حضور او در روز شنبه خبر می دهند و به احتمال قوی او کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان خواهد شد هر چند که محمود صادقی تاکید دارد کاندیدای این جریان باید حتما اصلاح طلب باشد.

در این میان خبر حضور جهانگیری برای ثبت نام در انتخابات 1400 نیز به گوش می رسد اما این گمانه زنی هنوز به قطعیت نرسیده است از سوی دیگر احتمال حضور محسن هاشمی کمرنگ شده است.

احتمالا امروز روز پررفت و آمدی در خیابان فاطمی باشد، از شب گذشته اسامی متعدد و جدیدی از هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا به گوش می رسد، از فریدون عباسی تا علی اکبر صالحی، حتی در کلاب هاوس، اتاق های گفت و گوی متعددی برای حضور علی لاریجانی تشکیل شد و کارشناسان و خبرنگاران از چند و چون حضور کاندیداهای متخلف در ساختمان وزارت کشور صحبت کردند.

علیرضا افشار، فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. سخنان افشار درباره ائتلاف با محسن رضایی، سعید محمد، دهقان و رستم قاسمی را اینجا بخوانید.

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: داوطلبانی که در 3 روز گذشته برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرده اند، امروز و فردا فرصت دارند تا نسبت به رفع نقائص و تکمیل مدارک خود اقدام کنند. در صورت کامل نبودن مدارک، نام افراد در فهرست ثبت نام کنندگان وارد نمی شود.

فریدون عباسی ، نماینده مجلس و رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی ثبت نام کرد. او درنشست خبری اش گفت: صلاحیت من رد نخواهد شد ولی شاید احراز نشود ( اینجا بخوانید).

مصطفی تاج‌زاده ، معاون وزیر کشور دولت اصلاحات به همراه همسرش به وزارت کشور آمد و ثبت نام کرد. شعار درود بر تاج زاده در اطراف وزارت کشور شنیده شد ( اینجا بخوانید)

تاجزاده در نشست خبری عنوان داشت: من برای آشوب و به خیابان کشیدن مردم ثبت نام نکرده‌ام. با سیاست خارجی پرهزینه و آمریکاستیزی و روسیه‌دوستی مخالفم ( اینجا بخوانید).

عباسعلی کدخدایی ، سخنگوی شورای نگهبان با حضور در ساختمان وزارت کشور در میدان فاطمی تهران از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری این انتخابات قرار گرفت.

شاهین محمد صادقی، عضو هیات رییسه دو دوره مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شد.

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع ۴ روز گذشته ۳۰۴ نفر با حضور در ستاد انتخابات کشور جهت کاندیداتوری در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: فردا به عنوان آخرین روز قانونی ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح کار ثبت نام از داوطلبان را آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهیم داد.

حاشیه های چهارمین روز نام نویسی را اینجا دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام 57 داوطلب ریاست جمهوری در اولین روز

ثبت نام 73 داوطلب ریاست جمهوری در دومین روز

ثبت نام 81 داوطلب ریاست جمهوری در سومین روز

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 37
  • بی رای
    0

    این روش جو دهی و تبلیغات انتخاباتی زیر پوستی را از چه کسی یاد گرفته اید

  • جواد
    0

    این حرفی ترفی اصلا حرف خوبی نیست یعنی آقای رییسی دنبال سو استفاده از سردار سلیمانی است اگر دست به همچین کاری بزند نشان دهنده اینکه آقای رییسی اصلا برنامه ندارد وفقط می خواهد با سردار سلیمانی مردم را جذب خودش کند

  • بب
    0

    لاریجانی- احمدی نژاد- زیباکلام ..ابن سه نفر رو بزاری توی یک اتاق یک ساعت در اتاق رو ببندی بعدش چی میشه ؟؟؟

    نظرات شما -
    • ..
      0

      آقای لاریجانی حتی یک دقیقه‌ احمدی نژاد را تحمل نمی کند شما انکار نمی دادید آقای لاریجانی دست حلقه انحرافی اطراف احمدی نژاد را رو کرد البته عجیب نیست که نفهمید این حرف شما بخاطر عدم از شناخت سیاستمداران ایرانه

    • کوروش
      0

      باهم ترکیب شده وباکاتالیزوری به نام جنتی تولیداسیدسولفوریک می دهند.

  • کاربر ناشناس
    0

    لاریجانی مگه ری بخره وگه نه کسی به این آقا ری نمیده اول لیست اموالشو رو کنه تا مر دم ببینن وزمانی که ریس مجلس بود چه گلی به سر این مردم زده خیلی رو داره

    نظرات شما -
    • ب
      0

      تو برو به احمدی نژ اد رای بده آقای لاریجانی رای قشر تحصیل کرده را دارد شما اصلا نمی فهمید چه پیکه شما تهش می دانید احمدی نژاد چه می گویید که البته همان را نمی دانید

    • ۵+۱
      0

      لاریجانی=حزب باد یه روز با اصولگراست یه روز با اصلاح طلب فردا با کدام دار دست است خدا می دونه. فقط می دونم با ما قشر ضعیف مردم نیست.

  • حمید
    0

    به خدا این سید بزرگوار یعنی جناب آقای رئیسی را با شرکت در انتخاباتی که عدم اقبال عامه مردم در آن مشخص هست نسوزانید چون ایشان سال ۹۶ نزدیک ۱۷ میلیون رای داشتند و با روند فعلی مشارکت بدنه جامعه چه رئیس جمهور بشوند یا نشوند همان رای را نیز نمیاورند لذا دولت حداقلی را باید همان امثال لاریجانی ، جهانگیری و ... تشکیل بدهند که برای مردم ارزشی قائل نیستند . آقای رئیسی را وارد بازی های سیاسی نکنید و بگذارید با اعتبار بمانند

    نظرات شما -
    • کیوان
      0

      روحانی دوم یعنی = لاریجانی و صالحی و پزشکیان و جهانگیری

  • دانیال
    0

    بگو ابراهیم رئیسی از کاندید شدن انصراف داد. دیگه الکی شلوغ کردن نداره که.

  • میم
    0

    لاریجانی متولد ایران نیست , حق نداره بیاد سرکار

    نظرات شما -
    • دانیال
      0

      لاریجانی متولد نجف کشور عراق است. یعنی همشهری سیستانی است

  • حیدری فیروزجائی
    0

    آقای ریسی انسان بسیار پاک و دلسوز و وارسته ای هستند این سید خدا در قوه قضائیه که تخصص صددرصدی دارند مثل خورشید درخشیدند و پدر دزدها و غارتگران و خیانتکاران کله گنده را درآوردند و هنوز هم باید دربیارن ایشان با رای سالم ۱۶ میلیونی دوره قبل تو دل ملت جا گرفتن و محبوب شدند درصورتیکه همه میدانند رای روحانی سالم نبود و ایشون با ترفند و حیله و دروغ و فریب برنده شدند آقای ریسی بعنوان رییس یک قوه مهم با انتصاب رهبری فرزانه بعنوان سردار مبارزه با فساد که در جامعه فراگیر شده محبوبیتش چندین برابر شد با این تفاسیر بنظر اینجانب ایشان به هیچ وجه به صلاح نیست وارد گود ریاست‌جمهوری شوند ایشان اونقدر بزرگ و محبوبن که حتی آینده شاید فکری عظیم و جایگاه عالیترین هم شاید برایش در نظر گرفته شود ایشان باید قدر این جایگاه عظیم انتصاب رهبری را با جونو دل بدانن و خدای نکرده گل اصولگرایان را نخورن که اگر بیاین برای همیشه این سید بزرگوار تمام خواهند شد ایشون بعنوان رئیس قوه قضائیه میتونن کمک شایانی به دو قوه دیگر و جامعه داشته باشن این نظر و تحلیل شخصی بنده بود.

  • مطالبه
    0

    مواظب پیامک جعلی #همراه_اول باشید در مورد انتخاب کاندید ها

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      ازطرف همراه اول نیست خیلی باید مراقب بود.

    • .
      0

      برای ما نیامده

  • کوروش
    0

    نتیجه این انتصابات ازهمین الان مشخص است. رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده است.

  • ناشناس
    0

    کشور در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و بهتر است زودتر تحریم ها رو لغو کنید، فقط اقای لاریجانی قادر هست که با سیاست و تدبیر با خارجی ها. به توافق رسیده و بحران اقتصادی را از بین ببرد، بهتر است که اقای رئیسی در همین پست و مقام. خود باقی بماند و برای ریاست جمهوری ثبت نام، نکند و کار را به کاردان بسپارد.

  • ل
    0

    کسی که متولد عراق هست اصلا تایید صلاحیت نمیشود حالا چرا دارند اینقدر در مورد این بشر حرف میزنند و درحالی که هیچ کدام مردم ازش خوششان نمیاید واقع جای تعجب دارد و نشان میدهد خوب روزنامه ها و سایت ها را با پول دارد شارژ میکند

  • S:s
    0

    این فریدون عباسی کیه مثلا؟ اگه امثال احمدی تایید بشن امثال این آقا حرفی برا گفتن ندارن

  • ممد
    0

    تا الان که فریدون عباسی از همه بهتره،،

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ممد.به کازرونی گفتم آبروداری کن خدایش راست میگی یه چیزی بین گونی بدسته وبیل بدسته است.خوبه

  • کازرونی
    0

    یکی به عباسی بگه تو این دو سالی که نماینده کازرون هستی چه کاری برای شهرستان کردی که حالا میخای رییس جمهور بشی،عجبا!!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دادش آبروداری کن گناه داره بچه حالا دلش خواسته ثبت نام کنه

  • کوروش
    0

    آقای تاجزاده این حقه هاقدیمی شده اومدی ساخت وپاخت کردی که تنور انتخابات رو گرم کنی.جمع کن

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      کوروش جان شک ندارم به اندازه یک اپسیلون تاجزاده رو نمیشناسی. وگرنه این حرف رو نمیزدی

    • علی
      0

      باز این محسن حرف زد بابا تاجی را خیلی دوست داری ببر بذار طاقچه تون قربونیش ناز بالا

    • ..
      0

      آقا محسن حالا فهمیدی امثال داریوش فقط یک عده بیسواد هستند که حتی نمی دانند سیاست چی هست وفقط هدف گرفتن لایکه

    • محسن
      0

      علی جان هر چقدر به من توهین کنی ایراد نداره. من معتقدم بیان هر کس در اجتماع ،شخصیت او هست و حزب مورد علاقه هر کس برگرفته از شخصیت هر کس. شما یه کلام از صحبت های من رو پاسخ ندادید و فقط توهین کردید. یا گفتید مادر عروس یا ناز بالا. خب من یه مرد 36 ساله با کلی ریشو سیبیل هستم . نگران توهین های شما نیستم . ولی شما نگران کسانی که ازشون دفاع میکنید باشید . برای اینکه با این طرز برخورد، براشون آبرویی باقی نمیگزارید. در واقع ((گر تو قرآن بدین نمط خوانی ببری رونق مسلمانی))

  • داریوش
    0

    ای کاش همانطور یکه به جای اسم سرداران سپاه که مینویسید سردار ثبت نام کرده به جای اسم اصلاح-طالبان هم بنویسید مثلا امروز یک وطن فروش ویک سردار ثبت نام کردند یعنی در تیترتان یا سمت و لقب افراد را بنویسید ویا اسم انها را،،با تشکر

  • محسن
    0

    تبریک به سید مصطفی تاجزاده و خانم محتشمی پور. امیدوارم شورای نگهبان بپذیره که سوء پیشینه تاجزاده غیرمنصفانه و غیرقانونی بوده و از اون ماجراها عبور کنه برای یک انتخابات بهتر و باشکوه تر با حضور همه دیدگاه ها و نظرات . اجازه بدهند مردم با دیدگاه های تاجزاده مواجه بشوند و بعد خودشان تصمیم بگیرند.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      گفتم که محسن جان خیلی خودتو برا تاج الملوک میکشی خیر باشد ازهول حلیم نیفتی تو دگه روغن ههههه

    • محسن
      0

      علی آقا بنده هم عرض کردم اگر شما به جای توهین و مادرعروس خواندن مخالفین، آداب بیاموزید قطعا برای اون هایی که هوادارشون هستید مفیدتر خواهید بود

  • حامی
    0

    یک سردار،یک نماینده مجلس ویک وطن فروش امروز ثبت نام کردند!!!خبر فوری جان یا همه را با اسم بنویس یا سمت و لقب

  • الا مراد
    0

    بروید تماشا کنید احمدی نژاد،،

  • مادر
    0

    سلام هر کس بشود خانه نشین می شود حتی رئیسی و هر کس بشود چون گرانی و تورم به بیشترین حد خود در تاریخ شکل گیری ایران است و برجام حتماً زند خواهد شد ارزانی می شود و نه آن انتظاری که ملت دارد با کاری که کردن و برجام را نابود کردن ایران حداقل دو دهه طول می کشد به ارزش نسبی پول باز گردد الکی دلخوش نباشیم باید هر عزیزی که رئیس می شود شجاع باشد و هرگز اجازه ندهد مجلس و سایر قوا و گروهای نظامی در کار دولت دخالت کنند یا باید عزت دولت را بالا برد یا باید شردارا بخشدارها فرماندارها و استاندارها ... ملت با انتخابات انتخاب کنند تا دست راندخواران نمایندگان و سایر قوا کمی بسته شود لذا چندکار نیاز است اول اینکه به هیچ عنوان نباید ارزش پول کم شود و دوم باید تولید همراه تکنولژی رشد کند سوم باید ارتش و سپاه ادقام و با قوانین ارتش گروهای نظامی ایران یک دست شود و چهارم باید دانست این آخرین بار است که برجام با احیای قلبی تنفسی زنده می شود شاید گروهای افراطی این بار برجام را از ریشه بزنند همانانی که آش سوریخ یمن برای ما پختند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها