فاجعه انسانی، غزه را تهدید می‌کند

بمباران بی‌سابقه غزه از سوی رژیم صهیونیستی همزمان با حمله زمینی به مناطق مسکونی / ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیدند / گردان‌های القسام پرتاب موشک به اراضی اشغالی را از سر گرفتند

در ادامه درگیری‌ها در نوار غزه، جنگنده‌‌بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰‌ بار بخش‌های شمالی غزه را هدف بمباران قرار دادند و همزمان، ارتش این رژیم وارد نوار غزه شده که بیم جنایتی وسیع را در پی دارد.

بمباران بی‌سابقه غزه از سوی رژیم صهیونیستی همزمان با حمله زمینی به مناطق مسکونی / ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیدند / گردان‌های القسام پرتاب موشک به اراضی اشغالی را از سر گرفتند

به گزارش خبر فوری ، منابع خبری از شلیک بیش از ۱۰۰ راکت، موشک و گلوله توپ به غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی در این لحظات خبر می‌دهند و برق این منطقه نیز قطع شده است.

خبرنگاران الجزیره و العربیه، این بمباران را بی‌سابقه توصیف کرده اند.

در پاسخ به این حملات، نیروهای سرایاالقدس اعلام کرده‌اند: ما در پاسخ به تجاوزات بیرحمانه صهیونیستها، یک حمله موشکی گسترده ، متمرکز و توسعه یافته را علیه سرزمین‌های اشغالی آغاز کردیم.

گردان‌های القسام هم خبر داد که با ۵۰موشک، شهرک‌های صهیونیستی عسقلان، اسدود، بئر السبع و سدیروت را هدف قرار گرفته است. در پی یک حملات یک صهیونیست کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

آمار شهدای فلسطینی حملات اسرائیل اما به ۱۰۹ نفر رسیده که گفته می‌شود بخش بزرگی از شهدا، کودک هستند.

در همین حال ارتش رژیم‌صهیونیستی مدعی شد که نیروی هوایی و زمینی این رژیم هم‌اکنون حملات گسترده‌ای را علیه غزه آغاز کرده‌اند.

وبگاه «غزه الان» گزارش داد که خبرهای منتشر شده در مورد آغاز حمله زمینی اسرائیل به غزه صحت ندارد و صرفا جنگنده‌های این رژیم به شدت در حال بمباران غزه هستند.

رزمندگان گروه‌های مقاومت در امتداد نوار مرزی باریکه غزه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه درخواست کرده تا اطلاع ثانوی در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرد که نبرد زمینی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیست جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.

همزمان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی گفته است: من گفتم که ما هزینه بسیار سنگینی را به حماس تحمیل خواهیم کرد ، ما این کار را می کنیم و با قدرت زیادی ادامه خواهیم داد.

وی بدون اشاره به قتل عام غیرنظامیان افزوده است: هیچ زمانی برای پایان عملیات معیّن نشده و این عملیات تا زمانی که حملات از غزه طول بکشد ادامه خواهد داشت. من یک بار دیگر از شهروندان اسرائیل می خواهم که قانون را زیر پا نگذارند. هر کسی که این کار را انجام دهد به شدت مجازات خواهد شد.

با این حال اختلافات مقامات صهیونیستی بالا گرفته است. «لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفته است: نتانیاهو موجودیت ما را به خطر انداختی، ما را به حال خود رها کن!

رهبر حزب «یش عتید» نیز تاکید کرده است: آنچه در خیابان‌های اسرائیل شاهد آن هستیم، خطری وجودی و تهدیدی جدی برای ماست.

در چنین شرایطی، آمریکا و اتحادیه اروپا از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرده‌اند.

تد پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته است اتفاقات در شیخ جراح دلیل این درگیریها بود؛ از اسراییل خواستیم با مردم این منطقه با احترام برخورد کند!

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 67
  • مطیع رهبر
    0

    لبیک یا خامنه ای. ما منتظر اذن آقاییم...

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      در دفاع از مظلوم منتظر اذن آقا نباش ؛ همین فردا بلیط بگیر برو فلسطین با اسراییل بجنگ و از مظلوم دفاع کن .

    • ب مطیع
      0

      شمااتش به اختیاری اگرمردی برو

    • الن
      0

      راه شهادت باز است نیاز به اذن نیست!!

  • آریایی ام
    0

    نفسهای اسقاطیل و نتانی یابو به شماره افتاد!! رهبری معظم فرمود ۲۵ ساله دیگر را نمیبیندولی انگار سردارقاآنی فقط ۵ سالش راشنیده و ۲۰ آن رانشنیده.. درود به غیرت حاج قاسم عزیز..روحت شاد

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      کمی واقعیت نگر باشیم در یه فاصله زمانی تعدادی موشک ایرانی به دوروبر اسراییل توسط برادران قاچاقچی قاچاق شده است الان در حال اتمام هستن به همین خاطر گروهای نیابتی ایران خواهان صلح هستن و این اسرائیل است که دست بالا را دارد اسراییل نابود شدنی نیست این مردم ایران هستن که در حال نابودی و مرگ تدریجی هستن.

    • ایرانی
      0

      ساندیست ناب بوده ها !!!!!

  • ح آ
    0

    اگه از سوریه ولبنان حمایت نشن این بار هم فلسطینیا و ایران شکست میخورن الان وقتشه کارو تموم کنن

  • مورچه
    0

    چه سودی داشت تاسیسات وشهرهای دوطرف ازبین رفت دوطرف تلفات انسانی دادن هنوزهم ادامه دار ۷۰سال ایناباهم زدوخورد میکنن اگر کسی دخالت نکنه اشتی میکنن این همه هم کشت وکشتار نیست

    نظرات شما -
    • mohammad
      0

      آشتیشون رو دیدیم که مردم غزه رو از خونه هاشون بیرون کردن و خیلی هاشون رو مجروح ، اگه جواب ظالم رو ندی بیشتر اذییت میکنه ، همین جنابعالی که بدون تفکر از صبح تا شب نظر میدی اگه یکی توی خیابون یه دل سیر بگیره کتکت بزنه و این کار رو هربار انجام بده تو حق دفاع از خودت نداری؟ من حق حمایت از تو رو ندارم؟

    • مورچه
      0

      محمدتواگرمخالف ظلمی توکشورخودمون چراتهدادکمی کلاه بردارزندگی اشرافی دارند و۷۰میلیون ایرانی بافقردست وپنجه نرم میکنن ازخواب بیدارشو زن مرد وکودکانی راببین که تاکمردرسطل های ذباله دولا میشن بابا روتو کم کن غزه ویمن وسوریه وعراق ولبنان واجب هستن یا هم وطن های خودت عقل هم چیزخوبیه که نداری

    • ناشناس
      0

      فلسطین بیشتر از اونی که بتواند بزند خورد این یعنی جنگ نامتقارن

    • مورچه
      0

      توازخودتم نمتونی حمایت کنی جنگ طلب ازاون دسته ادمهایی هستی که میگی ساختمان پلاسکو خراب بشه عیبی نداره یک اجرش بهت برسه

    • mohammad
      0

      مورچه من عقل دارم این شمایید که هرچه باهاتون بحث میشه باز هم حرف حرفه خودتونه ، اصلا برو تحقیق کن که بودجه نیروهای مسلح چقدره اون وقت برو بودجه شرکت ها و وزرات خونه های دولت رو ببین البته کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بلند کرد ، در ضمن ما از همون اوایل انقلاب به کمک کشورهای فقیر رفتیم چی شد که اون موقع از این حرف ها نمیزدید الان که دولت خودتون اقتصاد مملکت رو فلج کرده دارید از این حرف ها میزنید؟

  • ساسان
    0

    لعنت بر جنگ ...لعنت بر سیاست جنگ طلبانه..فقط بچه ها و بی گناها کشته میشن... تاوان جنگ رو مردم عادی میدن...

  • دانیال
    0

    چرا از مشکلات و دغدغه های مردم ایران خبر نمیدین؟ یعنی فلسطین و سوریه و لبنان و عراق از مردم ایران مهمتر هستند؟ کشور خودمون هیچ مشکل و دغدغه ای نداره؟ یعنی در ایران همه چیز گل و بلبل است؟ واقعاً براتون متأسفم.

    نظرات شما -
    • mohammad
      0

      خوی دانیال جان سر تیتر خبر رو بخون بعد بیا حرف گوهر بار بزن دوست عزیز.

    • از پرسنل شرکت جهاد نصر کرمانشاه
      0

      جناب محمد درست میگه ؛ چرا کسی از من کارگر با ۲۹ سال سابقه که ۹ ماه حقوق و ۲ ساله که عیدی نگرفته ام نمیپرسه خودت و زن و بچه ا ت از کجا میاری میخورین ؟؟؟ چرا باید حقوق من و ۸۰۰ کارگر همکار من و خیلی های دیگه خرج موشک برای فلسطین بشه ؟؟؟؟ فلسطین مظلومه ؟؟؟؟ چرا دیگر کشورها کمکش نمیکنن ؟؟؟ ما باید بشیم کاسه داغتر از آش ؟؟؟؟

    • mohammad
      0

      دوست کرمانشاهی عزیز لطفا با نظراتی که میدهی خود را مسخره عام و خاص نکن ، هزاربار گفتم باز هم میگم هر بخش بودجه خودش رو داره که دولت پرداخت میکنه ، الان اگه دولت چه پول نیروهای مسلح رو بده چه نده ما موشک درست میکنیم و موشک هم زیاد داریم و الان که موشک زیاد داریم باید به کسانی بدیم که بهش نیاز دارن ، در ضمن پول جنابعالی را دولت نمیدهد نه نیروهای مسلح!! شماها از نیروهای مسلح میخواهید هم حقوقتان را بدهد ، هم موشک درست نکند ، هم اقتصاد کشور را درست کند و خیلی های دیگه ، کلا شماها حل مشکلات رو از نیروهای مسلح میخواید نه دولت!!! دولت وظیفشه که به شما پول بده نیروهای مسلح چیکار کنن؟

    • به mohamad بیکار الاف
      0

      تو استخدامی خبر فوری هستی؟؟ اگه نیستی خیلی بیکاری هرجا نکاه میکنم پیام گذاشتی

    • از پرسنل شرکت جهاد نصر کرمانشاه
      0

      محمد ؛ اولا مسخره خودتی که صد در صد سرت به آخور حکومت وصله و سر ماه حقوقت رو میگیری ؛ دوما ما مثل شما بودجه دولتی نداریم ؛ خودگردان هستیم ؛ سوما از دولت ۵۲ میلیارد تومان طلب داریم ؛ میگن پول نیست ؛ بیایید اوراق مشارکت دو ساله ببرید ؛ اوراق میگیریم باید در بازار ۵۰ درصد زیر قیمت بفروشیم به پولدارها !!!!! حالا فهمیدی ؟؟؟؟؟

    • دانیال
      0

      آقای محمد شما که به موشک و جنگ علاقه داری چرا سپاه عضو نشدی؟ سپاه قبولت نکرد؟ از سربازی معاف شدی؟ واقعاً برات متأسفم که جنگ و موشک از کشورت برات مهمتره.

    • mohammad
      0

      نخیر دانیال جون از خودباخته هایی متنفرم که چپ و راست ایران رو به سخره میگیرن از جمله جنابعالی ، دوست عزیز کرمانشاهی پول شما رو دولت نمیده اون وقت میخوای نیروهای مسلح پولتو بدن؟

  • ی
    0

    کسانی که اینجا میان نظر منفی میزارن...اینا واقعا کی هستن ؟؟؟

    نظرات شما -
    • علی
      0

      ایرانی الاصل عزیزم

    • mohammad
      0

      خدمت شما عرض کنم که کسانی هستن که کلا ایران رو محکوم میکنن ، چه جیبشون پر پول باشه چه نباشه ، چه ایران کار مثبتی انجام بده چه نده کلا محکوم میکنن ولی تا میرسن به اسراییل و آمریکا ذوق مرگ میشن.

  • mamad
    0

    اسراییل نوار غزه هم بگیره تموم شه بره دیگه این بساط

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      اره بابا تمام بشه بمن چه ربطی دارن ناراحتی بدوبرو هروقت گروهی یاکشوری چپ نگاه کنه ب سرزمینم بادل وجان دفاع میکنیم مث هشت سال جنگ باعراق وهشت کشورقدرتمندجهان عربها بمن رطی نداره

  • عاقل باشیم
    0

    چهل ساله فلسطین فلسطین می‌کنند در حد شعار اعراب کنار کشیدن ایران هم از خودش نمی تونه دفاع کنه فقط امید واهی به اون بیچاره ها میده فلسطین محاصره هست سلاحی نداره چه جوری میخوادبجنگه سالهاست مردم بیگناه کشته میشن کی از فلسطین حمایت کرد؟؟؟ همه اش شعار ب

    نظرات شما -
    • mohammad
      0

      آقای عاقل باشیم اگر اخبار رو دنبال کنی می بینی که حماس چقدر موشک داره همین دیروز هم از پهپادشون رونمایی کردن ، در ضمن ایران مگه کم کشوریه ، ایران اسراییل رو از جنوب با کمک لبنان و در شرق هم از طریق پایگاه هاش در سوریه محاصره کرده حتی همین یمن هم میتونه اسراییل رو هدف قرار بده ، بعدشم بازم اگه اخبار رو دنبال کنی می بینی که خیلی از کشورهای عربی از جمله همین عربستان و مصر اسراییل رو متهم کردن ، ایران یه ارتش تک نفرس برادر گرامی.

    • کوروش
      0

      جناب محمدعاقل باش هیچ توازن قوایی دراین جنگ نابرابروجودنداردهرباراسراییل حمله می کندوچندین نفررامی کشدوفقطچندتاترقه حماس که آن هم تاثیرگذارترین خنثی می شود! کمی تفکرآخرچرافکرنمی کنید؟

    • ناشناس
      0

      درپاسخ به mohammad توچه درمورد توازن میفهمی؟؟؟ عقل تو درگرو شعارهای ۴۲ ساله تربیون صداوسیمای میلی است. درضمن فلسطین ویمن ولبنان را چه باک از انهدام غزه وبیروت وصنعا تا دلارهای ما ایرانیان برای بازسازی هست. کمی تفکر غوره نشده میخوای مویز بشی.

    • mohammad
      0

      خوب اقای کوروش شما وضعیت اسراییل رو با غزه مقایسه میکنی؟

  • جاویدان
    0

    خخخخ باز اسراییل دوتا موشک انداخت ترسوها شروع کردن به کامنت نوشتن ... بزار غزه موشکاشو بزنه دوباره ساکت میشین

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      جناب جاویدان برازنده یک ایرانی نیست که خخخخخخ بنویسد. فقط تاسف ودیگرهیچ

  • ناشناس
    0

    بازهم سرازیر شدن دلارهای بانک تهران جهت بازسازی ودرعوض به سخره گرفتن شرایط مملکتم.

    نظرات شما -
    • mohammad
      0

      وقتی که چپ و راست ایران را محکوم و به سخره میگیری چه طور رویت میشود که بگویی مملکتم؟

    • ناشناس
      0

      درجواب تو من نه چپم نه راست. محل ارتزاق من وبیش از ۷۰ درصداین مملکت باتوجیره خور چپ وراست فرق داره. الانم که اینجام فقط بخاطر عشق به مملکتم هست.

    • mohammad
      0

      آقای عشق به مملکت ، این چه عشقیست که مدام وطنت را محکوم میکنی؟ این چه عشقیست که مدام وطنت را به سخره میگری؟ این چه عشقیست که به خاطر آن وطن دوستان را ساندیس خور صدا میزنی؟

  • مهدی
    0

    مسلمونا کلاهشونو بزارن بالاتر

  • ایرانی
    0

    این حضراتی که برای فلسطینیها جلز ولز میکنند ؛ زمانی که مسلمانان روهینگیایی را میسوزاندند لال بودن ؟؟؟؟ وقتی ارباب چین داره نسل مسلمانان اویغور را از بین میبره و نسل کشی میکنه ؛ چرا لالمونی گرفتن ؟؟؟؟

  • رزمنده 8سال دفاع مقدس
    0

    من وامثال من واصلا اکثریت ملت ایران ومسلمانان جهان ، قلبا میخوایم که رژیم صهیونیستی به طور کامل از روی زمین محو و نابود بشه ، ولی واقعیتهای جنگ چیز دیگری است ، می دانید چرا ایران بعد از هشت سال جنگ و شعار جنگ جنگ تا پیروزی ، مجبور شد صلح را بپذیرد؟باید واقعیت را بپذیریم ، چون علاوه بر محدودیتها وکمبودها ونداشتن امکانات و تجهیزات نظامی ، عراق تهران را موشک زد وتهدیدکرد علاوه بر موشکباران کل پایتخت ، تهران وشهرهای بزرگ کشور را شیمیائی خواهد زد که مطمئنا صدام اینکار را انجام می داد ، چون اصلا جان انسانها برایش مهم نبود ، آن وقت ، می دانید نتچه می شد ؟ الان هم ، اسرائیل فقط سعی میکند مواضع مقاومت را هدف قرار بدهد ولی اگر بخواهد کل غره را بمباران وموشکباران کند و زمین سوخته بر جای بگذارد آیا فکر میکنیم نمی تواند ؟ آن وقت نتیجه چه خواهد شد ؟ در حالیکه مقاومت فقط دارد به سمت اسرائیل موشک پرانی میکند وبراشون مهم نیست این موشکها به کجا اصابت می کند ، به خیابان ومیان مردم اصابت کند ، منزل مسکونی باشد ، تاسیسات نظامی واقتصادی واداری باشد ؟ حال در نظر بگیریم همین کار را اسرائیل انجام دهد آن وقت چی ؟ حتی کل دنیا بر علیه او موضع بگیرد ، یا اگر جمهوری اسلامی بخواهد علاوه بر گروههای نیابتی مستقیما ازداخل ایران ، مثلا میلیونها به سمتش موشک بزند ، آیا اسرائیل فقط دست روی دست میگذارد ؟ اگر مجبور شود آیا ازبمب هسته ای استفاده نمیکند ومثل صدام عمل نخواهد کرد ؟ اگرچه همه ما مرد جنگیم وشهادت هدف ما ، ولی همیشه باید به نتیجه جنگ فکر کرد ،

    نظرات شما -
    • رضا.
      0

      کی گفته اکثریت ایرانی ها خواهان نابودی اسراییل هستند؟ به نظرم بدترین و زیانبارترین تفکر برای توسعه کشور درگیری 40 ساله ایران با اسراییل و تحمیل هزینه سنگین به کشور در قبال آن است.

  • ایرانی
    0

    خدا نکنه ابن جنگ و درگیری به داخل ایران کشیده بشه اون موقع معلوم میشه چند چند هستیم........

    نظرات شما -
    • رضا.
      0

      جناب ایرانی برای چی جنگ چند هزار کیلومتر آن ورتر باید به اینجا کشیده شود.نمیدونم این تفکر اسراییل ستیزی و رویارویی با این کشور و حامیانش چرا در ذهن ما ایرانیان رسوخ کرده.چندین کشور عربی و مهم و تاثیر گذار در دنیا وجود داره والله این همه هزینه سیاسی و اقتصادی و نظامی و معنوی که ما با تحمل هزینه های گزاف متحمل میشویم یک دهم آن را کشور های عرب متحمل نمیشوند تازه یکی یکی با اسراییل دست دوستی هم دادند.

  • ناشناس
    0

    بعضی ها ندیید بدی ها چهارتا موشک به خود دیدن فکر میکنند سرنوشت جنگ را میتوانند با آن رقم بزنند. در جنگ جهانی دوم آلمان در یک شب ۱۱ هزار موشک برای اولین بار به شهر لندن شلیک کردند اما کوچکترین تاثیری در سرنوشت جنگ ایجاد نکرد. در جنگ طرف مقابل با چهار تا موشک تسلیم نمیشود. آقایان تصمیم ساز حماس به راکت هایشان میبالیدند که البته از مشاورین ایرانی خط گرفته بودند. حالا خودتان قضاوت کنید موشکها چقدر کاربرد دارند. قابل توجه کسانی که به شهر موشکی پز میدهند. کسی در جنگ پیروز است که توان همه جانبه داشته باشد از جمله حمایت خارجی توان اقتصادی و تجهیزات متنوع نظامی

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      چ ربطی داشت به آلمان و انگلیس. کل فلسطین اندازه استان تهران هست . بدبختا حمله نکردن که بخوان سرنوشت جنگو عوض کنن دارن بازدارندگی ایجاد میکنن. لابد داری ب سپاه تیکه میندازی .خب موشکای سپاه خاموش شما ماشو برو همه جانبه بجنگ .یعنی هنوز نفهمیدی ما مظلومانه داریم دفاع میکنیم؟ جنگ نهایی بمونه واسه سالهای بعد .فعلا باید با خودباخته های داخلی جنگنید

  • عاقل باشیم
    0

    ایران اگه قدرت داشت زمانی که سلیمانی رو ترور کردند پایگاه خالی رو نمی‌زد چرا مردم رو شیر می‌کنید ایران اگه قدرت داشت همین الان باید اسراییل رو می‌کوبید من ایران رو دوست دارم ولی الان زمان جنگ با دنیا نیست

    نظرات شما -
    • mohammad
      0

      آقای عاقل باشیم این چه پاگاه خالی بوده که 110 نفر فقط درش مجروح میشن؟ زدن پایگاه خالی آمریکایی هم جرات میخواد . وقتی که در یک ماه گذشته کلی انفجار در اسراییل رخ داد چی؟ وقتی که هر هفته پایگاه های آمریکایی و نیروهاشو در عراق میزنن چی؟ اونی که عرضه نداره کدخداتون آمریکاعه.

    • الن
      0

      زدن پایگاه خالی که قبلش با عراق هم هماهنگ شده جرات نمی خواد !!! اگر ایران جرات داشت چهار تا ژنرال امریکایی را ترور می کرد و با سینه سپر تو تلوزیون میگفت من دستور دادم !!!

    • mohammad
      0

      الن که هی چرت میبافی برام یه کشور به غیر از ایران ، عراق و سوریه رو بگو که تونستن مستقیم نیروها و پایگاه های آمریکایی رو بزنن ، در ضمن پهپادشون هم زدیم کماندو هاشونم تو دریا گرفتیم.

    • الن
      0

      محمد الکی شعر حماسی نباف ، گیش از این هم جمهوری کنگو ، بولیوی ، نیکاراگوئه ، کوبا وهمچنین لبنان عملیات های را بر علیه امریکایی ها انجام دادن!!! ولی هیچ کدام از قبل اطلاع نداده بودند!!!در ضمن امریکا مرد شماره دومار ترورکرد ،شما حداقل یک فرمانده امریکا رومیزید یا ناو امریکایی که در خلیج فارس مستقر بود!!!حتما باید گایگاه خالی رو میزدید!!! چرا به نیرو های عراقی خبر دادید؟؟؟! دوم اینکه هزینه این مبارزه پوشالی رو من کارگر دارم میدم !!! من نمی خوام تو این شوآف توخالی شما سهیم باشم.

  • دن کیشوت
    0

    فلسطینی ها کجا بودند وقتی کشور دوست و برادر، عراق، هشت سال بر سر ما بمب میریخت!!؟

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      داشتن از اسراییل تو سری میخورد ن. فرانسوی اصل دن کیشوت گرامی نسل جدید مقاومت فلسطین اون موقع هنوز تو شکم ننشون بودن.

    • حاج کاطم
      0

      داشتن از اسراییل تو سری میخورد . فرانسوی اصل دن کیشوت گرامی نسل جدید مقاومت فلسطین اون موقع هنوز تو شکم ننشون بودن.

    • حاج کاطم
      0

      داشت از اسراییل تو سری میخورد . فرانسوی اصل دن کیشوت گرامی نسل جدید مقاومت فلسطین اون موقع هنوز تو شکم ننشون بودن.

    • خدا
      0

      در حال شرب خمر

    • الن
      0

      فلسطینی ها در حال جنگ با ایران بودند!! اسیر فلسطینی هم داشتیم.

  • رحیم
    0

    امریکاواسراییل جرت حمله به ما را ندارن انها میدانند که در صورت حمله به ما نابود میش مرگ بر امریکاواسراییل

    نظرات شما -
    • الن
      0

      فعلا که جواب شهید فخری زاده رو ندادید!

  • عدالتخواه
    0

    اسراییل اگه بخواد از توان هسته ایی استفاده کنه همه چی نابود میکنه فرصت پرتاب موشک‌ به طرف مقابل نمیده موشکهایی که هر ۱۰۰ تا ۱۰ تاش عمل میکنه و به هدف میخوره

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      اگه از توان هشته ای علیه فلسطینی ها استفاده کنه بنظرت خودشون هم نابود نمیشن؟

  • نامی
    0

    فقط دلم برای بچه هایی میسوزه که قربانی جاه طلبی کشورهای دیگر میشوند اون چه گناهی کردند

  • مهری
    0

    نتان یابو شکست خورده هیچ کاری ازش بر نمی یاد فقط میرن مردم عادی بمباران میکنن خدالعنت کنه اسرائیل وحامیانشان آن شاالله فلسطین پیروز اسرائیل نابود

  • کاربر ناشناس
    0

    برای خدا کاری نداره در جنگ احزاب که یک عده ترسو اطراف پیامبر خالی کردند ولی عده ای مقاومت کردند وخدا هم به انها کمک کرد چنان ترسی در دل دشمن انداخت که از ترس میدان نبرد خالی کردند این گفته قران است حالا خدا را چه دیدی اونا اگه بمب اتم دارن ما خدارا داریم قابل توجه یک عده ترسو

  • ترکیه
    0

    زنده باد ترامپ

  • حاج کازم اخمخ
    0

    باید من برم اونجارو کنترات بردارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها