درخواست عفو و آزادی ۲ دانشجوی نخبه و المپیادی

جمع کثیری از اساتید دانشگاه شریف با ارسال نامه ای به مسئولان بلندپایه کشور خواستار عفو و آزادی دو دانشجوی نخبه و المپیادی این دانشگاه به مناسبت عید سعید فطر شدند.

درخواست عفو و آزادی ۲ دانشجوی نخبه و المپیادی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ تعداد زیادی از اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه با ارسال نامه ای رسمی به مسئولان عالی رتبه نظام، خواستار عفو و آزادی امیرحسین مرادی و علی یونسی، دو دانشجوی نخبه و المپیادی دانشگاه شریف به مناسبت عید سعید فطر شدند.

علی یونسی و امیرحسین مرادی دو دانشجوی ۲۰ ساله‌اند که از یک سال پیش در بازداشت به سر می‌برند٬ دو دانشجوی نخبه دانشگاه صنعتی‌شریف و برنده مدال‌های طلا و نقره در المپیاد جهانی نجوم.

علی یونسی دانشجوی مهندسی کامپیوتر و امیرحسین مرادی دانشجوی رشته فیزیک ۲۲ فروردین سال ۹۹ بازداشت شدند و از آن زمان در بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین محبوس‌اند.

در نامه‌ای که به امضای بیش از ۱۷۴ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه شریف رسیده، آمده است:

"بیش از یک سال است که دو تن از دانشجویان برتر دانشگاه صنعتی شریف (امیر حسین مرادی و علی یونسی) که قبلا در المپیادهای کشوری و جهانی افتخاراتی را برای کشور عزیزمان نیز کسب کرده اند، در زندان هستند. امضاکنندگان این نامه که جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف هستند، بخش بزرگی از زندگی خود را صرف پرورش مستعدترین جوانان ایران کرده و همواره به آنان به چشم فرزندان خود نگریسته‌اند.

یک فرزند نوجوان و جوان ممکن است سهواً یا عمداً مرتکب خطا شود اما آنچه مهم است مواجهه‌ی پدرانه و درس‌آموز با اوست. از این منظر باتوجه به طولانی شدن گرفتاری این دو جوان، بدینوسیله مُصرانه از مقامات عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی درخواست می نماییم که با سعه صدر و با لحاظ حداکثر رأفت اسلامی نسبت به اتهامات این دو دانشجوی جوان، آنان را به مناسبت عید سعید فطر مورد عفو یا تعلیق مجازات قرار داده و اجازه دهند که به آغوش خانواده و جمع دانشگاهی خود بازگردند.

مطمئناً این برخورد پدرانه و بزرگ منشانه مسئولین نظام جمهوری اسلامی در قبال فرزندان این آب و خاک که گهگاه ممکن است به مقتضای کم تجربگی و شور جوانی خطایی هم مرتکب شوند نور امید را در دل جوانان کشور روشن تر میسازد و بهانه فتنه انگیزی را از بدخواهان کشور سلب می نماید".

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 84
  • مهری
    0

    انشالله مسعولین به نامه اساتید محترم توجه کنند ودوجوان دانشجو را براساس رافت اسلامی آزاد کنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      رافت نمیخواهد حقشونه

    • شهری
      1

      عاقبت گرگزاده گرگ شود؛ اگرچه با ادمی بزرگ شود.یکی از اینها را که میدانم خانوادگی و ارثی در خدمت سازمان تروریستی مجاهدین خلق بوده اند. ریشه اسلام را با گلوله میزنندو بعد هم رافت اسلامی میخاهند.

    • اصلاح طلب بی غیرت
      0

      خیلی غلط کردن نامه نوشتن کسی که رفت تو سازمان منافقین حبس کمه براش

  • حاجی
    0

    اگر این جوانان نخبه هستند .باید دولت آنها را ازاد کند نه اینکه نخبه کشی کند .و نخبه ها را فراری بدهند .هنوز هم در جامعه بیسوادی حکمرانی می کند

  • بازنشسته
    0

    وای بر مملکتی که دانشجو نخبه جهانی اش بخاط بیان واقعیت در زندان باشد .ای مرگ برشرافت نداشته شما .ایا پیامبر امام علی منتقدش را به زندان می انداخت؟؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • خودم
      0

      منتقد نبودن. فعالیت ضد امنیتی داشتن و با منافقین در ارتباط بودن. یکی شون حتی خانواده ش هم این ارتباط رو داشتن

    • د.ع.وفا
      0

      بنام خدا پیشنهاد میشود مافات این باشه که اگه واقعا نخبه هستند ، برای کشور طراحی متور توربوجت و کمپرسور داخلی طراحی کنند که پلتفرم آن کاملا بومی شود . یا پلتفرم طراحی CPU را ایجاد کنند که از وابستگی خارج شویم و منافع آن شامل عموم شود و یا هر انچه کشور امروز. به آن نیاز دارد !! کسی که این خدمت را به کشور بکند نخبه است . چرا برای جبران خطا خدمت و کار خوب را در نظر نگیریم .

    • ابراهیم
      0

      شما خودت دیدی که با منافقا دستشون توی یه کاسه هست . ی لحظه خودتو بزار جای کسی که بهش تهمت منافق بزنن و هر بلایی خواستن سرت بیارن .اینا تلوزیون و رادیو و روزنامه دارن میتونن منافق رو کنن مومن و انقلابی و انقلابی هم کنن منافق . خیلی پدرسوخته شدن . ی فیلم هست بنام دیدن این فیلم جرم هست . بنظرم بد نباشه ببینیش

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر جاسوسی کرده اند باید به اشد مجازات برسند

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      آدم جیره خور حکومت تواز کجا میدونی .خیلی کوتاه فکر هستیم شماها وبی رحم بالاخره آخر شما راهم می بینیم.نون به نرخ روز خور.

    • mokhatab
      0

      جناب حسن . ادم اگر کودن نباشه و از گوگل سرچ کنه اتهام این دو طفلک مظلوم حلال زاده معلوم میشه

  • آریا
    0

    اون موقع که بمب دست ساز میذاشتن جلوی این ساختمان و اون پایگاه، این دوستان لال بودن!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ساندیس زیادی ادما بی غیرت میکنه

    • ایرانی
      0

      اون رو که احمدی نژاد گفت کار کیا بوده !!!!

    • .
      0

      پس تمام آن کسایی که شب چهارشنبه سوری در خیابان از این کارهای می کنند هم زندان ببرند

    • ناشناس
      0

      کاسی لیسی کدخدا هم وطن فروشی میاره!آدم ساندیس خور باشه ولی دنبال منافق نباشه!بعلاوه کجای حرفش خلط بود؟مگه با بمب نگرفتنشون؟اگر جواب نداری لازم نیست بیخودی حرف بزنی!

    • میلاد
      0

      من دانشجوی دانشگاه شریف هستم. متاسفانه این دو نفر این کارا رو واقعا کردن. از ضعف شخصیتی شون سوء بهره برداری شد...

    • در جواب ناشناس
      0

      اگه همین به قول شما کاسه لیسان ساندیسها نبودند ناموست رو داعشیها غنیمت برده بودند و در بازار برده فروشها به مزایده میزاشتن

    • ...
      0

      دقیقاااااا. البته اگر این اتهامات صحت داشته باشه. ما نخبه ی وطن فروش و هموطن فروش نمیخوایم. در ضمن ؛جنابی که فرمودید ساتدیس زیادی خوردی، اگه ما ساندیس خوردیم شما عنبر نسا دود کردی . خخخخخخ. اینم نگید میخو اید چی بگید ابلهان درپیت عقب مونده.

    • به میلاد
      1

      من همکلاسی واقعی امیرحسین هستم دانشجوی بسیار مودب وباشخصیت و با فهم بالایی بود اشتباهی گرفتنش. لطفا آزادش کنید

  • شهرام.ر
    0

    همونجوری که رأفت پدرانه خودتون رو نسبت به خییییییلی از آقا زاده ها از جمله پسر آقای رضایی و .... که بعضاً جاسوسی هم کرده‌اند، نشان داده‌اید ، لطف کرده و جلوی فرار مغزها و یا پوسیده شدن مغزها در زندان رو بگیرید. نشون بدید که باصطلاح «مردمی» هستید.

  • سربازان فدایی ولایت
    0

    یه چیز را مطمئنم آزاد بشن قطعا از ایران میرن مثل بقیه المپیادی ها به هیچ عنوان آزادشان نکنید

    نظرات شما -
    • ایرانی
      1

      تا امثال پخمه هایی مثل شما همه کاره مملکت هستین ؛ هیچ نخبه ای در ایران نمیماند !!!!! چرچیل گفته : اگه میخوای کشوری رو نابود کنی نخبه ها را زندانی و پخمه ها را مدیر کن !!!!

    • خواننده مطلب
      0

      به اصطلاح اساتید وطن فروش، بهتر بود جرم این دست پروردگان خود را هم در متن نامه ذکر میکردند تا مخاطب بداند!! بله طرف هنوز زرده نگرفته، رفته سراغ بمبگذاری.

    • ناشناس
      0

      بنازم به این همه شعوررررررررر

  • غیر قابل نشر
    1

    جای دانشجوی نخبه تو این کشور نیست .چون جای اقازاده های خنگ را تنگ میکنند .

    نظرات شما -
    • سانسورچی
      0

      عزیزم آقازاده ها همه تو آمریکا و کشورهای اروپایی دارند ریاضت میکشند ومن وشما ونخبه ها تو این مملکت داریم عشق وحال میکنیم

    • .
      0

      دانشجوی نخبه بمب نمیسازه!

    • قابل نشر
      0

      از کی تا حالا نخبه بمب دستی درست میکنه؟اگر اینا نخبه ان اونی که نطنز رو منفجر کرد و کم بود فاجعه ی انسانی رخ بده هم نخبه بود

    • محمد
      0

      اونوقت کی گفته بمب ساختن؟ مسئولین، سئوال مسئولین مملکت ما راستگو هستند؟ جواب قریب به 90 درصد مردم نه خوب پس چرا باید باور کنیم اینا بمب ساختن ما که مدرکی ندیدم جایی هم چیزی نشون ندادن خوب چطوری حرف دروغگوها که تا الان فقط دروغ گفتن رو باور کنیم؟ شاید این دروغگوها مثل همیشه دارن دروغ میگن

  • یا قایم ال محمد ادرکنی
    0

    اگر ضد امنیت ملی اقدام کدن مماشات نکنید و سریع اعدامشان کنید تا دشمنان ایران اسلامی هیاهو نکردن. نخبه بمب‌گذاری هستن!!!

  • دری
    0

    خواهر زاده من میره کانادا فوق مکانیک شریف توی معنا قرار دادی ۴میلیون می دادند نخبه المپیاد ریاضی از شهریور مپنا کدوم نخبه پروری اینها از نخبه ها می ترسند احمق های بیسواد اقازاده های لجن سر کارند

  • ایرانی
    0

    پخمه ها آزاد و در رآس امور ؛ نخبه ها زندانی و در هواپیما با موشک !!!!

    نظرات شما -
    • میلاد
      0

      همین به اصطلاح نخبه ها اگه عرضه داشتن به رشد علم کشور کمک میکردن که مشکلات صنعتی و اقتصادی مملکت مون کمتر از امروز باشه

  • هی ...
    0

    مجاهدین خلق همه نخبه دانشگاهی بودند البته نخبه دربند گذاری و تخریب هم بودند

  • من
    0

    عه؟ بعد استفاده از دانشجویان بشه منطقه امن برای توطئه های منافقان، بدونن که در آخر با چند تا نامه ماست مالی میشه

  • گمنام
    0

    جا داره‌ با درایت وبا عنایت به جوانی این دو نخبه که مطمئنا فریب افراد خاین راخوردن اینها بخشیده شوند و این دو جوان هم قول بدهند که برای سربلندی ایران تمام تلاششان رامیکنند.افرادی هستند که دوست دارند فقط جو سازی بکنند.شماها بروید انگلیس که به خاطر ایرانی بودن بسوزانندتون ویا آمریکا تا پلیس نجسش پا بزار بر گردنتون تا بمیرید.من نمیدانم جرم این دوجوان چیست ولی میگویم اگر قابل بخشش هستند باید آنها را مورد عفو قرار داده تا همه بفهمند ایران گلستان معرفت هست.مرگ بر آمریکا واسراییل وخاینین به مملکت .حاج قاسم کجایی که بعضیها دارن عربده میکشن در صورتی که از ترس در انباری خانه هایشان‌قایم شدند وفقط شعار میدهند.اگر مرد هستید بیایید در میدان نه یک عده جوان را فریب بدهید تا سرشان بالای داره بره.مرگ بر مزدوران اجیرشده اونور آبی.ننگ بر کسی که مملکتش را برای عیش ونوش میفروشه.مرگ بر کسی که برای پول حاظره لخت‌ بشه تا راحت زندگی کنه.مرگ بر کسی که مملکتش را برای داشتن چیزهای لوکس میفروشه.درود بر افرادی که برای سربلندی مملکتشون حاظرن جان بدهند‌ودر سختی زندگی کنند.غیرت بهنام محمودی وحسین فهمیده و دیگران‌کجا رفت.خجالت باید بکشیم که جوانی زیر تانک رفت تا مملکت سربلند باشه بعد ما به خاطر آسایش بیاییم باج به آمریکا بدهیم درصورتی که در گذشته توهین به سگ آمریکایی زندانی داشت.جان میدهم تن به ذلت نمیدهم .ایران خط قرمز ماست.چاقو کش ما رفت سوریه شد شهید شد بعد بعضیها نشستن مردم را گول میزنن .خجالت باید کشید از همین جوان قلیونی که با افتخار برای سرزمینش کشته شد.معرفت این جوان کجا ودیگران کجا .من از خانواده این جوان خواهش میکنم اگر مطلب من را خوندن یک انگشتر از این جوان برای من بفرستند تا آخر عمر به یادگار داشته باشم .دم پدر ومادر این جوان گرم که چنینین جوانی داشتن .درآخر باید در راه خاک ومیهنت جان بدی وسر خم نکنینی جلوی اجنبی وافراد بی غیرت.شرافت بالاترین چیزی هست که باید داشته باشی .پول وثروت خوبه ولی معرفت وغیرت را نمیتوان با پول خرید .شرافت را نمیتوان با پول خرید.ریئسعلی دلواری کجایی که الان جوجه ها دارن جیک جیک میکنن.این دو جوان را ببخشید تا ثابت بشه ایران معدن معرفت است.

  • حسین
    0

    خیانت اسمش خیانته چه نخبه باشی و چه شاه و چه گد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آخوند چی؟؟؟؟،!!!

  • ناشناس
    0

    حیف این نخبه ها لعنت ب این مملکت نخبه کش

  • داریوش
    0

    چرا به جرمشان اشاره نشده؟هزاران نفر در سراسر کشور در زندان هستند چرا برای انها نامه درخواست ازادی ننوشته اند؟ یعنی در زندانهای کشورهای دیگر داتشجو در زندان نیست و فقط در سراسر دنیا همین دو دانشجو در زندان هستند؟

  • شهروند۱
    0

    نخبه جاش تو ایران نیست

  • سانسورچی
    0

    تا جایی که من شنیدم این دونفر رو محاکمه نکردن وبدون محاکمه در زندان هستند واقعا اگر جرمی مرتکب شدند در یک دادگاه منصفانه محاکمه بشن واقعا چرا گناهکارن حکم براشون صادر بشه بعد عفو بخورن نه اینکه بدون هیچ محاکمه ای یک سال زندانیند و حالا میخان منت الکی به سرشون بذارن و بگن آزاد کردنشون

  • حدیث مفصل بخوان ...
    0

    وقتی نخبه در زندان باشد .....

  • حسن
    0

    درود می فرسنم به خون شهدا . دنبال دلار نفت نباشیم چرا دلار افرین را وسکه را بازداشت کنیم قدرشان را بدانیم به هر صورت جوانی حال و هوای خودش را دارد حیف است . عفو کنید .

  • علی
    0

    شما و اون اساتید چه خنگ هایی هستین آخه ادم وقت و کارشو صرف این نامه نگاری برا این افراد میکنه و شما هم وقتتان برای پست گذاشتن اینجا برین دوج کوین بخرین سود کنین به جاسوس چکار دارین خخخخخخ

  • سرمد
    0

    وقتی اینچنین خبری را در خبر فوری به گوش همه مردم می رسانید باید می نوشتید که چه کرده اند که در حبس هستند .

  • علی
    0

    یه نکته هم بدانین روز بعد آزادی تو لندن یا پاریس براشون گفتگوی خبری ترتیب میدن این دوتا مظلوم هم چقدرم چهره مظلوم دارن به جای اینکه ابراز پشیمانی کنن از بمب گذاری میگین فلان مردم ایران و اساتیدی که ما رو آزاد کردن خخخخخ چقدر ساده هستین الان فقط به فکر خودتون باشین کلاهتو برندارن کل ضرر هام تو بورس با ارز جبران کردم اینو بچسبین

  • آشنا
    0

    معمولا انسانهای نخبه و آگاه بیشتر از من بیسواد از فساد جامعه عذاب میکشند امیدوارم که از لحاظ روحی زیاد دچار آسیب نشده باشند و خداوند به خانوادهایشان صبر عطا کند . چهره این دو عزیز بسیار معصوم و دلنشین است و شاید از روی کم سن و سال بودن خطایی کرده باشند .

  • دن کیشوت
    0

    اینها نخبه نبودن که، اگه بودند، پس ساعت مچی هفتصد دلاریشون کو؟ نخبه به کسی میگن که تشکش، عباش و ساعتش، کت و شلوارش، روسریش، خلاصه یه چیزش، برند باشه، یا لااقل یه جای مهر روی پیشانیش باشه، الکی نیست که پخمه، ببخشید میخواستم بنویسم نخبه، اشتباهی نوشتم پخمه،یا شایدم درست نوشتم؟

    نظرات شما -
    • اخوند نخودکی
      0

      افرین زیبا تحلیل کردی

  • ح
    0

    بنازم آزادی ا نقلابی چرانخبه این کار دشمن است تاک ملت ایران پبیشرفت نکندولا قلبم دردآمدان وقت میگن تولید ملی کدام تولید ملی

    نظرات شما -
    • ....
      0

      یجوری میگید چرا نخبه!عزیز جان مگه همین رجوی یا ابریشم چی از همین شریف نبود؟نخبه بودن که بودن نخبه نمیتونه آدم بکشه یا بمب بسازه؟!اگه نمیتونه پس ۱۷ هزار ترور چی میگه؟!

  • علی
    0

    اگر که جاسوسی کر دند از قوه قضاییه محترم خواهشمندیم که زود تر این جاسوسان را اعدام کنند.اگر ضد نظام فعالیت داشته یا فتنه افروزی کردند آن هارا ممنوع التحصیل کنید و به حبس ابد بیاندازید تا درسی شود برای تمامی آشوب گران و فتنه انگیزان بی غیرت

  • حامی
    0

    خبر فوری امروز ده کامنت من که در زیر اخبار مختلف کذاشتم منتشر نکردی.چون بر خلاف خط فکریت بوده

  • حامی
    0

    اینها ظاهرا از علمشون در جهت ساختن بمب دست ساز استفاده کرده اند،

    نظرات شما -
    • به حامی
      0

      اگر اینطور بودکه الان زنده نبودن

    • m
      0

      خب اگر این نخبه در سن کم بمب دست ساز درست کرده برای کشور و نظام که بهتر است میتوانند برای کشور مفید باشند درموشک و بمب سازی کشور را بینیاز کنند تاکه از روسیه برای یک موشک اس 400 ملیلارها دلار پول بی زبان کشور قارت شود

  • اب
    0

    این نخبه ها نخبه در بمب گذاری و همراهی با دشمنان هم بودن بهتر بود اساتید محترم به این موضوع اشاره میکردن تا افراد ناآگاهانه حرف بی مورد نزنن چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

  • رئوف
    0

    هر کسی گفته نخبه هر غلطی دلش خواست میتونه بکنه با منافقین ارتباط بگیره یا هر کار خلاف امنیت ملی دیگه یی و براشون بیانیه بده خودش هم مزدور و بایستی محاکمه بشه

  • مهدی
    0

    این دو را دو دستی تقدیم اروپا و آمریکا کردیم. بعید است که پس از آزادی و امکان خروج از کشور ، لحظه ای در ایران بمانند

    نظرات شما -
    • مجد
      0

      اره== ایجاد شرکت ساخت بمب های دساز در بوخوم آلمان ....گرگ زاده تروریست زاده.... فقط رفیقش رو الوده کرد جوجه تروریست

  • ...
    0

    اگر اتهامی که بهشون زده شده، صحت داشته باشه. حقشون اعدامه. حالا میخوان نخبه باشن یا عادی. الله و اعلم

  • حسین
    0

    پس لز این پس دعا کنیم،کسانی که بمب دست ساز درست میکنند تا اماکن عمونی را تخریب کنند،چاقو کشها،سارقین مسلح،ارازل و مزاحمین نوامیس،تروریستهای قاتل داتشمندان هسته ای،به امید خدا ازاد شوند وبه اغوش گرم خانواده بر گردند

    نظرات شما -
    • حسن لر
      0

      شلوغ نکن صد در صد اشتباه متن نوشتی بحث جداست

  • ناشناس
    0

    اینها چه بهتر که اعدام بشوند چون ازاد هم بشوند دیگر نخبه که نیستن پخمه شدند الان اسمشان هم یادشان رفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نترس اینا آزاد هم بشن سهم ساندیس شما محفوظه.

  • ناشناس
    0

    اگه اتهامی هست باید دادگاه تشکیل بشه. چرا بعد از یکسال هنوز دادگاهشون تشکیل نشده؟

  • ناشناس
    0

    خبر فوری شما فقط ادعاهایی رو منتشر می‌کردی که ثابت شده باشه، وقتی واسه این دو جوان دادگاهی تشکیل نشده، پس یعنی چیزی ثابت نشده

  • مری
    0

    کشور عقب افتاده نخبه ها در زندان دزدانش ازاد

  • ممد
    0

    چرا مطالب سایت درهم برهم و نامفهوم است.

  • رتبه ۴ کنکور
    0

    به امید ازادایتان

    نظرات شما -
    • رتبه 5 ارشد
      0

      اگر خائن به وطن و هموطن بودن؛ حقشون اعدامه. حالا میخواد هرکسی باشه.

    • رتبه ۴ کنکور
      0

      حاج اقا ساندیسی.دادگاه شما کفایت رسیدگی ندارد.به خوردن‌ساندیستان مشغول باشید.

    • از رتبه ی 5 ارشدسراسری به رتبه 4 دانشگاه آزاد. خخخخ
      0

      من اگه ساندیس خورم تو که عنبر نسا دود کنی. خخخخخخ. بابا اینقدر عنبر نسا دود نکنید واسه همین گیج می رنید بنده گان خدا. راستی از دانشگاههای درپیت که تو هرکوچه یه در باز کردن و کیلویی مدرک میدن چه خبر. خخخخخخ. برید جمع کنید منطق و فلسفه ی دوزاریتونو. که تو هر مسئله ای سرک می کشید. خخخخخ

    • رتبه ۴ کنکور
      0

      از فیکی مثل تو .نبایدم انتظار شعور و فهم‌داشت.حداقل من این دو عزیز رو از نزدیک‌دیدم‌ ولی تو ساندیسی ندیده و نفهمیده بلغور میکنی.رتبه ۵‌ ارشد خود خوانده همچون اربابت

  • ناشناس
    0

    علم و دانش و تخصص به درد خر می خورد نخبه و نابغه بدرد نمی خورد کشور به غارتگران متعهد نیاز دارد جمع کنید و دلخوش به این مقدار نباشید

  • اسلام رحمانی
    0

    اینا را چرا نفرستادید داخل هواپیمای اوکراینی تا با اشتباه اپراتور تنبیه بشن!!!!!

  • وحید
    0

    عجب ارتش انقلابی سایبری فعالا پاچه خواری دستمال کشی وریاکاری چاپلوسانه به خداناموسشون بفروشن شرف داره به اینکارایعنی شرفتون روفروختین

  • دلخسته
    0

    کشورمادیگه نخبه نیازنداره چون پخمه هادارن کشوررو اداره میکنن وتادزدهاوپخمه هاهستن جاهلان هم درخواب خوشندونیازی به انسانهایکه آنهاروبیدارکنن ندارن

  • کیان
    0

    دوتا جوان جوگیر شده باشن دو متر شیشه و دوتا شعار هم داده باشن شما که طالبان یک آدم کش افراطی رد یک هفته میجرخانید و هزار جور امکانات و اسلحه و مهمات میدهید که بره دبستان دخترانه را منفجر کنه شما تهدید هستید یا این دو نوجوان خام خجالت هم خوب چیزی هست

  • احمد
    0

    حالا جرمشان چه هست؟؟؟؟ مگه نه اینکه دانشگاه و دانشجو باید مطالبه گر باشد.

  • ناشناس
    0

    به نظر شما تازه جوانان نخبه ساله 19 که بر اثر هیجان جوانی در تجمعی شرکت کرده باشد مخل امنیت ملی هستند یا مسئولینی که اعتماد ملی را با گفتارو کردارشان سلب کرده اند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها