کشف محموله سلاح‌های مخصوص ترور در آستانه انتخابات/ تصاویر


23 اردیبهشت 1400 - 22:15
609d65c9d4786_2021-05-13_22-15
یک محموله سلاح با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی در ثلاث باباجانی کشف و ضبط گردید. بنابر اعلام مراجع ذی صلاح، این سلاح‌ها مخصوص عملیات ترور هستند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگویی اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و شبانه‌روزی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی اداره اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان در تیپ تکاور انصارالرسول (ص) و اشراف در ارتفاعات سخت گذر مناطق مرزی شهرستان ثلاث باباجانی در غرب کشور طی دو عملیات، محموله سلاح‌های ویژه عملیات تروریستی کشف و ضبط شد.

این منبع افزود: این محموله‌ها شامل ۵۰ قبضه اسلحه کلت ویژه عملیات‌های تروریستی و یکصد خشاب تیر است که بنا بود به منظور اجرای عملیات‌های تروریستی در آستانه انتخابات به داخل کشور منتقل شود که با هوشیاری رزمندگان تیپ انصارالرسول(ص)‌، اداره اطلاعات و رزمندگان سبزپوش تیپ امیرالمومنین این توطئه ناکام ماند.

یک محموله سلاح با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی در ثلاث باباجانی کشف و ضبط گردید. بنابر اعلام مراجع ذی صلاح، این سلاح‌ها مخصوص عملیات ترور هستند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

609d65c9d4786_2021-05-13_22-15
23 اردیبهشت 1400 - 22:15

یک منبع آگاه در گفت‌وگویی اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و شبانه‌روزی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی اداره اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان در تیپ تکاور انصارالرسول (ص) و اشراف در ارتفاعات سخت گذر مناطق مرزی شهرستان ثلاث باباجانی در غرب کشور طی دو عملیات، محموله سلاح‌های ویژه عملیات تروریستی کشف و ضبط شد.

این منبع افزود: این محموله‌ها شامل ۵۰ قبضه اسلحه کلت ویژه عملیات‌های تروریستی و یکصد خشاب تیر است که بنا بود به منظور اجرای عملیات‌های تروریستی در آستانه انتخابات به داخل کشور منتقل شود که با هوشیاری رزمندگان تیپ انصارالرسول(ص)‌، اداره اطلاعات و رزمندگان سبزپوش تیپ امیرالمومنین این توطئه ناکام ماند.

منبع: فارس

46

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مبین لطفی 2 0 پاسخ 1400/2/24 -12:56

درود خدا بر رزمندگان پاسدار و سپاهی خدا قوت

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/2/24 -12:10

چرا جلوی ورود مواد مخدر رو نمیگیرید که تمام جوانان مملکت را بیچاره کرده ؟؟؟؟؟ ( البته به جز بچه های خودتون که در آمریکا و انگلیس مشغول عشق و حال هستند !!!! )

ایرانی 0 0 پاسخ 1400/2/24 -12:08

سناریو سازی در آستانه انتخابات ؛ حقه ای نخ نما !!!!!

ناشناس 0 1 پاسخ 1400/2/24 -11:35

زمینه چینی برا تروریست اعلام کردن هر کی بخواد با نتایج احتمالا" ساختگی انتخابات مخالفت کند.

ناشناس 2 5 پاسخ 1400/2/24 -10:22

خوار را اینگونه می نویسند آقای رزمندگان اسلام..‌‌‌ حالا که ما از فرط بدبختی وعملکردآقایون خوارشدیم.....

ولی امر 1400/2/24 -13:25

تو روستای شما اینطور آموزش دادن ولی در لغت نامه فارسی خار درست است.

مرتضی 6 1 پاسخ 1400/2/24 -09:52

خدا درکنار رزمندگان اسلام دشمن ونادان داخلی ببیند که چگونه دشمن خار میشود درود بر شما پاسداران اسلام