خان‌محمدی: داربی پرگل می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داربی پیش رو سه، چهار گل خواهد داشت.

خان‌محمدی: داربی پرگل می‌شود

حسن خان‌محمدی درباره داربی پیش رو اظهار کرد: پرسپولیس این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و واقعا می‌تواند نمایش جذابی در داربی داشته باشد. این تیم با عملکرد خوبی که در آسیا داشت، نشان داد شایستگی‌ موفقیت‌هایی که کسب کرده است را دارد. پرسپولیس از نفرات بسیار خوب و با کیفیتی بهره می‌برد که از این جهت نسبت به استقلال برتری دارد. با این شرایط مطمئنا بازی جذابی را تماشا خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: در هفته گذشته دیدار برابر سپاهان حاشیه‌هایی برای پرسپولیس ایجاد کرد اما قطعا این حاشیه‌ها و نتایج قبل از داربی هیچ نقشی در این بازی حساس ندارد. این بازی آنقدر حساس است که حتی جایگاه تیم‌ها در جدول هم روی بازی تاثیر ندارد و فقط شرایط بازیکنان در روز مسابقه روی بازی اثرگذار است.

او در ادامه به داربی‌های قدیمی استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: استرس این بازی برای بازیکنان بسیار زیاد است. در دوره ما آنقدر استرس و حساسیت زیاد بود که شایعه شده بود از قبل، نتیجه تعیین شده و قرار است بازی مساوی شود اما واقعا اینطور نبود. طرفداران باید این موضوع را درک کنند که این بازی هم مثل بازی‌های دیگر فقط سه امتیاز دارد اما پراهمیت است. وقتی فشار روانی زیاد باشد، بازیکن درون زمین با استرس بیشتری بازی می‌کند و این باعث می‌شود بازی جذاب نشود.

خان‌محمدی ادامه داد: وقتی گلی زده می‌شود، تیمی که گل زده عقب می‌نشیند و تیم مقابل حمله می‌کند تا گل خورده را جبران کند و وقتی گل تساوی زده می‌شود، بازی به تعادل کشیده می‌شود. داربی‌ها همیشه تحت تاثیر جوی که قبل از بازی ایجاد می‌شود قرار می‌گیرند و به همین خاطر گاهی بازی کسل کننده می‌شود. با این حال در بازی‌های برزگ و حساس خارجی مثل ال‌کلاسیو چنین چیزی را شاهد نیستیم و می‌بینیم که در یک بازی گاهی چندین و چند گل زده می‌شود. در زمان ما هم برد داشتیم و هم باخت اما نکته مهم به نظر من این است که طوری بازی کنیم که هواداران از بازی لذت ببرند.

وی درباره بهترین خاطره خودش از داربی‌ها هم گفت: در داربی سال ۸۲ که با گل گل‌محمدی و بهنام ابوالقاسم‌پور برنده شدیم بسیار از بازی لذت بردم و آن بازی را فراموش نمی‌کنم. آن بازی یک دیدار خیلی خوب بود چون تیم ما شرایط خوبی نداشت اما در بازی با عملکرد خوبی که داشتیم توانستیم برنده شویم.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از داربی پیش رو هم گفت: دو تیم بازی‌های هجومی به نمایش می‌گذارند و به همین خاطر فکر می‌کنم سه یا چهار گل زده خواهد شد. دو تیم برای برد به میدان می‌روند و به همین خاطر بازی خوبی خواهیم دید.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها