نقشه شیطانی دختر مرد سرایدار برای پسر پولدار تهرانی

دختر سرایدار مجتمعی مسکونی که برای رسیدن به خواسته‌های بلند پروازانه اش، با ظاهری فریبنده پسر ثروتمندی را به ازدواج ترغیب کرده بود، سر بزنگاه لو رفت.

نقشه شیطانی دختر مرد سرایدار برای پسر پولدار تهرانی

«نجمه» که در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمده و پدرش سرایدار یک مجتمع مسکونی در شمال پایتخت بود، همواره از اینکه مجبور است برای گذران زندگی با کمک مادر و خواهرهایش برای مردم سبزی پاک کند و کارهای نظافتی انجام دهد، گله می کرد و زندگی شان را از همه مخفی نگه می داشت.
این دختر جوان که با قبولی در دانشگاه خود را در دروازه خوشبختی می دید، در حالی که خانواده اش ذره ذره و به زحمت پول جمع می کردند، با اصرار به دختران ثروتمند مجتمع لباس های برند آنها را قرض می گرفت تا بتواند با خودنمایی در دانشگاه توجه همه را به خود جلب کند.

نجمه که دوستانش او را «نگین» صدا می کردند، برای رسیدن به آرزوهایش از هیچ تلاشی فروگذار نبود و بالاخره شاهزاده رویاهایش را در یکی از میهمانی های اعیانی همکلاسی ثروتمندش پیدا کرد. «سامان» که مهندس بود و پدر و مادرش پزشک متخصص بودند، با دیدن این دختر شیفته او شد و ساده لوحانه دروغ های بزرگش را باور کرد.
سامان و نجمه چند باری یکدیگر را ملاقات کردند و سرانجام پیشنهاد ازدواج بین آنها رد و بدل شد. نجمه که به هیچوجه نمی خواست این فرصت طلایی را از دست بدهد، وقتی درخواست ازدواج سامان را شنید، به فکر نقشه ای فریبکارانه برای ورود به زندگی پسر جوان افتاد. او فکر همه چیز را کرده بود و درحال تکمیل سناریوی بی نقصش برای معرفی خانواده فقیر خود به سامان بود که یک اتفاق همه نقشه هایش را نقش بر آب کرد. داماد خوش خیال، عروس رویاهایش را در حالی که با لباس کار در حال نظافت منزلی بود، دید و به خاطر دروغ بزرگش برای همیشه او را ترک کرد.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • صفو۹۸
    0

    این داستان کوزت و آنه شرلی نبود؟وامصیبت از بی خبری چه چیزهای تیتر میزنن.اگه بگردی خبر بدبختی ملت زیاده وداستان بل سباستین را نمی سازین.

  • ناشناس
    0

    مگر دخترسرایدارانسان نیست آرزو ندارداوتنها خیال ازدواج داشته نه خیانت، فقروفاصله طبقاتی شکافی است ایجادشده دربین اقشاریک ملت واگرثروت دراین مملکت دست عده ای خاص نبود واگر این همه چپاول صورت نمی گرفت وتقسیم ثروت عادلانه توزیع می شد شاهداینگونه حوادث وفجایع وفشارهای اقتصادی و..‌‌.نبودیم که یک عده بایدکلفتی کنند ودرحسرت وآرزو وفقرومحرومیت بمانندوعده ای ازسهم آنها برای خود کاخ بسازند وبین مردم جدایی وفاصله طبقاتی و.‌‌‌‌‌.... بیاندازند .

  • ادینه
    0

    به نظرمن این حرفها دروغ نیست دختران وپسران باید خیلی حواسشان جمع باشدوهم طبقه خودشان رادر ازدواج انتخاب کنند مثل مسولین مملکت به ازدواجهایشلن دقت کنید همه در سطح خودشانخودم حرف دو دخترا شنیدم که یکی به دیگری می گفتمادرم به من گفت دانشگاه ازاد شمال تهران را انتخاب کن تا بتوانی یک پسر پولدار به تور بزنی

  • جانباز آتش به اختیار
    0

    داستان سریال ترکی ماهواره بود ؟

  • شب
    0

    از کی دروغ برا ازدواج یک فقیر وغ

  • شب
    0

    از کی دروغ مصلحتی برا ازدواج فقیر غنی شده نقشه شیطانی

  • مهشید
    0

    مگه دختر سرایدار آدم نیست متاسفم به اونایی که پول دوستن چون دختره پول نداشته میگوین میخواسته به خواستش برسه اگه پول داشت که نمیرفت کار کنه بدشم کار کردن که عیب نیست در آخر انسانیت مهمه وسلام...

  • متفاوت
    0

    این یک اصل است :هرجا دروغ درهرمقوله ای وارد شد انگیزه به هدف نمیرسد واگرهم برسد عاقبت ندارد.تیترها وحرفها هم از نا اگاهی جوردیگه ای رقم میخورند.

  • زهرا
    0

    گفته بزرگان ,هیچ عزیزی خوار نشود وهیچ خواری عزیز چون ظرفیتها فرق می کنه به قول شاعر یارم مباد که گدا معتبر شود گر معتبر شود زخدا بی خبر شود دراین امر دلسوزی جایی ندارد برابر تباه شدن زندگی می باشد فرض کنید اگه این کار انجام می شد همین دختر سرایدار با نادر شاه فالوده نمی خورد

  • ادینه
    0

    هنظرمن همه انسانند وقابل احترام ودنیا نمی چرخد بدون اینکه از همه مشاغل باشند ولیبرای راحت زندگی کردن ودرک بیشتر داشتن باید هم طبقه بودتا دنیا دنیا است همه نمی توانند در یک حد باشندهمان طوری کهحتی دریک خانواده یک فرزند باهوشتر وبا پشتکارترازدیگر ی است که انهم به خاطر هزارچیز می تواند باشد از زنی که هر فرزند از کسی می گیرد یا شرایط روحی وفصلی وزمانی تولددر پاسخ به کسی که گفته اگر پروت در دست همه بودباید بدانیم اگر پروت دنیا به طور مساوی هم تقسیم می شد انکسی می توانست موفق باشد که از بهره هموش بالاتری برخوردار است

  • .
    0

    این دیگر چه حرفیه الان آن دختر مقصر است یا آن پسر خدا را شکر دختر بیچاره از دست همچین آدمی نجاتپیدا کرد

  • ناشناس
    0

    هر فر دی دورغ بگوئید بسیار خطرناک هستش بخصوص تشکیل خانوا ده چه مرد و چه زن در یک سقف یک عمر زندگی خیلی باید با دقت توجه کرد مسله فقیر و غنی نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها