تحلیلی درباره جنگ جدید غزه

وحشت اسرائیل از دست نامرئی خدا / بمباران اورشلیم انتقام ایران است؟ / راکت‌های مقاومت پیام مهمی به تل آویو دادند

اورشلیم پست، بعد از بمباران اخیر مناطق اشغالی توسط نیروهای مقاومت نوشت: این همان وعده‌ی انتقامی بود که ایران هفته گذشته داده بود.

وحشت اسرائیل از دست نامرئی خدا / بمباران اورشلیم انتقام ایران است؟ / راکت‌های مقاومت پیام مهمی به تل آویو دادند

به گزارش خبر فوری ، بمباران مناطق مختلف رژیم اشغالگر قدس توسط نیروهای مقاومت، باعث وحشت و ترس بسیاری از دولتمردان اسرائیل و رژیم صهیونیستی شده است ( اینجا بخوانید).

حالا برخی پایگاه‌های خبری صهیونیست، به این اتفاق واکنش نشان داده و در تحلیل‌هایی به این موضوع پرداخته‌اند. پایگاه اورشلیم پست، در مقاله‌ای واکنش سریع و قاطع نیروهای مقاومت را به ایران مرتبط دانسته و نوشته است: " این همان وعده‌ی انتقامی بود که ایران هفته گذشته داده بود."

چگونه راکت‌های مقاومت به قلب اورشلیم رسید؟

نویسنده مقاله به اظهارات سردار سلامی (فرمانده کل سپاه پاسداران) اشاره دارد که هفته پیش گفت اسرائیل به علت کوچکی بیش از حدش کاملا در یک عملیات گسترده تاکتیکی قابل دسترسی است.

طبق اعتراف خود اورشلیم پست، موشک‌های حماس در شب مقاومت، به "کرسنت" هم رسیده و حتی مرکز و جنوب رژیم صهیونیستی را هم هدف قرار داده‌اند.

نویسنده به این مطلب اشاره دارد که پیش از این، موشک‌های S200 از سوریه به دیمونا (پایگاه هسته‌ای رژیم صهیونیستی) اصابت کرده و این نشان می‌دهد که برد موشک‌های نیروهای مقاومت به حدی رسیده که تمام نقاط اسرائیل را در بر می‌گیرد.

همچنین، طبق اعتراف نویسنده اورشلیم پست، حمله نیروهای مقاومت به عسقلان نشان داد که قدرت دیوار آهنین و نیروی ضد هوایی اسرائیل در مقابل حملات موشکی نیروهای مقاومت زیاد نیست.

اورشلیم پست معتقد است نیروهای "جهاد" در پشت پرده حملات اخیر به عسقلان بوده اند و این گروه متحد جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس سبک نیروی نظامی ایران نیز عسقلان را هدف قرار داده است.

نویسنده تاکید دارد که البته این نخستین بار نیست که نیروهای جهاد مناطق اشغالی را هدف قرار می‌دهند و پیش از این، تل آویو را هم مورد هدف قرار داده بودند.

پیامی که راکت‎ها به اسرائیل رساندند

ایران و حزب الله بارها گفته اند که اسرائیل رو به سقوط است. از نظر نویسنده، موشک باران شب گذشته نشان داد تا حدی حرف آنها درست است. به جز این، بحران داخلی اسرائیل هم هر لحظه در حال بیشتر شدن است. بحران مسجد الاقصی و به خصوص آغاز مجدد تنش و جنگ با حماس (پس از مدتی آرامش نسبی) به خوبی نشان می‌دهد اوضاع برای اسرائیل خوب پیش نمی‌رود.

طبق گفته نویسنده، تصویری که از داخل اسرائیل به نیروهای مقاومت در سوریه، عراق، فلسطین، ایران و یمن می‌رسد این است که اسرائیل از درون دچار آسیب شده و حالا بیش از گذشته ضعیف است { و شاید بهترین وقت برای ضربه زدن به آن باشد}.

نویسنده در انتهای مقاله خود می‌نویسد: "وضعیت فعلی یک گام جدید را نشان می‌دهد. منظورم یک عملیات تاکتیکی است که ایران یک هفته قبل در روز قدس پیش‌بینی‌اش کرد و پیامش به غزه و نیروهای جهاد و مقاومت رسید و حالا هم این پیام از طریق راکت‌های مقاومت به تل آویو و اورشلیم رسیده است."

این مقاله نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی نسبت به اتفاقات آینده بسیار نگران است و آن را پاسخی به فعالیت‌های خرابکارانه دو ماه اخیرش می‌داند.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 99
  • کاربر ناشناس
    0

    متاسفانه میزان خسارت مالی ،جانی و جرحی فلسطینیان بیشتر از اسرائیلیان بوده

    نظرات شما -
    • شنبه
      0

      ای کاش بجای تبلیغات این پول رانماینده ها به ماقشر کارگر می دادندبهترنبودبرای کاغذخرج می کنند فکرکنند یک کارگر امروز عید فرداجمعه ناهار دارند بخورندبعد بفکرنامزدشدنباشند

    • شنبه
      0

      ای کاش بجای تبلیغات این پول رانماینده ها به ماقشر کارگر می دادندبهترنبودبرای کاغذخرج می کنند فکرکنند یک کارگر امروز عید فرداجمعه ناهار دارند بخورندبعد بفکرنامزدشدنباشند

    • ناشناس
      0

      اگر موشک باران نبود خسارتشون چند برابر بود حالیته

    • سید
      0

      راجب بایکوت خبری چیزی شنیده ای قطعا نه پس باور نکن وقتی من میخواهم خودت را قدرتمند جلوه دهم قطعا دروغ گفتن و واقعیات را نگفتن در راس امورم قرار می دهم تا ته دل کشور روبروی خود را خالی و اقدامات آنرا را کوچک نشان دهم .کمی با عقل و منطق کامنت بگذاریم

    • ب سید
      1

      توچی راجع ب شستسوی مغزی چیزی شنیدی ؟؟؟؟؟؟واینکه جمله بندی هم که بلد نیستی(وقتی من میخواهم خودت را فدرتمند جلوه دهم) چی نوشتی خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • سید
      0

      عزیزم وقتی نمی فهمی نمی شود کاری کرد اون مثال بود زدم و خودم را برای فهماندن آن برای شما خطاب نمودم . بدبختی مملکت ما حضور افکار های باطلی مثل شماست که باعث بدبختی و فلاکت مملکت شده اید است و همین افکار تعطیل و باطل سبب شده دست برخی از خواص تا آرنج در بیت المال باشد . حالا برو خوشگل به افکار خودت بخند .

    • ناشناس
      1

      اولا خدانکنه من عزیزتوباشم دوما آخر اعتماد ب سقفی تو هم اشتباه مینویسی هم. هم دری وری جواب میدی برررررو درحال سجده ب قبله ات اسرائیل وآمریکای خون آشامت باش خخخخخخخخخ

    • ل
      0

      سیدهمان ناشناس است وهمان سید گاف دادی ناشناس جمع کن این مسخره بازی هارا وای چقد

  • مورچه
    0

    ای کاش پول دوتاازاین موشکهای نقطه زن رابمن میدادید تااین اخرعمری کمی معنی رفاه واسایش حس میکرده

    نظرات شما -
    • mohammad
      0

      فقط تخریب ، فقط حمله ، فقط میسخره کردن میهنم ایران ، مگه به یمن هم موشک ندادیم؟

    • mohammad
      0

      فکر کردم نوشتید یمن

    • مورچه
      1

      محمد چراهمش بمن گیرمیدی خودت اوضاع مالیت خوبه خبرازحال دیگران نداری باباجون منم بعنوان یک ایرانی بایداز ثروت خدادادی کشورم سهمی داشته باشم ب اون کسی که اعتقادداری مث شما نه جیره خورم نه ساندیس خور فقط حق وحقوق ملی خودم و ۸۰میلیون ایرانی رافریاد میزنم وتوچه کاره هستی که میخواهی صدای حق طلبانه منو خفه کنی بچه من تا اخرین نفس خواهان تقسیم ثروت ملی هستم نادان

    • mohammad
      1

      خوب نادان نکنه پولتو نیروهای مسلح خوردن و با پول تو موشک درست کردن؟ خود نیروهایی مسلح بودجه شون رو کامل نمیدن ، بعدشم چرا شماها فکر میکنید پولتون تو جیب نیروهای مسلحه؟ چرا همش به نیروهای مسلح گیر میدید؟ چرا پولتو از شیخ بنفش نمیخوای؟ جالبه نوشتی صدای حق طلبانه!!! برو صدای حق طلبانتو برای دولت بلند کن شماها فقط گیردادید به نیروهای مسلح چون چشم ندارید موفقیت هاشون رو ببینید . هی چپ میرید راست میرید به نیروهای مسلح هتاکی میکنید خجالتم خوب چیزیه که شما ندارید ، یه ذره حق طلبی توی وجودتون نیست.

    • به مورچه وmohammad
      1

      دوتا علاف به نام های مورچه و mohammad که از اظهار نظرات هیجانی شون معلومه جوان هستند بابا برید سر کار وکاسبیتوت اومدن اینجا هی نظر میدن جالب اینکه میا جواب هم میدن یعنی اینقدر بیکارید؟ کی خرجتونو میده پدرتون ؟واقعا که

    • ب مورچه
      1

      دنیات شده شکم وپول !!!؟؟؟بتو وامثال تو اگر کل دنیارو بدن بازم سیر نمیشین ؟؟؟

    • ب به مورچه ومحمد
      0

      وارد بحث اقامحمدومورچه نشو فضولی ممنوع خرج شمارا حتمامامانت می ده که اینجایی علاف

    • از پرسنل شرکت جهاد نصر کرمانشاه
      0

      خدا گواهه من و ۸۰۰ کارگر همکارم ۹ ماهه که حقوق و ۲ ساله که عیدی نگرفته ایم‌ !!! از دولت طلب داریم میگن پول نیست بیایید اوراق مشارکت ببرید و نصف قیمت بفروشید !!!! زن و بچه ما آدم نیستند ؟؟؟ فقط فلسطینی ها آدمند ؟؟؟؟

    • ب محمد
      0

      ایرانم ازکی تاحالا عربزادها ایران را صاحب شدن

    • mohammad
      0

      یه مرزنشین کرد هستم نه عربزاده به وطنم هم خیلی علاقه دارم و مثل شما نیستم که نون این مملکت رو بخورم و حتی در یک جا از وطنم دفاع نکنم حتی به زبان!!!

    • کارشناس
      0

      مرزنشین کردهستی نزدیک اعرابی پیاده بروغزه الهی شهدبشی

  • کاربر ناشناس
    1

    باید به فلسطینی ها کمک کرد از چهار طرف باید به اسرائیل اشغالگر زد انشالله هرچه زودتر نابود بشن دورد بر رزمندگان فلسطینی قهرمان خداوند متعال کمکشون کند

  • مهری
    1

    اتفاقات افتخار می کنیم که بگید کار ایران ودر کنار نیروی مقاومت ایستاده شما بامکر و حیله عین دزد امدیدچند سال دانشمندان ما رو ترور می کنید ودرمیرید صد در صد گفتیم انتقام میگیریم هنوز انتقام سخت از شما صهیونیستهای جنایتکار نگرفتیم انتقام سخت ودرد ناک که اسرائیل زیر ورو کنه نگرفتیم هم از اسرائیل وهم از آمریکا ی شیطان صفت انتقام شهید سلیمانی باید بگیریم انتقامی که تا عمر دارید پا ی اسرائیلی و امریکایی به خاور میانه نخورد

    نظرات شما -
    • حسینی
      1

      ماشاالله به حماس و مقاومت اسلامی و القسام کاری کردن که امروز اسرائیل بدون هیچ شرط و شروط آماده امضاء قرارداد آتش بس و پرداخت جریمه و دیه شهدا

    • ی ا
      1

      مرسی مهری جون.

  • mohammad
    1

    یه سری افراد معلوم الحال هستند که کلا ایران رو مسخره و محکوم میکنن جدا از اینکه اینجا وطن ما هستش و این افراد اصلا حق مسخره به وطن مارو ندارن ، این افراد از نفوذ ایران در منطقه بسیار شاکی هستن . وقتی که داعش به 40 کیلومتری مرزهای ما رسید و نیروهای ما به جنگ با داعش رفتن همینا میگفتن چرا میرید در عراق و سوریه میجنگید و به ما چه ربطی داره(همین قدر وقیح) . بعد که گفتن چرا تمام پول مملکت رو میبرید تو عراق و سوریه خرج میکنید که باید بهشون گفت هر بخشی بودجه خودشو داره و وظیفه خودش رو انجام میده ، حالا چون دولت تدیر و امید شما بد کار کرده باید نیروهای مسلح هم از وظیفشون دست بکشن؟ بعد همین دوستان جدیدا مرزهای وقاحت رو پشت سر گذاشتن و میگن چرا موشک به غزه دادید این پول ماست که دارید میدید غزه!!!! همین قدر وقیح . جالبه همین افراد تا دیروز میدان و موشک هاشو میکوبیدن الان شدن دلسوز میدان و موشک هاش ، آخه انسان های عاقل وقتی که ما در تولید موشک خود کفا هستیم و اگه موشک هامون رو به ملت هایی که نیاز دارن ندیم اون وقت همین موشک ها توی انبارهای خودمون خاک میخورن. و در آخر اینکه همین فراد بیان تعهد کتبی به نیروهای مسلح بدن که شما دیگه منطقه حضور نداشته باشید اگه دشمن به ایران حمله کرد ما خودمون میریم باهاش میجنگیم که البته اگه حمله ای بشه همین افراد قبل همه از کشور فرار میکنن. در ضمن ایران نه نیرو بفرسته برای منطقه ، نه یکم خرج کنه برای منطقه و نه حتی نسلیحاتی بده پس ایران چیکار باید بکنه؟ یه نگاه به ملت های جنگ زده بندازید ، آن چه راکه برای خود نمیپسندید برای دیگران هم مپسندید.

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      ما عادت کردیم که همیشه پیروز میدان باشیم . حتی وقتی که ده بر هیچ عقبیم .

    • به mohammad
      0

      چی میگی واسه خودت انگار خیلی بیکاری هر وقتی میام کامنت تو رو مبینم برو کار کن مگو چیست کار

    • زخمی
      0

      وقتی خودتون به راحتی مسئولین مملکتو مسخره میکنین همین میشه دیگه. ایرانی ها کلا عاشق مسخره بازی ان. به گفته شما مجبوریم برای دیگران خرج کنیم. زن و بچه ام از گشنگی بمیرن هم مهم نیست، مثلا پول گاز و برق ربطی به غذا نداره. بدیم همسایه بخوره... چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

    • سید
      1

      احسنت محمد جان خودت را ناراحت نکن ظرفیت فهم انسان به عقل است وقتی من درپوش روی شعور و عقلم می گذارم و ملاک تصمیماتم را اخبار بیگانه قرار می دهم و حتی وقتی خود رسانه های آمریکا در زمان انتخابات ریاست جمهوری جناح های سیاسی آنها بطور واضح همدیگر را به تشکیل داعش متهم می کنند و من باز هم چشمم را می بندم و کور کر و لال می شوم برای من نمی شود کاری کرد . کسانیکه با صحبت های تو مخالف هستند قطعا فاقد فهم و درک مسائل سیاسی هستند و منابع خبری آنها دشمنان این خاک و ملت شریف ایران است .کسیکه خودش را بخواب می زند را نمی توان بیدار کرد.

    • mohammad
      1

      آقای زخمی پول شما رو دولت تدبیر و امید و اون شیخ بنفش خورده نه نیروهای مسلح ، الان چون نیروهای مسلح پوزه دشمن رو به خاک مالیدن باید به خاطر اینکه دولت تدبیر و امید بدبختمون کرده اونا هم بیان و بد کار کنن؟ یعنی چون دولت بد بوده نیروهای مسلح هم باید بد بشن؟ همون طور که گفتم تمام بخش های کشور بودجه خودشون رو دارن و به نیروهای مسلح ربطی نداره که دولت تدبیر و امید شماها با پول مملکت چیکار میکنه چون اصلا وظیفشون نیست و وظیفشون تامین امنیته شماها برید یقه دولت رو بگیرید که وظیفش معیشته مردمه.

    • بهرامی
      0

      اینها راکت نیستند که به اسراییل میزنند پولهای مردم ایران است که به اسراییل پرتاب ومیسوزند وبجایش هرروزبه فقر وفلاکت جوانان ومردم ایران اضافه می شود

    • یکی از مردم
      0

      از نفوذ ایران تو منطقه شاکی نیستیم از نفوذ شما اجنبیها تو ایران شاکی هستیم که مارو گروگان گرفتید تا دوستان فلسطینیتون رو آزاد کنید!!!!

  • انقلابی
    0

    همان طور که انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال ایران آباد کرد حماس و مقاومت پیروز این جنگ شدن کی به کیه

  • ..
    0

    فوری بگو دهها فلسطینی شهید شدن الان بنظر شما داریم قدرت نمایی می کنیم ما قدرت نمایی که به قیمت جان افراد بیگناه باشد نمی خواهیم

    نظرات شما -
    • mohammad
      1

      مگه مردم بیگناه غزه رو میکشیم؟ اینم بدی که سلاح بهشون میدیم تا از خودشون دفاع کنن؟

    • سید
      0

      اولا تو کاره ای نیستی که بخواهی یا نخواهی مسائل سیاسی و فرامرزی کشور بالاتر از این حرف ها است که من وتو بخواهیم نظر بدهیم .اگر قرار باشد در جلوی ظالم زانو زد و التماس کرد پس همان مرگ شرف دارد به زندگی با ذلت . اینقدر زدند و رفتند و به کشورهای ضعیف توهین کردند الان مدعی حقوق بشری دارند .اگر از این همه که زدند یکبار می خوردند دفع بعد جرات زدن نداشتند .شما بهتر است تاریخ مطالعه کنی جنگ 33 روز لبنان باعث شد حکومت جعلی اسرائیل دیگر جرات نکند خطا کند اگر هم مجدد انجام دهد بد می خورد .

  • کارشناس
    0

    برو جمع کن تا حالا حداقل ۶ فرمانده ارشد حماس کشته و تلفات حماس بالای ۱۰ تا ۲۰ برابر اسراییل است. و در این تبادل آتش افراد بی دفاع و مردم عادی تلفات میدهند ببخشید این کجاش قدرت نمایی و افتخار است؟

    نظرات شما -
    • mohammad
      1

      خوب آدم ناحق اسراییل رو با غزه مقایسه میکنی؟ سلاح جنگی غزه تا چندسال پیش فقط سنگ بوده!!! اسراییلی که تحت حمایت بی بدیل اتحادیه اروپا و به خصوص آمریکا هستش ، اسراییلی که انواع سلاح جنگی داره ، اسراییلی که هم نیروی هوایی داره و هم پدافند هوایی و هم بمب اتم ، اسراییلی که مثل غزه دور تا دورش محاصره نیست میخوای تلفات بیشتری بده؟ غزه نه پدافند هوایی داره نه نیروی هوایی و نه پناهگاهی ، با وجود این همه تبعیض و نابرابری هر روز اسراییل رو موشک بارون میکنه آیا این افتخار نیست؟ در ضمن جهت اطلاع نیروهای حماس چند تن از افسران اطلاعاتی اسراییل رو به هلاکت رسوندن این جدا از کشته ها و مجروحان دیگر اسراییله.

    • ناشناس
      0

      محمدبیاساندیس با نان بربری بخور

    • حسن
      0

      محمدغزه را دوست داری بربجنگ اینجا چه می کنی بدبخت ساندیس خور

    • mohammad
      1

      آقایان ناشناس و حسن اگه حرف مفتی برای گفتن دارید و اگه استدلال دوهزاری دارید که بیان کنید، بسم الله ، اگه هم ندارید ببندید دهنتون رو که خوب شما رو با استدلال واقعی سوزوندم.

    • حمیرا
      1

      لازم است توجه کنید به این موضوع که رژیم تروریستی اسراییل تا دندان مسلحه آمریکا حمایت میکندش اخرین سلاح های مختلف رو در اختیار داره ببینید سربازان وفرمانده هاشون چی می پوشند تو حتی جنگ خیابانی ولی فلسطینی ها هیچی ندارند محاصره است 5سال غزه وسلاح ندارند فقط راکت وموشک که اخیرأ حزب‌الله بهشون رسونده با این حال 73سال دارند مبارزه می‌کنند بنظرت این یعنی چه کدوم قوی ترند

  • حسین شریفی
    1

    انشاالله حضرت اقا به جوانان کشورمان حکم جهاد ازادی فلسطین را بدهد تا در عرض یک هفته در تلاویو قلیان چاق کنیم

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      بدون حکم جهاد هم میشه ها ؛ در دفاع از مظلوم حکم جهاد واجب نیست .

    • یکی از مردم
      0

      43 سال پیش حکم داده شده !!! اگر اهل جهاد بودی الان فیض شهادت نصیبت شده بود...حالا هم بهت یاد آوری کردم که بعد بهون نداشته باشی راه بازه برای جهاد برو به سلامت!!!!

  • امیر
    1

    اسراییل یا باید نابود کند یا باید نابودشود راه سومی وجود ندارد آخر اسرائیل اینه هرچه میگذرد به ضرر اسراییل وبه نفعه ایران

  • سیما نادری مدیر بلداجی
    0

    از مسافران هواپیمای اوکراینی چه خبر از کشته های آبانماه ۹۸ چه خبر از ستار بهشتی ها چه خبر از افغانستان و طالبان و دخترکان مظلوم افغان چه خبر؟؟؟

    نظرات شما -
    • عباس
      1

      از ترور سردار سلیمانی چه خبر؟از ترور فخری زاده چه خبر؟ از خرابکاری های نطنز چه خبر؟پس حضور 20 ساله آمریکا برای چی بود؟برای غارت منابع (احتمالی) افغانستان؟

    • احسان
      1

      میخوای حرفی بزنی حرف منطقی بزن.طوطی وار حرف های یه عده رو تکرار نکن از مغز خودت بصورت مستقل استفاده کن.کاری به مشکلات داخلی ندارم ولی اگه دولت ایران بد بود که نمیرفت طرف کشور های فقیری چون یمن رو بگیره.میرفت سمت عربستان که یمن رو تقسیم کنه.میرفت سمت اسرائیل که لبنان و فلسطین و دیگر کشور هارو تقسیم کنن بین همدیگه.ایران راحت میتونه نصف خاورمیانه رو با به خاک و خون کشیدن کشور های فقیر رو مال خودش کنه ولی با چه قیمتی.مگه ما کشور های غربی هستیم که با فروش اسلحه و دوشیدن کشور ها و کشتار افراد بی گناه پول به جیب بزنیمو پیشرفت کنیم

    • محک
      0

      احساس منطق شمایعنی جنگ وخون ریزی اقا احسان برساندیس میل کن

    • mohammad
      1

      آقا احسان نظر خیلی خوبی دادی تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکردم ، در جواب محک هم باید گفت ما ساندیس کشورمون رو میخوریم اما شما کاسه لیس بیگانه اید ، اگه امثال شماها حرفی برای گفتن داشته بودید که خودتون رو ضایع نمیکردید و مدام نمی گفتید ساندیس خور پس به ضایع کردن خودتون ادامه بدید ، راستی از کی تا حالا هرکی که حب وطن داشته باشه میشه ساندیس خور؟

    • احسان
      1

      محک مثل بچه پنج ساله حرف‌نزن که هر کس حرف حق رو بزنه میشه ساندیس خور.تو بیا برو از راه دیپلماسی بیین صلح رو برقرار میکنی.اینطور رژیم هایی فقط باید مثل خودشون وحشیانه رفتار کنی وگرنه اگه اروم بمونی و جوابی ندادی صددرصد روز به روز بیشتر میزنن تو سرت.یک لحظه خودتو بذار جای اونا که بیان تو خونت بزنن خودتو ناموستو و هزار چیز دیگه.‌لطفا بی غیرت نباشییییییم

    • احسان
      1

      قربونت محمد.بعضی افراد هستن که واقعا فکر نمیکنن به این چیزا از روی ناآگاهی حرف میزنن که باید واسشون توضیح داده بشه.هر چند عده ای هم هستن که نمیخوان بفهمن.یا بهتره بگم کسی که خودشو به خواب زده باشه هیچوقت نمیشه بیدار کرد

    • نخبگان هواپیمای اکراینی
      0

      احسان ساکت شو ساتدیسی

  • ایرانی
    0

    انشالله که این جنگ به ایران کشیده نشود........

  • محمدرضا
    1

    ایران باید اسراعیل رانابود کند

    نظرات شما -
    • ب محمدرضا
      0

      باخرج کی وبه چه قیمتی وبرای کی بایدنابودش کنید

    • ناشناس
      1

      برای اینکه دیگه دانشمندای ایران رو ترور نکنه! توی مراکز هسته ای ایران جاسوس نفرسته!مگه ما رفتیم تاسیسات دیمونا رو منفجر کرده بودیم که اونا اومدن نطنز رو زدن؟ما که حتی بعد از ترور شهید فخری زاده باهاشون کاری نداشتیم ولی اونا دوباره اومدن به تاسیسات ما حمله کردن!

  • ح آ
    0

    اگه مردین از همه طرف بزنین تمومش کنین

  • ناشناس
    0

    جواب بعضی ها به نظر میاد توخونه باشیم تاعزیزان مارا شهید کنن ای بی غیرد

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      مسلمانان اویغور چین و روهینگیا و میانمار را که میسوزانند عزیز تو نیستند ؟؟؟؟ فقط مسلمانان فلسطین و لبنان عزیز تو هستند ؟؟؟؟

    • .
      1

      مگه کسی به مسلمونای اونجا گفت عزیز نیستن؟حالا اصلا کسی راجع به اونا حرف زد؟چرا دائم علاقه داری اینارو باهم قاطی کنید؟تازه همون موقع هم همه جنایت اونارو محکوم کردن حتی فقط ایران بود که از جنایت در حق مسلمون های روهینگیا و میانمار توی سازمان ملل صحبت کرد و کمک های امدادی فرستاد! اونجا مستندش هست میتونید برید ببینید!

    • به .
      0

      قاطی هستند... چرا صدا و سیما یا مسئولین حرفی از اونها نمیزنن؟ چرا نباید یکی حسابشون کرد؟ تازه فقط بحث مسلمانی نیست انسانهایی هستند که به جرم دینشون دارند ترور میشن چرا نباید ازشون دفاع کرد؟؟؟ نه دیگه...شماها تا کم میارید میخواید مغلطه کنید....مرد باشید تو صدا و سیما از مسلمانان اویغور هم بگید تا باور کنیم شما طرفدار انسانها هستید!!!

  • اشکان
    0

    من یک سوال دارم قصد مخالفت یا موافقت هم ندارم.می دونم ما با اسرائیل دشمن هستیم و باید نابود شه یا اون نابودمون میکنه.اما باور کنیم که فقط قصد از طرفداری فلسطین دفاع از مظلومه؟ آیا دفاع از آن نفعی دارد یا خیر؟ درضمن فلسطین اصلا رابطه خوبی باایران نداره و خواهان رابطه با ایران نیست این رو همه میدونن..پس چرا بااین اوصاف کمک میکنه بش؟

    نظرات شما -
    • احسان
      0

      کی گفته با ایران رابطه خوبی نداره؟یبار یه فیلمی دیدم گروهی از مردم سوری داشتن میرقصیدن یکی نوشته بود نگاه ما خودمون بدبختیم کمک کیا میکنیم.اخه مگه اون یه عده خاص رو باید فقط دید.ایران هم برو شمال تهران همشون وضعشون توپ توپه.یعنی دیگه کل ایران وضعشون خوبه؟؟هر جایی خائن داره مظلومم داره پس نباید همه رو با هم جمع بست

    • حمیرا
      1

      فلسطین به گفته امام خمینی ره پاره تن اسلام عزیز است دوم اینکه فلسطینی ها اصلا مسلمان هم نباشند که هستند مظلوم که هستند در برابر ظلم اسراییل و آمریکا وغرب که هروز کشتارشون میکنن سوم اونا هنیه رهبر حماس مطیع رهبری معظم است وفعلا هم سپر ما هستند ما هرکس با دشمن اسلام بجنگه ازش حمایت می کنیم

    • الن
      0

      خطاب به حمیرا: به گفته بچه های جنگ ما تو 8 سال جنگ با عراق اسیر فلسطینی هم داشتیم! اون موقع ما مظلوم نبودیم؟

  • رضا خداوردیان
    1

    اینجانب فکر میکنم شرایط به نحوی است که نیروهای مقا ومت باید مراکز نظامی و اقتصادی صهیونیستا را بزنند و از هیچ چیزی نترسند. شرایط اروپا و آمریکا آنقدر وخیم است که در حال حاضر زیاد نمیتوانندکاری انچام دهند. و ازطرفی فلسطنیها نباید هر چند وقت یکبار مورد هجوم قرار بگبرند. اینبا میتوانند قدرت مردمی فلسطین را به کرسی بنشانند. انشا الله

    نظرات شما -
    • محک
      0

      ایول بابا مخ کجابودی تاحالا خودت تنها گفتی

    • الن
      0

      خدا روشکر تو ایران راکی و رمبو زیاد داریم.

    • یکی از مردم
      0

      مراکز اقتصادی و سیاسی و نظامی مارو چی به سرش آوردید که سالهاست مردم ایران روی آسایش رو ندیدند؟؟؟؟کور خود و بینای دیگران شدید؟ ایرانی است که سالهاست گروگان گرفته شده

  • ایثارگر
    1

    اسراییل رژیمی جعلی وتروریسم است باید از منطقه جمع بشه خیلی فراتراز بحث کمک به فلسطین است همانقدر که برا خود فلسطین خطرناک است برای خودمون هم خطرناک است

    نظرات شما -
    • محمد
      1

      خیلی هم خطرننننننننننناک است واویلا ترسیدم

  • وحید
    0

    حیا کنید اعراب به نوامیس شما رحم نکردند ! ازشون حمایت می کنید ؟؟؟ ! تا کی بی غیرتی ؟؟؟ همین اعرابی که دخترانی ایرانی تجاوز می کردندو شراب می خوردند بعدش میرفتن سجده شکر میکردن به دشمن خودشون تجاوز کردن ! شرم نمی کنید ! شما ایرانی هستید ؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اعراب سپره نترس کسی به حاله اعراب دلش نمی سوزه مشکل اسرائیل که باید نابود بشه

    • حمیرا
      1

      چرا جنگ بین اسلام و کفر رو اسمش رو میگذارید عرب وعجم از اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید مسجدالاقصی قبله اول مسلمین بوده این یعنی برای هر مسلمان درک وفهم کنید چه ربطی به اعراب داره قران گفته پس اگر بیفته دست اسراییل نابودش میکنه مثل داعشی

    • به حمیرا
      0

      مسجد الاقصی قبل از اینکه قبله مسلمین باشه برای یهودیها بوده درحالی که کعبه هزاران سال قبل از اسلام ساخته شده و بدست حصرت ابراهیم بازسازی شد...اگر به اول و دوم باشه یهود قبل از اسلام بود ولی این دیگه بحث مذهب نیست بحث سرزمین پدری و اجداد هست که اون هم باعثش طمع خود فلسطینیها شد با قیمتهای بالا فروختند به یهود و بعد هم....

  • سیخ
    0

    به کاذبرمحمد.وسید جنبه داشته باشید کامنت که ساندیس نیست خودتون رو خفه کردین ازهمه ایراد گرفتیداگر مردمیدان هستین اینجا چه می کنید حرف مفت نزنید شماخیلی خوبیدباشه چراریا می کنید نظرخودرابگوید بخصوص محمد بس کن بیسواد یکبارنظر گذاشتی منفی گرفتی رفتی زیرکامنت ها نظرخودرابه دیگران تحمیل کردی

    نظرات شما -
    • mohammad
      1

      پس برام آرزو کن که پای اعتقاداتم وایسم و روزی در میدان نبرد علیه دشمن ایران و اسلام بجنگم.

    • شیخ
      0

      انشاللله صدسال زنده باشی شماوهمه جوانان ایرانی چرادشمنی چراجنگ چرامرگ چراخسارت بخودودیگران دعامی کنم صلح ودوستی حاکم باشه وشما عزیزان وطن پرست درپی علم وپیشرف کشور گام برداریدجنگ بجز عقب مانده گی سودی نداره محمدجان

  • رحیم
    1

    به امید خدا ازادی قدس نزدیک است

  • رضا.
    0

    این راکت پرانی ها و جنگ با اسراییل صد در صد به ضرر فلسطینی هاست. نگاهی به تعداد قربانیان و صدمات و خسارت طرفین موید این است. حماس عملا از سپر انسانی استفاده میکند و به همین خاطر شمار کشته ها بسیار بالاست. منظورم این است که حماس حریف قدری برای ارتش اسراییل نیست ولی اگر طرف حساب آنها حزب الله لبنان باشد داستان فرق میکنه چون قدرت آتش حزب الله خیلی خیلی بیستر از حماس است.

  • صبور
    1

    چهل ودو ساله تو ایران هم دولت هم سپاه و ارتش وهم ملت شریف وسلحشورتحت فشار وظلم امریکا واسرائیل جنایتکارهست انشاالله دولت اسرائيل وسایه سیاه امریکا برای همیشه با قدرت صبر وتحمل ملت واستواری جان بر کفان نیرو های همیشه بیدار مسلح از سر تمام مظلومین محو ونابود بشود ایران اسلامی از اول جز ازادی هیچی نمیخواست

  • پاییز و جوجه
    0

    از این دست خداها خیلی کشورهای دیگر هم دارند !!! امیدوارم انتقام تو انتقام نشه

    نظرات شما -
    • حسین
      1

      منظور شما ترور است؟کلا کار اسراییل و امریکا ۷۰ سال است با ترور میگذرد

    • به حسین
      0

      طالبان چی؟! مردم افغانستان که از کشورشون به خاطر ترورهای طالبان بیشتر از فلسطینیها آواره شدند چی؟! اونهارو نمیبینید یا خودتونو به کوری و کری زدید؟ برای چی دعوتشون کردید ایرانو به استقبال و بعدهم بدرقه شون رفتید؟؟؟ ترور تروره از طرف هر خری میخواد باشه باشه!!!! خودتونو به انسان دوستی نزنید نقاب شما خیلی سال افتاده!!!!

  • ازادی وطن
    1

    اسراییل مثل مارزخمی شده باید موشک باران تداوم داشته باشه امان بهش بدین خودش راپیدا کنه بسیار خطرسازاست نیروگاه هستی را هدف قراربدین سرمارله شده

    نظرات شما -
    • الن
      0

      مشاور نظامی کی بود! فیلم هندی زیاد نبین ، زیر لحاف دستور نظامی میدی؟کنارت یه ترقه بترکونن اسم خودت هم یادت میره!!!

  • امیرحسین
    1

    به نظرم اینکه ایران برای دفاع از مظلوم داره به فلسطین کمک میکنه یکم غیر قابل باوره دشمن دشمن من دوست منه قضیه ایران و فلسطین هست اگر ایران از مقاومت حمایت نکنه و مقاومت شکست بخوره ایران یه لقمه راحت الحلقوم میشه و جنگ به داخل ایران کشیده میشه و .....

  • جوان
    1

    این اسراییل مگه چقدبخداتماش دوساعت نابودمیشه یبارکه شددرست حسابی بزنید

    نظرات شما -
    • الن
      0

      فعلا که اون بدجور حال ما رو گرفته ، در ضمن اگه کار اسرائیل قرار بود دو ساعته تموم بشه ایران خیلی وقت این کار رو میکرد.

  • گریمی
    1

    الان ایران دو جبهه دارد یک نیری حزب‌الله و یکی حماس و دیکر احزاب چرا یک بار با حزب‌الله اسرائیل درگیر می شود یک بار با فلسطین یان الان وقتش نیست حزب‌الله لبنان با آتش سنگین از برادرانشان حمایت کنند اینطوری از سمت سوریه هم آتش سنگین وارد کنند باید متحد باشند مرگ یک با شیون هم یک بار این همه موشک انبار کردند برای چی اگر کار اسرائیل یک سره شود دیگر مجبور نیستیم اینقدر سالها خرج کنیم شاید اسرائیل نابود شود

  • ترامپ
    1

    ایران‌نابود گردد

    نظرات شما -
    • mohammad
      0

      تا وقتی که این خاک مردان با غیرتی داره این آرزوت رو به گور میبری منافق.

    • صرع
      0

      اگه ایران نابود بشه تو هم نابود میشی،پس حرف چرت نزن.

    • یکی از مردم
      0

      مطمئنا تو ایرانی نیستی و فارسی رو هم بخاطر دشمنی با ایران یاد گرفتی ولی کور خوندی ما هرقدر با سیاست و سیستم مخالف باشیم شماهارو خوب بلدیم چطور نابود کنیم که آرزوی نابودی ایرانو به گور ببرید

  • الن
    0

    اسرائیل هیچوقت از اراضی اشغالی بیرون نخواهد رفت همانطور که ایران نتوانست بعد از پایان قرارد داد ترکمنچای سرزمینهای تصاحب شده خود را پس بگیرد ، باید دید چه کسانی از کشتار در فلسطین سود می برند.؟

  • الن
    0

    دوستانی که معتقد هستند اسرائیل باید نابود بشه ، مسیر باز است ، لطفا هرچه سریعتر خودتون رو به حماس معرفی کنید!!! الان بهترین موقعیت است ، بوی شهادت هم میاد!!! زیر کولر گازی نشستن و مرگ بر اسرائیل گفتن هنر نیست!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها