جولان کرونا در استان بوشهر با فوت ۵ بیمار دیگر ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با جان باختن ۵ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک‌هزار و ۹۴ نفر رسید.

جولان کرونا در استان بوشهر با فوت ۵ بیمار دیگر ادامه دارد

سعید کشمیری با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی برای مصون ماندن از بیماری کرونا اظهار داشت: استان بوشهر از موج چهارم کرونا عبور کرده چراکه بستری بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر شیب نزولی دارد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با پرهیز از مسافرت، دورهمی خانوادگی و تجمعات گفت: شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر 80 درصد آن در وضعیت نارنجی و 20 درصد در شرایط زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به بستری بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر پرداخت و افزود: اکنون 320 نفر در بخش بستری کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر قرار دارند .

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته 84 نفر در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند خاطر نشان کرد: اکنون 38 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌‌ها قرار دارند که 15 نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

کشمیری، از فوت شدن 5 بیمار کرونایی دیگر در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با جان باختن 5 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته شامل 3 آقا و 2 خانم با سابقه بیماری زمینه‌ای، آمار درگذشتگان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک‌هزار و 94 نفر رسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان را نزدیک به 40 هزار نفر دانست و خاطر نشان کرد: بیش از 89 درصد بیماران کرونایی استان بوشهر بهبود یافته‌اند و بخشی از آنها هم در منزل شخصی قرنطینه شده‌اند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها