تجمع هواداران احمدی نژاد در خیابان روبه‌روی ستاد انتخابات کشور/ درگیری در داخل ستاد/ عکس و ویدئو


22 اردیبهشت 1400 - 09:41
609b638ee7441_2021-05-12_09-41
هواداران احمدی نژاد در خیابان روبه‌روی ستاد انتخابات کشور تجمع محدودی در حمایت از رئیس جمهور سابق برگزار کردند.

همزمان با انتشار خبر ثبت نام رییس جمهوری پیشین در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شماری از طرفداران وی مقابل تالار بزرگ وزارت کشور تجمع کردند که از سوی نیروی انتظامی مستقر به آرامی متفرق شدند. تعداد این افراد ۱۰ تا ۱۵ نفر تخمین زده می‌شود.

حضور و ثبت نام رییس جمهوری پیشین در وزارت کشور هم از حاشیه های ثبت نامی بود. احمدی نژاد ساعات ابتدایی صبح امروز در محل زندگی خود میان تعدادی از همراهان حضور یافت و از مهم بودن روز ثبت نامش در انتخابات سخن گفت. پیش از حضور رییس جمهوری سابق در تالار وزارت کشور شماری از طرفداران داوطلبی محمود احمدی نژاد مقابل تالار بزرگ وزارت کشور تجمع کرده بودند که از سوی نیروی انتظامی مستقر به آرامی متفرق شدند. میان این این افراد که تعداد آن ها بین ۱۰ تا ۱۵ نفر تخمین زده می شد خانم جوانی در حمایت از رییس جمهوری پیشین کفن پوشیده بود.

نیروی انتظامی مستقر در وزارت کشور با ادامه راهپیمایی و شعارهای طرفداران احمدی نژاد و برهم خوردن نظم نام نویسی مجبور به متفرق کردن آن ها شد. رییس جمهوری پیشین برخلاف اعلام وزارت کشور مبنی بر همراهی داوطلب از سوی یک نفر  به دلیل شرایط کرونایی با تعداد بالایی از همراهان وارد محل ثبت نام در وزارت کشور شد.

هواداران احمدی نژاد در خیابان روبه‌روی ستاد انتخابات کشور تجمع محدودی در حمایت از رئیس جمهور سابق برگزار کردند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

609b638ee7441_2021-05-12_09-41
22 اردیبهشت 1400 - 09:41

همزمان با انتشار خبر ثبت نام رییس جمهوری پیشین در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شماری از طرفداران وی مقابل تالار بزرگ وزارت کشور تجمع کردند که از سوی نیروی انتظامی مستقر به آرامی متفرق شدند. تعداد این افراد ۱۰ تا ۱۵ نفر تخمین زده می‌شود.

حضور و ثبت نام رییس جمهوری پیشین در وزارت کشور هم از حاشیه های ثبت نامی بود. احمدی نژاد ساعات ابتدایی صبح امروز در محل زندگی خود میان تعدادی از همراهان حضور یافت و از مهم بودن روز ثبت نامش در انتخابات سخن گفت. پیش از حضور رییس جمهوری سابق در تالار وزارت کشور شماری از طرفداران داوطلبی محمود احمدی نژاد مقابل تالار بزرگ وزارت کشور تجمع کرده بودند که از سوی نیروی انتظامی مستقر به آرامی متفرق شدند. میان این این افراد که تعداد آن ها بین ۱۰ تا ۱۵ نفر تخمین زده می شد خانم جوانی در حمایت از رییس جمهوری پیشین کفن پوشیده بود.

نیروی انتظامی مستقر در وزارت کشور با ادامه راهپیمایی و شعارهای طرفداران احمدی نژاد و برهم خوردن نظم نام نویسی مجبور به متفرق کردن آن ها شد. رییس جمهوری پیشین برخلاف اعلام وزارت کشور مبنی بر همراهی داوطلب از سوی یک نفر  به دلیل شرایط کرونایی با تعداد بالایی از همراهان وارد محل ثبت نام در وزارت کشور شد.

منبع: خبرفوری

66

نظرات 66
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
986532 1 0 پاسخ 1400/2/23 -16:14

مردم ببینین و فکر کنین . همینهایی که همدیگر رو کتک میزنن میخان برای شما تصمیم بگیرن . برای زندگیتون . برای خانوادتون . برای اقتصادتون . برای آینده بچتون . اینها به هم رحم نمیکنن به ماها رحم کینن!!!؟؟ همه با هم میریـــــــــــــــــــــــــــــــــم و حتمن حتمن در انتخابات شرکت میکنیم . بله

حسین 1 0 پاسخ 1400/2/23 -10:45

۱۵ نفر یا ۱۵۰۰۰ نفر فرق نداره . سیرک انتخابات راه افتاده . بندگان خدا . دولت سایه داره با آوردن احمدی نژاد از یه طرف و رئیسی از یه طرف و یه عده نامزد سیاهی لشگر تنور انتخابات رو داغ میکنه تا به دنیا بگن هیچ کشوری دموکرات تر از ایران نیست . فرقی نمیکنه کی رئیس بشه . هدف وسیله رو توجیه میکنه . ایرانی جماعت هم آی احساسی . چنان گرانی و تورم رو توجیه میکنن که باورت شه همه این اتفاقات از جانب خداست .

یکی از مردم 1400/2/24 -02:47

سیرکو خوب اومدی...یکی از دیوار میره بالا خاک امواتو میاره یکی کبوتر میاره یکی نوه 10-11 ساله اش یه دفعه درجه دار سپاه میشه!!!!

هامون 3 0 پاسخ 1400/2/23 -01:03

میگه ۱۰تا۱۵ نفر جعل واقعیت از رسانه مدعی بیطرفی

محمد 1 1 پاسخ 1400/2/22 -23:50

احمدینژاد مثل دولت نهم ودوسال دولت دهم نمیت ونه کار کنه چرا؟چون تو اون سالها نهادهای زیر نظر رهبری مثل سپاه و... کاملا هماهنگ وفعال با دولت همکاری میکردند واصولگراها هم کاملا پشتش بودند ولی الان با این ادبیاتی که احمدینژاد انتخاب کرده حتی اگر رای بیاره با دشمنانی که برا خودش ساخته هرگز کارایی دوران قبلی را نخواهد داشت سیاست میگه هزار تا دوست کمه ویه دشمن زیاد ولی ایشون کاری میکنه که هر روز یه دشمن برا خودش درست میکنه دوستان من از طرفدارای احمدینژاد بودم وبهش هم رای دادم ولی باید تعصب رو گذاشت کنار کسی که نمیتونه در داخل با تعامل مسایل خودش رو مطرح وجلو ببره چطور میتونه تعاملات خارجی مارو بهبود ببخشه

اح خ 1 0 پاسخ 1400/2/22 -23:10

آقای احمدی نژاد مملکت ما قبل هر چیز نیازمند آرامش است ، در فضای هیجانی گوشی بدهکار مشکلات مردم نیست ، کنترل هوای نفس و آرامش را به خود و سپس به جامعه انتقال بده ، مردم چقدر باید با حواشی مشغول بشن .

به 6 2 پاسخ 1400/2/22 -21:49

درودبراحمدی نژاد شرم هم خوب چیزیه این جمعیت ده پانزده نفرن

میثم امرایی 9 4 پاسخ 1400/2/22 -19:09

درودخدابراحمدی نژادفقط تومیتونی مردمواز این وضع نجات بدی خداروهزاران بارشکرکه توآمدی وامیددوباره به مستضعفین دادی به امیدخداتوپیروز انتخاباتی همه مستضعفین عهدبسته بودن اگه احمدی نژادنیادپای صندوق رای نرن.حالاهمه میام وبه احمدی نژادرای میدیم.به امیدپیروزی✌✌✌

کاربر ناشناس 6 3 پاسخ 1400/2/22 -18:09

احمدی نژاد سالار هست و بازکو کننده پس پرده ها برای همین از او کریزان هستند مرد عمل و کار واقعی دوران احمدی دوران طلا یی بود برای افراد کم درامد جامعه دوران روحانی دوران تلخ سرمایه داری مطلق بود تبعیض که هنوز علنا هر مدیریت در حال انجام ان هست و این یعنی بی عدالتی که روحانی برنامه کار خودش کرده

رضا 11 7 پاسخ 1400/2/22 -17:12

درود براحمدی نژاد تنها مردی که میتواند ایران را نجات دهد با گندی که روحانی وداردسته غرب گداها زدند

ف 6 5 پاسخ 1400/2/22 -17:12

این جنگولک بازیها همه اش دم انتخاباته . انتخابات که تموم شد اینا تموم میشه . همیشه همینطور بوده. والا خادمان واقعی ملت گمنام و بدون سر و صدا دارند کارشون را انجام میدن

ناشناس 5 0 پاسخ 1400/2/22 -16:53

چرا در وزرات کشور پروتکل های بهداشتی رعایت نمیشه هرگونه تجمع باعث موج چهارم کرونا میشه انتخابات با این شرایط کرونادبرگزار بشه موج چهارم و پنجم حتی تعداد فوتی ها بالا خواهد داشت‌

علی 9 2 پاسخ 1400/2/22 -16:46

خدا رحم کنه جنگ و دعوا از الان شروع شد

ناشناس 8 4 پاسخ 1400/2/22 -16:42

باسلام ودرود بر رزمنده دلاور احمدی نژاد ولایت مدار زنده دولت بهار

صالحی 8 6 پاسخ 1400/2/22 -16:12

خوش امدی مرد بزرگ ویار رهبر. امده ام دلمردگی ها را ز سر بیرون کنم / گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم

780 14 7 پاسخ 1400/2/22 -15:46

فقط یه سئوال از آقای احمدی نژاد دارم مگر خود شما سال ۸۴و۸۸ در انتخابات رای نیاوردید پس چرا الان دارید با حرفهای کذاف خود آب رو آسیاب دشمن می ریزید. شما خودتان دو دوره انتخاب شده اید آن زمان این حرفها را آقای کروبی میزد شما الان همان حرفهای آقای کروبی را می زنید.چراااااااا؟

ع.ف 1400/2/22 -16:18

دوره اول که آقایون راست و چپ انتظار نداشتند اصلا رای بیاره کاریش نداشتند. دوره دوم هم نتونستند رد صلاحیتش کنند. یک دوره بعد از خودش هم که همه جوره تا تونستند آقایون زر و زور و اصحاب مزدورش کوبیدنش حتی جز ماده های ننوشته برجام بود که ایشان باید حذف بشه جز همونجاهای برجام که هنوز محرمانه هست.

یه نفر 1400/2/24 -02:50

اتفاقا چون میدونه سال 88 چه غلطی کرده و آه و ناله های مردم پشت سرشه

بینام 9 7 پاسخ 1400/2/22 -15:38

فقططططططط تووو درد قشر درددکشیده رو میفههمی چون از جنس مردمی نه از مرفهان بی درد....هرکسی باتو دشمنی دارد در جهالت غلت میزند چون کارهایی ک کردی ب مراتب بیشتر از ریاست جمهوری های قبلی بوده...شرم باد برکسانیکه خودرا ب نفهمی میزززنند

الن 11 5 پاسخ 1400/2/22 -15:34

امیدوارم احمدی نژاد رد صلاحیت بشه و هوادارانش رو به اعتراض خیابانی تشویق کنه !!! وقتی می بینم این نظام از نیروهای خودش ضربه می خورد واقعا خوشحال میشم /!!

محمد 1400/2/22 -23:18

میدوارم که ناامید بشی

یکی از مردم 1400/2/24 -02:52

آفرین اگر چنین بشه اون موقع دیدن داره اتفاقات و شنیدن اینکه کی خس و خاشاکه!!!... فکر کرده همه مردم آلزایمر دارند یادشون رفته چه نمکها به زخم مردم ریخت و خانواده های کشته شده ها

علی 2 2 پاسخ 1400/2/22 -15:32

به هر حال هرچه گذشت در صورتی که اسیب هم دیدم نظرم همان حرف مقام رهبری که فرمودند حالا باید فردی که جهادی کار کند امریکا کیلو چنده امریکا میخواد دوهزار گلابی هسته ای داشته باشند ولی ما با ید از امریکا بترسیم واز او اجازه بگیریم چرا

دن کیشوت 2 5 پاسخ 1400/2/22 -15:06

بگم بگم ها و نگفتنها، گونی سیب زمینی و هاله نور و خس و خاشاک و دستیابی دختر بچه در آشپزخانه منزلشان به انرژی هسته‌ای و ادبیات سخیف و هتاکی، بغل کردن زن نامحرم، معرفی خود به عنوان شعیب بن صالح و ابوالمشاغل کردن باجناقش الهام و سپردن امور مملکت به رفقا (مشایی و بقایی)، اجیر کردن داوری در آستانه انتخابات، جهت درشت نمایی منفی و ساختن ویترین رسانه ای، تلاش برای ساختن دولت موازی و سو استفاده از سادگی مردم و...، هر کس به سعدی و حافظ و ادبیاتشان عشق میورزد به همان اندازه از احمدی و ادبیاتش متنفر خواهد بود.

محمد 1400/2/22 -23:22

چه ربطی داشت به سعدی وخواجه حافظ شیرازی

یکی از مردم 1400/2/24 -02:55

اگه میگفت که همونها مال خودش رو هم رو میکردند برای همین جرات گفتن نداشت و فقط نقش بازی میکرد...خوب یادمه سال 88 شاهرودی میگفت هنوز پرنده های احمدی نژاد بازه ولی اجازه رسیدگی ندارم!!!!

مالک 1 1 پاسخ 1400/2/22 -15:02

جناب یاوری ! تو که خودت یاوری دیگه نیازی به ممودی نیس ! تو خودت یاور محرومان و ضعفا باش ! باشه

ناشناس 2 1 پاسخ 1400/2/22 -15:01

مموتی نیومده شلوغش کرده.هنوز نه به باره نه به داره سر وصدا راه انداخته.اول ببین تائید صلاحیت میشی اگر شدی ببین رای میاری بعدش اگر رئیس جمهور شدی اونوقت علامت V رو نشون بده

نا شناس 1 5 پاسخ 1400/2/22 -14:46

از شعار دادند شما مشخص هستش ۸ سال جز بدبختی برای کشور و مردم به ارمغان نیاوردی همیشه حرفهایت جوک بوده

حاجی زاده 5 1 پاسخ 1400/2/22 -14:38

درود بی پایان به کسانی که خالصانه خدمت کردند و ماندگار شدند هنوز هم مردم دوست دارند چون یاور مظلومان است خدمت گذار مردم است زنده باشی و موفق ....با اطاعت از رهنمودهای رهبری

امیررضا 4 2 پاسخ 1400/2/22 -14:13

ریس جمهور هیچ کاره ست به وعده هاشون گوش نکنید رهبر میگه رییس جمهور چکار کنه

ناشناس 3 3 پاسخ 1400/2/22 -14:11

از نحوه ورودش به وزارت کشور مشخص هنوز بی نظمی و بی قانونی هاش رو حفظ کرده. قرار بود فقط یک نفر همراه ایشون باشه. اینجوری می خواهد مملکت رو اداره کنه. عمرا بتونه با این برخوردهاش کرونا رو کنترل کنه. هنوز نوسانات ارزی، بورسیه های غیرقانونی، وزرای با مدرک تقلبی و.......یادمون نرفته. دکترجان عجیبه، خودت ادعا می کنی پاکی ولی حلقه اطرافیانت همگی درگیر دادگاه و پاسگاه هستن.

قاسم 2 2 پاسخ 1400/2/22 -13:55

آقای احمدی‌نژاد فتنه سال 88 را به یاد بیاور حال خود را از سران فتنه قرار نده شما هم امتحان خود را نزد مردم پس داده اید قضاوت را به مردم بسپارید

رسول 5 2 پاسخ 1400/2/22 -13:53

تخریب نکنیدلعنتی ها بزارین احمدی نژادکشوررانجات بده خجالت بکشید جوان هاهیچ امیدی ندارن به زندگی.

محمد 1400/2/23 -00:00

امیدت بخدا باشه عزیزم اینا که بنده ای بیش نیستند. خدا یار بی کسان هست

یکی از مردم 1400/2/24 -02:58

آره خیلی کشورهارو کمک کرد مثل ترکیه هند چین عراق و... فقط یادش رفته بود بابت ریاست جمهوری ایران داره مفتخوری میکنه!!!!

طاهر 4 1 پاسخ 1400/2/22 -13:40

او‌‌امد‌خوش‌‌امد‌.همان‌دور‌اول‌رای‌میاورد‌اگر‌دلواپسان‌وکاسبان‌تحریم‌‌بگذارند.

یاوری 16 31 پاسخ 1400/2/22 -12:55

درود بر احمدی نژاد، یار و یاور رهبر عزیز و پشتیبان ضعیفان و محرومان.

ناشناس 13 10 پاسخ 1400/2/22 -12:49

کامنت گذار محترم علی چقدر مزد گرفتی از کدخدا دوستان خبر نداری برو از صد تا راننده تریلی زحمت کش بیشترین زحمات کشور بر دوش آنهاست بپرس ببین کی مملکترا به فنا رسانده بیشترین جاده های کشور را در زمان دکتر احمدی نژد دروست کردند از ان صد نفر ٩٩نفر شان می گویند خدا پدرش را بیامرزه

آبدارچی 1400/2/22 -15:31

عزیزم میشه بگی این آقا دکتراشو گرفته در حالی که یک احوالپرسی ساده انگلیسی رو یاد نداره اونجا که ازش میپرسن هاو آر یو؟ واین ممود جواب میده یس!!!!!

یکی از مردم 1400/2/24 -02:59

دقیقا تلویزیون همون موقع نشون داد کلی هزینه برای ساخت جاده ای کرده بود که در روز کمتر از 5 تا ماشین در اون عبورو مرور میکرد!!!!

؟؟؟؟ 16 22 پاسخ 1400/2/22 -12:34

این آقا به هیچ قانونی پایبند نیست بعد چطور میخاد مجری قانون باشد

الن 1400/2/22 -15:36

منهای اینکه قانون جمهوری اسلامی پر از تناقض است شما بفرمایید کدامیک از حضرات به قانون پایبند هستند !!! حتی به اعتقادات خودشون هم پایبند نیستند وگرنه ما اینهمه اقا زاده آمریکا نشین نداشتیم.

کاظم حسین نسب 18 13 پاسخ 1400/2/22 -12:29

این همون بابایی بود که قرار بود تو دوران ریاست جمهوری خودش اسامی 30 تن از مفسدین اقتصادی رو بر ملا کنه پس چی شد؟ فقط میخواست از مفسدین آتو بگیره ؟ اون دکل نفتی که تو دوران خودش گم شده تکلیفش چی شد؟ جوابگو بود؟ این آقا اصلا تعامل با دنیا رو بلد نیست، اونوقت میخواد مملکتو از این بدبختی نجات بده!

ع.ف 1400/2/22 -16:15

لطفا اطلاعات خودتون را خودتون پیگیری کنید که درست هست بعد ابراز کنید. اولا دکل نفتی که میگید اصلا برای دولت نبوده برای شرکتی بوده شراکتی با تعاون نیروی انتظامی که مشکل مالی داشتند. درمورد اعلام اسامی را که چندین نفر را با مدرک و فیلم تو مجلس اعلام کرد که اتفاقی خاصی نیافتاد چون از دزدان درجه یک دو قوه مقننه و قضاییه بود بعدش هم چندین لیست سیصد نفری را به قضاییه ارسال کرد که با دستور همون رییس سابق فقط بایگانی شد. رییس جمهور که وظیفه محاکمه نداره در مورد تعامل که میگی عین روز روشنه که بیشترین استقبال و محبوبیت تو کشورهای خارجه مربوط به احمدی نژاد بود. حتی بیشترین روابط اقتصادی و دیپلماتیک هم مال دوران دولت احمدی نژاد بود.

یکی از مردم 1400/2/24 -03:00

احتمالا آلزایمر گرفته حرفها و کارهاشو ببینید همون کارهایی رو میکنه که یه روزی ایراد میگرفت و میگفت خس و خاشاک

ناشناس 20 18 پاسخ 1400/2/22 -12:27

تمام این اتفاقات نشان از عزم بزرگ آقای دکتر است خدانگهدارش

حامد 10 12 پاسخ 1400/2/22 -12:12

تحفه هند امد یا پیغمبری

محمد 1 3 پاسخ 1400/2/22 -11:53

فکر کنم این دفعه هم عامل فتنه دولت بهار باشد

من 1 0 پاسخ 1400/2/22 -11:33

هه!

بحث نکن 1 1 پاسخ 1400/2/22 -11:30

▌▐ دو چیز ددر دنیا پایانی ندارد : یکی کائنات و دیگری جهل و حماقت انسان ها . . . ☹ ▌▐

پري 3 1 پاسخ 1400/2/22 -11:25

خبرفوري خود فيلمها گوياي جمعيت هست اونوقت تو تاكيد داري بگي ده نفر !!!!!!

امیر 2 1 پاسخ 1400/2/22 -11:22

محمود دیگه همیشه برخلاف مملکت عمل میکنه

کاربر ناشناس 0 6 پاسخ 1400/2/22 -11:04

الله واکبر پاینده رهبر

علی 34 169 پاسخ 1400/2/22 -10:41

اسیبها همیشه از جهل و افراط بوده کشور موفق ملت فهیم نیاز دارد کسی که 8سال ویرانی هدیه کرده چه میخواهد بکند کسی که از رهبر عدول کرده و خو خود را از رهبر جلوتر میداند و از سخنان رهبر سرپیچی کند بدرد این کشور نمیخورد

کاربر ناشناس 1400/2/22 -12:00

شما یک مورد سرپیچی ازرهبری را پست کن تامردم ببینند

م 1400/2/22 -12:02

زررررررشششششک

خ ش 1400/2/22 -12:21

حتما شما از آقازاده ها هستی این حرف رامی زنی،درود بر احمدی نژاد یاور محرومان

عشقم اصلاح طلب 1400/2/22 -16:07

یازده روز خانه نشین شدنش بابت گوش ندادن به امر رهبری بود

م ج 1400/2/23 -01:23

از خدا برای امثال شما طلب فهم و درک داریم

انسان 148 34 پاسخ 1400/2/22 -10:17

محمودجان با اینکه ما دیگه رای ..........ولی تو بیا که مملکت به فنا رفت.

ابوالفضل صدری 1400/2/22 -11:36

آقا شما از مدیریت چی میدونی ؟ شما از تورم چی میدونی؟ شما از لیاقت چی میدونی

. 1400/2/22 -12:40

خودش باعث به فنا رفتنش بود

....... 1400/2/22 -16:08

اصلا خود محمود باعث شد روحانی رای اورده وکشور را نابود کند

علی بشروی 1400/2/22 -16:08

مگه تو آلبانی هم صندوق رای گذاشتن؟

یکی از مردم 1400/2/24 -03:03

منظورت ملکت بود(ملک خودت) دیگه نه؟!!! شماها ایرانو درسته بخورید هم سیر نمیشید نمیدونم چرا نمیترکید!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks