نظامی ها در صدر نامزدهای روز اول / خبری از اصلاح طلبان نیست!


22 اردیبهشت 1400 - 05:05
609ac59060f6b_2021-05-11_22-27
در این ویدئو تمام اخبار داغ انتخاباتی ۲۴ ساعت گذشته را تماشا کنید.

خبرهای انتخاباتی در ساعات گذشته همگی مربوط به ثبت نام نامزدهای انتخابات در روز اول ثبت نام ها بوده است.

در روز اول، چهره هایی مانند سعید محمد و حسین دهقان که نامزدهای نظامی این دوره هستند، وارد عرصه انتخابات شدند اما نه از اصلاح طلبان کسی به ستاد انتخابات آمد و نه خبری از چهره های اصلی اصولگرایان بود.

گزارش اولین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری 1400

ویدئویی درباره خبرهای داغ انتخاباتی را در ادامه ببینید و نظر بدهید.

در این ویدئو تمام اخبار داغ انتخاباتی ۲۴ ساعت گذشته را تماشا کنید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

22 اردیبهشت 1400 - 05:05

خبرهای انتخاباتی در ساعات گذشته همگی مربوط به ثبت نام نامزدهای انتخابات در روز اول ثبت نام ها بوده است.

در روز اول، چهره هایی مانند سعید محمد و حسین دهقان که نامزدهای نظامی این دوره هستند، وارد عرصه انتخابات شدند اما نه از اصلاح طلبان کسی به ستاد انتخابات آمد و نه خبری از چهره های اصلی اصولگرایان بود.

گزارش اولین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری 1400

ویدئویی درباره خبرهای داغ انتخاباتی را در ادامه ببینید و نظر بدهید.

منبع: خبر فوری

38

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
م 0 1 پاسخ 1400/2/22 -19:47

نظامی کارش نظامی گریه نه اینکه بیاد رییس جمهور شه. هر کسی را بهر کاری ساختند. نظامی با شم نظامی میخواد مملکت رو بچرخونه، خون مردم رو تو شیشه میکنه، همینجوریش به اندازه کافی تحت فشار هستیم با این مسولین دزد

گل آقا 0 1 پاسخ 1400/2/22 -18:56

42 سال پول رو بردین و مردم را در فقر نگه داشتید حالا از یکم ازادی مردم می‌ترسید و به اسم انقلابی گری میخواهید خفقان درست کنید رای به شما نه

دن کیشوت 3 1 پاسخ 1400/2/22 -14:41

نگویید نظامی ها، بگویید، پاسدارها (شبه نظامی ها)، سهم ارتش از نظامی گری، صفر!

نامزد 2 1 پاسخ 1400/2/22 -14:24

علی برکت الله به این همه عاشق تدارکاتچی

مورچه 6 1 پاسخ 1400/2/22 -10:39

اصلاحطلبها نوبت شون هشت سال دیگه هست این دودوره اجاره اصولگراهاست مامردم بدبخت گیرافتادیم وسط دوگروه دزد فقط خدا میتونه مامردم راازشرشیاطلین نجات بده البته بارای بی رای ما مردم مگراینکه دکتر احمدی نژاد مردمی واردصحنه انتخاب بشه ۴۰میلیون مردم فرودست ب ایشان رای دهندولاغیر

دانیال 5 5 پاسخ 1400/2/22 -10:27

مگه امام خمینی نگفته نظامیان وارد سیاست نشوند؟ چرا کاندید شدن؟ خودتون میگید به وصیت امام عمل کنید و کاندید نشوید ولی اومدید و کاندید شدید؟

دانیال 10 4 پاسخ 1400/2/22 -10:24

کی به اینها رأی میده؟ پرونده ی ابراهیم رئیسی رو که قبلاً دیدم پر از سیاهی بود چون سوابق گذشته ی ابراهیم رئیسی لو رفته.

فرزند پاک ایران آریایی 6 2 پاسخ 1400/2/22 -08:54

چه شود این انتخابات پش رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزان فعال در 3قوه مجریه،قوه قضائیه و مقننه و عزیزانی که خودشونو قاطی سیاست در طول این 40 سال که از انقلاب میگذره دارند اگر عرضه،لیاقت و توانایی داشتند که حالا بعد 40سال وضع اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی ملت این نباید میبود بنظر من هرکه دنبال تبلیغات برای اینها باشه و به اینا رای بده به خودش و 80 میلیون ایرانی و بیش از 6میلیارد جمعیت دنیا خیانت کرده اینا فقط دنبال منصبند و چاپیدن

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks