رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

۱۲۰۰ تن برنج هندی تنظیم بازار در استان بوشهر توزیع شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع هزار و ۲۰۰ تن برنج هندی تنظیم بازار در استان خبر داد.

۱۲۰۰ تن برنج هندی تنظیم بازار در استان بوشهر توزیع شد

سید حسین حسینی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج تنظیم بازار ۱۸۵ هزار تومان است.

وی از اختصاص ۵۰۰ تن سهمیه مازاد به استان بوشهر خبر داد و گفت: از طریق تعاونی کارکنان دولت، دستگاه‌های اجرایی و اصناف و با سازوکار قبلی بر اساس ضریب جمعیتی شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

حسینی از توزیع ۸۰ تن برنج از طریق اصناف برای واحدهای صنفی آسیب‌دیده از خبر داد و بیان کرد: در قالب طرح کاسبان امین نیز ۱۸۰ تن برنج تنظیم بازار در اختیار خرده‌فروشان مرکز بوشهر قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از در حال جذب بودن هزار و ۷۰۰ تن سهمیه روغن استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: روغن در فروشگاه‌ها به‌وفور یافت می‌شود.

حسینی از بسته‌بندی و توزیع هزار و ۷۰۰ تن سهمیه شکر ماه رمضان استان بوشهر خبر داد و ادامه داد: با ۵۰۰ تن مازاد جذب‌شده سهمیه شکر این میزان به ۲ هزار و ۲۰۰ تن افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ارتباط با میوه شب عید نیز ۱۲۲ تن سیب اصفهان و ۱۷۵ تن پرتقال تامسون شمال در استان بوشهر توزیع شد که در تعادل سازی قیمت‌ها نقش مؤثری ایفا کرد.

حسینی در ارتباط با افزایش قیمت برخی کالاها عنوان کرد: قیمت محصولات شیرینی و شکلات به سبب افزایش قیمت شکر، ۱۵ درصد و قیمت مواد لبنیاتی نیز در استان بوشهر ۳۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش ۲۰ درصدی حبوبات وارداتی در این استان نیز به دلیل محدودیت‌های وارداتی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: قیمت گوجه‌فرنگی، خیار بوته‌ای و درختی در بازار استان بوشهر به ترتیب ۳۱، ۲۰ و ۱۴ درصد کاهش داشته است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها