طرح واکسیناسیون خودرویی در آران و بیدگل اجرایی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی در این شهرستان خبر داد و گفت: سه ایستگاه در راستای تسهیل خدمات پیش‌بینی شده است.

طرح واکسیناسیون خودرویی در آران و بیدگل اجرایی شد

اعظم باقری ضمن اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی در شهرستان آران و بیدگل اظهار داست: با اجرای طرح واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال بیش از 50 درصد از جامعه هدف به مراکز مراجعه و نسبت به واکسیناسیون اقدامات لازم را انجام دادند.

وی ضمن اشاره به شرایط جسمی ویژه سالمندان افزود: آن دسته از گروه‌های بالای 80 سال در شهرستان آران و بیدگل که برای واکسیناسیون اقدام نکردند افرادی هستند که در رفت و آمد و حضور در مراکز واکسیناسیون با مشکلاتی روبه‌رو هستند و برای حضور نیاز به یک یا حتی دو همراه دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی با هدف عدم تجمع در مراکز واکسیناسیون و تسهیل در این امر به مرحله اجرا درآمده است، ابراز داشت: با اجرای این طرح سه ایستگاه در نظر گرفته شده است و ایستگاه اول ثبت‌نام صورت پذیرفته در ایستگاه دوم واکسیناسیون انجام می‌شود و در ایستگاه سوم تحت نظر پزشک قرار گرفته و با تکمیل فرآیند واکسیناسیون محل را ترک می‌کنند.

وی ضمن اشاره به مزایای اجرای این طرح گفت: در این طرح سالمندان نیازی به پیاده شدن و سواره شدن از خودرو نیستند و واکسیناسیون در خودرو برای سالمندان در مرکزی که پیش‌بینی شده است انجام می‌شود و در نظر داریم که این طرح را برای سالمندان زیر 80 سال نیز اجرایی کنیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها