مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

رعد و برق در کمین قزوین، کوهنوردی نروید 

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به اعلام هواشناسی از امروز بعدازظهر شاهد رعد و برق در سطح استان هستیم بنابراین تاکید می‌شود همشهریان  از فعالیت‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی خودداری کنند.

رعد و برق در کمین قزوین، کوهنوردی نروید 

قدرت الله مهدیخانی با اشاره به وضعیت جوی استان قزوین، تصریح کرد: بنا بر هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا اواخر وقت روز چهار شنبه ۲۲ اردیبهشت، شاهد رخداد رعد و برق، رگبارهای محلی، بارش تگرگ به همراه وزش باد لحظه‌ای شدید در سطح استان، بالأخص ارتفاعات خواهیم بود. در پی فعالیت این سامانه، احتمال لغزندگی معابر، جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی، برخورد صاعقه و ایجاد گردوخاک وجود دارد.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار کرد: اخطاریه‌های لازم به دستگاه‌های متولی ابلاغ‌شده است، همچنین به هم‌داستانی‌های عزیز توصیه می‌شود علاوه بر محکوم‌سازی داربست‌ها و سازه‌های سبک از فعالیت‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی که احتمال برخورد صاعقه را افزایش می‌دهد خودداری کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر آن به روستاییان، کشاورزان، پرورش دهندگان دام و عشایر توصیه می‌شود نسبت به استقرار دام در فضاهای مسقف اقدام کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها