پرونده قتل طلا فروش سمنانی در دادگاه

پرونده 2سارق مسلح که هنگام دستبرد به طلا فروشی در سمنان مرد طلا فروش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بودند با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.

پرونده قتل طلا فروش سمنانی در دادگاه

روز 28 بهمن‌ماه سال99، 2 سارق مسلح در یورش به یک طلا فروشی در سمنان با مجروح کردن صاحب طلا فروشی مقداری طلا سرقت کردند و گریختند. به‌دنبال این حادثه صاحب طلافروشی که به‌شدت از ناحیه کتف و ریه مجروح و دچار خونریزی شده بود به بیمارستان منتقل و از همان زمان تلاش‌ها برای دستگیری عاملان این جنایت خونین آغاز شد.

چند روز بعد مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد سارقان به استان گلستان گریخته‌اند. شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که یکی از آنها در بندرگز و دیگری در گرگان مخفی شده است که مأموران در 2عملیات جداگانه موفق به دستگیری متهمان شدند و در بازرسی از مخفیگاه‌شان طلاهای مسروقه کشف شد.

پرونده قتل طلافروش سمنانی در دادگاه

دستگیری سارقان مسلح در حالی بود که صاحب طلافروشی همچنان روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد و کادر پزشکی تلاش می‌کردند او را از مرگ نجات دهند اما این تلاش‌ها راه به جایی نبرد و او سرانجام صبح دیروز جان باخت.

با مرگ مرد طلافروش، اتهام قتل عمد نیز به اتهامات 2متهم افزوده شد و آنها در جریان بازجویی‌ها به تیراندازی به‌سوی صاحب طلافروشی و قتل او نیز اعتراف کردند. تحقیقات فنی در این‌باره ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام روز گذشته دادستان سمنان از صدور کیفرخواست در این پرونده خبر داد.

محمد شریف ابراهیمی در این‌باره گفت: پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان که منجر به قتل عمد صاحب مغازه شده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

او ادامه داد: این پرونده با تلاش شبانه‌روزی بازپرس در کوتاه‌ترین زمان ممکن، قبل از سال۱۴۰۰ تکمیل و با تفهیم اتهام به متهمان، به دادگاه ارسال شد اما قاضی پرونده با ذکر ایراداتی پرونده را به دادسرا برگردانده بود که با رفع این نواقص پرونده به دادگاه کیفری یک فرستاده شد و قرار است متهمان به‌زودی محاکمه شوند.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها