خرازی برنامه های پیشنهادی خود را به جبهه اصلاحات ارائه داد

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با حضور در نشست مجازی مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران برنامه پیشنهادی دولت خود را ارائه کرد.

خرازی برنامه های پیشنهادی خود را به جبهه اصلاحات ارائه داد

سعید نورمحمدی، رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان از ارائه برنامه حزب ندای ایرانیان برای انتخابات ریاست جمهوری توسط سیدمحمد صادق خرازی در جلسه جبهه اصلاح طلبان ایران خبر داد.

وی اظهار کرد: برنامه حزب که با شعار "تعامل و مدارا، اصلاحات گام به گام، توسعه پایدار" به مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران ارائه شده است، دارای رویکردهایی از قبیل "بهره گیری از تمام ظرفیت های ملی در حوزه انسانی"، "ایجاد فهم مشترک از مشکلات و مسائل و بحران های کشور و تبدیل به مساله ملی برای حل مساله"، "دیپلماسی و روابط خارجی در خدمت توسعه پایدار"، "ایدئولوژی زدایی از اقتصاد و توسعه"، "فهم جدید از مولفه های مدرن در حوزه های مختلف"، "استفاده از تجارب دنیا در حوزه حکمرانی"، "جوانگرایی در دولت"، "نهادینه کردن تحزب"، "حفاظت از حقوق شهروندی" "پایان قصه تحریم های ایران"، و "افزایش قدرت بازدارندگی ایران" می باشد.

نورمحمدی گفت: این برنامه با تاکید بر برنامه ششم توسعه و مقدمه برنامه هفتم توسعه به عنوان سندهای بالادستی توسط جوانان و نسل دومی های متخصص و تحصیلکرده دانشگاه های ایران و دنیا تدوین شده است.

وی یادآور شد: کلیات رویکرد ندای ایرانیان برای انتخابات ریاست جمهوری و همین طور برنامه های حزب در حوزه های مختلف روز جمعه توسط سیدمحمدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در جبهه اصلاحات ایران ارائه شد.

این فعال سیاسی گفت: این برنامه در حوزه های سیاست خارجی، اقتصاد، پولی و مالی، کشاورزی، محیط زیست، آب، صنعت، نفت و انرژی، فرهنگ، نظام آموزشی، توریسم، مسکن تدوین شده است که به صورت مختصر در جلسه جبهه اصلاحات ایران به تفکیک هر حوزه ارائه شد. ندای ایرانیان این برنامه را در اختیار هر کاندیدایی که تمایل داشته باشد از هر جریان و گرایشی قرار خواهد داد.

متن این برنامه را از اینجا مطالعه کنید.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها