پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت «روز پیروزی»

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی به همتای روسی خود، هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم را به وی تبریک گفت.

پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت «روز پیروزی»

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، بشار اسد در پیام تبریک خود به ولادیمیر پوتین، همتای روسی خود، خاطرنشان کرد، این مناسبت، یکی از برجسته‌ترین پیروزی‌هایی است که ملت‌های مبارز در راستای دفاع از آزادی و استقلال خود محقق کردند.

بشار اسد، برای روسیه آرزوی شکوفایی و پیروزی در تلاش‌های خود جهت برقراری امنیت و ثبات در جهان و دفاع از ارزش‌های انسانی، اصول مشروعیت بین‌المللی و قوانین بین‌المللی کرد.

از سوی دیگر، راهپیمایی «هنگ جاویدان» در شهر حلب سوریه با حضور شهروندان روسیه و مرکز آشتی روسیه و نیز سفارت مسکو در دمشق به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی روسیه بر نازی‌ها برگزار شد.

در همین راستا، رهبر اتباع روسی زبان حلب خاطرنشان کرد: امروز اعلام می‌کنم ۷۵ تن در راهپیمایی «هنگ جاویدان» شرکت کردند. در واقع تعداد، کمی بیشتر از آنچه بود که اعلام شده بود. شرکت شهروندان در چنین مناسبت‌هایی خوب است. حتی در سخت‌ترین روزها این مناسبت را جشن گرفتیم.

وی همچنین تصریح کرد: بدون بزرگداشت این عید، آینده‌ای وجود ندارد و این همان چیزی است که ما می‌خواهیم به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

فعالیت‌های مربوط به بزرگداشت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در شهر حلب سوریه بنا به درخواست طرف روسی برگزار شد.

در این فعالیت‌ها سلیم حربا، رئیس کمیسیون امنیت نظامی در شهر حلب، نمایندگان دولت و کارکنان مرکز مین‌زدایی ارمنی و همچنین گروهی از اتباع روسیه در این شهر مشارکت داشتند.

سربازان روس و نمایندگان اتباع روسیه در خیابان‌های حلب پلاکاردها و تصاویری از نزدیکان خود در دست داشتند که در این جنگ شرکت کرده بودند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    تبریک دیکتاتور به دیکتاتور.دستان کثیف شما به خون پاک هزاران نفر ازمردم آلوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها