رئیس شورای ‌اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی ‌مجلس:

بذر داعش‬⁩ توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت‌های متحجر در منطقه کاشته شد

رئیس شورای ‌اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی(‌IPU‌) ‌مجلس با اشاره به حادثه تروریستی بمب گذاری مقابل یک مدرسه دخترانه گفت: خشونت های ⁧‫داعش‬⁩ در منطقه بذری است که توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت‌های متحجر در منطقه کاشته شد.

بذر داعش‬⁩ توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت‌های متحجر در منطقه کاشته شد

احمد نادری در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به حمله تروریستی به دبیرستان دخترانه سید الشهداء شهرک اتفاق در غرب کابل در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

« قلب های ما مجروح از شهادت دختران روزه دار افغانستانی است که بی هیچ گناهی مظلومانه به دست داعشی های تکفیری قربانی شدند.

‏خشونت های ⁧‫داعش‬⁩ در منطقه بذری است که توسط ⁧‫آمریکا‬⁩ و برخی دولت‌های متحجر در منطقه کاشته شد و یک روز عراق و سوریه قربانی آن شدند و امروز افغانستان عزیز.»

شنبه بر اثر بمب گذاری مقابل یک مدرسه دخترانه در کابل، پایتخت افغانستان دست‌کم ۵۳ تن کشته شده و ۱۵۱ تن دیگر زخمی شدند.

محمدجواد ظریف ویزر امورخارجه کشورمان نیز در واکنش به این حادثه تروریستی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که « داغدار دخترکان معصوم و روزه‌داری هستیم که مظلومانه قربانی تکفیری‌های داعشی شدند؛ تکفیری‌هایی که نشان دادند با اسلام و انسانیت بیگانه‌اند. زمان آن رسیده که تمامی آنهایی که دل در گرو اسلام و افغانستان دارند، به برادرکشی پایان‌داده و یک‌پارچه عرصه را بر داعشیان بی‌وطن تنگ کنند.»

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها