توقف صدور برگ تردد برای زنجانی‌ها

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در سه روز آتی صدور برگ تردد برای همشهریان متوقف شده و همچنین برگ تردد صادر شده توسط سایر استان‌ها قابل قبول نیست.

توقف صدور برگ تردد برای زنجانی‌ها

سردار رحیم جهانبخش در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: براساس تدابیر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، همچنان محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی و تردد در ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در استان برقرار است.

وی با بیان اینکه طی سه روز اخیر حدود ۶ هزار فقره اعمال قانون در استان صورت گرفته است، افزود: رسانه‌های استان باید به بحث محدودیت‌های تردد و اعمال آن تاکید کنند تا بدون جریمه این محدودیت‌ها اعمال شود و شهروندان دچار خسارت مادی نشوند.

این مسئول در رابطه با محدودیت‌های تعطیلات ایام عید سعید فطر، تصریح کرد: بنا بر ابلاغ کشوری، مجوزی برای ترددهای در سه روز آتی صادر نخواهد شد و این امر متوقف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در بحث کنترل خودروها در سه روز آتی مجوزهای تردد صادره از سایر استان‌ها قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: مسیرهای استان بسته نمی‌شود ولی افراد متخلف اعمال قانون خواهند شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها