نماینده مردم همدان:

مبارزه با فساد نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد: متأسفانه مبارزه با فساد در کشور ما نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد.

مبارزه با فساد نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد

حمیدرضا حاجی بابایی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس قوه قضائیه در حال برگزاری است، اظهار کرد: متأسفانه به علت مشکلات اقتصادی و معیشت حال مردم خوب نیست، بودجه تورم زا بوده و اقداماتی که مانند بورس انجام می دهیم به علت مسیر نادرست تورم زاست که این دردها نیازمند درمان و معالجه است و باید به صورت ریشه ای حل شود.

وی با اشاره به مشکل عدالت در کشور و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در گام اول انقلاب از این موضوع ناراضی بودند که قوه قضائیه گام‌های خوبی در این زمینه برداشت و گام های بزرگتری در راه است، افزود: متأسفانه مبارزه با فساد در کشور ما نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد اما حرکت قوه قضائیه رضایت مردم را به دنبال داشته و نشان داده درد تبعیض فساد و رانت از مشکلات معیشتی دردناک تر است.

وی با ابرازامیدواری از اینکه با دولت انقلابی کشور گام های بلندتری بردارد، تصریح کرد: استان همدان با همت همه مسئولان سه قوه روند خوبی داشته و حاشیه در استان ما وجود ندارد البته معنایش این نیست همه یک شکل فکر می کنیم اما حرف اول و آخر همه برای نظام و رضایت عمومی است.

نماینده مردم همدان در خانه ملت خاطرنشان کرد: در زمینه پزشکی، راه آهن و اتوبان ۸۰ پروژه ملی با رقم های بسیار بالا در استان در حال اجراست و وضعیت کار در همدان خوب است اما معنایش این نیست کارگاه ها دچار مشکل نیستند، درد نقدینگی را در کل کشور داریم و باید ساختار غلط بودجه را دنبال کنیم.

وی نکته‌ای در رابطه با قوه قضائیه مطرح کرد و گفت: ما نیاز به نگاه تربیتی در قوه قضائیه داریم و باید بتوانیم در کشور روند تربیتی را در مسائل عمومی با یک نگاه رحمانی به کسانی که با مشکل مواجه می شوند، داشته باشیم به طوریکه هنوز بحث زندان ها از مسائلی است که نیاز ویژه‌ای دارد.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • من وما=ایران
    0

    مبارزه با فساد؟؟؟؟؟ هع شما فساد درست نکنید مبارزه کردن پیشکشتون...از اونور ایجاد میکنن از اینور هم مبارزه میکنن....هیهات..هیهات..

  • محمد
    0

    درست است تعدا مفسدین اقتصادی خیلی بیشتر از این چیزهاست

  • رو
    0

    کدام مبارزه فقط سرکاری بود ما که چیزی ندیدیم

  • ابوالحیران
    0

    اصلا مگر اراده ای برای مبارزه واقعی بافساد بوده تاحالا !

  • سیدجعفرکاظمی
    0

    جناب حاجی نه که نتوانسته مردم راراضی وقانع کند بلکه فساد چهارنعل میتازد وکسی هم پاسخی ندارد که اعلام کند . کافی است لیست فرزندان مسئولین راکه درخارج تفریح ( تحصیل)میکنند داشته باشید .

    نظرات شما -
    • ....
      0

      تحصیل کردن بچه هایشان چه ربطی به فساد دارد مگر هر کسی خارج تحصیل یا زندگی کرد فاسد است این دیگری آن حرفهایواقعا بی ربط است

  • ایرانی
    0

    جناب حاجی بابایی مبارزه واقعی با مفسدان اقتصادی که مثل علف هرز سر برآورده اند نابودی کامل آنان است وقتی دانه درشتها بعد از مدتی از زندان آزاد می شوند و با میلیارد ها پول چپاول شده به زندگی اشرافی و زالو صفت خود ادامه میدهند هیچکس به مبارزه با فساد خوش بین نیست . به قول معروف گاو را که سر ببری گوساله حساب کار دستش می آید چنانچه عاقبت دزدان گردن کلفت بیت المال چوبه دار باشد مابقی دزدان متوجه عقوبت کار خود خواهند شد .

  • حسن
    0

    فقط با اجرای حاکمیت محض قانون و جلو گیری از انتصابات فامیلی و باندی و....میشود ان را کم کرد

    نظرات شما -
    • .
      0

      فعلا دنبال این هستند که. بیس جمهوری از خودشان باشد وکلا روس سر پوش بگذارند

  • هادی
    0

    عدم رضایت مردم از برخورد بافساد درکشور به این خاطر است که قوه قضاییه برخورد مناسبی با اختلاسگران که اکثرا از افراد وابسته به پستهای مهم سیاسی مثل جناب طبری خاوری ومرتضوی فریدون وخیلی افراد دیگر انجام نمی دهد قطعا حکم این افراد اعدام است تا عدالت واقعی در قوه قضاییه اجرا شود نه باان همه اختلاس اخرش حکم اقای طبری 20سال زندان باشد یا مرتضوی وغیره مردم تا طعم عدالت را در قوه قضاییه نچشند اصلا به این قوه اعتماد نخواهند داشت

  • ثریا
    0

    سلام مبارزه با فساددرحدحرف زدن است عمل درکارنیست

  • مصطفی
    0

    ایناییکه نظر میدن تایید شده ها و منتخب هستن ؟؟؟

  • حج
    0

    اصلا رییسی برای همین آمد که کاری با مفسدان اصلی نداشته باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها